Ja, papaquote:Op woensdag 15 april 2009 23:15 schreef Den_Haag het volgende:
pas je de OP nog even aan?
je was me voor
Van mij mag ze wel wat vollerquote:Op woensdag 15 april 2009 23:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier, 1m70 en 60kg...
Vies en lelijk he!!!![]()
[ afbeelding ]
http://youliedu59.skyrock.com/
![]()
Waar is Joey om te analyseren dat je nu alleen je eigen onzekerheden projecteert?quote:
daarom hield ik maar vast mijn mond had er ff geen zin inquote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar is Joey om te analyseren dat je nu alleen je eigen onzekerheden projecteert?
Nee joh, ze is nu al dik!! Toch JoeyT??quote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van mij mag ze wel wat voller
Wat bewijs je hier nou mee... Samenstelling van het lichaam. Ik kan nog wel tientallen voorbeelden geven van lekkere wijven met een hoger gewicht dan mijn grens.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier, 1m70 en 60kg...
Vies en lelijk he!!!![]()
[ afbeelding ]
http://youliedu59.skyrock.com/
![]()
O ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar is Joey om te analyseren dat je nu alleen je eigen onzekerheden projecteert?
Dus haal je je eigen theorie al onderuit en nuanceer je de boel alquote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat bewijs je hier nou mee... Samenstelling van het lichaam. Ik kan nog wel tientallen voorbeelden geven van lekkere wijven met een hoger gewicht dan mijn grens.
Super lekker wijf. En ik geloof je qua maten nu even op je woord. Maar als zij zo dun is bij 1.70m en 60 kilo, dan wil dat alleen maar zeggen dat ze afgetraind is (niet als een normale vrouw) Zoals je weet wegen spieren meer dan vet.
Bij een sportief persoon van 1.80 meten kan 85 kilo heel mooi zijn. Dezelfde persoon die totaal niets doet kan er vadsig uit zien bij hetzelfde gewicht...
dusssssssssssss gooi je maten maar weer overboord en zeg gewoon dat je een strak afgetraind lichaam mooier vind ongeacht t aantal kilo'squote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat bewijs je hier nou mee... Samenstelling van het lichaam. Ik kan nog wel tientallen voorbeelden geven van lekkere wijven met een hoger gewicht dan mijn grens.
Super lekker wijf. En ik geloof je qua maten nu even op je woord. Maar als zij zo dun is bij 1.70m en 60 kilo, dan wil dat alleen maar zeggen dat ze afgetraind is (niet als een normale vrouw) Zoals je weet wegen spieren meer dan vet.
Bij een sportief persoon van 1.80 meten kan 85 kilo heel mooi zijn. Dezelfde persoon die totaal niets doet kan er vadsig uit zien bij hetzelfde gewicht...
Wat lul je dan met je gewichten?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof je ook op je woord. De BMI is toch ook een redelijke indicator voor de gemiddelde mens. Zet daar iemand op die erg gespierd is en je krijgt een complete nonsens uitkomst. Uitzonderingen heb je altijdquote:Op woensdag 15 april 2009 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus haal je je eigen theorie al onderuit en nuanceer je de boel al
en ik had het linkje erbij gezet, het is dan wel in het frans, maar de maten en gewicht zie je eronder vermeld staan
Het zal je verbazen maar de gemiddelde vrouw ziet er niet zo uitquote:Op woensdag 15 april 2009 23:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dusssssssssssss gooi je maten maar weer overboord en zeg gewoon dat je een strak afgetraind lichaam mooier vind ongeacht t aantal kilo's
Ow, nu komt de BMI er ook nog bijquote:Op woensdag 15 april 2009 23:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof je ook op je woord. De BMI is toch ook een redelijke indicator voor de gemiddelde mens. Zet daar iemand op die erg gespierd is en je krijgt een complete nonsens uitkomst. Uitzonderingen heb je altijd.
Het klopt precies wat ik zeg. Hoeveel compleet afgetrainde mensen lopen er rond? 2% van de mensen?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat lul je dan met je gewichten?
het zal je verbazen en ik zeg dit niet uit onzekerheid over mijn eigen prachtige lichaam, maar de gemiddelde vrouw zal dit als te mager ervarenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar de gemiddelde vrouw ziet er niet zo uit. Zoek een plaatje van een man van 100 kilo. 1 dikke en 1 hele mooie. Dat is gewoon samenstelling. Maar feit is dat de gemiddelde man van 1.85 bij 100 kilo overgewicht heeft
.
Mijn kantelspier is afgetraind, telt dat ook?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het klopt precies wat ik zeg. Hoeveel compleet afgetrainde mensen lopen er rond? 2% van de mensen?
Tuurlijkquote:
Je hebt het over de 1.70/60, niet over de 1.85/100 toch? Even voor mijn begrip?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het zal je verbazen en ik zeg dit niet uit onzekerheid over mijn eigen prachtige lichaam, maar de gemiddelde vrouw zal dit als te mager ervaren
100 kilo als te mager of wat bedoel jequote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het zal je verbazen en ik zeg dit niet uit onzekerheid over mijn eigen prachtige lichaam, maar de gemiddelde vrouw zal dit als te mager ervaren
Dat dusquote:Op woensdag 15 april 2009 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt het over de 1.70/60, niet over de 1.85/100 toch? Even voor mijn begrip?.
1.70/ 60 natuurlijk tsktskquote:Op woensdag 15 april 2009 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt het over de 1.70/60, niet over de 1.85/100 toch? Even voor mijn begrip?.
En waarom wil je dat weten?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef Ofresca het volgende:
En wie heeft hier de afgelopen week nog geneukt?
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef Ofresca het volgende:
over jou?;)quote:Op woensdag 15 april 2009 23:26 schreef Tegan het volgende:
Zullen we het anders gewoon ergens anders over hebben?
Welke stand?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Om de stand op te maken natuurlijk!
Ga je turven?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
wil je de standjes ook nog weten???quote:Op woensdag 15 april 2009 23:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Al veel te lang niet meer!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef Ofresca het volgende:
Ja!!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil je de standjes ook nog weten???
Afgelopen week te moe na de datequote:Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef Ofresca het volgende:
Heb jij nou geneukt?quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik kruip er zo bij
en voor alle slaperstrustuh
quote:
Wat is er gek aan seks?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:42 schreef Adolecens het volgende:
Ik dacht dat jij een braaf net studentje was, die geen gekke dingen deed
Niks, heb je een fuckbuddy?quote:
Busted!quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ontmoet nu een leuke gay
Leuke single gay op gay-PARSHIP. Vind je grote geliefde. Zoek nu!
Dat zekerquote:Op woensdag 15 april 2009 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Busted!
Als het maar lekker is dan
Je bent echt nieuw.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
En jij? Een scharrel? Een date? Of een fuckbuddy?
Ado isquote:Op woensdag 15 april 2009 23:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Een geheime liefdequote:Op woensdag 15 april 2009 23:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Dat wist ik al, verschil is alleen dat ik mee mag doenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:46 schreef Den_Haag het volgende:
je wordt weer ingeruild Ado, alleen voor een vrouw
Immerquote:Op woensdag 15 april 2009 23:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als jij ons nu niet verraad ga ik t van jou niet verklappen deal![]()
als die andere dame gay is nietquote:Op woensdag 15 april 2009 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een geheime liefde![]()
[..]
Dat wist ik al, verschil is alleen dat ik mee mag doen
Een vrouw van veel woordenquote:
Als ik mee mag doen, zal dat wel niet op die manier hequote:
Dat hoor ik liever in bed op die manierquote:
cya!quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat hoor ik liever in bed op die manier
jij was toch ook al weg?quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik kruip er zo bij
en voor alle slaperstrustuh
Waarom dan dequote:
ok!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Die zit onder de invoeren knop wanneer ik per ongeluk doorscroll.
Ik blijf ook maar hangenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ZO bij dus niet meteen
ben nog ff iemand beetje aan t stangen!
Ik heb al toegezegd dat ik niet gaquote:Op woensdag 15 april 2009 23:58 schreef Feitosa het volgende:
Wie hebben er eigenlijk al toegezegd vor die meet?
Ben je de sleutel van je slaapkamer kwijt dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik blijf ook maar hangen
en eigenlijk is dat niet zo slim
dat is iig iets.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb al toegezegd dat ik niet ga
Er is een subforum vol met mensen met hetzelfde euvelquote:
PM maar, misschien kunnen we iets regelenquote:
Zij schat mijn kwaliteiten op waarde inquote:
En ik heb ook al toegezegd niet te komen (op die meet danquote:Op woensdag 15 april 2009 23:58 schreef Feitosa het volgende:
Daar zit geen slot op.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben je de sleutel van je slaapkamer kwijt dan?
Ado houdt dan ook niet van té makkelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 00:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik toegeef.
Wie wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ado houdt dan ook niet van té makkelijk.
ik twijfel en w8 af tot ik weet wie er zeker komen en bepaald dan of het de moeite waard is daarvoor op en neer te reizen!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:58 schreef Feitosa het volgende:
Soms weet ik niet of je nou aardig bent of nietquote:Op donderdag 16 april 2009 00:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zoek enkel een opening om de PM in te gaan, de rest doe ik niet enpubliek hequote:Op donderdag 16 april 2009 00:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het soms ook erg makkelijk kan?quote:
Slappe hap hier.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik twijfel en w8 af tot ik weet wie er zeker komen en bepaald dan of het de moeite waard is daarvoor op en neer te reizen!
Ik weet niet of je de moeite wel waard ben, om mijn pijlen op te richtenquote:
Ik kom niet! (daar)quote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik twijfel en w8 af tot ik weet wie er zeker komen en bepaald dan of het de moeite waard is daarvoor op en neer te reizen!
Lieverd, als ik wat over jou te zeggen heb, zeg ik het wel over jou.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms weet ik niet of je nou aardig bent of niet
Kliekgezever dus.quote:
Ik geloof dat murmeli en knuffelzacht zouden gaan en Kwaak dan ws ook denk ikquote:
Ik kom nietquote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh zoek t juist buiten de kliek op anders is t me dus niet de moeite waardquote:
maar een klein stukje verder en ik kan ook jou ffies gedacht zeggen hequote:
Omdat het leuker is?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het soms ook erg makkelijk kan?
Ze heeft me al onder vier ogen ontmoet en weet het blijkbaar nog steeds niet. Nog meer advies?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:11 schreef Burdie het volgende:
En wat die twijfel over Litpho betreft: "date het en je weet het".
Ik ook niet. Wat is jouw type dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de moeite wel waard ben, om mijn pijlen op te richten![]()
Neuken is neuken.quote:
Mooiquote:Op donderdag 16 april 2009 00:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lieverd, als ik wat over jou te zeggen heb, zeg ik het wel over jou.
Ik ben uit de markt en ik heb Lit al ontmoet, die vraag had betrekking op iets andersquote:Op donderdag 16 april 2009 00:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat mag.
En wat die twijfel over Litpho betreft: "date het en je weet het".
dawg en bels gaan ook zeker want ze hebben toegezegd omdat kluts niet zou komenquote:Op donderdag 16 april 2009 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof dat murmeli en knuffelzacht zouden gaan en Kwaak dan ws ook denk ik
Nouk meen ik dat die ook iets zei van gaan, tijn wilde gaan...
Verder weet ik t niet en DIT weet ik niet eens zeker, eigenlijk moet er wel een lijstje in de OP komen, veel gemakkelijker voor degenen die twijfelen om te beslissen.
Dat klopt!quote:Op donderdag 16 april 2009 00:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh zoek t juist buiten de kliek op anders is t me dus niet de moeite waard
[..]
maar een klein stukje verder en ik kan ook jou ffies gedacht zeggen he
Seks is altijd goed als de dame in kwestie ervaren is.quote:
Doet dawg het tegenwoordig met bels? Ik mis ook alles hier...quote:Op donderdag 16 april 2009 00:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dawg en bels gaan ook zeker want ze hebben toegezegd omdat kluts niet zou komen
Nou klinkt 't alsof jij altijd een heel standaard ritueel afwerkt.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Seks is altijd goed als de dame in kwestie ervaren is.
Iemand die niet zo bang is, wat wil experimenteren, me durft te vertrouwen. Niet altijd even zachthandig aangepakt wil worden, er goed uitziet, durft, maar ook wil ondergaan en van een opgeilende spanning houdt in een brede zin van het woordquote:Op donderdag 16 april 2009 00:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat is jouw type dan?
yup ze zijn de vrouwen beuquote:Op donderdag 16 april 2009 00:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Doet dawg het tegenwoordig met bels? Ik mis ook alles hier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat ik naar jouw huis wil gaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat klopt!![]()
Doen we wel weer een minimeet De leuke mensen bij mij thuis en de rest naar Utrecht![]()
ow.. da's niet echt aardig he...
dan krijg je weer t probleem dat jij andere mensen de leukste vind dan bv ik enzo en die minimeet wordt gesplitst tot ieniemieniemeet enzoquote:Op donderdag 16 april 2009 00:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat klopt!![]()
Doen we wel weer een minimeet De leuke mensen bij mij thuis en de rest naar Utrecht![]()
ow.. da's niet echt aardig he...
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup ze zijn de vrouwen beupm me de andere vier setjes ook even dan, scheelt me een hoop teruglezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jij houdt dus van lang opgeilen, veel teasen en dan los gaan?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Iemand die niet zo bang is, wat wil experimenteren, me durft te vertrouwen. Niet altijd even zachthandig aangepakt wil worden, er goed uitziet, durft, maar ook wil ondergaan en van een opgeilende spanning houdt in een brede zin van het woord
En mij?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
pm me de andere vier setjes ook even dan, scheelt me een hoop teruglezen.
Ik heb de beste seks ooit gehad met een meid waar ik weinig moeite voor hoefde te doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou klinkt 't alsof jij altijd een heel standaard ritueel afwerkt.![]()
Nee, maar dingen waar je moeite voor hebt gedaan voelen over het algemeen beter aan toch?
Het klikte gewoon?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb de beste seks ooit gehad met een meid waar ik weinig moeite voor hoefde te doen.
Die was wel zo heerlijk assertief en ongeremd geil , daar kan menig vrouw van leren.
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:22 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb de beste seks ooit gehad met een meid waar ik weinig moeite voor hoefde te doen.
Die was wel zo heerlijk assertief en ongeremd geil , daar kan menig vrouw van leren.
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup ze zijn de vrouwen beuIk heb mijn mond niet verluld dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat ik jou onder de leuke categorie schaar?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik naar jouw huis wil gaan.
Haha, ook een manier jaquote:Op donderdag 16 april 2009 00:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan krijg je weer t probleem dat jij andere mensen de leukste vind dan bv ik enzo en die minimeet wordt gesplitst tot ieniemieniemeet enzo
ik kom wel alleen, JB kan toch niet
Geregeld dan, wat was het ook alweer? Malibu ofzo?? Volgens mij heb ik dat nog wel staan
Als ik er de tijd voor neem, kan het wel eens zo verlopen ja. En dat opgeilen kan al in een restaurant beginnen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 april 2009 00:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij houdt dus van lang opgeilen, veel teasen en dan los gaan?Ik heb verschillende kanten
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie dat verstaat onder assertief en ongeremd geil
Assertief Oppenheimer, niet doods.quote:
Wat beschouw jij dan als moeilijk?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:24 schreef Feitosa het volgende:
Teasen is toch vrij standaard en beschouw ik niet als "moeilijk ", daar prik je toch doorheen. het hoort bij het spel.
Maar als jij dat moeilijk vind, dan heb je nooit echt moeite hoeven doen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Assertief Oppenheimer, niet doods.
Het is een feit , niet discutabel.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:25 schreef Adolecens het volgende:
Wie zegt dat ik jou onder de leuke categorie schaar?![]()
[..]
Dan pas?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:25 schreef Adolecens het volgende:
Als ik er de tijd voor neem, kan het wel eens zo verlopen ja. En dat opgeilen kan al in een restaurant beginnen bijvoorbeeldIk heb verschillende kanten
Joey?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het is een feit , niet discutabel.
Moeilijk is na enkele maanden het doel bereiken om een meid in bed te krijgen. Van het begin dat je haar ontmoet tot de daad.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat beschouw jij dan als moeilijk?
Edit: Teasen is ook niet moeilijk, maar wel leuk.
Ik noemde een voorbeeldje, ga niet mijn truucendoos hier helemaal open en bloot neergooien he...quote:
JoeyT? "Het doel bereiken, meid in bed, begin tot de daad" ?? Gaat maar om één ding, het doel?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Moeilijk is na enkele maanden het doel bereiken om een meid in bed te krijgen. Van het begin dat je haar ontmoet tot de daad.
Ik wacht nooit maandenquote:Op donderdag 16 april 2009 00:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Moeilijk is na enkele maanden het doel bereiken om een meid in bed te krijgen. Van het begin dat je haar ontmoet tot de daad.
Ik formuleer het wel vrij klinisch moet ik toegeven.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JoeyT? "Het doel bereiken, meid in bed, begin tot de daad" ?? Gaat maar om één ding, het doel?
je bent al een halfjaar niet meer geweest ofzo!?!?!?!quote:Op donderdag 16 april 2009 00:34 schreef Burdie het volgende:
Met wie doe jij het tegenwoordig dan JB? Ik mis ook alles he...
Tegenwoordig is inmiddels al een hele tijdquote:Op donderdag 16 april 2009 00:34 schreef Burdie het volgende:
Met wie doe jij het tegenwoordig dan JB? Ik mis ook alles he...
Dat kun je zelfs zwaar noemen. Dat teasen ging voor mij ook over nadat je met elkaar in bed ligt.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Misschien wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik noemde een voorbeeldje, ga niet mijn truucendoos hier helemaal open en bloot neergooien he...
Dat moet je ondervinden, niet lezen
Minstens.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent al een halfjaar niet meer geweest ofzo!?!?!?!
Wie dan? Of is het geheim?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tegenwoordig is inmiddels al een hele tijd
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 april 2009 00:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat kun je zelfs zwaar noemen. Dat teasen ging voor mij ook over nadat je met elkaar in bed ligt.
[..]
Misschien wel.![]()
Maar eerst ga ik slapen! Slaap lekker alvast allemaal!
het is zo geheim dat je het gewoon terug kan lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
heb opgepast op de kleine van me zusquote:Op donderdag 16 april 2009 00:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar kom jij zo laat vandaan?
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:56 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga mijn bedje eens opzoekenslaap lekker allemaal
Alweer!quote:Op donderdag 16 april 2009 00:56 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga mijn bedje eens opzoekenslaap lekker allemaal
De lul!! Hit him hard!quote:
Lullinnetje dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie zegt dat t een hij was
maar ben er vandoor
En nu? Verwacht je dat de wereld jou gaat vermaken nu je dit hebt gemeld?quote:
Zeg dan gelijk even goede morgen voor de volgendequote:Op donderdag 16 april 2009 02:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
ik gooi hier even een ankertje neer!
Rightquote:Op donderdag 16 april 2009 06:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen! Vroege vogel hier
'Men weer een te vage droom gehad. Eerst werd ik van achter genomen in de auto (oh zo lekker( terwilj er anderen bij zaten).. toen moest mijn kleding gemaakt worden, maar het was al tever kapot (waren in frankrijk, dus dat praatte lekker
) En daarna waren er allemaal militairen (jammergenoeg ontzettend lelijke) die een training hadden en ons ineens beschoten met paintbalballen
Werd half in m'n nek eraakt.... en toen ging de wekker
jij bent echt zoooooooooooooooooo weirdquote:Op donderdag 16 april 2009 07:17 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een ontzettend vreemde nacht gehad. Ik heb gedroomd dat ik ontzettend slecht geslapen heb. Denk ik. Of ik heb echt heel slecht geslapen, maar niet slecht genoeg om steeds echt wakker te worden.
Bizar.
Jah. Ik denk dat het jouw schuld isquote:Op donderdag 16 april 2009 07:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent echt zoooooooooooooooooo weird
Makkelijk he, alles op mij afschuivenquote:Op donderdag 16 april 2009 07:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Ik denk dat het jouw schuld is
Kusjequote:Op donderdag 16 april 2009 07:17 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een ontzettend vreemde nacht gehad. Ik heb gedroomd dat ik ontzettend slecht geslapen heb. Denk ik. Of ik heb echt heel slecht geslapen, maar niet slecht genoeg om steeds echt wakker te worden.
Bizar.
tnxquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 07:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Makkelijk he, alles op mij afschuivenmaar daar ben ik ook voor
als je niet kan kiezen, doe dan niets! tsk!quote:Op donderdag 16 april 2009 07:21 schreef DR34M3R het volgende:
Dilemma. Wat doe ik aan vandaag..
quote:Op donderdag 16 april 2009 07:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als je niet kan kiezen, doe dan niets! tsk!
Kledingquote:
stom werk heb je dan! ik zou wat anders gaan zoeken!quote:Op donderdag 16 april 2009 07:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ze sturen me terug op het werk als ik dat doe.
Het is een broek met wijde pijpen geworden en een blouse met wijde mouwen.quote:Op donderdag 16 april 2009 07:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kleding?
Of adams kostuum natuurlijk
quote:Op donderdag 16 april 2009 07:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ooohh... Dreamer gaat als hippie vandaag met der wijde kleren!
Witte Tommy Hillfiger schoenen, lichte Tommy Hillfiger broek, witte pull-over met kleine blauw streepjes (overdwarsquote:Op donderdag 16 april 2009 07:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is een broek met wijde pijpen geworden en een blouse met wijde mouwen.
Denk ik. Ik ben nog niet tevreden over de broek.
LOL, ik heb vandaag precies hetzelfdequote:Op donderdag 16 april 2009 07:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is een broek met wijde pijpen geworden en een blouse met wijde mouwen.
Denk ik. Ik ben nog niet tevreden over de broek.
M'n openhartigheid is verbazingwekkend? Zoveel heb ik nog niet verteld volgens mijquote:Op donderdag 16 april 2009 06:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Right
Haha, jouw openhartigheid hierover is verbazingwekkend. Maar okay
Weet niet meer wat ik had gedroomd, weet alleen dat ik heel erg geknuffeld werd. Geen idee meer door wie.
Morning bird
zit alleen te twijfelen of ik in pak zal gaan of gewoon een blousje met spijkerbroekquote:Op donderdag 16 april 2009 07:33 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL, ik heb vandaag precies hetzelfde
(over dat ik niet weet wat ik aanwil)
Ach je komt toch niet hierheen, dus doe dan maar gewoon spijkerbroekquote:Op donderdag 16 april 2009 07:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zit alleen te twijfelen of ik in pak zal gaan of gewoon een blousje met spijkerbroek
als ik wel bij jou was gekomenquote:Op donderdag 16 april 2009 07:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach je komt toch niet hierheen, dus doe dan maar gewoon spijkerbroek
Kleine aanpassing. Beige broek vervangen door witte (nog steeds wijd), en beige schoenen ook door witte natuurlijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 07:33 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL, ik heb vandaag precies hetzelfde
(over dat ik niet weet wat ik aanwil)
Die kans zou wel groot zijn danquote:Op donderdag 16 april 2009 07:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
als ik wel bij jou was gekomenhad ik ook een spijkerbroek aan getrokken hoor, zonde als mn pak aan flarden gescheurd zou worden.
Als het een pak wordt, wil ik er hier straks een foto van zien! Maar spijkerbroek met bloes is ookquote:Op donderdag 16 april 2009 07:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zit alleen te twijfelen of ik in pak zal gaan of gewoon een blousje met spijkerbroek
nog voordat ik de auto uit zou zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 07:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die kans zou wel groot zijn dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Heb je zo'n grote auto dan mijn dromen kunnen nogal luxe zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 07:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog voordat ik de auto uit zou zijneerst eens je droom waar maken... prrrrrrrr
quote:Op donderdag 16 april 2009 07:41 schreef Cuegirllie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2009 07:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op donderdag 16 april 2009 07:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]I know, maar ziek melden gaat niet meer, net al een mail gestuurd naar mn chef... damn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt dan een ritje E. na je werk dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 07:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I know, maar ziek melden gaat niet meer, net al een mail gestuurd naar mn chef... damn...
Dan moet je het maar doen met je fantasie.. your lossquote:Op donderdag 16 april 2009 07:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
I know, maar ziek melden gaat niet meer, net al een mail gestuurd naar mn chef... damn...
was jij niet toevallig in utrecht vanavond?quote:Op donderdag 16 april 2009 07:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je het maar doen met je fantasie.. your loss
Ik ben vandaag ook in een wijd stemming, maar ik mag geen spijker oid aan. Alleen net rokken en zo. En mijn favo rok past niet bij dat andere truitje en mijn andere favo rok zit helemaal onder de konijnenharen van gister.quote:Op donderdag 16 april 2009 07:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kleine aanpassing. Beige broek vervangen door witte (nog steeds wijd), en beige schoenen ook door witte natuurlijk.
Nu de rest nog in orde brengen.
Ik hoor het wel als jij er ook uit bent
Dan ben je vast met de auto vandaagquote:Op donderdag 16 april 2009 07:47 schreef MNR het volgende:
Het is geworden: een simpel krijtjesbroek, een simpel zwart truitje erop en ik doe vandaag mijn open hakken aan
Neequote:Op donderdag 16 april 2009 07:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
was jij niet toevallig in utrecht vanavond?
Da's pas vanavond!quote:Op donderdag 16 april 2009 07:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ben je vast met de auto vandaagHet gaat hard regenen
quote:Op donderdag 16 april 2009 07:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Da's pas vanavond!
Ik twijfel nog. Auto.. of fiets.
Ik ben eigenwijs, ik pak de fiets.
Je bent weer lekker op dreef Cue ;Pquote:Op donderdag 16 april 2009 07:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar rond 5 uur bij ons, gelukkig ben ik dan al thuis, omdat ik om half 4 naar huis kan
Werkze
Wat lees ik nou, je had weer een fijne droom?quote:
Je hebt soms van die dagen die wel goed beginnenquote:Op donderdag 16 april 2009 08:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je bent weer lekker op dreef Cue ;P
Goedemorgen iedereen
quote:Op donderdag 16 april 2009 08:05 schreef Belsezar het volgende:
Wat lees ik nou, je had weer een fijne droom?![]()
Dat was wel slecht jaquote:Op donderdag 16 april 2009 08:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat lees ik nou, je had weer een fijne droom?![]()
@Box: Goedemorgen. Al bijgekomen van het kwartje wat erg laat viel gisteren?
Volgens mij zijn er al een aantal mannen die jij kent die dat willen doen en was jij niet degene die niet met mij wilde afspreken?quote:Op donderdag 16 april 2009 08:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]absoluut!
Ga je hem mee werkelijkheid maken?
Verpest het nou niet!!quote:Op donderdag 16 april 2009 08:08 schreef Belsezar het volgende:
Volgens mij zijn er al een aantal mannen die jij kent die dat willen doen en was jij niet degene die niet met mij wilde afspreken?![]()
Excuses, excusesquote:Op donderdag 16 april 2009 08:07 schreef mrbox het volgende:
Cue![]()
[..]
Dat was wel slecht ja![]()
Krijg je, he na een hele dag in de zon gezeten te hebben
![]()
Hoop dat het vandaag wat minder weer wordt
![]()
En hoe is dat mijn schuld als jij niet wilde afspreken?quote:
Hey D_Hquote:
For the first time in history!quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 08:13 schreef Belsezar het volgende:
Almere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat niet om wie schuld heeftquote:Op donderdag 16 april 2009 08:11 schreef Belsezar het volgende:
En hoe is dat mijn schuld als jij niet wilde afspreken?
Maar ok, ik ben een goedzak. Ik help je wel die droom uit te laten komenWaar en wanneer?
quote:Op donderdag 16 april 2009 08:14 schreef rival het volgende:
[..]Haha, maar ik heb een ace in the hole.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn huis in Brazilie, daar kan Amsterdam ook niet tegenop
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Dan blijft mijn laatste vraag staanquote:Op donderdag 16 april 2009 08:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat niet om wie schuld heeftHet gaat alleen om genot in het hier en nu
Het weer in brazilie .. hmm.. daar zijn de mensen die daar WEL zijn, vast erg tevreden overquote:Op donderdag 16 april 2009 08:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haha, maar ik heb een ace in the hole.
Mijn huis in Brazilie, daar kan Amsterdam ook niet tegenop
Grumble.. bedenk mij net dat dat pas volgende week kán wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Heel misschien ben ik binnen een week alweer daar. Dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het weer in brazilie .. hmm.. daar zijn de mensen die daar WEL zijn, vast erg tevreden over
quote:Op donderdag 16 april 2009 08:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Grumble.. bedenk mij net dat dat pas volgende week kán worden
Ik heb de Rode zee meerdere malen bevaren maar ik prefereer dan een week te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op donderdag 16 april 2009 08:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Grumble.. bedenk mij net dat dat pas volgende week kán worden
M.I.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien niet om de leukste reden, maar het is dan vast wel lekkerquote:Op donderdag 16 april 2009 08:19 schreef Belsezar het volgende:
Heel misschien ben ik binnen een week alweer daar. Dus.
En nu, naar kantoor.
ja ik ook.. dan zien we dan wel weer verder..quote:Op donderdag 16 april 2009 08:20 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb de Rode zee meerdere malen bevaren maar ik prefereer dan een week te wachten.
Sorryquote:
Wat zeg je nou op zoiets?quote:Op donderdag 16 april 2009 08:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de Rode zee meerdere malen bevaren maar ik prefereer dan een week te wachten.
Dat is waarquote:
'Ik ben niet voor één gat te vangen'quote:Op donderdag 16 april 2009 08:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat zeg je nou op zoiets?
Is daar een standaard antwoord op?
Dreamteam!quote:Op donderdag 16 april 2009 08:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Maar ik geef je de aanleiding.. en zo werken we heerlijk samen
Okee, nu ga ik naar mn werkquote:Op donderdag 16 april 2009 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ik ben niet voor één gat te vangen'
quote:Op donderdag 16 april 2009 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ik ben niet voor één gat te vangen'
Zal ik iets gaan doen wat ik lange tijd (of nog nooit) heb gedaan?quote:
Hey!quote:
Hoi!quote:
let us help :pquote:Op donderdag 16 april 2009 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
En ik moet al een tijdje een paar dingen op een rijtje zetten wat me maar niet lukt, maar ik heb het gevoel dat dat nog heel lang gaat duren..![]()
Goed om uhm gedeeltes daarvan te lezenquote:Op donderdag 16 april 2009 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
Hey!
Gaat goed hoor, onwijs diep geslapen, maar kort dus moeEn ik moet al een tijdje een paar dingen op een rijtje zetten wat me maar niet lukt, maar ik heb het gevoel dat dat nog heel lang gaat duren..
Maar ach, verder gaat het helemaal
![]()
Met jou?
Je moet ook een warm vrouwspersoon gebruikenquote:Op donderdag 16 april 2009 08:55 schreef dawg het volgende:
Ik heb de verwarming op 23, een wollen trui aan, en nog bibberen gewoon.![]()
A gossie heb je de griepquote:Op donderdag 16 april 2009 08:55 schreef dawg het volgende:
Lekker bezig Cuequote:Op donderdag 16 april 2009 08:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed om uhm gedeeltes daarvan te lezen![]()
Lastig als het niet helemaal wil lukken zoals je wil (of met de snelheid dat je graag zou zien), maar het kotm vast helemaal goed![]()
Met mij?
Ja geen idee haha.. wel oke
Heb je koorts ?quote:Op donderdag 16 april 2009 08:55 schreef dawg het volgende:
is dat koorts?quote:
Nee, dat lijkt me geen goed ideequote:
Beterschap!quote:Op donderdag 16 april 2009 08:55 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat ik wel weet wat ik moet doen om dat voor elkaar te krijgen, maar dat wil ik helemaal niet.. Sowieso komt het goed, ik blijf gewoon aanklotenquote:Op donderdag 16 april 2009 08:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Goed om uhm gedeeltes daarvan te lezen![]()
Lastig als het niet helemaal wil lukken zoals je wil (of met de snelheid dat je graag zou zien), maar het kotm vast helemaal goed![]()
Met mij?
Ja geen idee haha.. wel oke
Haha.. dat is ook een optie jaquote:Op donderdag 16 april 2009 09:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk dat ik wel weet wat ik moet doen om dat voor elkaar te krijgen, maar dat wil ik helemaal niet.. Sowieso komt het goed, ik blijf gewoon aankloten![]()
Wel oké? Doesn't sound okay...
Ach, dat doe ik al 24 jaarquote:Op donderdag 16 april 2009 09:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha.. dat is ook een optie ja![]()
Goed genoeg hoor
Nee, verhoging. Als het boven de 38 komt kan ik fijn een weekje in het ziekenhuis logeren.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
is dat koorts?
ik ben een leek in graden...
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:05 schreef dawg het volgende:
Nee, verhoging. Als het boven de 38 komt kan ik fijn een weekje in het ziekenhuis logeren.
Gewenning is killingquote:
Duidelijk, ik zal maar niet doorvragenquote:
Oh, niertransplantatie. Vandaar.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Duidelijk, ik zal maar niet doorvragen
Sterkte!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, verhoging. Als het boven de 38 komt kan ik fijn een weekje in het ziekenhuis logeren.
Jazeker!quote:
Ow oke, wel lastig dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |