quote:
Op zondag 19 april 2009 22:17 schreef ebeaydojraes het volgende:of je dekt dat je een film al hebt, maar is toch niet zo... etc..
ja films zijn leuk. ook weer een dure hobby, maar als je er ook wat mee doet ....
Dat 'duur' valt best mee. Ik shop aardig rond, en aangezien m'n Engels goed genoeg is om een film zonder ondertiteling goed te kunnen volgen, haal ik m'n DVD's van over de hele wereld. Als je daarnaast ook niet de eis hebt om een film nu, meteen en direct in huis te halen wanneer die uitkomt, kun je lekker wachten tot die voor een normale prijs te krijgen is.
Er zijn maar weinig films waar ik de hoofdprijs voor heb betaald, omdat ik hem meteen wilde hebben. Bij de meeste wacht ik gewoon tot de prijs naar een normaal niveau is gezakt. Of ik pik hem op in Hong Kong. Het komt regelmatig voor dat een film daar al (legaal) op DVD te koop is terwijl hij hier net (of zelfs net niet) in de bioscoop draait, voor de prijs van nog geen bioscoopkaartje.
En de aanbiedingbakken bevatten soms echt hele interessante films, voor een paar Euro.
Een beetje slim rondshoppen is het devies

.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.