Ja, papaquote:Op woensdag 15 april 2009 23:15 schreef Den_Haag het volgende:
pas je de OP nog even aan?
je was me voor
Van mij mag ze wel wat vollerquote:Op woensdag 15 april 2009 23:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier, 1m70 en 60kg...
Vies en lelijk he!!!![]()
[ afbeelding ]
http://youliedu59.skyrock.com/
![]()
Waar is Joey om te analyseren dat je nu alleen je eigen onzekerheden projecteert?quote:
daarom hield ik maar vast mijn mond had er ff geen zin inquote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar is Joey om te analyseren dat je nu alleen je eigen onzekerheden projecteert?
Nee joh, ze is nu al dik!! Toch JoeyT??quote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van mij mag ze wel wat voller
Wat bewijs je hier nou mee... Samenstelling van het lichaam. Ik kan nog wel tientallen voorbeelden geven van lekkere wijven met een hoger gewicht dan mijn grens.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier, 1m70 en 60kg...
Vies en lelijk he!!!![]()
[ afbeelding ]
http://youliedu59.skyrock.com/
![]()
O ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar is Joey om te analyseren dat je nu alleen je eigen onzekerheden projecteert?
Dus haal je je eigen theorie al onderuit en nuanceer je de boel alquote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat bewijs je hier nou mee... Samenstelling van het lichaam. Ik kan nog wel tientallen voorbeelden geven van lekkere wijven met een hoger gewicht dan mijn grens.
Super lekker wijf. En ik geloof je qua maten nu even op je woord. Maar als zij zo dun is bij 1.70m en 60 kilo, dan wil dat alleen maar zeggen dat ze afgetraind is (niet als een normale vrouw) Zoals je weet wegen spieren meer dan vet.
Bij een sportief persoon van 1.80 meten kan 85 kilo heel mooi zijn. Dezelfde persoon die totaal niets doet kan er vadsig uit zien bij hetzelfde gewicht...
dusssssssssssss gooi je maten maar weer overboord en zeg gewoon dat je een strak afgetraind lichaam mooier vind ongeacht t aantal kilo'squote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat bewijs je hier nou mee... Samenstelling van het lichaam. Ik kan nog wel tientallen voorbeelden geven van lekkere wijven met een hoger gewicht dan mijn grens.
Super lekker wijf. En ik geloof je qua maten nu even op je woord. Maar als zij zo dun is bij 1.70m en 60 kilo, dan wil dat alleen maar zeggen dat ze afgetraind is (niet als een normale vrouw) Zoals je weet wegen spieren meer dan vet.
Bij een sportief persoon van 1.80 meten kan 85 kilo heel mooi zijn. Dezelfde persoon die totaal niets doet kan er vadsig uit zien bij hetzelfde gewicht...
Wat lul je dan met je gewichten?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof je ook op je woord. De BMI is toch ook een redelijke indicator voor de gemiddelde mens. Zet daar iemand op die erg gespierd is en je krijgt een complete nonsens uitkomst. Uitzonderingen heb je altijdquote:Op woensdag 15 april 2009 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus haal je je eigen theorie al onderuit en nuanceer je de boel al
en ik had het linkje erbij gezet, het is dan wel in het frans, maar de maten en gewicht zie je eronder vermeld staan
Het zal je verbazen maar de gemiddelde vrouw ziet er niet zo uitquote:Op woensdag 15 april 2009 23:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dusssssssssssss gooi je maten maar weer overboord en zeg gewoon dat je een strak afgetraind lichaam mooier vind ongeacht t aantal kilo's
Ow, nu komt de BMI er ook nog bijquote:Op woensdag 15 april 2009 23:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof je ook op je woord. De BMI is toch ook een redelijke indicator voor de gemiddelde mens. Zet daar iemand op die erg gespierd is en je krijgt een complete nonsens uitkomst. Uitzonderingen heb je altijd.
Het klopt precies wat ik zeg. Hoeveel compleet afgetrainde mensen lopen er rond? 2% van de mensen?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat lul je dan met je gewichten?
het zal je verbazen en ik zeg dit niet uit onzekerheid over mijn eigen prachtige lichaam, maar de gemiddelde vrouw zal dit als te mager ervarenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar de gemiddelde vrouw ziet er niet zo uit. Zoek een plaatje van een man van 100 kilo. 1 dikke en 1 hele mooie. Dat is gewoon samenstelling. Maar feit is dat de gemiddelde man van 1.85 bij 100 kilo overgewicht heeft
.
Mijn kantelspier is afgetraind, telt dat ook?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het klopt precies wat ik zeg. Hoeveel compleet afgetrainde mensen lopen er rond? 2% van de mensen?
Tuurlijkquote:
Je hebt het over de 1.70/60, niet over de 1.85/100 toch? Even voor mijn begrip?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het zal je verbazen en ik zeg dit niet uit onzekerheid over mijn eigen prachtige lichaam, maar de gemiddelde vrouw zal dit als te mager ervaren
100 kilo als te mager of wat bedoel jequote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het zal je verbazen en ik zeg dit niet uit onzekerheid over mijn eigen prachtige lichaam, maar de gemiddelde vrouw zal dit als te mager ervaren
Dat dusquote:Op woensdag 15 april 2009 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt het over de 1.70/60, niet over de 1.85/100 toch? Even voor mijn begrip?.
1.70/ 60 natuurlijk tsktskquote:Op woensdag 15 april 2009 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt het over de 1.70/60, niet over de 1.85/100 toch? Even voor mijn begrip?.
En waarom wil je dat weten?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef Ofresca het volgende:
En wie heeft hier de afgelopen week nog geneukt?
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef Ofresca het volgende:
over jou?;)quote:Op woensdag 15 april 2009 23:26 schreef Tegan het volgende:
Zullen we het anders gewoon ergens anders over hebben?
Welke stand?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Om de stand op te maken natuurlijk!
Ga je turven?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
wil je de standjes ook nog weten???quote:Op woensdag 15 april 2009 23:31 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Al veel te lang niet meer!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef Ofresca het volgende:
Ja!!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil je de standjes ook nog weten???
Afgelopen week te moe na de datequote:Op woensdag 15 april 2009 23:30 schreef Ofresca het volgende:
Heb jij nou geneukt?quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik kruip er zo bij
en voor alle slaperstrustuh
quote:
Wat is er gek aan seks?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:42 schreef Adolecens het volgende:
Ik dacht dat jij een braaf net studentje was, die geen gekke dingen deed
Niks, heb je een fuckbuddy?quote:
Busted!quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ontmoet nu een leuke gay
Leuke single gay op gay-PARSHIP. Vind je grote geliefde. Zoek nu!
Dat zekerquote:Op woensdag 15 april 2009 23:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Busted!
Als het maar lekker is dan
Je bent echt nieuw.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
En jij? Een scharrel? Een date? Of een fuckbuddy?
Ado isquote:Op woensdag 15 april 2009 23:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Een geheime liefdequote:Op woensdag 15 april 2009 23:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Dat wist ik al, verschil is alleen dat ik mee mag doenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:46 schreef Den_Haag het volgende:
je wordt weer ingeruild Ado, alleen voor een vrouw
Immerquote:Op woensdag 15 april 2009 23:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als jij ons nu niet verraad ga ik t van jou niet verklappen deal![]()
als die andere dame gay is nietquote:Op woensdag 15 april 2009 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een geheime liefde![]()
[..]
Dat wist ik al, verschil is alleen dat ik mee mag doen
Een vrouw van veel woordenquote:
Als ik mee mag doen, zal dat wel niet op die manier hequote:
Dat hoor ik liever in bed op die manierquote:
cya!quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat hoor ik liever in bed op die manier
jij was toch ook al weg?quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik kruip er zo bij
en voor alle slaperstrustuh
Waarom dan dequote:
ok!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Die zit onder de invoeren knop wanneer ik per ongeluk doorscroll.
Ik blijf ook maar hangenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ZO bij dus niet meteen
ben nog ff iemand beetje aan t stangen!
Ik heb al toegezegd dat ik niet gaquote:Op woensdag 15 april 2009 23:58 schreef Feitosa het volgende:
Wie hebben er eigenlijk al toegezegd vor die meet?
Ben je de sleutel van je slaapkamer kwijt dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik blijf ook maar hangen
en eigenlijk is dat niet zo slim
dat is iig iets.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb al toegezegd dat ik niet ga
Er is een subforum vol met mensen met hetzelfde euvelquote:
PM maar, misschien kunnen we iets regelenquote:
Zij schat mijn kwaliteiten op waarde inquote:
En ik heb ook al toegezegd niet te komen (op die meet danquote:Op woensdag 15 april 2009 23:58 schreef Feitosa het volgende:
Wie hebben er eigenlijk al toegezegd vor die meet?
Daar zit geen slot op.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben je de sleutel van je slaapkamer kwijt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |