Ado houdt dan ook niet van té makkelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 00:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik toegeef.
Wie wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ado houdt dan ook niet van té makkelijk.
ik twijfel en w8 af tot ik weet wie er zeker komen en bepaald dan of het de moeite waard is daarvoor op en neer te reizen!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:58 schreef Feitosa het volgende:
Wie hebben er eigenlijk al toegezegd vor die meet?
Soms weet ik niet of je nou aardig bent of nietquote:Op donderdag 16 april 2009 00:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zoek enkel een opening om de PM in te gaan, de rest doe ik niet enpubliek hequote:Op donderdag 16 april 2009 00:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het soms ook erg makkelijk kan?quote:
Slappe hap hier.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik twijfel en w8 af tot ik weet wie er zeker komen en bepaald dan of het de moeite waard is daarvoor op en neer te reizen!
Ik weet niet of je de moeite wel waard ben, om mijn pijlen op te richtenquote:
Ik kom niet! (daar)quote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik twijfel en w8 af tot ik weet wie er zeker komen en bepaald dan of het de moeite waard is daarvoor op en neer te reizen!
Lieverd, als ik wat over jou te zeggen heb, zeg ik het wel over jou.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms weet ik niet of je nou aardig bent of niet
Kliekgezever dus.quote:
Ik geloof dat murmeli en knuffelzacht zouden gaan en Kwaak dan ws ook denk ikquote:
Ik kom nietquote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh zoek t juist buiten de kliek op anders is t me dus niet de moeite waardquote:
maar een klein stukje verder en ik kan ook jou ffies gedacht zeggen hequote:
Omdat het leuker is?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het soms ook erg makkelijk kan?
Ze heeft me al onder vier ogen ontmoet en weet het blijkbaar nog steeds niet. Nog meer advies?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:11 schreef Burdie het volgende:
En wat die twijfel over Litpho betreft: "date het en je weet het".
Ik ook niet. Wat is jouw type dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de moeite wel waard ben, om mijn pijlen op te richten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |