Ja vooral nu we alle SE's al hebben gehad hoeven we eigenlijk geen zak te doen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Jezus, wat een saaie dag.
Maar dat is altijd in je examenjaar, dat had ik ook.
Klopt, vooral nu.. Als alles zo goed als afgerond isquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Jezus, wat een saaie dag.
Maar dat is altijd in je examenjaar, dat had ik ook.
Poepbruin nadat mark zijn ding had gedaanquote:
Heb hier geen kabeltje van m'n telefoon en ik ben slecht met bluetooth.quote:
Bruin met blonde strepen.quote:
Blond is veel leukerquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb hier geen kabeltje van m'n telefoon en ik ben slecht met bluetooth.
[..]
Bruin met blonde strepen.
Lekker met de laptop buitenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:09 schreef -SG- het volgende:
Moet je nagaan hoe lekker weer het is. Kon je beter buiten gaan zitten, lekker op een terrasje.
Dan wordt mijn haar nog blonder!!!!111einzeinzeinzquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:09 schreef -SG- het volgende:
Moet je nagaan hoe lekker weer het is. Kon je beter buiten gaan zitten, lekker op een terrasje.
ja, Ik kan of steeds 5 minuten wachten tot ik kan opslaan, of gewoon doorwerken en een klein risico lopen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wahahhaah en terecht als je niets opslaat.
Kan je niet automatisch opslaan instellen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, Ik kan of steeds 5 minuten wachten tot ik kan opslaan, of gewoon doorwerken en een klein risico lopen.
Dat vind ik écht kut aan die glimmende schermenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en dan die kutzon op je scherm zeker.
nee, want dat kan niet in mijn tekenprogramma.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan je niet automatisch opslaan instellen?
Waar teken je in dan? Paint?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee, want dat kan niet in mijn tekenprogramma.
Je ziet wat er gebeurtquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, Ik kan of steeds 5 minuten wachten tot ik kan opslaan, of gewoon doorwerken en een klein risico lopen.
5 minuten is irritant, als je daarna een kwartier moet wachten voordat hij weer klaar is. Normaal sla ik om de 2 uur op.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je ziet wat er gebeurt. En wat is nou 5 minuten op die 6 uur werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |