Nou, dan zou ik 5 minuten wachten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee, want dat kan niet in mijn tekenprogramma.
Nee, een programma wat kwa licensie meer kost dan jouw computerspullen bij elkaar.quote:
Dus?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, een programma wat kwa licensie meer kost dan jouw computerspullen bij elkaar.
Autocad?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, een programma wat kwa licensie meer kost dan jouw computerspullen bij elkaar.
de opmerking "paintquote:
Nee, nog 1 kans om door te gaan voor de magnetronquote:
Dus eigenlijk 20 minuten? Waarom heb je nou niet om de 2 uur opgeslagen? Als het belangrijk was zou ik het zelfs om het uur doen. Misschien wel om het half uurquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
5 minuten is irritant, als je daarna een kwartier moet wachten voordat hij weer klaar is. Normaal sla ik om de 2 uur op.
5 tot 20 min, hangt er vanaf hoeveel ik getekend heb.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dus eigenlijk 20 minuten? Waarom heb je nou niet om de 2 uur opgeslagen? Als het belangrijk was zou ik het zelfs om het uur doen. Misschien wel om het half uur.
Laat dan maar, die heb ik alquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, nog 1 kans om door te gaan voor de magnetron
Max? Maya? En ook goede middag allemaalquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, nog 1 kans om door te gaan voor de magnetron
Ik moet daarna nog 3 uur werken, ben pas om 8 uur klaar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:25 schreef Olment het volgende:
@kanovinnie
da uurtje is zo voorbij,, ik moet tot 5 dus nog anderhalf uur xD
Yep.quote:
Dat hoeft niet in een specifiek topic, emobashen kan overalquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ah, is dit het emo-bashtopic?
quote:
Welk programma is het nou?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:32 schreef kanovinnie het volgende:
wie brent mij een redbull of iets.
Autodesk Inventor 2009quote:
De studentenlicentie is gewoon graties hoor. Alleen bij je drawings krijg je dan zo'n achterlijke banner.quote:
Jupilerquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:35 schreef oshiro het volgende:
We brengt mij (en zichzelf) een lekker witbiertje en een terrasje?
Nu en Amsterdam.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:35 schreef Olment het volgende:
@kanovinne
@heroinjunk
ligt er heel aan waar jullie zijn. anders wil ik best om 5 ff langs kome rijde.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
De studentenlicentie is gewoon graties hoor. Alleen bij je drawings krijg je dan zo'n achterlijke banner.
Die heb ik weggegooidquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:37 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan heb je altijd nog de illegale manier
Vind het ideaal werken. Beter dan proengineer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ah, heb die per ongeluk ook een keer gehad, was niet te doen
Toch denken ze er bij mijn stage anders over.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
De studentenlicentie is gewoon graties hoor. Alleen bij je drawings krijg je dan zo'n achterlijke banner.
Ja ik heb ook een studentenlicentie maar ik kreeg telkens een fout in de download. Dus ik draai ook gewoon de illegale versie, moet hem alleen nog eens in een virtual machine testen zodat ie ook onder linux werktquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:37 schreef mstr het volgende:
[..]
En de miljoenenclaims als je dat als bedrijf doetquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:37 schreef mstr het volgende:
[..]
bohhhh, goede herinneringen aanquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:40 schreef Jotcha het volgende:
Heb zelf maxMaar geen ijsjes in de vriezer
wel een fles jägermeister
Daar krijg je het alleen warm vanquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:40 schreef Jotcha het volgende:
Heb zelf maxMaar geen ijsjes in de vriezer
wel een fles jägermeister
Nee. Mark komt naar huis!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je kan plots vliegen en de muren praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |