Ik ook niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ach joh, geeft niets. Ik ken dan bijvoorbeeld weer niet alle namen van de GTST cast.
Mwah. Fenerbahce is een mahalle. Dat zou ik niet vergelijken met een wijk. Maarja wikipedia zegt het, hequote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk wel als een Turk gaat ontkennen dat Fehnerbace een wijk is![]()
Maar serieus, als meerdere mensen hier zoiets hebben van: Wie? ... dan zijn het geen grote namen.
Bij echte Rotterdammers gaat het niet om grote namen, maar om grote daden!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar serieus, als meerdere mensen hier zoiets hebben van: Wie? ... dan zijn het geen grote namen.
En een vriendin van mij die daar woont toevallig ook.. :pquote:Op donderdag 16 april 2009 14:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mwah. Fenerbahce is een mahalle. Dat zou ik niet vergelijken met een wijk. Maarja wikipedia zegt het, he
Dan zijn de wijken in Rotterdam een stuk groter dan in Instanbulquote:Op donderdag 16 april 2009 14:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En een vriendin van mij die daar woont toevallig ook.. :p
Rotterdam heeft 63 of 64 wijken, ik vraag het mij afquote:Op donderdag 16 april 2009 14:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan zijn de wijken in Rotterdam een stuk groter dan in Instanbul
quote:Aanhoudingen voor dodelijke vechtpartij op spoor
Uitgegeven: 16 april 2009 14:11
Laatst gewijzigd: 16 april 2009 14:11
ROTTERDAM - De politie heeft drie mannen aangehouden die verantwoordelijk zouden zijn voor een vechtpartij op het spoor bij station Rotterdam Alexander op nieuwjaarsmorgen.
Als gevolg van de vechtpartij kwam een 19-jarige jongen uit Oegstgeest om het leven en raakte een vriend van het slachtoffer ernstig gewond. Dit gebeurde toen zij niet tijdig konden wegrennen voor een langsrijdende trein.
Dat heeft het Openbaar Ministerie donderdag bekendgemaakt. De drie verdachten zijn een 18-jarige jongeman uit Sassenheim en twee Schiedammers van 22 en 23 jaar.
Ze worden onder meer verdacht van openlijk geweld, medeplegen van mishandeling en dood door schuld. Ze worden vrijdag voorgeleid.
Voor mijn gevoel is kralingen best groot. Groter dan een mahalle die in ken in Instanbul. Maar goed.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Rotterdam heeft 63 of 64 wijken, ik vraag het mij af
dus je gaat nooit naar een BF of naar maar 1 bandjequote:Op donderdag 16 april 2009 12:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik verwacht op het bevrijdingsfestival iets wat ik toch wel herken (en dan zoals in zwolle eventueel kleine podia met daarop de omhooggeneukte schoolbandjes - maar die hoef ik echt niet op het hoofdpodium te zien..)
Mja die verknipte Wilders stemmers liepen vorige keer ook zwaar op SCH in te bashen, en als ik ergens een tyfushekel aan heb is het dat mensen van uitspraken beschuldigt worden die ze niet gedaan hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
LHO, doe es tot 10 tellen en je niet opwinden over die reljosti's
SCH bashen is te alle tijden terecht en geoorloofd.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja die verknipte Wilders stemmers liepen vorige keer ook zwaar op SCH in te bashen, en als ik ergens een tyfushekel aan heb is het dat mensen van uitspraken beschuldigt worden die ze niet gedaan hebben.
wat heb ik nou gemist?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
SCH speelt ook graag op 't randje![]()
Maar het is idd kansloos over hem te beginnen en hem zwart te maken in een topic waar hij niet post
Jep, al vind ik het qua weer helemaal niet zo'n goede vrijdag..quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Goede Vrijdag
tsja droog is anders! Kokos-in-de-regen-meet gaat cker niet door?quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jep, al vind ik het qua weer helemaal niet zo'n goede vrijdag..
Wat een activiteit! Zo vroegquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:03 schreef WHATSHESAID het volgende:
Weer of geen weer, over 5 minuten ga ik m'n hardlooprondje weer doen
Het gaat over de (alt130 werkt niet op de berry) kokosmatten-meet die pas een topic of 10 in de op staatquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb niet echt door waar het over gaat maar ik ben er vanavond niet bij
Onze profeet DutchTrain verliest volgeling na volgelingquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik denk dat ik er vanavond ook niet bij ben, heb echt nog heel erg veel te doen voor school
Nee hoor, DT, zo moet je dat niet zienquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Onze profeet DutchTrain verliest volgeling na volgeling
Vanaf mijn werk kon ik op Noordplein niets bijzonders zien...quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:58 schreef DutchTrain het volgende:
Heeft er iemand al een sneakpreview ondernomen om te kijken of die kokosmat en bijpassende schemerlamp er ook daadwerkelijk zijn
En anders wordt het goedkoop bier drinken ergens in Noord.
Er komt een dag dat u uw zonden zult betuigen en u met uw schemerlamp naar de kokosmattenkerk komt om uw zonden op te biechten met de kokosmattenklopper.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Onze profeet DutchTrain verliest volgeling na volgeling
gezelligquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef Betamacx het volgende:
Nog twee weekjes! Dan mag ik hier officieel posten
Maak hem beter, sla je slag en verlicht ons!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
de OP Iis ook veuls e onoverzichtelijk ..
Uw? Wss dr zondenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er komt een dag dat u uw zonden zult betuigen en u met uw schemerlamp naar de kokosmattenkerk komt om uw zonden op te biechten met de kokosmattenklopper.
Zonden, zonden? Ik weet wel wie er vanavond in de boeken zit en wie er vanavond weer big time aan de alcohol gaat, jongemanquote:
Ik weet het ook, mag ik het zeggen, mag ik het zeggen!!?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zonden, zonden? Ik weet wel wie er vanavond in de boeken zit en wie er vanavond weer big time aan de alcohol gaat, jongeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |