quote:Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben aan t mailen met drie mannen...
één atletisch avontuurlijk type van 29 uit den haag
één kunstzinnige jongen van 25 met een lieve uitstraling uit den haag
één jongen uit groningen van 22 die ik niet in een hokje kan plaatsen en die me uiteraard dus het meeste aanspreekt
Ik had er vorige week bijna eentje genomen, maar toen ben ik toch maar heel hard naar mijn trein gerend.quote:
Nee johhhh! Maar iedereen heeft dat gevoel wel eens hequote:Op donderdag 16 april 2009 11:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Oeh ik dacht even dat ik onzichtbaar was. Hoi!!!
Hoe gaat het met de spierpijn?
Gelukkig maar!!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee johhhh! Maar iedereen heeft dat gevoel wel eens he![]()
Spierpijn gaat beter, maar de voet waar ik mee weggleed op de trap doet nog echt zeer, kan er zowat niet op staan
Klinkt goedquote:Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben aan t mailen met drie mannen...
één atletisch avontuurlijk type van 29 uit den haag
één kunstzinnige jongen van 25 met een lieve uitstraling uit den haag
één jongen uit groningen van 22 die ik niet in een hokje kan plaatsen en die me uiteraard dus het meeste aanspreekt
Oh joh, het is niet zo spectaculair hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Gelukkig maar!!
Ik heb het val verhaal gemist. Laptop ligt bij vriendje en op m'n telefoon leest het toch niet zo lekker bij..
100gr is erg veel vind ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op vlees ben ik niet dol, dus daar eet ik niet veel van. Meestal geef ik de helft aan m'n vriend (van de 300 gram speklappen had hij er zeker 200, dus ik de rest. Karbonades laat ik hem ook verder opeten).
Oeps.quote:De quiche was 880 calorieën. Ik heb 'm wel helemaal opgegeten.
Okay dus.quote:Ja, de yoghurt is mager.
In de crunchy zitten rozijntjes, geen honing. Niet zo veel trouwens, per schep ongeveer 2.
Jam is light.
Vind ik ook nogal veel eigenlijk. Vooral omdat het alleen is bedoeld om de craving te stillen en het een toetje is.quote:Van toetjes eet ik wel de volle varianten, denk ik. Maar wel maar 100 gram, helpt dat?.
Sla is ok. Boterhammen ook, en daar zit imho ook niet je probleem hoor.quote:Maar ik hou van boterhammen! En we eten ook al vrij geregeld salade als avondeten.
Ik had wel make up doekjesquote:Op donderdag 16 april 2009 11:33 schreef kwakveense het volgende:
oh en goeiemorgen enzo.
balen goodbye... ben je door je enkel gegaan bij t vallen? dat straalt bij mij altijd erg uit naar de boven/zijkant van mn voet...hoi PF... als je niet kan douchen kun je je ook wassen bij de kraan he? oh wacht het water was afgesloten, das wel balen. anders doe je heel hip en happening je wassen met een fles spa!
ik moet heel veel vandaag en ik heb geen zindat begint alvast goed!
Zoals ik al zei waren de speklappen voor de eerste keer in 3 jaar. In het weekmenu van komende week bijvoorbeeld eten we twee keer kip, één keer een slavinkje (vriend heeft dan biefstuk), en voor de rest vegetarisch. Dat is representatiever voor wat hier gebruikelijk is dan die speklappen waar nu een beetje blind op gestaard wordt. Sausjes gebruik ik nooit.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
100gr is erg veel vind ik.![]()
Vroeger toen ik nog vlees at, was dat 50-75gr bij ons thuis. En ook maar 3-4 keer in de week.
[..]
Oeps.
[..]
Okay dus.![]()
[..]
Vind ik ook nogal veel eigenlijk. Vooral omdat het alleen is bedoeld om de craving te stillen en het een toetje is.
Feitelijk hoor je dan geen honger meer te hebben en is het alleen voor de lekker.
[..]
Sla is ok. Boterhammen ook, en daar zit imho ook niet je probleem hoor.![]()
Het probleem zit volgens mij voornamelijk in je keuze en hoeveelheid van vlees (zeker als je daar ook nog een sausje bij neemt) en toetjes.
Ik nam het gemiddelde van een fruit-swirl.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
En is een Swirl echt zoveel calorieën?. Alleen het softijsje hè, niet met toppings en zo.
Heb ook ooit met een jongen uit Groningen gemaild, die werkte ook nog eens op onmogelijke tijden op een onbereikbare locatie. Ideaal, als het toch niets was, zou ik 'em echt nooit meer zien.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef kwakveense het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef Ewelina het volgende:
Ik eet ook ongeveer 100 gram vlees per avond hoor, van af te wegen vlees. Ik moet er wel bij zeggen dat ik bijna geen vleeswaar op brood eet, en ook bijna geen eieren. Bij vlees wat per stuk gaat zoals karbonade en kippepoten, kijk ik of er een verpakking is die 2 exemplaren van ongeveer 100 gram per stuk bevat, en soms is dat wat meer.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk nooit speklappen eet.
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef conleche het volgende:
Quiche is echt heel erg calorierijk
Speel jij sax? Wat leuk!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:41 schreef mspoez het volgende:
Leuk huis Ewelina. En die klarinet. Heb gister gemaild met de bandleider van JCS van afgelopen vrijdag, of ie niet nog een sax nodig heeft volgend jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |