Hey D_Hquote:
For the first time in history!quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 08:13 schreef Belsezar het volgende:
Almere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat niet om wie schuld heeftquote:Op donderdag 16 april 2009 08:11 schreef Belsezar het volgende:
En hoe is dat mijn schuld als jij niet wilde afspreken?
Maar ok, ik ben een goedzak. Ik help je wel die droom uit te laten komenWaar en wanneer?
quote:Op donderdag 16 april 2009 08:14 schreef rival het volgende:
[..]Haha, maar ik heb een ace in the hole.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn huis in Brazilie, daar kan Amsterdam ook niet tegenop
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Dan blijft mijn laatste vraag staanquote:Op donderdag 16 april 2009 08:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat niet om wie schuld heeftHet gaat alleen om genot in het hier en nu
Het weer in brazilie .. hmm.. daar zijn de mensen die daar WEL zijn, vast erg tevreden overquote:Op donderdag 16 april 2009 08:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haha, maar ik heb een ace in the hole.
Mijn huis in Brazilie, daar kan Amsterdam ook niet tegenop
Grumble.. bedenk mij net dat dat pas volgende week kán wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Heel misschien ben ik binnen een week alweer daar. Dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het weer in brazilie .. hmm.. daar zijn de mensen die daar WEL zijn, vast erg tevreden over
quote:Op donderdag 16 april 2009 08:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Grumble.. bedenk mij net dat dat pas volgende week kán worden
Ik heb de Rode zee meerdere malen bevaren maar ik prefereer dan een week te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op donderdag 16 april 2009 08:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Grumble.. bedenk mij net dat dat pas volgende week kán worden
M.I.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien niet om de leukste reden, maar het is dan vast wel lekkerquote:Op donderdag 16 april 2009 08:19 schreef Belsezar het volgende:
Heel misschien ben ik binnen een week alweer daar. Dus.
En nu, naar kantoor.
ja ik ook.. dan zien we dan wel weer verder..quote:Op donderdag 16 april 2009 08:20 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb de Rode zee meerdere malen bevaren maar ik prefereer dan een week te wachten.
Sorryquote:
Wat zeg je nou op zoiets?quote:Op donderdag 16 april 2009 08:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de Rode zee meerdere malen bevaren maar ik prefereer dan een week te wachten.
Dat is waarquote:
'Ik ben niet voor één gat te vangen'quote:Op donderdag 16 april 2009 08:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat zeg je nou op zoiets?
Is daar een standaard antwoord op?
Dreamteam!quote:Op donderdag 16 april 2009 08:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Maar ik geef je de aanleiding.. en zo werken we heerlijk samen
Okee, nu ga ik naar mn werkquote:Op donderdag 16 april 2009 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ik ben niet voor één gat te vangen'
quote:Op donderdag 16 april 2009 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Ik ben niet voor één gat te vangen'
Zal ik iets gaan doen wat ik lange tijd (of nog nooit) heb gedaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |