Tijdstip van deze post.quote:Op zaterdag 18 april 2009 06:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jumbo heeft potgrond, en de gamma bij de kuip, en d karwei op katendrecht...
speciaal voor jou opgezochtquote:Op zaterdag 18 april 2009 11:23 schreef Isegrim het volgende:
LHO en ldg liggen te slapen in onze logeerkamer.
Nee, en ook geen DutchTrain.quote:
iedereen volgens mij wel een keer gisterquote:
Isegrim zelfs door mannen én vrouwenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iedereen volgens mij wel een keer gister
Hoera.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
speciaal voor jou opgezocht
En toen duwde jij nog zomaar je tieten in mijn handenquote:Op zaterdag 18 april 2009 17:58 schreef Isegrim het volgende:
Iedereen is aangerand gisteren, door de oud-tante van heiden6.Iedereen inclusief heiden6 zelf, that is.
Ja, nu heb je zeker spijt dat je niet mee geweest bent?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
Gedverdemme wat een smeerlapperij weer jongens!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, nu heb je zeker spijt dat je niet mee geweest bent?
Dit is een volstrekt onjuiste weergave van de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En toen duwde jij nog zomaar je tieten in mijn handen
De volgende keer gaan we niet naar het café van Tante Ria en het betasten van mijn tieten is geen verplichte (zelfs geen gewenste) aangelegenheid.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wilde binnenkort ook maar eens naar een meet gaan, maar als ik daar aangerand word en Ise's tieten verplicht moet betasten
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we niet naar het café van Tante Ria en het betasten van mijn tieten is geen verplichte (zelfs geen gewenste) aangelegenheid.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij mag er nog wel een keer in knijpen hoor, als je dat wilt.
Hebbertquote:
Ik denk dat we die strijd maar eens moeten beslissen, ik wil me wel aanmelden om onderdeel uit te maken van de deskundige jury.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbert![]()
LDG had toch al de biggest boobs van het gezelschap in deze topics? En tóch meer willen hé
Tante Ria had nog véél grotere boobs.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbert![]()
LDG had toch al de biggest boobs van het gezelschap in deze topics? En tóch meer willen hé
Zie het bericht onder jequote:Op zaterdag 18 april 2009 18:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat we die strijd maar eens moeten beslissen, ik wil me wel aanmelden om onderdeel uit te maken van de deskundige jury.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:05 schreef Isegrim het volgende:
Dat heeft hij waarschijnlijk al vaker gedaan dan hem lief is.
Praxisquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Rotterdammerts, waar kan ik potgrond halen in het centrum of in de buurt van het centrum?
Zouden ze dat op de markt hebben morgenochtend?
Maar ze heeft toch geen rijbewijs?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef SingleCoil het volgende:
Zo te horen wel fijn dat wij gisteren niet meegemeet hebben, het is er kennelijk nogal ruig aan toe gegaan. A. kan daar slecht tegen.
Ik ben vandaag nog wel even met A. naar het park geweest.![]()
Overigens nog wel van belang: A. heeft vandaag in de Pajero vanaf ons huis dwars door het centrum naar de parkeergarage Zuidplein gereden, én daar zelf geparkeerd! En iedereen leefde nog!
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:21 schreef DutchTrain het volgende:
Zo, de markt is weer opgeruimd
[ afbeelding ]
Waarom rijd je vanuit Schiedam naar Zuid via het centrum ? Er ligt toch een tunnelquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef SingleCoil het volgende:
Overigens nog wel van belang: A. heeft vandaag in de Pajero vanaf ons huis dwars door het centrum naar de parkeergarage Zuidplein gereden, én daar zelf geparkeerd! En iedereen leefde nog!
wordt hoog tijd dat er een markthal komtquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Breuls en ik zijn er ooit getuige van geweest dat dat ding werd opgebouwd ... (Dat was na de paddy's pijp meet).
Kunnen ze misschien meteen de trein onder de grond stoppenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:34 schreef Breuls het volgende:
Ja, die zouden ze mooi neer kunnen zetten op de plek waar die scholen net gesloopt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |