Oh damn dude, gecondoleerd, en sterkte.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:09 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ook lekker wakker worden, horen dat je oma vanochtend is overleden terwijl ik net aan het dromen was over haar![]()
ik verwacht dan ook niet dat iedereen hier van die schouderklopjes gaat dumpen hoor, wilde het gewoon ff van me af zetten. Maar dankjequote:Op donderdag 16 april 2009 08:26 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh damn dude, gecondoleerd, en sterkte.Ik refreshte het topic niet voor ik reageerde
jouw laptop heeft een hdmi uitgang? Nice, ik dank dat je een redelijk goedkope bij de handy man kan vinden op plein 44. Maar dat weet ik neit zeker, betaal er iig niet meer dan 30 euro voor want dan word je opgelichtquote:Op donderdag 16 april 2009 12:35 schreef LastRequest het volgende:
Eeeeeven een vraagje.. ik wil straks in m'n pauze een hdmi naar hdmi kabel kopen.. voor laptop naar tv.. iemand tips waar ik die kan halen? Heb niet de tijd om rond te kijken enzo.. En als ik em bij de eerste de beste winkel koop zul je zien dat ik er veel meer voor betaal dan ergens anders
Gecondoleerd en sterkte!quote:Op donderdag 16 april 2009 08:09 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, ook lekker wakker worden, horen dat je oma vanochtend is overleden terwijl ik net aan het dromen was over haar![]()
quote:Package Progress
Location Date Local Time Description
APELDOORN,
NL 16/04/2009 6:36 OUT FOR DELIVERY
Balenquote:Op donderdag 16 april 2009 08:09 schreef HostiMeister het volgende:
Net als dat audiokabel niets uit maakt in kwaliteit zekerquote:Op donderdag 16 april 2009 19:12 schreef gers het volgende:
owja voor die hdmi kabel zijn op internet rond de 12 dollar alleen je moet er dan wel 2 weken op wachten.
en een duurdere kabel maakt niks kwa beeld.
Ik spaar het op ofzo.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:37 schreef morgane het volgende:
Jee Mik, het zit je wel mee de laatste tijdecht het ene pechgeval na het andere.
verplaatst naar skypequote:Op donderdag 16 april 2009 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Wat is er gebeurd met de donderdagmiddag chatmiddag?
Gelukkig blijf je nog wel hier kijken danquote:
wel hequote:Op donderdag 16 april 2009 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig blijf je nog wel hier kijken dan
Zijn Hosti en jij nu wel weer een stelletje?
En toen ze laatst is blijven slapen wil jij zeggen dat je niet een keer door die wasstraat heen bent gebaggerd?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:38 schreef HostiMeister het volgende:
zolang ik mijn salami niet in jouw genotsgrot heb gedipt denk ik van niet nee
Zeikwijf wilde niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En toen ze laatst is blijven slapen wil jij zeggen dat je niet een keer door die wasstraat heen bent gebaggerd?
Als ze echt zat te zeiken zou ik ook niet willenquote:
Godverdomme hele bed nat manquote:Op donderdag 16 april 2009 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ze echt zat te zeiken zou ik ook niet willen
Een Postmaatje erbij en het feest zou compleet zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 23:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Godverdomme hele bed nat manEn ook nog mijn fiets slopen en dan uiteindelijk mij niet eens ff afzuigen, over ondankbaar gesproken
ik snap je niet... en Hosti is even een topic aan het openen ove een bepaald zeikwijf.... er komt zo iemand bij u , een moment geduld aubquote:Op donderdag 16 april 2009 23:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een Postmaatje erbij en het feest zou compleet zijn
Dat verhaal niet gehoord? Stefan Postma, keeper van ADO Den Haag, werd door z'n vriendin genomen met een strap-on, en het filmpje daarvan is uitgelekt online.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:52 schreef Californium het volgende:
[..]
ik snap je niet... en Hosti is even een topic aan het openen ove een bepaald zeikwijf.... er komt zo iemand bij u , een moment geduld aub
geilquote:Op donderdag 16 april 2009 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat verhaal niet gehoord? Stefan Postma, keeper van ADO Den Haag, werd door z'n vriendin genomen met een strap-on, en het filmpje daarvan is uitgelekt online..
Mja, over anaal kan gesproken worden, maar een strap-on gebruik je maar bij jezelf ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |