Mja, en toch nét niet helemaal!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een doelpunt is een doelpunt toch
Had Mournir 15 penaltys gescoord dan had je dit niet gezegd denk ikquote:Op donderdag 16 april 2009 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, en toch nét niet helemaal!
Jawel, want ik vind Mounir niet zo goed.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Had Mournir 15 penaltys gescoord dan had je dit niet gezegd denk ik
Huntelaar is een heel ander soort speler. Suarez is wel belangrijker voor Ajax dan Hamdaoui is voor AZ.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, want ik vind Mounir niet zo goed.![]()
Nederlandse top, jawel. Niet wereldtop. Huntelaar is bijvoorbeeld veel beter. Ik vind hem wél beter dan Suarez.
Geloof jij eigenlijk nog in Pelle? Als je het even objectief bekijkt.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ja dat. Aissati-Suarez is wel een goeie combi. Als die twee allebei geblesseerd zijn, moet je echt je hart vasthouden.
Kijk, wij hebben gewoon Pelle daarvoor in de plaats.
Nou,quote:Op donderdag 16 april 2009 13:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Geloof jij eigenlijk nog in Pelle? Als je het even objectief bekijkt.
2X dumb-assquote:Op donderdag 16 april 2009 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou,
Hij heeft nooit echt gepresteerd he? Ik denk dat niemand bij AZ vanaf het begin vertrouwen in hem had, behalve misschien Van Gaal en Brands. Miskoop, dus.
Oh ja, en fuckbuddy vindt hem wel geil, maar dat komt doordat ze wel eens in hetzelfde restaurant hebben gegeten.
Sybesma klinkt meer als een verdwaalde Fries. Misschien een gefrustreerde Heerenvener die over de rug van AZ Ajacieden wil dissenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef Riro het volgende:
[..]
Verneukt? Nou nee.
Ik zal niet ontkennen dat ik baal van kampioenschap az, maar me 'verneukt' voelen door een opmerking van een az-er die denkt dat ie lollig is zit er niet in.
Ik kwam hier overigens om gewoon mee te posten, maar zodra je Ajax gerelateerd bent schiet men in de haat-stand blijkbaar.
Ik dacht dat ie altijd al n diepe ketser was?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:47 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
2X dumb-ass![]()
En toch........ nee hij heeft idd niet gebracht waarop iedereen gehoopt had, zijn echte geniale wedstrijd was die tegen H'veen. Als diepe kaatser...
Slim gedaan, een van de beste ontdekkingen van het seizoen.quote:'Niklas is een jongen die dolgraag beter wil worden en in zichzelf wil investeren', zegt technisch directeur Marcel Brands tegen VI.nl. 'Daardoor stijgt hij boven zichzelf uit. Hij heeft zich voorbeeldig gemanifesteerd dit seizoen. Daarom verdient hij het om op deze manier beloond te worden.'
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:39 schreef fuckbuddy het volgende:
-------Didulica
Mendes--Jaliens-Luirink-Kolehmainen
---Holman -----Poulsen
Van der Velde---------Marko Vejinović
-------------Lens---Pelle-----
Didulica staat nu al een serie wedstrijden op doel en heeft maar 1 tegendoelpunt gekregen, een bewijs dat hij heus wel wat kan en dat de keeper van AZ niet eens *zo* belangrijk is tov de hele georganiseerde verdediging.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Sja die leden spelen niet meer bij AZ dus die kan je niet selecteren beste..
Enne Bulters is beter dan Didulica!
En zijn debuutwedstrijd tegen Feyenoord, toen dacht ik ook nog dat hij goed was.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die twee wedstrijden van AJ Auxerre, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |