Pff not, ik vind fietsagenten echt van die sukkelsquote:Op woensdag 15 april 2009 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, bij mij hebben ze politie op fiets (in een durrep) , dus dat was sowieso iets voor Kaas geweest
![]()
Ik maakte voor hun neus een overtreding trouwens, maar ze lieten me gaan. Ik had ze wel gezien, maar als ik me aan de regels had gehouden had ik met twee tassen boodschappen heel omslachtig langs allemaal auto's moeten gaan rijden om over te steken. Nu was ik gewoon gelijk overgestoken
Moblo wordt motoragente. Succes met je hier uit reddenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:28 schreef kaasplankje het volgende:
Pff not, ik vind fietsagenten echt van die sukkelsecht van die mannetjes, net als motoragenten
![]()
alsof íe dat niet expres zeiquote:Op woensdag 15 april 2009 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moblo wordt motoragente. Succes met je hier uit redden.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moblo wordt motoragente. Succes met je hier uit redden.
Ben jij geen mannetje?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pff not, ik vind fietsagenten echt van die sukkelsecht van die mannetjes, net als motoragenten
![]()
Nee, ik zou 't gewoon niet trekken om iedere keer weer dezelfde discussie aan te moeten gaan met mensen enzo![]()
En je moet mentaal best wel stevig in je schoenen staan én je moet in hun plaatje passen. Ik had die test nog over kunnen doen (zakte op psychologische test) want ze zeggen dat het altijd een momentopname is. Toen heb ik daar even over nagedacht en kwam erachter dat ik niet echt de persoon ben om mensen de les te lezen
Ik vind het uiteindelijke resultaat tegenvallen, zeker gezien de tijd die je ervoor hebt uitgetrokkenquote:
je kunt ambities hebbenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kun je kiezen wat je wordt dan? Het lijkt me dat ze toch sneller kijken naar waar er mensen nodig zijn dan of je motoragent mag worden?
Oooooooooo!!!!!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:31 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik vind het uiteindelijke resultaat tegenvallen, zeker gezien de tijd die je ervoor hebt uitgetrokken
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oooooooooo!!!!!
* Viking84 trekt hard aan CC's paardenstaart.
Gokje.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]hoe weet jij dat ik een paardenstaart heb!
dat zegt iedereenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:34 schreef neen het volgende:
Een Agent op de fiets in burger heeft mij ooit eens een boete gegeven terwijl hij over zijn hart had moeten strijken, de klootzak.
quote:
Nou hier zitten er niet zoveel hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 18:33 schreef Rosbief het volgende:
Je kunt hier meteen checken wie de dikkertjes van fok zijn
Gisteren was er nog één die dacht dat wij de ana's van Fok warenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:33 schreef Rosbief het volgende:
Check!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:33 schreef Rosbief het volgende:
Rosbief, ik lust je rauwquote:Op woensdag 15 april 2009 18:33 schreef Rosbief het volgende:
Ik solliciteerde ook voor niveau 4quote:Op woensdag 15 april 2009 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je kunt ambities hebbenmaar eerst de basisopleiding voor niveau 4 maar 's doorkomen
neehee, dat moesten we wórdenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gisteren was er nog één die dacht dat wij de ana's van Fok waren.
FOK! 10 jaar meet! 5 september!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, tuurlijkwanneer gaan we weer 's meeten?
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gokje.
Saai meisje --> saai kapsel.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
FOK! 10 jaar meet! 5 september!
Neu, was terechtquote:Op woensdag 15 april 2009 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zegt iedereenwat had jij nou weer voor smoes?
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rosbief, ik lust je rauw![]()
En nee, ik ken je niet. Maar ik eet wel rosbief op mijn broodje![]()
Non hablo un paardenstaartoquote:Op woensdag 15 april 2009 18:36 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt niet dat ik saai ben. Vraag maar aan m'n nieuwe vlam
en je hebt zelf ook een paardenstaart *trekt nog net iets harder*
niet :+quote:Op woensdag 15 april 2009 18:38 schreef cyclechick het volgende:
Hoe maak je letters rood?
Misschien zo:
[rood] lalala test zin [/rood]
| 1 |
non hablo begrijpo spaanszoquote:
Alleen coole mensen kunnen dat, saaie mensen nietquote:Op woensdag 15 april 2009 18:38 schreef cyclechick het volgende:
Hoe maak je letters rood?
Misschien zo:
[rood] lalala test zin [/rood]
CJIBquote:Op woensdag 15 april 2009 18:38 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb net een bedrag overgemaakt van totaal 230.- op rek nr 347609
begrijp ik ook al niet. Ik ben echt domquote:Op woensdag 15 april 2009 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet
tenzij je
[ code verwijderd ]
gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |