* voelt aan haar oren..........nope.......niet zacht, lang, puntig en fluffy! Pieuw.......quote:Op donderdag 16 april 2009 09:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Volgens Uniekhoorn moet je er nu minimaal 600 gram groente in stoppen!
Je at toch ook altijd veel zoet meen ik me te herinneren?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo zwaar ben ik nog nooit geweest. Echt, ik kom alleen maar aan de laatste tijd, terwijl ik niets anders eet dan voorheen..
Mjah, ik heb zelf niet het idee dat ik nog veel zoet eet, afgezien van jam op m'n brood en een toetje na het eten. Ik heb geprobeerd m'n toetje te laten staan maar dan hou ik de hele avond een craving naar iets kouds en zuiveligs. Ik snoep héél zelden en koekjes en chips hebben we ook al nooit in huis. Toen ik nog thuis woonde was er altijd een rijkgevulde koekjeskast waar ik altijd in hing, en toen woog ik 12 kilo minder dan nu.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Je at toch ook altijd veel zoet meen ik me te herinneren?
Ik geloof dat ik een keertje zei dat me dat opviel en dat jij zei dat het niet uitmaakte omdat je toch niet aan kwam?
Misschien is het dan een goed idee om je lijstjes nog eens te heroverwegen?
(Of verwar ik je met iemand anders?)
Of ben je zwanger?
Dan ga ik dat eens doenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:53 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen dahlings!![]()
Bedankt aan de stemmers in het Wasactie topic!
Ik heb er verder weinig mee te maken maar F&F gaat me aan het hart dus ik ben blij met wat extra stemmen, op wie dan ook want ik doe dus zelf niet meeMaar zo'n actie is nou eenmaal leuker als er wat stemmers zijn. Dus wie nog niet gestemd hebben, doe het nog even, het is maar een paar minuutjes werk en de foto's zijn zo leuk!
Zie blz. 1 van dit topic voor het linkje.
Haha wat schattig!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:59 schreef Muis006 het volgende:
Er hobbelt hier een tam konijn in de straat rond (we wonen aan een soort pleintje in een doodlopende straat) dus mijn moeder en ik waren bang dat het huisdier van de overburen ontsnapt was. Dus mijn moeder liep naar buiten, maar de overbuurman was in de voortuin aan het werken en het bleek zijn konijn te zijn. Die hobbelt altijd los rond als hij in de tuin werkt en loopt nooit wegen als de overbuurman weer naar binnen gaat komt dat konijn vanzelf.
Echt zo kjoet!En mijn moeder is er blij mee want het konijn eet het onkruid op onze oprit op
Misschien kan ik je geruststellen wat betreft je lies.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:56 schreef Miss_S het volgende:
Heb geen zin meer om te leren en als ik online ben ga ik alleen maar googlen op pijntjes die ik heb (en volgens de meeste sites hoor ik dus al lang dood te zijn)
Wacht maar tot knijntje aan de hortensia's begint.......quote:Op donderdag 16 april 2009 09:59 schreef Muis006 het volgende:
Er hobbelt hier een tam konijn in de straat rond (we wonen aan een soort pleintje in een doodlopende straat) dus mijn moeder en ik waren bang dat het huisdier van de overburen ontsnapt was. Dus mijn moeder liep naar buiten, maar de overbuurman was in de voortuin aan het werken en het bleek zijn konijn te zijn. Die hobbelt altijd los rond als hij in de tuin werkt en loopt nooit wegen als de overbuurman weer naar binnen gaat komt dat konijn vanzelf.
Echt zo kjoet!En mijn moeder is er blij mee want het konijn eet het onkruid op onze oprit op
Thanksquote:Op donderdag 16 april 2009 10:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Misschien kan ik je geruststellen wat betreft je lies.![]()
Ik heb daar zelf twee keer last van gehad en ook bij mijn teamgenootjes komt het vaak voor.
Overbelasting.
Komt vanzelf weer goed, kun je niets aan verhelpen of rekken ofzo, maar duurt een week of wat.
Kan het bij jou ook zijn, hoeft niet per se dodelijk te zijn.
Ja hij (zij?) hupst heel rustig rond en na 5 of 6 hupsjes gaat ie dan even zitten om dat snoetje te wassenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:07 schreef Greys het volgende:
Tof, Miss-S!
Muis, dat tamme konijn!Wat cute!
En weinig kans dat hij doodgereden wordt gelukkig in zo'n doodlopende straat. Als ie toch maar wel uitkijkt met oversteken, voor de zekerheid
Tsja, toen ik nog thuis woonde kon ik ook alles eten wat ik wilde en woog ik 15minder dan nu.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mjah, ik heb zelf niet het idee dat ik nog veel zoet eet, afgezien van jam op m'n brood en een toetje na het eten. Ik heb geprobeerd m'n toetje te laten staan maar dan hou ik de hele avond een craving naar iets kouds en zuiveligs. Ik snoep héél zelden en koekjes en chips hebben we ook al nooit in huis. Toen ik nog thuis woonde was er altijd een rijkgevulde koekjeskast waar ik altijd in hing, en toen woog ik 12 kilo minder dan nu..
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Wacht maar tot knijntje aan de hortensia's begint.......
Haha ! Onze kat is hier zeer gefrustreerd door de kleine beestjes die steeds voor het raam langsvliegen - hij gaat er continu met zijn pootjes achteraan maar krijgt ze natuurlijk niet te pakken.. af en toe hoor ik 'KLOINK' - issie met zn volle gewicht (4.5 kiloquote:Op donderdag 16 april 2009 10:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hij (zij?) hupst heel rustig rond en na 5 of 6 hupsjes gaat ie dan even zitten om dat snoetje te wassenen dan weer verder hupsen en weer even rondkijken etc.
PPP: katten lopen hier inderdaad ook gewoon los mee. Tot grote ergernis van onze hond
Ja, dat zal ik maar doen.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 16 april 2009 10:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha ! Onze kat is hier zeer gefrustreerd door de kleine beestjes die steeds voor het raam langsvliegen - hij gaat er continu met zijn pootjes achteraan maar krijgt ze natuurlijk niet te pakken.. af en toe hoor ik 'KLOINK' - issie met zn volle gewicht (4.5 kilo) tegen het raam gesprongen
.
Nou ik ben niet zo goed in het menselijk lichaamquote:Op donderdag 16 april 2009 10:22 schreef mspoez het volgende:
Is het je lies zelf of iets erboven missS? Kan ook gewoon je eisprong zijn dan misschien?
You know itquote:Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef mspoez het volgende:
Belgische rijsttafel? Was dat? Friet met satehsaus?
Hoezo "I know"?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:28 schreef Mini_rulez het volgende:
D: salade van een klein beetje pasta, veel veldsla en tomaat, mozzarella, pijnboompitjes, stukjes Valess of falafel (I know...) met olijfolie en verse basilicum uit m'n bak op de vensterbank
Dat Valess en falafel allebei nogal rare ingrediënten zijn voor zo'n salade. Ik wilde eigenlijk kipfilet maar die was bij m'n ouders nergens biologisch te vinden. Zullen ze wel uit de schappen hebben gehaald voor de paasproducten.quote:
Koude Valess is vast nóg viezer dan warme.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat Valess en falafel allebei nogal rare ingrediënten zijn voor zo'n salade. Ik wilde eigenlijk kipfilet maar die was bij m'n ouders nergens biologisch te vinden. Zullen ze wel uit de schappen hebben gehaald voor de paasproducten.
Ik heb er niets mee te maken!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:33 schreef mspoez het volgende:
Falafel! Ja, dat ga ik eten vandaag! Thnx VMW, lekker hoor!
Cool! Waar in Sittard?!quote:Op donderdag 16 april 2009 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag naar Sittard om voorlichting te geven over onze dienstverlening. Wordt straks opgepikt door een collega.
Ben helemaal vrolijk door het sporten gister.
Lijstje: geen idee, want ik heb nog geen beeld hoe de dag gaat verlopen!
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:34 schreef Laureline het volgende:
Konijnentijd!
Mijn vader had laatst ook het konijn van de achterburen ineens rondhobbelen in zijn tuin. Hij daar aangebeld : "Volgens mij heb ik een konijn van jullie!" Maar de hindoestaanse mevrouw begreep hem verkeerd en wilde bijna de deur weer dichtgooien:"Nee dankuwel hoor meneer, wij hebben al een konijn!"
Ik ken wel een student die nu tentamen heeft, die mag het allemaal hebben van mijquote:Op donderdag 16 april 2009 10:47 schreef ElisaB het volgende:
Yo! Iemand behoefte aan migraine? Ik heb voldoende
Het zou best de leeftijd kunnen zijn hoor, m'n zus roept al jaren dat het oneerlijk is dat zij op haar achttiende wel enorm aankwam en ik niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tsja, toen ik nog thuis woonde kon ik ook alles eten wat ik wilde en woog ik 15minder dan nu.
Eng mager was ik toen.
Als je ouder wordt kom je nu eenmaal wat makkelijker aan.
Als jij er echt zeker van bent dat je exact hetzelfde eet maar juist aankomt, kan het ook gewoon de leeftijd zijn.![]()
Maar serieus: kan het zijn dat je ander (vetter) brood eet? Of misschien iets uit een zakje of pakje ipv vers?
Of onbewust meer snoept van de taarten die je bakt dan je denkt?
Post eens wat lijstjes van de afgelopen dagen.
Ik heb dat even gemist, wat was er dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:47 schreef Syrena het volgende:
Bah, ik kreeg gisteren half en half te horen dat ik 't toch was, van die klantonvriendelijkheid![]()
Daar ben ik het ook wel mee eens.. misschien beter om wat te minderen op de lunch, of om 's middags warm te eten en dan 's avonds gewoon brood oid.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is crunchy?
Verder vind ik je lunch van gisteren en eergisteren ook wel erg veel als je daarna ook nog zo'n tussendoortje gaat nemen.
Ik moest lunchen om 11 uur, toen pauze om 3 uur, en avondeten om 8 uur. Ik val liever niet om tijdens m'n werk.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:55 schreef Mini_rulez het volgende:
@DAD:
Wat is crunchy?
Verder vind ik je lunch van gisteren en eergisteren ook wel erg veel als je daarna ook nog zo'n tussendoortje gaat nemen.
Naast dat dat voor mijzelf niet praktisch is, zal m'n vriend het daar ook absoluut niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens.. misschien beter om wat te minderen op de lunch, of om 's middags warm te eten en dan 's avonds gewoon brood oid.
Studenten hadden een onderzoek gedaan naar onze klantvriendelijkheid en de resultaten bij onze locatiemanager neergelegd. Uit het onderzoek zou naar voren komen dat we klantonvriendelijk zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb dat even gemist, wat was er dan?
En komt dat dan in je dossier en mag je er op reageren?
In backoffice kom je ook zeurkanaries tegen hoor.
Veel klanten proberen mijn baas en mij uit te spelen, kan ook knap vervelend zijn.
Er wordt heel wat afgelogen in pogingen om wat extra korting te krijgen.
Ik stuur het door!quote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef Syrena het volgende:
Ik ken wel een student die nu tentamen heeft, die mag het allemaal hebben van mij
Lunch je altijd zo vroeg? Dan nog zou ik proberen te minderen, of minder te eten bij het ontbijt als je weet dat je zo vroeg alweer gaat eten, want nu krijg je gewoon wel erg veel binnen in totaal.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moest lunchen om 11 uur, toen pauze om 3 uur, en avondeten om 8 uur. Ik val liever niet om tijdens m'n werk.
Ja, er staat crunchy op de zak, maar het is gewoon een soort muesli. Heb de zak niet meer omdat ik het altijd allemaal in een bak mieter, maar ik heb het ooit speciaal uitgezocht op het gebrek aan suikers.
quote:
Ja, je hoeft ook niet ineens te gaan leven op een appel natuurlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 11:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Naast dat dat voor mijzelf niet praktisch is, zal m'n vriend het daar ook absoluut niet mee eens zijn.. Maar ik zal eens kijken of het lukt met wat minder boterhammen tussen de middag.
Daar heb je dus wel de verklaring waarom je nu zwaarder bent.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en de lunch van eergister kan ik verklaren.. Als ik stage loop eet ik tussen de middag warm en eet ik 's avonds in de trein brood, maar omdat ik niets te doen had op stage, was ik 's avonds op tijd thuis om nog voor m'n vriend te koken. Daar heb ik dus zelf ook wat van meegegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |