abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68065218
DaD, ik vind dat je gezond eet hoor Ik denk dat het bij jou eerder een kwestie van vervangen dan van schrappen is, anders val je inderdaad om.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68065247
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef conleche het volgende:
DaD: Lijstje van eergisteren zou zomaar 2500+ cal kunnen bevatten. Quiche is echt heel erg calorierijk en babi pangang idem dito. Dus ik weet dan niet hoeveel je van iets neemt, maar ik zou daar wel op letten. Dus stel dat je bij je lunch een klein stukje quiche neemt met een salade erbij en dan 's avonds een lichte maaltijd is er niets aan de hand. Maar én quiche én babi pangang is dan niet zo verstandig.... En een karbonade is ook al snel in zijn eentje 400 calorieen. Jij kan echt heel makkelijk nog calorieen besparen door wat magerder te eten!! Dus niet minder, maar minder calorierijk.....!
GMTA
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_68065300
Er is geen pastasalade vandaag, alleen vieze soep
pi_68065349
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:03 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Lunch je altijd zo vroeg? Dan nog zou ik proberen te minderen, of minder te eten bij het ontbijt als je weet dat je zo vroeg alweer gaat eten, want nu krijg je gewoon wel erg veel binnen in totaal.
Muesli is op zich wel gezond maar er zitten vaak toch veel calorieën in. Met Brinta kan het trouwens ook wel oplopen bij een flinke bak. Hoeveel eetlepels gebruik je daar ongeveer van?
Nee, gister moest ik 's middags werken. Geen idee hoeveel eetlepels of gram Brinta ik neem, ik giet het er altijd zo vanuit het pak in. Dikke Brinta vind ik heel erg vies, dus niet zo heel veel, volgens mij... maar misschien is mijn perceptie verkeerd.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68065405
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef conleche het volgende:
DaD: Lijstje van eergisteren zou zomaar 2500+ cal kunnen bevatten. Quiche is echt heel erg calorierijk en babi pangang idem dito. Dus ik weet dan niet hoeveel je van iets neemt, maar ik zou daar wel op letten. Dus stel dat je bij je lunch een klein stukje quiche neemt met een salade erbij en dan 's avonds een lichte maaltijd is er niets aan de hand. Maar én quiche én babi pangang is dan niet zo verstandig.... En een karbonade is ook al snel in zijn eentje 400 calorieen. Jij kan echt heel makkelijk nog calorieen besparen door wat magerder te eten!! Dus niet minder, maar minder calorierijk.....!
Ja, dat dacht ik ook al, vooral bij de vleeskeuzes! Babi pangang, speklappen en karbonades vervangen door kip, kalkoen, visje of vegadingetje en je bent er al bijna. Plus de zuiveltoetjes/swirls vervangen door Optimel Appelkaneel Daarbij kan je makkelijk even 2 tot 3 kilo vocht vasthouden, dan klinkt dat gewicht ook ineens dramatischer dan het eigenlijk is. Want die lijstjes zijn eigenlijk heel erg netjes: helemaal geen troep of alcohol! Pas je nog in je kleren?
pi_68065417
Stom om geen computer te hebben Ik hou 't echt niet meer bij hier
pi_68065423
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee, gister moest ik 's middags werken. Geen idee hoeveel eetlepels of gram Brinta ik neem, ik giet het er altijd zo vanuit het pak in. Dikke Brinta vind ik heel erg vies, dus niet zo heel veel, volgens mij... maar misschien is mijn perceptie verkeerd.
Hm, dan is dat waarschijnlijk niet waar je op moet bezuinigen.
*sluit zich aan bij Conleche en Goodbye*
Are you pondering what I'm pondering?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 16 april 2009 @ 11:11:47 #158
163650 Greys
pi_68065445
Belgische rijsttafel

En Elies sterkte met je migraine!

Vanmiddag doe ik even wat uitgebreider reageren, nu nog even werken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68065493
Ik moet mijn Brinta wel gaan afmeten, want ik eet het uit een soepkom
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68065527
Doen jullie wel magere melk bij de Brinta? Het zijn maar kleine dingen maar het scheelt toch weer.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68065545
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat scheelt misschien ook: eens gaan wegen hoeveel je van producten gebruikt. Als je bijvoorbeeld van rijst/pasta altijd zomaar wat in de pan gooit, heb je vaak meer dan een normale portie.

Ik gebruik altijd de aanbevelingen op het pak: dus 75 gram rijst per persoon, 100 gram pasta per persoon, 200 gram aardappeltjes pp. Bij rijst klopt het overigens niet helemaal: ik doe altijd net iets meer, want ik vind 75 gram wel erg weinig.
pi_68065547
Anyways.. Hoi !!
pi_68065552
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:10 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik ook al, vooral bij de vleeskeuzes! Babi pangang, speklappen en karbonades vervangen door kip, kalkoen, visje of vegadingetje en je bent er al bijna. Plus de zuiveltoetjes/swirls vervangen door Optimel Appelkaneel Daarbij kan je makkelijk even 2 tot 3 kilo vocht vasthouden, dan klinkt dat gewicht ook ineens dramatischer dan het eigenlijk is. Want die lijstjes zijn eigenlijk heel erg netjes: helemaal geen troep of alcohol! Pas je nog in je kleren?
Dinsdag was echt een heel slechte dag vooral, dat weet ik. En ook niet representatief! Speklappen had ik zolang ik op mezelf woon nog nooit gegeten, maar er waren geen gewone hamlappen meer in de supermarkt. Normaal staat er inderdaad vrijwel alleen maar kip op het menu hier (komende week ook weer een paar keer).

Bedankt voor het meedenken allemaal. .
pi_68065747
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spui uw oordeel!
Niet echt een oordeel. Fout is het niet als je op gewicht wilt blijven.
Behalve dat een Swirl kcals-gewijs (kleintje is ca 350kcsls) een nog onverstandiger keuze is dan een Magnum (ca 300kcals, maar wel met veel meer vet).

Wel een paar puntjes waarom je er mogelijk niet mee af zou vallen:
Het vlees is allemaal erg vet, eet je daar dan ook veel van?
Hoeveel had je van die quiche gegeten (ca 1150 kcal zitten daarin)?
Is je yoghurt mager?
Zit er honing in de crunchy? En rozijntjes? Hoeveel suiker en kcals zitten er in per 100gr?
Is de jam light en zonder rommel?
Neem je als toetje de light-, of juist de volle varianten? Of, beter nog, maak je die zelf en vers van bijv yoghurt en kwark?
Als je 's avonds na het eten nog zuivel neemt, kun je dan niet beter salade als lunch nemen?
pi_68065877
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef Syrena het volgende:
Werkgedoe.
Klinkt allemaal niet heel fijn.
Is je functioneringsgesprek al binnenkort zodat je het onderzoek ter sprake kunt brengen?
pi_68065883
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:47 schreef ElisaB het volgende:
Yo! Iemand behoefte aan migraine? Ik heb voldoende
Wat vervelend
pi_68065898
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:12 schreef Syrena het volgende:
Ik moet mijn Brinta wel gaan afmeten, want ik eet het uit een soepkom
Beter 2x dunne brinta magere melk dan 3 croissaintjes of zo
pi_68065917
Oh, wat de lijsjtes van DaD betreft was ik nogal spuit elf.
Rustig de tijd nemen om te antwoorden en van alles tussendoor doen werkt niet echt.
pi_68065963
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, wat de lijsjtes van DaD betreft was ik nogal spuit elf.
Rustig de tijd nemen om te antwoorden en van alles tussendoor doen werkt niet echt.
Ah joh! Je zat wel op dezelfde golflengte!!
pi_68066004
Klacht: Ik kon niet douchen want het water was afgesloten. En nu ben ik fiesss
pi_68066005
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Niet echt een oordeel. Fout is het niet als je op gewicht wilt blijven.
Behalve dat een Swirl kcals-gewijs (kleintje is ca 350kcsls) een nog onverstandiger keuze is dan een Magnum (ca 300kcals, maar wel met veel meer vet).

Wel een paar puntjes waarom je er mogelijk niet mee af zou vallen:
Het vlees is allemaal erg vet, eet je daar dan ook veel van?
Hoeveel had je van die quiche gegeten (ca 1150 kcal zitten daarin)?
Is je yoghurt mager?
Zit er honing in de crunchy? En rozijntjes? Hoeveel suiker en kcals zitten er in per 100gr?
Is de jam light en zonder rommel?
Neem je als toetje de light-, of juist de volle varianten? Of, beter nog, maak je die zelf en vers van bijv yoghurt en kwark?
Als je 's avonds na het eten nog zuivel neemt, kun je dan niet beter salade als lunch nemen?
Ik zal puntsgewijs antwoorden. .

Op vlees ben ik niet dol, dus daar eet ik niet veel van. Meestal geef ik de helft aan m'n vriend (van de 300 gram speklappen had hij er zeker 200, dus ik de rest. Karbonades laat ik hem ook verder opeten).
De quiche was 880 calorieën. Ik heb 'm wel helemaal opgegeten.
Ja, de yoghurt is mager.
In de crunchy zitten rozijntjes, geen honing. Niet zo veel trouwens, per schep ongeveer 2.
Jam is light.
Van toetjes eet ik wel de volle varianten, denk ik. Maar wel maar 100 gram, helpt dat? .
Maar ik hou van boterhammen! En we eten ook al vrij geregeld salade als avondeten.
pi_68066012
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:14 schreef P.F het volgende:
Anyways.. Hoi !!
Hee Pee Efje
pi_68066047
En is een Swirl echt zoveel calorieën? . Alleen het softijsje hè, niet met toppings en zo.
pi_68066050
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Klinkt allemaal niet heel fijn.
Is je functioneringsgesprek al binnenkort zodat je het onderzoek ter sprake kunt brengen?
We hebben nog geen datum, maar het zal wel binnenkort zijn. Ik kan het supergoed vinden met mijn collega-baas, maar het is toch niet leuk (ook voor hem niet trouwens om mij op mijn kop te moeten geven en de rest van de dames).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 16 april 2009 @ 11:27:48 #175
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68066058
quote:
Op donderdag 16 april 2009 08:21 schreef cyclechick het volgende:
Kwak, hoe is het met je dates? Heb je er al een gelukkkige uitgekozen?
ik ben aan t mailen met drie mannen...

één atletisch avontuurlijk type van 29 uit den haag
één kunstzinnige jongen van 25 met een lieve uitstraling uit den haag
één jongen uit groningen van 22 die ik niet in een hokje kan plaatsen en die me uiteraard dus het meeste aanspreekt
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')