Dan krijg je eerst het dilemma van in welke van de 5 auto's ze nou het béste kan gaan zittenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:49 schreef Goodbye het volgende:
Ja, Greys, ga in je auto zitten!!![]()
![]()
In huis zit je gewoon veilig hoor. Heb je de ramen dicht?
Dat zou ik dus ook hebben denk ik als ik een implantaat zou hebben!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik durf nooit buiten te komen als het onweert omdat ik bang ben dat de bliksem in mijn implantaat slaat
Ja, iets met rubberen banden enzo toch? Maar dan voel ik me in huis toch iets fijner dan in de Smart. Zeikerd ben ik hequote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dacht het niet. Je kan ook in je auto gaan zitten. Faraday-kooi ofzoiets..
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan krijg je eerst het dilemma van in welke van de 5 auto's ze nou het béste kan gaan zitten![]()
Wat ben je toch een snoepje!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik dus ook hebben denk ik als ik een implantaat zou hebben!![]()
[..]
Ja, iets met rubberen banden enzo toch? Maar dan voel ik me in huis toch iets fijner dan in de Smart. Zeikerd ben ik heMaar de Smart heeft een glazen dak en ik heb ooit al eens gillend vanuit de Smart onderweg Heer G gebeld of die veiligheid met bliksem in de auto ook geldt als je dak van glas is of dat de bliksem daar dwars doorheen zou gaan
HIhihiiihihihihihihiquote:Op woensdag 15 april 2009 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan krijg je eerst het dilemma van in welke van de 5 auto's ze nou het béste kan gaan zitten![]()
Hihiiiiiiiiiiihihihiquote:Op woensdag 15 april 2009 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
honden trekken de bliksem aanquote:Op woensdag 15 april 2009 21:45 schreef Muis006 het volgende:
Hou eens op met Greysie voor de gek te houden!
Onweer is gevaarlijk en daar mag je best bang voor zijn.
Shame on you!
Heb je wel mooi uitzicht over de bliksemsquote:Op woensdag 15 april 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiiiiiihihihi
De kever staat in de garage en die is eng want daar zitten spinnen in de schuur. Dus die valt af. Van de 411 weet ik de sleutels niet te liggen. El Cheapo heeft een lek zonnedak dus dan word ik nat en Heer G is met de Lupo weg. Dus dan blijft de Smart met het glazen dak over. Joepie
Hahahaaaaaaaaaaaaaa! Nu zie ik dát weer voor me!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee JIJ trekt de bliksem aan met je halfnaakte onkruidwiedende technomuzikale gehos.
Moet ik dat nu ook doen? Maar jullie leiden me net zo fijn af van het enge onweer!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:51 schreef Ewelina het volgende:
Overigens schakel ik met onweer wel mijn stekkerdozen uit (er zit een knop op waardoor ze dan geen stroom meer doorlaten). Dat wel. Ik wil niet dat m'n laptop / tv / dvdspeler / digitenne-apparaat naar de gallemiezen gaan.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaaaaaaaaaaaaaa! Nu zie ik dát weer voor me!
Kaas als een debiel door het onkruid aan het hossen in zijn onderbroek.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee JIJ trekt de bliksem aan met je halfnaakte onkruidwiedende technomuzikale gehos.
Doe wat jij wilquote:Op woensdag 15 april 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet ik dat nu ook doen? Maar jullie leiden me net zo fijn af van het enge onweer!
Ik heb gezellig op het terras gezeten én gesport. Wat nou geen levenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Wat is het hier gezellig vanavond!![]()
Het schept toch een band he, dat we allemaal geen leven hebben op de woensdagavond!
GMTAquote:Op woensdag 15 april 2009 22:02 schreef Muis006 het volgende:
Wahaha iedereen meteen "ik heb wel een leven!!!"
Wat zijn we errag met zijn allen
Breezersletje van mequote:Op woensdag 15 april 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
Ik drink een fake Breezah van de Lidl![]()
Nu ben ik ook onder invloed, Muis!
Ik heb ook geen levenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Het schept toch een band he, dat we allemaal geen leven hebben op de woensdagavond!
Roaarrrrr eh? Roarrrrrr!!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook geen leven*wink wink, nudge nudge, she-looked-at-her-knowingly*
![]()
*wink wink, knowwhaddamean!?*
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook geen leven*wink wink, nudge nudge, she-looked-at-her-knowingly*
![]()
*wink wink, knowwhaddamean!?*
Ik ben vanavond door een lief vriendinnetje op sleeptouw genomen omdat ze begreep dat ik me zielig voelde en aandacht nodig hadquote:Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh zie je nou wel! Nu kan je neerkijken op ons, gepeupel zonder leven!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben vanavond door een lief vriendinnetje op sleeptouw genomen omdat ze begreep dat ik me zielig voelde en aandacht nodig had
Ik heb wel een leven! Ik gebruik het alleen niet op het momentquote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh zie je nou wel! Nu kan je neerkijken op ons, gepeupel zonder leven!![]()
Tof van het vriendinnetje, ze voelde het goed aan! Of heb je het gewoon even ingefluisterd?
You into photographs?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
w00t, Monty Python-bonding met Muis en XcUZ_Me![]()
Roarrrr
Ziet er erg leuk en gezellig uit Ewelina!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb gewandeld met mijn lief, gewinkeld en mijn huis opgeruimd (met name de keuken). Mijn huisje is nu wel zo goed als af.
En ik wil even pimpen met het resultaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ben er nog steeds zó blij mee
Nee ze had het zelf wel door. En nadat ik eerst had zitten janken aan de telefoon (BOEHOEHOE ik wil geen zielig geval zijn en je hoeft heus niet alleen maar met me af te spreken omdat je me zo zielig vindtquote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh zie je nou wel! Nu kan je neerkijken op ons, gepeupel zonder leven!![]()
Tof van het vriendinnetje, ze voelde het goed aan! Of heb je het gewoon even ingefluisterd?
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
You into photographs?Ay.. click click. Nudge nudge.
Het is matglas, het schijnt bijna niet door. Alleen op de foto vanwege de flits.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef AKnynke het volgende:
oh, ik zou stapelgek worden van die klerenkast Ewelina!
M'n klerenkast is absoluut niet netjes, daardoor vind ik het heerlijk dat ik de deuren dicht kan doen en de rotzooi dan niet meer zie. Maar met die kast zou ik panisch m'n kleren netjes in m'n kast willen hebben denk ik...
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:15 schreef kaasplankje het volgende:
Lein wilde net in haar blootje in de plensregen gaan staan, en ik heb er een foto van
Nee, met je geliefde samen doorweekt raken in lauwwarme regen. En dan gaan zoenenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]Je bent er toch wel naast gaan staan he?
Zoiets lijkt me best fijn, in je nakie in de regen staan!Alleen dan zonder achterburen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |