Tijdstip van deze post.quote:Op zaterdag 18 april 2009 06:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jumbo heeft potgrond, en de gamma bij de kuip, en d karwei op katendrecht...
speciaal voor jou opgezochtquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:23 schreef Isegrim het volgende:
LHO en ldg liggen te slapen in onze logeerkamer.
Nee, en ook geen DutchTrain.quote:
iedereen volgens mij wel een keer gisterquote:
Isegrim zelfs door mannen én vrouwenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iedereen volgens mij wel een keer gister
Hoera.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
speciaal voor jou opgezocht
En toen duwde jij nog zomaar je tieten in mijn handenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:58 schreef Isegrim het volgende:
Iedereen is aangerand gisteren, door de oud-tante van heiden6.Iedereen inclusief heiden6 zelf, that is.
Ja, nu heb je zeker spijt dat je niet mee geweest bent?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
Gedverdemme wat een smeerlapperij weer jongens!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, nu heb je zeker spijt dat je niet mee geweest bent?
Dit is een volstrekt onjuiste weergave van de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En toen duwde jij nog zomaar je tieten in mijn handen
De volgende keer gaan we niet naar het café van Tante Ria en het betasten van mijn tieten is geen verplichte (zelfs geen gewenste) aangelegenheid.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wilde binnenkort ook maar eens naar een meet gaan, maar als ik daar aangerand word en Ise's tieten verplicht moet betasten
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we niet naar het café van Tante Ria en het betasten van mijn tieten is geen verplichte (zelfs geen gewenste) aangelegenheid.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij mag er nog wel een keer in knijpen hoor, als je dat wilt.
Hebbertquote:
Ik denk dat we die strijd maar eens moeten beslissen, ik wil me wel aanmelden om onderdeel uit te maken van de deskundige jury.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbert![]()
LDG had toch al de biggest boobs van het gezelschap in deze topics? En tóch meer willen hé
Tante Ria had nog véél grotere boobs.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbert![]()
LDG had toch al de biggest boobs van het gezelschap in deze topics? En tóch meer willen hé
Zie het bericht onder jequote:Op zaterdag 18 april 2009 18:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat we die strijd maar eens moeten beslissen, ik wil me wel aanmelden om onderdeel uit te maken van de deskundige jury.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:05 schreef Isegrim het volgende:
Dat heeft hij waarschijnlijk al vaker gedaan dan hem lief is.
Praxisquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Rotterdammerts, waar kan ik potgrond halen in het centrum of in de buurt van het centrum?
Zouden ze dat op de markt hebben morgenochtend?
Maar ze heeft toch geen rijbewijs?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef SingleCoil het volgende:
Zo te horen wel fijn dat wij gisteren niet meegemeet hebben, het is er kennelijk nogal ruig aan toe gegaan. A. kan daar slecht tegen.
Ik ben vandaag nog wel even met A. naar het park geweest.![]()
Overigens nog wel van belang: A. heeft vandaag in de Pajero vanaf ons huis dwars door het centrum naar de parkeergarage Zuidplein gereden, én daar zelf geparkeerd! En iedereen leefde nog!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:21 schreef DutchTrain het volgende:
Zo, de markt is weer opgeruimd
[ afbeelding ]
Waarom rijd je vanuit Schiedam naar Zuid via het centrum ? Er ligt toch een tunnelquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef SingleCoil het volgende:
Overigens nog wel van belang: A. heeft vandaag in de Pajero vanaf ons huis dwars door het centrum naar de parkeergarage Zuidplein gereden, én daar zelf geparkeerd! En iedereen leefde nog!
wordt hoog tijd dat er een markthal komtquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Breuls en ik zijn er ooit getuige van geweest dat dat ding werd opgebouwd ... (Dat was na de paddy's pijp meet).
Kunnen ze misschien meteen de trein onder de grond stoppenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:34 schreef Breuls het volgende:
Ja, die zouden ze mooi neer kunnen zetten op de plek waar die scholen net gesloopt zijn.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, maar ook zonder doet de auto wel wat ik hem vertel..
Mjah en tijdens die rit ben ik ook nog zomaar over een doorgetrokken streep gegaan en heb ik later ook nog eens de park gecheckt.quote:
WTF?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah en tijdens die rit ben ik ook nog zomaar over een doorgetrokken streep gegaan en heb ik later ook nog eens de park gecheckt.
Ook nog een hendig sjieke slip gemaakt ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:31 schreef Alicey het volgende:
Mjah en tijdens die rit ben ik ook nog zomaar over een doorgetrokken streep gegaan en heb ik later ook nog eens de park gecheckt.
Nee, hendig sjieke slips ben ik niet zo van.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ook nog een hendig sjieke slip gemaakt ?
Wat doe jij hier, vuige Achterhoeker?quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:37 schreef Reya het volgende:
Afrikaanse toestanden bij de Publieke Omroep
Speciaal voor heiden6.
Ik was al geen fan van Llink en van Floortje Dessing al helemaal niet meer, maar dit mijn beeld ervan blijkt ook steeds meer de waarheid te zijnquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:37 schreef Reya het volgende:
Afrikaanse toestanden bij de Publieke Omroep
Speciaal voor heiden6.
wie kopt de 'zonder slip in het park gaan rijden' grap even inquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:41 schreef Alicey het volgende:
Nee, hendig sjieke slips ben ik niet zo van.
Njah, als je wilt rijden in het park is het sowieso wel handig om je slip uit te doen ..quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
wie kopt de 'zonder slip in het park gaan rijden' grap even in
een behendige passagier steekt 'm er anders wel langsquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Njah, als je wilt rijden in het park is het sowieso wel handig om je slip uit te doen ..
Goed plan. Ik zou er zo gaan wonen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:44 schreef DutchTrain het volgende:
En dan kan er naast de kerk wel een leuk appartementencomplexje gebouwd worden ofzo
Dat moesten we dan maar eens uitproberen..quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
een behendige passagier steekt 'm er anders wel langs
iedere post valt na deze in het nietquote:Op zondag 19 april 2009 09:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat moesten we dan maar eens uitproberen..
Emmer waterquote:Op zondag 19 april 2009 13:48 schreef Isegrim het volgende:
Misschien kunnen jullie allemaal even massaal heiden6 bellen, ik krijg hem niet wakker.
quote:Op zondag 19 april 2009 13:48 schreef Isegrim het volgende:
Misschien kunnen jullie allemaal even massaal heiden6 bellen, ik krijg hem niet wakker.
Namelijk?quote:Op zondag 19 april 2009 13:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat tacktieken
dekens eraf en raampje open is stap 1quote:
maar je kunt niet ontkennen dat ie dan wakker isquote:
Dat wel waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 14:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar je kunt niet ontkennen dat ie dan wakker is
quote:Op zondag 19 april 2009 15:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja of leuk iemand wakker maken in zn REM slaap
zodat je niet per ongeluk in de winkel een dvd koopt die je al hebtquote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef Isegrim het volgende:
Maar waarom zou je een lijst willen hebben van alle dvd's die je hebt?
Dat is gewoon stom.quote:Op zondag 19 april 2009 20:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zodat je niet per ongeluk in de winkel een dvd koopt die je al hebt![]()
Met ruim 1300 titels thuis op de plank wil je wel eens vergeten dat je een bepaalde DVD al hebtquote:
Hm, 't is gewoon niet mijn ding geloof ik.quote:Op zondag 19 april 2009 20:33 schreef Metatron het volgende:
[..]
Met ruim 1300 titels thuis op de plank wil je wel eens vergeten dat je een bepaalde DVD al hebt.
En daarnaast kan het ook zijn dat je wel weet dat je film hebt, maar niet of dat nou de reguliere versie is, of de mega-geile 3 DVD director's cut met DTS ES geluid.
Iedereen z'n hobby. En ik ben gewoon een beetje film-gekquote:Op zondag 19 april 2009 22:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hm, 't is gewoon niet mijn ding geloof ik.
Dat 'duur' valt best mee. Ik shop aardig rond, en aangezien m'n Engels goed genoeg is om een film zonder ondertiteling goed te kunnen volgen, haal ik m'n DVD's van over de hele wereld. Als je daarnaast ook niet de eis hebt om een film nu, meteen en direct in huis te halen wanneer die uitkomt, kun je lekker wachten tot die voor een normale prijs te krijgen is.quote:Op zondag 19 april 2009 22:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
of je dekt dat je een film al hebt, maar is toch niet zo... etc..
ja films zijn leuk. ook weer een dure hobby, maar als je er ook wat mee doet ....
Wij worden ook moe van jou.quote:Op zondag 19 april 2009 22:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Mag ik hier melden dat ik moe wordt van mezelf?!
Is de daaropvolgende open deur dan voor mij?quote:Op zondag 19 april 2009 22:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Mag ik hier melden dat ik moe wordt van mezelf?!
Oy!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |