Ja, papaquote:Op woensdag 15 april 2009 23:15 schreef Den_Haag het volgende:
pas je de OP nog even aan?
je was me voor
Van mij mag ze wel wat vollerquote:Op woensdag 15 april 2009 23:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier, 1m70 en 60kg...
Vies en lelijk he!!!![]()
[ afbeelding ]
http://youliedu59.skyrock.com/
![]()
Waar is Joey om te analyseren dat je nu alleen je eigen onzekerheden projecteert?quote:
daarom hield ik maar vast mijn mond had er ff geen zin inquote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar is Joey om te analyseren dat je nu alleen je eigen onzekerheden projecteert?
Nee joh, ze is nu al dik!! Toch JoeyT??quote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van mij mag ze wel wat voller
Wat bewijs je hier nou mee... Samenstelling van het lichaam. Ik kan nog wel tientallen voorbeelden geven van lekkere wijven met een hoger gewicht dan mijn grens.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier, 1m70 en 60kg...
Vies en lelijk he!!!![]()
[ afbeelding ]
http://youliedu59.skyrock.com/
![]()
O ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar is Joey om te analyseren dat je nu alleen je eigen onzekerheden projecteert?
Dus haal je je eigen theorie al onderuit en nuanceer je de boel alquote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat bewijs je hier nou mee... Samenstelling van het lichaam. Ik kan nog wel tientallen voorbeelden geven van lekkere wijven met een hoger gewicht dan mijn grens.
Super lekker wijf. En ik geloof je qua maten nu even op je woord. Maar als zij zo dun is bij 1.70m en 60 kilo, dan wil dat alleen maar zeggen dat ze afgetraind is (niet als een normale vrouw) Zoals je weet wegen spieren meer dan vet.
Bij een sportief persoon van 1.80 meten kan 85 kilo heel mooi zijn. Dezelfde persoon die totaal niets doet kan er vadsig uit zien bij hetzelfde gewicht...
dusssssssssssss gooi je maten maar weer overboord en zeg gewoon dat je een strak afgetraind lichaam mooier vind ongeacht t aantal kilo'squote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat bewijs je hier nou mee... Samenstelling van het lichaam. Ik kan nog wel tientallen voorbeelden geven van lekkere wijven met een hoger gewicht dan mijn grens.
Super lekker wijf. En ik geloof je qua maten nu even op je woord. Maar als zij zo dun is bij 1.70m en 60 kilo, dan wil dat alleen maar zeggen dat ze afgetraind is (niet als een normale vrouw) Zoals je weet wegen spieren meer dan vet.
Bij een sportief persoon van 1.80 meten kan 85 kilo heel mooi zijn. Dezelfde persoon die totaal niets doet kan er vadsig uit zien bij hetzelfde gewicht...
Wat lul je dan met je gewichten?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof je ook op je woord. De BMI is toch ook een redelijke indicator voor de gemiddelde mens. Zet daar iemand op die erg gespierd is en je krijgt een complete nonsens uitkomst. Uitzonderingen heb je altijdquote:Op woensdag 15 april 2009 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus haal je je eigen theorie al onderuit en nuanceer je de boel al
en ik had het linkje erbij gezet, het is dan wel in het frans, maar de maten en gewicht zie je eronder vermeld staan
Het zal je verbazen maar de gemiddelde vrouw ziet er niet zo uitquote:Op woensdag 15 april 2009 23:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dusssssssssssss gooi je maten maar weer overboord en zeg gewoon dat je een strak afgetraind lichaam mooier vind ongeacht t aantal kilo's
Ow, nu komt de BMI er ook nog bijquote:Op woensdag 15 april 2009 23:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof je ook op je woord. De BMI is toch ook een redelijke indicator voor de gemiddelde mens. Zet daar iemand op die erg gespierd is en je krijgt een complete nonsens uitkomst. Uitzonderingen heb je altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |