Dan pas?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:25 schreef Adolecens het volgende:
Als ik er de tijd voor neem, kan het wel eens zo verlopen ja. En dat opgeilen kan al in een restaurant beginnen bijvoorbeeldIk heb verschillende kanten
Joey?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het is een feit , niet discutabel.
Moeilijk is na enkele maanden het doel bereiken om een meid in bed te krijgen. Van het begin dat je haar ontmoet tot de daad.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat beschouw jij dan als moeilijk?
Edit: Teasen is ook niet moeilijk, maar wel leuk.
Ik noemde een voorbeeldje, ga niet mijn truucendoos hier helemaal open en bloot neergooien he...quote:
JoeyT? "Het doel bereiken, meid in bed, begin tot de daad" ?? Gaat maar om één ding, het doel?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Moeilijk is na enkele maanden het doel bereiken om een meid in bed te krijgen. Van het begin dat je haar ontmoet tot de daad.
Ik wacht nooit maandenquote:Op donderdag 16 april 2009 00:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Moeilijk is na enkele maanden het doel bereiken om een meid in bed te krijgen. Van het begin dat je haar ontmoet tot de daad.
Ik formuleer het wel vrij klinisch moet ik toegeven.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JoeyT? "Het doel bereiken, meid in bed, begin tot de daad" ?? Gaat maar om één ding, het doel?
je bent al een halfjaar niet meer geweest ofzo!?!?!?!quote:Op donderdag 16 april 2009 00:34 schreef Burdie het volgende:
Met wie doe jij het tegenwoordig dan JB? Ik mis ook alles he...
Tegenwoordig is inmiddels al een hele tijdquote:Op donderdag 16 april 2009 00:34 schreef Burdie het volgende:
Met wie doe jij het tegenwoordig dan JB? Ik mis ook alles he...
Dat kun je zelfs zwaar noemen. Dat teasen ging voor mij ook over nadat je met elkaar in bed ligt.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Misschien wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik noemde een voorbeeldje, ga niet mijn truucendoos hier helemaal open en bloot neergooien he...
Dat moet je ondervinden, niet lezen
Minstens.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent al een halfjaar niet meer geweest ofzo!?!?!?!
Wie dan? Of is het geheim?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tegenwoordig is inmiddels al een hele tijd
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 april 2009 00:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat kun je zelfs zwaar noemen. Dat teasen ging voor mij ook over nadat je met elkaar in bed ligt.
[..]
Misschien wel.![]()
Maar eerst ga ik slapen! Slaap lekker alvast allemaal!
het is zo geheim dat je het gewoon terug kan lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
heb opgepast op de kleine van me zusquote:Op donderdag 16 april 2009 00:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar kom jij zo laat vandaan?
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:56 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga mijn bedje eens opzoekenslaap lekker allemaal
Alweer!quote:Op donderdag 16 april 2009 00:56 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga mijn bedje eens opzoekenslaap lekker allemaal
De lul!! Hit him hard!quote:
Lullinnetje dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie zegt dat t een hij was
maar ben er vandoor
En nu? Verwacht je dat de wereld jou gaat vermaken nu je dit hebt gemeld?quote:
Zeg dan gelijk even goede morgen voor de volgendequote:Op donderdag 16 april 2009 02:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
ik gooi hier even een ankertje neer!
Rightquote:Op donderdag 16 april 2009 06:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen! Vroege vogel hier
'Men weer een te vage droom gehad. Eerst werd ik van achter genomen in de auto (oh zo lekker( terwilj er anderen bij zaten).. toen moest mijn kleding gemaakt worden, maar het was al tever kapot (waren in frankrijk, dus dat praatte lekker
) En daarna waren er allemaal militairen (jammergenoeg ontzettend lelijke) die een training hadden en ons ineens beschoten met paintbalballen
Werd half in m'n nek eraakt.... en toen ging de wekker
jij bent echt zoooooooooooooooooo weirdquote:Op donderdag 16 april 2009 07:17 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een ontzettend vreemde nacht gehad. Ik heb gedroomd dat ik ontzettend slecht geslapen heb. Denk ik. Of ik heb echt heel slecht geslapen, maar niet slecht genoeg om steeds echt wakker te worden.
Bizar.
Jah. Ik denk dat het jouw schuld isquote:Op donderdag 16 april 2009 07:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent echt zoooooooooooooooooo weird
Makkelijk he, alles op mij afschuivenquote:Op donderdag 16 april 2009 07:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jah. Ik denk dat het jouw schuld is
Kusjequote:Op donderdag 16 april 2009 07:17 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een ontzettend vreemde nacht gehad. Ik heb gedroomd dat ik ontzettend slecht geslapen heb. Denk ik. Of ik heb echt heel slecht geslapen, maar niet slecht genoeg om steeds echt wakker te worden.
Bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |