Fehnerbaçe ...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij is een Turk, nog niet ingeburgerd. Of ken jij alle wijken van Istanbul soms?
Ik woon al mijn hele leven in Rotterdam. Ik ben een Rotterdammer. Ik verantwoord mij niet tegenover friezen, brabanders en ander infantiel gespuis.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hoe lang woon jij al in Rotterdam
Eén van de meest bekende en historische stukjes Rotterdam, niet kennen
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Fenerbahçe is geen wijk. Kadiköy is de wijk
Vuurtorentuin is lekker wel een wijkquote:Fenerbahçe (wijk)
De districten van Istanbul. Kadıköy is rood gekleurd.
Fenerbahçe is een wijk in het district Kadıköy van de provincie Istanbul, Turkije.
Van alledrie nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 16 april 2009 02:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
WTF!!! Ik zit net ff naar programma voor 5 mei te kijken... maar... TRIGGERFINGER, KRAAK en SMAAK en DE STAAT!!!! Hoezo B-bands???? DAMN WAT GOED!!!
Ja, kan best een leuk dagje worden! Kraak & Smaak en Joris Voornquote:Op donderdag 16 april 2009 02:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
WTF!!! Ik zit net ff naar programma voor 5 mei te kijken... maar... TRIGGERFINGER, KRAAK en SMAAK en DE STAAT!!!! Hoezo B-bands???? DAMN WAT GOED!!!
Ja serieus. Wat een over de paard getilde gehypte zooi is dat. Het is oud, smerig en lelijk. Alleen de toeristische plekjes zijn opgepoetst. De rest is echt oude zooi. En de lucht uit de metro is zo smerig dat als je aan het eind van de dag je neus snuit er allemaal zwarte smurrie uitkomt.quote:
Zeg wat doe jij eigenlijk in een Rotterdam topic?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
Rotjeknor? Wat maak je me nou.Rotterdam....
En Londen is een toffe stad omdat de mensen naar mijn mening vrij tof zijn. Gezellig, druk en dus goed. Metro's zijn idd niet mooi.
Dat is niet mijn ervaring bij Londen, eerder wel bij Nederland.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:23 schreef Bierie het volgende:
[..]
Zeg wat doe jij eigenlijk in een Rotterdam topic?
Toffe mensen? hehe nou poeh hee. Laten we het er maar op houden dat ik andere ervaringen heb en een andere mening. Iedereen staart voor zich uit, niemand die een praatje maakt. En als je een keer struikelt en omvalt dan loopt iedereen met een boogje om je heen ipv een helpende hand te reiken.![]()
Maar goed ieder z'n meuk
Hallo jij begin te stuiteren bij het woord Rotjeknor, ik nietquote:Op donderdag 16 april 2009 10:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ervaring bij Londen, eerder wel bij Nederland.
Wat ik doe in het Rotterdam topic? Ik BEN het fucking Rotterdam topic!
Wie?quote:Op donderdag 16 april 2009 02:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
Dat komt omdat Rotjeknor een woord is verzonnen door Jack van Gelder ofzoquote:Op donderdag 16 april 2009 10:27 schreef Bierie het volgende:
[..]
Hallo jij begin te stuiteren bij het woord Rotjeknor, ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |