abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68064068
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:28 schreef Mini_rulez het volgende:
D: salade van een klein beetje pasta, veel veldsla en tomaat, mozzarella, pijnboompitjes, stukjes Valess of falafel (I know... ) met olijfolie en verse basilicum uit m'n bak op de vensterbank
Hoezo "I know"?
pi_68064086
Lijstjes.

Planning voor vandaag Resultaat van gister:
O: brinta
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 3 tomaat, halve komkommer, turkse kaas
S: uurtje trainen
D: nog onbekend 2 broodjes vegaburger met gebakken ui en ijsbergsla
S: uurtje trainen

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 tomaat, restant ijsbergsla, light mozarella
D: nog onbekend
pi_68064136
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hoezo "I know"?
Dat Valess en falafel allebei nogal rare ingrediënten zijn voor zo'n salade. Ik wilde eigenlijk kipfilet maar die was bij m'n ouders nergens biologisch te vinden. Zullen ze wel uit de schappen hebben gehaald voor de paasproducten.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 16 april 2009 @ 10:33:13 #129
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68064149
Falafel! Ja, dat ga ik eten vandaag! Thnx VMW, lekker hoor!
Prrrrr
pi_68064177
Konijnentijd!

Mijn vader had laatst ook het konijn van de achterburen ineens rondhobbelen in zijn tuin. Hij daar aangebeld : "Volgens mij heb ik een konijn van jullie!" Maar de hindoestaanse mevrouw begreep hem verkeerd en wilde bijna de deur weer dichtgooien:"Nee dankuwel hoor meneer, wij hebben al een konijn!"
pi_68064281
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat Valess en falafel allebei nogal rare ingrediënten zijn voor zo'n salade. Ik wilde eigenlijk kipfilet maar die was bij m'n ouders nergens biologisch te vinden. Zullen ze wel uit de schappen hebben gehaald voor de paasproducten.
Koude Valess is vast nóg viezer dan warme.
Jij liever dan ik dus.
Je kunt het eventueel weglaten, met kidneybonen zitten er ook al veel gezonde eiwitjes in.
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef mspoez het volgende:
Falafel! Ja, dat ga ik eten vandaag! Thnx VMW, lekker hoor!
Ik heb er niets mee te maken!
Het was Mini!
pi_68064545
quote:
Op donderdag 16 april 2009 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag naar Sittard om voorlichting te geven over onze dienstverlening . Wordt straks opgepikt door een collega.

Ben helemaal vrolijk door het sporten gister .

Lijstje: geen idee, want ik heb nog geen beeld hoe de dag gaat verlopen!
Cool! Waar in Sittard?!

Bah, ik kreeg gisteren half en half te horen dat ik 't toch was, van die klantonvriendelijkheid
En net gaat er een student compleet uit zijn pan omdat hij een wettenbundel niet mag meenemen voor z'n tentamen Dus ik wil een fatsoenlijk onderzoek ernaar, want als het dit soort figuren zijn die gaan lopen klagen dan is dat mooi onterecht. HIJ heeft een open boek-tentamen, dan vergeet je je boeken toch zeker niet?! Bovendien was het al de tweede vandaag, en die eerste kon er wel normaal op reageren.

Ik wil een backoffice-functie, ik heb het echt wel even gehad.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 16 april 2009 @ 10:47:58 #133
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68064573
Yo! Iemand behoefte aan migraine? Ik heb voldoende
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68064574
Oja en dit soort dingen gebeuren dus aaaaaltijd als ik alleen aan de balie zit, want dan durven ze wel een grote klep op te zetten
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68064597
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:34 schreef Laureline het volgende:
Konijnentijd!

Mijn vader had laatst ook het konijn van de achterburen ineens rondhobbelen in zijn tuin. Hij daar aangebeld : "Volgens mij heb ik een konijn van jullie!" Maar de hindoestaanse mevrouw begreep hem verkeerd en wilde bijna de deur weer dichtgooien:"Nee dankuwel hoor meneer, wij hebben al een konijn!"
pi_68064598
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:47 schreef ElisaB het volgende:
Yo! Iemand behoefte aan migraine? Ik heb voldoende
Ik ken wel een student die nu tentamen heeft, die mag het allemaal hebben van mij
pi_68064736
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Tsja, toen ik nog thuis woonde kon ik ook alles eten wat ik wilde en woog ik 15minder dan nu.
Eng mager was ik toen.
Als je ouder wordt kom je nu eenmaal wat makkelijker aan.
Als jij er echt zeker van bent dat je exact hetzelfde eet maar juist aankomt, kan het ook gewoon de leeftijd zijn.

Maar serieus: kan het zijn dat je ander (vetter) brood eet? Of misschien iets uit een zakje of pakje ipv vers?
Of onbewust meer snoept van de taarten die je bakt dan je denkt?
Post eens wat lijstjes van de afgelopen dagen.
Het zou best de leeftijd kunnen zijn hoor, m'n zus roept al jaren dat het oneerlijk is dat zij op haar achttiende wel enorm aankwam en ik niet.

Ik kook juist meer vers dan ik ooit heb gedaan; toen ik alleen woonde waren wereldgerechten wel erg gemakkelijk, nu komt dat er hier niet meer in. De taarten en muffins die ik bak geef ik allemaal weg.

Lijstje gister:
O: Brinta
L: 4 volkorenboterhammen met jam, gekookt ei, handvol witte druiven
T: bak yoghurt met een handje crunchy (zonder toegevoegde suikers)
D: Griekse salade (dus tomaat, komkommer, olijven, feta, rode ui, sprenkel olijfolie, kruiden), met 1/5 stukje volkorenstokbrood (de rest was voor m'n vriend)
T: zuiveltoetje

Lijstje eergister (nu moet ik na gaan denken ):
T: appel
L: quiche van Johma (absoluut zonder toegevoegde troep, ik heb de verpakking goed bestudeerd)
T: softijsje van Swirls op het station (ik had weer die craving naar iets kouds en zuiveligs na het warme eten)
T: 2 kiwi's
D: Babi pangang met speklappen (ok, niet bepaald mager)

Lijstje paasmaandag:
L: 3 crackers, gekookt ei
T: yoghurt met crunchy (dat eet ik altijd in de middagpauze van m'n werk)
D: sperziebonensalade (oftewel gewoon sperziebonen met olijfolie, citroensap, uitje, knoflook, tijm, peper), aardappeltjes uit de oven en een karbonade

Spui uw oordeel!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68064779
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:47 schreef Syrena het volgende:
Bah, ik kreeg gisteren half en half te horen dat ik 't toch was, van die klantonvriendelijkheid
Ik heb dat even gemist, wat was er dan?
En komt dat dan in je dossier en mag je er op reageren?

In backoffice kom je ook zeurkanaries tegen hoor.
Veel klanten proberen mijn baas en mij uit te spelen, kan ook knap vervelend zijn.
Er wordt heel wat afgelogen in pogingen om wat extra korting te krijgen.
pi_68064833
@DAD:
Wat is crunchy?
Verder vind ik je lunch van gisteren en eergisteren ook wel erg veel als je daarna ook nog zo'n tussendoortje gaat nemen.
pi_68064902
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is crunchy?
Verder vind ik je lunch van gisteren en eergisteren ook wel erg veel als je daarna ook nog zo'n tussendoortje gaat nemen.
Daar ben ik het ook wel mee eens.. misschien beter om wat te minderen op de lunch, of om 's middags warm te eten en dan 's avonds gewoon brood oid.
pi_68064959
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:55 schreef Mini_rulez het volgende:
@DAD:
Wat is crunchy?
Ik moest lunchen om 11 uur, toen pauze om 3 uur, en avondeten om 8 uur. Ik val liever niet om tijdens m'n werk.

Ja, er staat crunchy op de zak, maar het is gewoon een soort muesli. Heb de zak niet meer omdat ik het altijd allemaal in een bak mieter, maar ik heb het ooit speciaal uitgezocht op het gebrek aan suikers.
pi_68065018
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook wel mee eens.. misschien beter om wat te minderen op de lunch, of om 's middags warm te eten en dan 's avonds gewoon brood oid.
Naast dat dat voor mijzelf niet praktisch is, zal m'n vriend het daar ook absoluut niet mee eens zijn. . Maar ik zal eens kijken of het lukt met wat minder boterhammen tussen de middag.
pi_68065029
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik heb dat even gemist, wat was er dan?
En komt dat dan in je dossier en mag je er op reageren?

In backoffice kom je ook zeurkanaries tegen hoor.
Veel klanten proberen mijn baas en mij uit te spelen, kan ook knap vervelend zijn.
Er wordt heel wat afgelogen in pogingen om wat extra korting te krijgen.
Studenten hadden een onderzoek gedaan naar onze klantvriendelijkheid en de resultaten bij onze locatiemanager neergelegd. Uit het onderzoek zou naar voren komen dat we klantonvriendelijk zijn.

Ik weet niet of het in mijn dossier komt, het komt iig wel ter sprake in mijn functioneringsgesprek. Maar ik wil dan inzage hebben in dat onderzoek en het liefst dat er een onafhankelijk onderzoek komt onder zowel docenten als studenten. Dus geen onderzoek dat een student heeft uitgevoerd onder z'n vriendjes, bij wijze van spreken.
Bovendien vindt onze locatiemanager ons al jaaaaaaaaaren niet vriendelijk en zouden we geen "team" zijn, dus dat deze info van haar afkomt vind ik ook alweer zoiets. Bovendien vallen we niet meer onder haar, maar onder een nieuw organisatieonderdeel, met een andere baas.

En ik was het niet alleen, mijn andere collega's ook. Behalve die ene die maar 12 uurtjes werkt en op alles JA zegt (zoals het uitlenen van literatuur die niet de bibliotheek uit mag).

Maar ik ben alle domme vragen ook gewoon zat Elke keer weer dat gemekker over het kopieerapparaat (dat we niet in beheer hebben en dus niks aan kunnen doen) en over de helpdesk (die zijn er nooit). En de manier waarop men je aanspreekt af en toe

Gelukkig zijn de meeste studenten gewoon normaal en leuk, vandaar dat ik dat onderzoek ook wel wil inzien.
  donderdag 16 april 2009 @ 11:01:52 #144
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68065050
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef Syrena het volgende:
Ik ken wel een student die nu tentamen heeft, die mag het allemaal hebben van mij
Ik stuur het door!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68065070
Oh, en de lunch van eergister kan ik verklaren. . Als ik stage loop eet ik tussen de middag warm en eet ik 's avonds in de trein brood, maar omdat ik niets te doen had op stage, was ik 's avonds op tijd thuis om nog voor m'n vriend te koken. Daar heb ik dus zelf ook wat van meegegeten.
pi_68065090
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik moest lunchen om 11 uur, toen pauze om 3 uur, en avondeten om 8 uur. Ik val liever niet om tijdens m'n werk.

Ja, er staat crunchy op de zak, maar het is gewoon een soort muesli. Heb de zak niet meer omdat ik het altijd allemaal in een bak mieter, maar ik heb het ooit speciaal uitgezocht op het gebrek aan suikers.
Lunch je altijd zo vroeg? Dan nog zou ik proberen te minderen, of minder te eten bij het ontbijt als je weet dat je zo vroeg alweer gaat eten, want nu krijg je gewoon wel erg veel binnen in totaal.
Muesli is op zich wel gezond maar er zitten vaak toch veel calorieën in. Met Brinta kan het trouwens ook wel oplopen bij een flinke bak. Hoeveel eetlepels gebruik je daar ongeveer van?
pi_68065171
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik stuur het door!
pi_68065198
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Naast dat dat voor mijzelf niet praktisch is, zal m'n vriend het daar ook absoluut niet mee eens zijn. . Maar ik zal eens kijken of het lukt met wat minder boterhammen tussen de middag.
Ja, je hoeft ook niet ineens te gaan leven op een appel natuurlijk . Maar bijvoorbeeld ipv standaard 4 boterhammen als lunch, eens proberen of het met 3 ook lukt. Scheelt toch makkelijk zo'n 100-150 calorieen per dag.
pi_68065205
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en de lunch van eergister kan ik verklaren. . Als ik stage loop eet ik tussen de middag warm en eet ik 's avonds in de trein brood, maar omdat ik niets te doen had op stage, was ik 's avonds op tijd thuis om nog voor m'n vriend te koken. Daar heb ik dus zelf ook wat van meegegeten.
Daar heb je dus wel de verklaring waarom je nu zwaarder bent.
pi_68065213
DaD: Lijstje van eergisteren zou zomaar 2500+ cal kunnen bevatten. Quiche is echt heel erg calorierijk en babi pangang idem dito. Dus ik weet dan niet hoeveel je van iets neemt, maar ik zou daar wel op letten. Dus stel dat je bij je lunch een klein stukje quiche neemt met een salade erbij en dan 's avonds een lichte maaltijd is er niets aan de hand. Maar én quiche én babi pangang is dan niet zo verstandig.... En een karbonade is ook al snel in zijn eentje 400 calorieen. Jij kan echt heel makkelijk nog calorieen besparen door wat magerder te eten!! Dus niet minder, maar minder calorierijk.....!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')