Ik had bij de Lidl een grote zak gedroogde Tutti Frutti vandaan.quote:
Die dikkerdjes kunnen je verlegen maken he?quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet :+
tenzij je
[ code verwijderd ]
gebruikt
| 1 |
Oohhhww wachtquote:Op woensdag 15 april 2009 18:39 schreef neen het volgende:
[..]
Alleen coole mensen kunnen dat, saaie mensen niet
* baas
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:39 schreef neen het volgende:
[..]
Alleen coole mensen kunnen dat, saaie mensen niet
* baas
Jij hebt weer andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
begrijp ik ook al niet. Ik ben echt dom
Hint: bekijk eens een paar fobo's, het zal je nog meevallenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:33 schreef Rosbief het volgende:
Je kunt hier meteen checken wie de dikkertjes van fok zijn
Wat had je gedaan en waar? Ik krijg binnenkort ook een grote binnen, dan kan ik me een beetje voorbereiden.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:38 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb net een bedrag overgemaakt van totaal 230.- op rek nr 347609
1. Het is mislukt.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oohhhww wacht
[me] ik ben echt supertof[/me]
failquote:Op woensdag 15 april 2009 18:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oohhhww wacht
poging twee
[me= ik ben nog veel toffer nu /me]
* je faaltquote:Op woensdag 15 april 2009 18:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oohhhww wacht
poging twee
Ik kreeg er laatst een uit Duitsland. Met fotoquote:Op woensdag 15 april 2009 18:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat had je gedaan en waar? Ik krijg binnenkort ook een grote binnen, dan kan ik me een beetje voorbereiden.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:40 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oohhhww wacht
poging twee
Tip voor Duitsland: zonnebril op en pet. Als je niet te herkennen bent op de foto, krijg je ook de boete niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik kreeg er laatst een uit Duitsland. Met foto. Nog nooit zo'n chagrijnige blik van mezelf gezien. Gelukkig vallen de boetes daar wel mee (20 euro voor 20 km te hard, geloof ik).
[me=cyclechick]quote:Op woensdag 15 april 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi, faaaaaaaaaaaaaaaal.
Het is of: [ me=username ] bladiebla [ * Viking84] (en dan zonder de spaties.
Of: / me bladiebla
Edit: duss........... waarom is mijn tekst rood terwijl die zwart moest zijn?.
Ja maar dan komt je naam er voor!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1. Het is mislukt.
2. Wat doe je dat omslachtig. Gewoon slash ( / ) me bla bla bla.
Ik had 'm ook gewoon niet kunnen betalen. Dan krijg je alleen de tweede keer dat je een boete ontvangt wel een hogere. Maar ach, ik ben braafquote:Op woensdag 15 april 2009 18:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Tip voor Duitsland: zonnebril op en pet. Als je niet te herkennen bent op de foto, krijg je ook de boete niet.
Dat is al beter. Dan je tekst erachter en afsluiten met [ ] en daartussenin / me.quote:
quote:
Ik zit hier echt keihard te lachen en te vloeken tegelijk. Hoe moeilijk zou het kunnen zijn zegquote:Op woensdag 15 april 2009 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is al beter. Dan je tekst erachter en afsluiten met [ ] en daartussenin / me.
Nee, jongedame. Jij zei het ook al verkeerd.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O! Ik wist niet dat dat ook kon!.
Joehoe, je kipfiletjes branden aan!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[me= welketekstjeroodwilt ] [ /me]
En dan zonder alle spaties, Chick!
Was het maar waar, dan was die bbq tenminste heetquote:Op woensdag 15 april 2009 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joehoe, je kipfiletjes branden aan!.
ben je altijd ongesteld/chagrijnig of heb je rood haar?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zingt een collega van me ook altijd als 'ie me ziet!
ben jij ter compensatie wèl heet dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan was die bbq tenminste heet
CF je bent terugquote:Op woensdag 15 april 2009 17:20 schreef ColdFeet het volgende:
Chico! Hoe gaat het met jou & de mishandelde knie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas, ik ga je NU uit de droom helpen. Echt niet dus. Er gaat een halve zak mayo door de soep, een pakje roomboter over de groente etc. Voer bij de lokale Mac bevatte nog minder vetquote:Op woensdag 15 april 2009 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
Wil trouwens best geloven dat mensen thuis wat beter koken dan die vette kledders die je in restaurants krijgt!.
@Nynke: wat tof. Zimbabwe!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
ze bloostquote:Op woensdag 15 april 2009 18:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ben je altijd ongesteld/chagrijnig of heb je rood haar?
Srsly?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
Angelina en Brad zijn nu echt uit elkaar!
Ja.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ben je altijd ongesteld/chagrijnig of heb je rood haar?
Waar staat dat?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
Angelina en Brad zijn nu echt uit elkaar!
Uiteraardquote:Op woensdag 15 april 2009 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben jij ter compensatie wèl heet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |