Wat een activiteit! Zo vroegquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:03 schreef WHATSHESAID het volgende:
Weer of geen weer, over 5 minuten ga ik m'n hardlooprondje weer doen
Het gaat over de (alt130 werkt niet op de berry) kokosmatten-meet die pas een topic of 10 in de op staatquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb niet echt door waar het over gaat maar ik ben er vanavond niet bij
Onze profeet DutchTrain verliest volgeling na volgelingquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik denk dat ik er vanavond ook niet bij ben, heb echt nog heel erg veel te doen voor school
Nee hoor, DT, zo moet je dat niet zienquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Onze profeet DutchTrain verliest volgeling na volgeling
Vanaf mijn werk kon ik op Noordplein niets bijzonders zien...quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:58 schreef DutchTrain het volgende:
Heeft er iemand al een sneakpreview ondernomen om te kijken of die kokosmat en bijpassende schemerlamp er ook daadwerkelijk zijn
En anders wordt het goedkoop bier drinken ergens in Noord.
Er komt een dag dat u uw zonden zult betuigen en u met uw schemerlamp naar de kokosmattenkerk komt om uw zonden op te biechten met de kokosmattenklopper.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Onze profeet DutchTrain verliest volgeling na volgeling
gezelligquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:47 schreef Betamacx het volgende:
Nog twee weekjes! Dan mag ik hier officieel posten
Maak hem beter, sla je slag en verlicht ons!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
de OP Iis ook veuls e onoverzichtelijk ..
Uw? Wss dr zondenquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er komt een dag dat u uw zonden zult betuigen en u met uw schemerlamp naar de kokosmattenkerk komt om uw zonden op te biechten met de kokosmattenklopper.
Zonden, zonden? Ik weet wel wie er vanavond in de boeken zit en wie er vanavond weer big time aan de alcohol gaat, jongemanquote:
Ik weet het ook, mag ik het zeggen, mag ik het zeggen!!?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zonden, zonden? Ik weet wel wie er vanavond in de boeken zit en wie er vanavond weer big time aan de alcohol gaat, jongeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |