abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68066086
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:26 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hee Pee Efje
Oeh ik dacht even dat ik onzichtbaar was. Hoi !!!

Hoe gaat het met de spierpijn?
pi_68066093
Swirl ijsjes zijn zoooooo lekker
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68066124
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik ben aan t mailen met drie mannen...

één atletisch avontuurlijk type van 29 uit den haag
één kunstzinnige jongen van 25 met een lieve uitstraling uit den haag
één jongen uit groningen van 22 die ik niet in een hokje kan plaatsen en die me uiteraard dus het meeste aanspreekt
Ik krijg er biiijjna zin van om ook weer eens te gaan daten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68066165
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:28 schreef Goodbye het volgende:
Swirl ijsjes zijn zoooooo lekker
Ik had er vorige week bijna eentje genomen, maar toen ben ik toch maar heel hard naar mijn trein gerend.
Ik heb nu wel heel erg lekker ijs van de Lidl, in zo'n pot, maar daar mag ik maar een paar hapjes van. En niet elke dag.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68066171
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:28 schreef P.F het volgende:

[..]

Oeh ik dacht even dat ik onzichtbaar was. Hoi !!!

Hoe gaat het met de spierpijn?
Nee johhhh! Maar iedereen heeft dat gevoel wel eens he

Spierpijn gaat beter, maar de voet waar ik mee weggleed op de trap doet nog echt zeer, kan er zowat niet op staan
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68066198
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee johhhh! Maar iedereen heeft dat gevoel wel eens he

Spierpijn gaat beter, maar de voet waar ik mee weggleed op de trap doet nog echt zeer, kan er zowat niet op staan
Gelukkig maar!!

Ik heb het val verhaal gemist. Laptop ligt bij vriendje en op m'n telefoon leest het toch niet zo lekker bij..
pi_68066240
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68066244
quote:

[..]

ik ben aan t mailen met drie mannen...

één atletisch avontuurlijk type van 29 uit den haag
één kunstzinnige jongen van 25 met een lieve uitstraling uit den haag
één jongen uit groningen van 22 die ik niet in een hokje kan plaatsen en die me uiteraard dus het meeste aanspreekt
Klinkt goed
pi_68066249
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Gelukkig maar!!

Ik heb het val verhaal gemist. Laptop ligt bij vriendje en op m'n telefoon leest het toch niet zo lekker bij..
Oh joh, het is niet zo spectaculair hoor Wanneer heb je je laptop weer? Lijkt me hoogst onpraktisch!
pi_68066278
Misschien ken ik die jongen van 22 uit Groningen wel. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 16 april 2009 @ 11:33:36 #186
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68066284
oh en goeiemorgen enzo.

balen goodbye... ben je door je enkel gegaan bij t vallen? dat straalt bij mij altijd erg uit naar de boven/zijkant van mn voet...

hoi PF... als je niet kan douchen kun je je ook wassen bij de kraan he? oh wacht het water was afgesloten, das wel balen. anders doe je heel hip en happening je wassen met een fles spa!

ik moet heel veel vandaag en ik heb geen zin dat begint alvast goed!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68066287
Wanneer ik zin heb om een uur met het OV te gaan.. Kan ik gelijk m'n fiets en m'n kleren ophalen..
pi_68066318
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op vlees ben ik niet dol, dus daar eet ik niet veel van. Meestal geef ik de helft aan m'n vriend (van de 300 gram speklappen had hij er zeker 200, dus ik de rest. Karbonades laat ik hem ook verder opeten).
100gr is erg veel vind ik.
Vroeger toen ik nog vlees at, was dat 50-75gr bij ons thuis. En ook maar 3-4 keer in de week.
quote:
De quiche was 880 calorieën. Ik heb 'm wel helemaal opgegeten.
Oeps.
quote:
Ja, de yoghurt is mager.
In de crunchy zitten rozijntjes, geen honing. Niet zo veel trouwens, per schep ongeveer 2.
Jam is light.
Okay dus.
quote:
Van toetjes eet ik wel de volle varianten, denk ik. Maar wel maar 100 gram, helpt dat? .
Vind ik ook nogal veel eigenlijk. Vooral omdat het alleen is bedoeld om de craving te stillen en het een toetje is.
Feitelijk hoor je dan geen honger meer te hebben en is het alleen voor de lekker.
quote:
Maar ik hou van boterhammen! En we eten ook al vrij geregeld salade als avondeten.
Sla is ok. Boterhammen ook, en daar zit imho ook niet je probleem hoor.
Het probleem zit volgens mij voornamelijk in je keuze en hoeveelheid van vlees (zeker als je daar ook nog een sausje bij neemt) en toetjes.
pi_68066335
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:33 schreef kwakveense het volgende:
oh en goeiemorgen enzo.

balen goodbye... ben je door je enkel gegaan bij t vallen? dat straalt bij mij altijd erg uit naar de boven/zijkant van mn voet...

hoi PF... als je niet kan douchen kun je je ook wassen bij de kraan he? oh wacht het water was afgesloten, das wel balen. anders doe je heel hip en happening je wassen met een fles spa!

ik moet heel veel vandaag en ik heb geen zin dat begint alvast goed!
Ik had wel make up doekjes En nog een glas water. Ik koop namelijk nooit drinken want daar heb ik geen geld voor ( ) duss was blij dat ik iets te drinken had gister!

Deze maand moet ultieme besparingsmaand worden, gaat al niet helemaal lukken omdat vrijdag m'n feestje is, maar ik moet 300 euro hebben oid voor een bed ( )
pi_68066423
100 gram vlees is toch niet zoveel?

Wij eten met zijn tweeen altijd 250 gram (van 'afweegbaar vlees' dan, dus van gehakt enzo). Van 'stuksvlees' altijd gewoon allebei één.

Wij eten wel bijna nooit karbonade/speklappen enzo.
pi_68066472
Hehe, ik ben een beetje bijgelezen!

* hoi!

Elisa, beterschap met je migraine
Nynke, veel plezier in Berlijn!
Syrena, vervelend van dat onderzoek! Grote kans dat het idd komt door asociale studenten die gewend zijn altijd hun zin te krijgen...

Sigme, ik ben 2 jaar geleden in het Peak district geweest, we volgen met BMI Baby voor 50 euro ofzo, heel goedkoop iig! En we logeerden in een leuk B&B, ik kan nog even specifieke info opzoeken over precies waar enzo, als je wil? We hebben er heerlijk gewandeld, er zijn goede kaarten van het gebied te koop in Nederland. Ken je de winkel Pied a Terre? Het zit in Amsterdam, maar volgens mij hebben ze ook een webwinkel. Daar heb je heeeel veel kaarten, echt een aanrader als je wandelkaarten zoekt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68066533
Ik eet ook ongeveer 100 gram vlees per avond hoor, van af te wegen vlees. Ik moet er wel bij zeggen dat ik bijna geen vleeswaar op brood eet, en ook bijna geen eieren. Bij vlees wat per stuk gaat zoals karbonade en kippepoten, kijk ik of er een verpakking is die 2 exemplaren van ongeveer 100 gram per stuk bevat, en soms is dat wat meer.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk nooit speklappen eet.
pi_68066553
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

100gr is erg veel vind ik.
Vroeger toen ik nog vlees at, was dat 50-75gr bij ons thuis. En ook maar 3-4 keer in de week.
[..]

Oeps.
[..]

Okay dus.
[..]

Vind ik ook nogal veel eigenlijk. Vooral omdat het alleen is bedoeld om de craving te stillen en het een toetje is.
Feitelijk hoor je dan geen honger meer te hebben en is het alleen voor de lekker.
[..]

Sla is ok. Boterhammen ook, en daar zit imho ook niet je probleem hoor.
Het probleem zit volgens mij voornamelijk in je keuze en hoeveelheid van vlees (zeker als je daar ook nog een sausje bij neemt) en toetjes.
Zoals ik al zei waren de speklappen voor de eerste keer in 3 jaar. In het weekmenu van komende week bijvoorbeeld eten we twee keer kip, één keer een slavinkje (vriend heeft dan biefstuk), en voor de rest vegetarisch. Dat is representatiever voor wat hier gebruikelijk is dan die speklappen waar nu een beetje blind op gestaard wordt. Sausjes gebruik ik nooit.
pi_68066615
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
En is een Swirl echt zoveel calorieën? . Alleen het softijsje hè, niet met toppings en zo.
Ik nam het gemiddelde van een fruit-swirl.
Als het een mindere hoeveelheid is dan met fruit zal het ietsje minder zijn, als de beker net zo vol zit als met fruit zal het zelfs nog meer zijn.
pi_68066697
Het zit niet in een beker, maar gewoon op een hoorntje.
  Vis een optie? donderdag 16 april 2009 @ 11:45:25 #196
70532 loveli
N
pi_68066723
quote:
Heb ook ooit met een jongen uit Groningen gemaild, die werkte ook nog eens op onmogelijke tijden op een onbereikbare locatie. Ideaal, als het toch niets was, zou ik 'em echt nooit meer zien.

Moraal: Ga ervoor, je hebt echt helemaal niets te verliezen en een hoop (lol) te winnen.
En als het niets wordt kom je 'em niet steeds tegen als je in Leiden een kroeg induikt.
crap in = crap out
pi_68066856
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef Ewelina het volgende:
Ik eet ook ongeveer 100 gram vlees per avond hoor, van af te wegen vlees. Ik moet er wel bij zeggen dat ik bijna geen vleeswaar op brood eet, en ook bijna geen eieren. Bij vlees wat per stuk gaat zoals karbonade en kippepoten, kijk ik of er een verpakking is die 2 exemplaren van ongeveer 100 gram per stuk bevat, en soms is dat wat meer.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk nooit speklappen eet.

Hm, ik eet wel graag vleeswaar op brood, maar neem wel altijd de magere soorten: achterham, kipfilet, fricandeau, filet américain.

Wij eten overigens ook niet elke avond vlees: sowieso minimaal 1 keer per week vis en 1 keer vegetarisch.

Vanavond een gehaktcordonbleu: net gekeken, is 230 kcal per 100 gram, en ze zijn +/- 130 gram per stuk.. dus iets meer dan normaal, en ook iets vetter vlees dan normaal.
pi_68067047
Oei, ik moet wel zeggen dat ik dingen als gehaktcordonbleu en schnitzels vrijwel niet eet... dat is te veel voor mij en ik vind ze ook niet zo lekker. Zalm vind ik wel goddelijk, evenals gamba's. Die laatste 2 eet ik dan wel weer ongeveer 100 gram van. Soms van de gamba's wat meer. Gebakken in olijfolie met een hele hoop knoflook

Ik eet dan wel weer elke avond vlees of vis, vegetarisch eten is bij mij echt een uitzondering. Als ik 's avonds geen vlees eet, krijg ik ook heel snel weer honger. (Zelfde trouwens als ik pasta/rijst/aardappels weglaat).

Wbt sausjes: ik eet bij gepofte aardappels een kwak knoflooksaus, bij gebakken aardappels een beetje mayo en curry, en bij nasi wat satésaus. En soms bij aardappelpuree de restjes van de honing/mosterdmarinade die op het vlees zit. Jus eet ik vrijwel niet. En bij wokgroenten vaak een beetje woksaus, maar dat is 1/4 van het flesje en dat is dan voor 2 personen.
pi_68067177
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef conleche het volgende:
Quiche is echt heel erg calorierijk

Ik zag laatst bij AH kleine ham-prei quiches in de diepvries die maar 200kCal per stuk waren. Ik dacht dat dat wel handig zou zijn als snelle hap met wat sla, maar ze blijken alleen wel heel erg klein te zijn, omtrek van 5 cm of zo
pi_68067196
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:41 schreef mspoez het volgende:

Leuk huis Ewelina. En die klarinet . Heb gister gemaild met de bandleider van JCS van afgelopen vrijdag, of ie niet nog een sax nodig heeft volgend jaar...
Speel jij sax? Wat leuk!

Ik overweeg om een sopraansax te kopen, want dat vind ik zo'n gaaf instrument. Zou het wel helemaal opnieuw moeten leren, maar dat zal wel lukken.

Maar ik wil ook al een nieuwe klarinet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')