Fehnerbaçe ...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij is een Turk, nog niet ingeburgerd. Of ken jij alle wijken van Istanbul soms?
Ik woon al mijn hele leven in Rotterdam. Ik ben een Rotterdammer. Ik verantwoord mij niet tegenover friezen, brabanders en ander infantiel gespuis.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hoe lang woon jij al in Rotterdam
Eén van de meest bekende en historische stukjes Rotterdam, niet kennen
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Fenerbahçe is geen wijk. Kadiköy is de wijk
Vuurtorentuin is lekker wel een wijkquote:Fenerbahçe (wijk)
De districten van Istanbul. Kadıköy is rood gekleurd.
Fenerbahçe is een wijk in het district Kadıköy van de provincie Istanbul, Turkije.
Van alledrie nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 16 april 2009 02:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
WTF!!! Ik zit net ff naar programma voor 5 mei te kijken... maar... TRIGGERFINGER, KRAAK en SMAAK en DE STAAT!!!! Hoezo B-bands???? DAMN WAT GOED!!!
Ja, kan best een leuk dagje worden! Kraak & Smaak en Joris Voornquote:Op donderdag 16 april 2009 02:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
WTF!!! Ik zit net ff naar programma voor 5 mei te kijken... maar... TRIGGERFINGER, KRAAK en SMAAK en DE STAAT!!!! Hoezo B-bands???? DAMN WAT GOED!!!
Ja serieus. Wat een over de paard getilde gehypte zooi is dat. Het is oud, smerig en lelijk. Alleen de toeristische plekjes zijn opgepoetst. De rest is echt oude zooi. En de lucht uit de metro is zo smerig dat als je aan het eind van de dag je neus snuit er allemaal zwarte smurrie uitkomt.quote:
Zeg wat doe jij eigenlijk in een Rotterdam topic?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
Rotjeknor? Wat maak je me nou.Rotterdam....
En Londen is een toffe stad omdat de mensen naar mijn mening vrij tof zijn. Gezellig, druk en dus goed. Metro's zijn idd niet mooi.
Dat is niet mijn ervaring bij Londen, eerder wel bij Nederland.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:23 schreef Bierie het volgende:
[..]
Zeg wat doe jij eigenlijk in een Rotterdam topic?
Toffe mensen? hehe nou poeh hee. Laten we het er maar op houden dat ik andere ervaringen heb en een andere mening. Iedereen staart voor zich uit, niemand die een praatje maakt. En als je een keer struikelt en omvalt dan loopt iedereen met een boogje om je heen ipv een helpende hand te reiken.![]()
Maar goed ieder z'n meuk
Hallo jij begin te stuiteren bij het woord Rotjeknor, ik nietquote:Op donderdag 16 april 2009 10:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ervaring bij Londen, eerder wel bij Nederland.
Wat ik doe in het Rotterdam topic? Ik BEN het fucking Rotterdam topic!
Wie?quote:Op donderdag 16 april 2009 02:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
Dat komt omdat Rotjeknor een woord is verzonnen door Jack van Gelder ofzoquote:Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef Bierie het volgende:
[..]
Hallo jij begin te stuiteren bij het woord Rotjeknor, ik niet
Nou poe-hee* (*verzonnen door Sesamstraat) dan plak je maar een paar extra Rrrr achter Rotjeknorrrrrquote:Op donderdag 16 april 2009 10:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Rotjeknor een woord is verzonnen door Jack van Gelder ofzo
Het heet Rotterdam! Uitgesproken met een rollende Rrrrr
Zeker niet mijn smaak voor de volgende rits bands, maar de bandjes die jij noemt zet je dus wel op één lijn met een Anouk, Golden Earring, Kane, e.d. ? Dat zijn grote nederlandse bands. Kraak en Smaak doet t leuk, maar staat nog flink in de schaduw van de andere bands, en de Staat en Triggerfinger (zijn trouwens belgisch) al helemaal...quote:Op donderdag 16 april 2009 10:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
alles behalve B-bands. overdreven zeker niet.
en als je Kraak en Smaak niet kent, dan weet ik niet waar je geweest bent de laatste 3 jaar.
Ze zijn volgens mij over de grens populairder dan hierquote:Op donderdag 16 april 2009 11:00 schreef Breuls het volgende:
Ik luister nooit Nederlandse radio, dus dat soort namen gaan heel makkelijk aan me voorbij.
nee ok, maar zodra Kane of Anouk op een BF gaat spelen dan kom ik niet meer. BF is voor lekkere 3v12 bandjes die wat vaker op grote podia moeten optreden en dat een jaar later dan ook doen als ze echt goed zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
Klopt, das een persoonlijke mening, en volgens mij was dat niet hoe het hier eerst werd bedoelt, vandaar dat ik erover viel![]()
LDG begon er geloof ik over, en die bedoelde volgens mij meer het ontbreken van 'grote' namen, en dan zijn deze namen nu eenmaal nog niet te vergelijken met de andere bands die ik noemde
Dat is in de keurige delen van Nederland ook zo.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:23 schreef Bierie het volgende:
En als je een keer struikelt en omvalt dan loopt iedereen met een boogje om je heen ipv een helpende hand te reiken.![]()
de wilgenring?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waar kan je goed squashen in Rotterdam? Ik moet waar weer eens gaan sporten
Ik doe het twee keer per week bij Klaverstede (Goed, dat is Schiedam, maar het ligt zo'n 100 meter van de grens afquote:Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waar kan je goed squashen in Rotterdam? Ik moet waar weer eens gaan sporten
Ik heb de namen nog nooit gehoord op de BBC, dus mainstream zijn ze iig niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij over de grens populairder dan hier![]()
Maar goed, ik ken t ook alleen van naam hoor, als je zou zeggen noem eens een nummertje van ze...
Die ken ik wel ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
owja.. en als je DIT niet kent van K&S, dan weet ik het ook niet meer:
Kraak en Smaak - Squeeze Me
Die grote bands kun je gratis bekijken in Overschie bij het Paradie festival. Voor de 3voor12 bandjes is er Metropolis, Bazar Curieux, Motel Mozaique en de gewone optredens in Rotown.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee ok, maar zodra Kane of Anouk op een BF gaat spelen dan kom ik niet meer. BF is voor lekkere 3v12 bandjes die wat vaker op grote podia moeten optreden en dat een jaar later dan ook doen als ze echt goed zijn.
daar hoort BF dus ook bij.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die grote bands kun je gratis bekijken in Overschie bij het Paradie festival. Voor de 3voor12 bandjes is er Metropolis, Bazar Curieux, Motel Mozaique en de gewone optredens in Rotown.
dat nummer heb ik wel eens langs horen komen, maar heb er nooit zon vreemde naam als kraak en smaak bij bedachtquote:
Ik verwacht op het bevrijdingsfestival iets wat ik toch wel herken (en dan zoals in zwolle eventueel kleine podia met daarop de omhooggeneukte schoolbandjes - maar die hoef ik echt niet op het hoofdpodium te zien..)quote:Op donderdag 16 april 2009 11:37 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
daar hoort BF dus ook bij.
edit:
maar goed. ff naar Leiuh nu.
Dat is het natuurlijk wel als een Turk gaat ontkennen dat Fehnerbace een wijk isquote:Op donderdag 16 april 2009 13:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
Nee maar dat een paar hippies de namen wel kennen betekend natuurlijk ook niet dat het een doodzonde is als ik de namen niet ken.
Ach joh, geeft niets. Ik ken dan bijvoorbeeld weer niet alle namen van de GTST cast.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
Nee maar dat een paar hippies de namen wel kennen betekend natuurlijk ook niet dat het een doodzonde is als ik de namen niet ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |