Hou op!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, met je geliefde samen doorweekt raken in lauwwarme regen. En dan gaan zoenen
Ik heb teveel films gekeken
Ik had Vivi aan de telefoon vanavond en die had precies hetzelfde!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk maar steeds dat het vrijdagavond is..
Dankjequote:Op woensdag 15 april 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Muizelientje!
En goed van je dat je het toch nog hebt afgemaakt!
Ik trek de stekkers er gewoon uit. Niet alle stekkerdozen zijn ook bestand tegen inductiestroom (wat je krijgt als bliksem inslaat) en laten de eerste millisecondes alsnog stroom door. Om dus alsnog je pc te slopenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:51 schreef Ewelina het volgende:
Overigens schakel ik met onweer wel mijn stekkerdozen uit (er zit een knop op waardoor ze dan geen stroom meer doorlaten). Dat wel. Ik wil niet dat m'n laptop / tv / dvdspeler / digitenne-apparaat naar de gallemiezen gaan.
same here... ben er echt te lui voor gewoon, en ook nog nooit last gehad met ietsquote:Op woensdag 15 april 2009 23:01 schreef neen het volgende:
Ik laat alle stekkers zitten, te lui. Nog nooit iets kapot gegaan trouwens
hihihihihi op dat nieuwe stukje 30km zone op t reijerskoop zeker? daar zouden ze eens moeten gaan flitsen als ze geld tekort komen!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja zoiets
1x 70km/u waar je 50 mag (n11 ivm werkzaamheden) : 109.-
1x 51 km/u in een 30 km zone (hier in 't durp) : 97.-
1x 58 waar je 50 mag (ook binnen de bebouwde kom hier in de buurt) : 24.-
en ik let echt wel op mn snelheid en de borden ofzo maar echt 3 binnen no time op de mat!
peak district is prachtig! heb in een leuk hostel gezeten in miller's dale, en daar in de omgeving kon je echt prachtig wandelen...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:28 schreef sigme het volgende:
Hoi
Hi & bye, meet & greet. Ik kom even binnenrennen en ga direct weer weg: slapen.
Gister heb ik vliegtickets besteld, begin mei een paar dagen naar de UK. Vliegen naar Manchester, bedoeling is te gaan wandelen in het Peak district. Iemand daar bekend?
komt er een bultje als je met je neus dichtgeknepen op je hand blaast? dan kan t een liesbreukje zijn....quote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef Miss_S het volgende:
Heeft iemand ooit last gehad van haar lies? (denk tenminste dat de pijn daar zit) Voelt echt heel raar, niet pijn genoeg om echt pijn te zijn maar wel de hele tijd dus erg vervelend.
Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
komt er een bultje als je met je neus dichtgeknepen op je hand blaast? dan kan t een liesbreukje zijn....
Ja! daar!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:21 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hihihihihi op dat nieuwe stukje 30km zone op t reijerskoop zeker? daar zouden ze eens moeten gaan flitsen als ze geld tekort komen!
Dan gooi je dat toch gewoon aan de kant?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:24 schreef kwakveense het volgende:
4 op n rij, ben bijgelezen en ga nu lekker slapen. morgen een hoop werk te doen.
oh wacht mn bed ligt vol schone kleren. kut...
euihm, nee, in je lies. je kunt druk op je buikholte creeren door met je mond en neus strak icht te proberen uit te ademen, dan drukt je middenrif je ingewanden naar beneden, en als er een breukje in je lies zit (bij je buikwand) dan puilt het daar een beetje uit op dat moment.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien?Bultje op je neus?
Weltrusten allemaal
plus onequote:Op woensdag 15 april 2009 23:01 schreef neen het volgende:
Ik laat alle stekkers zitten, te lui. Nog nooit iets kapot gegaan trouwens
naja wel terecht, er wordt daar idd. standaard 50-60 km per uur gereden (vroeger nog harder) en mensen moeten er maar gewoon aan wennen dat t een dertig kilometer zone is geworden (al vond ik t ook irritant rijden hoor, zeker op t eerste stuk, tussen mn vader's werkplaats (de steenhouwer op de hoek met de goudserijweg) en t zuidwijk...)quote:Op woensdag 15 april 2009 23:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja! daar!blijkbaar komen ze geld tekort
pff wist ik veel, ik rijd daar nooit met de autoquote:Op woensdag 15 april 2009 23:37 schreef kwakveense het volgende:
[..]
naja wel terecht, er wordt daar idd. standaard 50-60 km per uur gereden (vroeger nog harder) en mensen moeten er maar gewoon aan wennen dat t een dertig kilometer zone is geworden (al vond ik t ook irritant rijden hoor, zeker op t eerste stuk, tussen mn vader's werkplaats (de steenhouwer op de hoek met de goudserijweg) en t zuidwijk...)
Is die steenhouwerij van je pa?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:37 schreef kwakveense het volgende:
[..]
naja wel terecht, er wordt daar idd. standaard 50-60 km per uur gereden (vroeger nog harder) en mensen moeten er maar gewoon aan wennen dat t een dertig kilometer zone is geworden (al vond ik t ook irritant rijden hoor, zeker op t eerste stuk, tussen mn vader's werkplaats (de steenhouwer op de hoek met de goudserijweg) en t zuidwijk...)
hej zeg, niet spotten met mijn pa! hij maakt ook dingen voor niet-dode mensen... ja vroeger was t van zijn vader, en toen van hem, en nu van een groter bedrijf (hij is al 15 jaar in loondienst inmiddels) maar werkt daar idd. in zn eentje. en vroegah zat meneer kompeerquote:Op woensdag 15 april 2009 23:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is die steenhouwerij van je pa?nouja de een zn dood...
Daar zat toch ook een mandenmaker voegah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |