De rest van de repo verklapt iig al meerquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:03 schreef John.Milton het volgende:
Hopelijk zien we de rest van de week wat meer dingen uit de bunker.
Heb er geen download wmv'tje van gemaakt, maar wil dat alsnog wel doen. Kun je m niet zien dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:21 schreef static het volgende:
Kunnen we die filmpjes (dus deze ook) weer downloaden zoals vroeger?
om een discussie op gang te krijgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een goede zaak dat één klap geen exit betekent, sommige mensen verdienen klappen, die veroorzaken dat zelf.
Ik snap verder niet waarom er eerst een TEASER! komt, en pas daarna het definitieve filmpje, maar goed.
Afwachten maar.
Maar dat staat wel een beetje haaks op het moet allemaal zo normaal mogelijk en back to BB1. Niet dat ik dat jammer vind.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een goede zaak dat één klap geen exit betekent, sommige mensen verdienen klappen, die veroorzaken dat zelf.
Zeker vrouwen kunnen t bloed onder je nagels vandaan halen. Aldus Sean C.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
om je op te waremn voor het daadwerkelijke filmpje, daarom heet het ook een teaserquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap verder niet waarom er eerst een TEASER! komt, en pas daarna het definitieve filmpje, maar goed.
Afwachten maar.
nope. dit filmpje is helemaal gratisquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:21 schreef Tommeke het volgende:
Moet je ook geld voor deze flauwekul betalen?
och, zolang er een laptop met internet staat vermaak ik me welquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef yvonne het volgende:
Zeg schattebouten? Blijft die zooi echt zo?
Als in, dat gat in die muur niet afgewerkt enzo
Of uberhaupt niks afgewerkt
Ik kan alleen nog maardoen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef yvonne het volgende:
Zeg schattebouten? Blijft die zooi echt zo?
Als in, dat gat in die muur niet afgewerkt enzo
Of uberhaupt niks afgewerkt
Ik kan alleen nog maardoen
ga jij 3 dagen de bunker in ? tofquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef Danny het volgende:
Ow, en dat stukje van die maden is bullshit. Ik eet geen maden, geen wormen, geen insecten etc.
Als dat betekent dat ik drie dagen niet eet so be it. Ben toch op dieet
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik
Maar als je 't programma zelf eens wil zien, kost dat geld?
quote:
Hmm, als je nou ff een voorbeeldje maakt van hoe het wel zou moeten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Misschien ideetje om de teaser wat serieuzer te nemen. Wat is dit slecht geknipt en geplakt zeg.
Jij bent een "volger"?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Misschien ideetje om de teaser wat serieuzer te nemen. Wat is dit slecht geknipt en geplakt zeg.
Voor de rest hoop ik dat dit weer lekker smerige reality tv op gaat leveren
Gratis.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Hmm, als je nou ff een voorbeeldje maakt van hoe het wel zou moeten?
de teaser IS gratis. of had je niet gezien dat het ging om de naar de mening van goeroe86 slecht geknipt en geplakte teaser?quote:
Je vraagt aan hem om voor nop een voorbeeldje te maken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:11 schreef Danny het volgende:
[..]
de teaser IS gratis. of had je niet gezien dat het ging om de naar de mening van goeroe86 slecht geknipt en geplakte teaser?
de huidige teaser is ook voor nop gemaakt. als hij die niet goed genoeg vindt dan mag hij laten zien dat het voor hetzelfde budget beter kan jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:12 schreef Dementor het volgende:
Je vraagt aan hem om voor nop een voorbeeldje te maken.
Dus Enjoymedia heeft zelf geen nieuwe teaser ingestuurd?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:13 schreef Danny het volgende:
[..]
de huidige teaser is ook voor nop gemaakt. als hij die niet goed genoeg vindt dan mag hij laten zien dat het voor hetzelfde budget beter kan ja
er staat toch dat het FOK!tv is?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus Enjoymedia heeft zelf geen nieuwe teaser ingestuurd?
Er is toch sprake van een samenwerkingsverband?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:15 schreef Danny het volgende:
[..]
er staat toch dat het FOK!tv is?
heb je het topic wel gelezen?
Vandaar dat FOK!tv er als enige filmopnames mocht makenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:16 schreef Dementor het volgende:
Er is toch sprake van een samenwerkingsverband?
Dat is ook heel erg fijn voor Fok.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Vandaar dat FOK!tv er als enige filmopnames mocht maken
jup, dat kloptquote:
Want dat mag hij nu wel?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
jup, dat klopt
maar goed, we gaan erg offtopic. GoeRoe86 ging gratis een nieuwe, betere teaser voor ons maken
een voorbeeldje maken lijkt me voor iemand van zijn kwaliteiten geen probleem. Wij kunnen daar dan weer van leren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Want dat mag hij nu wel?
Ook al is hij niet van Fok!tv?
Zonder (goed) materiaal een goede teaser maken is inderdaad een hele kunst.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:23 schreef Danny het volgende:
[..]
een voorbeeldje maken lijkt me voor iemand van zijn kwaliteiten geen probleem. Wij kunnen daar dan weer van leren.
ah, nog een professional. pak dan wat willekeurig GOED materiaal en laat eens zien hoe dat GOED knippen en plakken werkt. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zonder (goed) materiaal een goede teaser maken is inderdaad een hele kunst.
Ik zeg niet dat ik het zelf beter zou kunnen, ik geef alleen aan dat het beter kan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:45 schreef Danny het volgende:
[..]
ah, nog een professional. pak dan wat willekeurig GOED materiaal en laat eens zien hoe dat GOED knippen en plakken werkt. Ik ben benieuwd
Yeah, de TT klopt niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:45 schreef Stefan het volgende:
Het is n teaser naar de Foktvrepo. Niet per se naar t bunker evenement. De repo is wel weer een teaser naar t evenement.
ahja, heb zelf laatst nog een mail naar Quentin Tarantino gestuurd en hem gezegd dat Reservoir Dogs en Pulp Fiction beter hadden gekundquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het zelf beter zou kunnen, ik geef alleen aan dat het beter kan.
Doe alleen de dingen waar je zelf goed in bent.
Een IMDB rating was makkelijker geweest.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:00 schreef Danny het volgende:
[..]
ahja, heb zelf laatst nog een mail naar Quentin Tarantino gestuurd en hem gezegd dat Reservoir Dogs en Pulp Fiction beter hadden gekund
Wat lul je nou. Kom eens wat anders dan je simpele standaard reactie. Het is gewoon slecht. Dan kan je wel huil huil doen omdat het allemaal gratis moet maar dat doet mij als kijker weinig. Ik hoop dat ding dan maar het slechtst stukje van The Bunker was, die we gezien hebben...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Hmm, als je no
u ff een voorbeeldje maakt van hoe het wel zou moeten?
Ik meende het serieus hoor. We kunnen vast nog wat van je leren. Als je geen reactie had willen hebben, had dan gewoon niet gepostquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Kom eens wat anders dan je simpele standaard reactie. Het is gewoon slecht. Dan kan je wel huil huil doen omdat het allemaal gratis moet maar dat doet mij als kijker weinig. Ik hoop dat ding dan maar het slechtst stukje van The Bunker was, die we gezien hebben...
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik meende het serieus hoor. We kunnen vast nog wat van je leren. Als je geen reactie had willen hebben, had dan gewoon niet gepost
Dat kan. Ik ken jou verder niet, maar jij mij blijkbaar wel. Ik dacht alleen dat je met opbouwende kritiek kwam, maar je wilde alleen een grote 'ik-weet-het-lekker-beter' bek opzetten om de populaire jongen uit te hangen. Dat is natuurlijk ook prima, maar dan weet ik wel hoe serieus ik je input nu en in de toekomst moet nemenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb geen tijd en geen zin om energie te steken in het bewerken van filmpjes. Al helemaal niet voor jou, Danny.
Je mag doen wat je wil natuurlijk, alleen weet ik nu dus in hoeverre ik je 'kritiek' serieus moet nemen. Niet dusquote:Dat betekend niet dat ik geen kritiek mag hebben of dat ik de teaser (met recht) prustwerk mag noemen.
Ik strik niemand. Jij zegt dat het slecht gemonteerd is, waarbij ik aannam dat je die kritiek ergens op baseerde en je het zelf beter kon en bereid was met gefundeerde tips en voorbeelden te komen van hoe het in jouw ogen WEL moet. Weet ik veel dat je alleen ongefundeerd blaatquote:Als je wil dat mensen dat niet doen, moet je beter werk afleveren ipv mij daarvoor te strikken
Hoeveel onderbouwing heb je nodig. Het knip en plakwerk is van een niveautje rapclip van de jochies op straat. Dat je mijn kritiek niet serieus neemt, verbaasd me niets. Veel meer ben ik ook niet van je gewend.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ken jou verder niet, maar jij mij blijkbaar wel. Ik dacht alleen dat je met opbouwende kritiek kwam, maar je wilde alleen een grote 'ik-weet-het-lekker-beter' bek opzetten om de populaire jongen uit te hangen. Dat is natuurlijk ook prima, maar dan weet ik wel hoe serieus ik je input nu en in de toekomst moet nemen
[..]
Je mag doen wat je wil natuurlijk, alleen weet ik nu dus in hoeverre ik je 'kritiek' serieus moet nemen. Niet dus
[..]
Ik strik niemand. Jij zegt dat het slecht gemonteerd is, waarbij ik aannam dat je die kritiek ergens op baseerde en je het zelf beter kon en bereid was met gefundeerde tips en voorbeelden te komen van hoe het in jouw ogen WEL moet. Weet ik veel dat je alleen ongefundeerd blaatMaar goed, vanaf nu is dat in ieder geval duidelijk
Blaat vooral door
Als je hele gesprekken toont is het geen teaser meer he, slimboquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hoeveel onderbouwing heb je nodig. Het knip en plakwerk is van een niveautje rapclip van de jochies op straat. Dat je mijn kritiek niet serieus neemt, verbaasd me niets. Veel meer ben ik ook niet van je gewend.
Wat je minimaal zou kunnen doen is: Ervoor zorgen dat er volle zinnen worden gesproken en dat de zinnen duidelijk beginnen en eindigen. Bij de Teaser merk je duidelijk dat het onderdeel van een gesprek is waardoor de teaser helemaal niet lekker loopt.
hehe, dat viel me ook al opquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Ow, en leer alsjeblieft even wanneer je d, t of dt moet gebruiken.
ik denk dat je er verstandig aan doet om dit topic met de staart tussen je benen te verlatenquote:
Hier offtopic dus beantwoord dit niet hier, maar ik ben nou toch wel benieuwd naar je tips voor onze reviews. Persoonlijk vind ik dat de goede kant op gaan maar ach wie ben ik. Die tips kun je onder andere aan mij kwijt: iteejer@fok.nl . Graag hoor ik van jequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik blij dat je er iig niet door gaat op de: als je het beter kan moet je het maar zelf doen, tour. Anders had je heel Fok! Review ook net zo goed opdoeken
Ik zeg nergens dat je gesprekken volledig in de teaser moet verwerken. Een d en t is blijkbaar makkelijker gelezen dan de daadwerkelijke zin. Ik dacht dat je daadwerkelijk feedback wilde. Krijg je feedback ga je ineens over d's en t's huilen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Als je hele gesprekken toont is het geen teaser meer he, slimbo
Ow, en leer alsjeblieft even wanneer je d, t of dt moet gebruiken. Wilde er de eerste keer niets over zeggen omdat een tikfout in een klein hoekje zit, maar je bent nu consistent aan het blunderen
verder natuurlijk LOL @ je post
Ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen. Het was geen kritiek op de Reviews. Ik wilde er alleen op wijzen dat mensen die reviews schrijven over bv films, ook zelf geen regisseur, acteur of producent is. Ik lees reviews voor de rest niet genoeg om er een mening over te hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hier offtopic dus beantwoord dit niet hier, maar ik ben nou toch wel benieuwd naar je tips voor onze reviews. Persoonlijk vind ik dat de goede kant op gaan maar ach wie ben ik. Die tips kun je onder andere aan mij kwijt: iteejer@fok.nl . Graag hoor ik van je
Neeuu, vond het zo wel vermakelijk want voor de rest trekt dit topic ook weinig bekijksquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zullen we 't ff over de inhoud gaan hebben ipv de kwaliteit?
Het is heel vermakelijk als mensen proberen heel wijs over te komen, maar vervolgens hun betoog ontkrachten doordat ze stam+t niet toepassenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je gesprekken volledig in de teaser moet verwerken. Een d en t is blijkbaar makkelijker gelezen dan de daadwerkelijke zin. Ik dacht dat je daadwerkelijk feedback wilde. Krijg je feedback ga je ineens over d's en t's huilen.
je had al duidelijk gemaakt dat het je om het uiten van klachten te doen was, vooral gebaseerd op je persoonlijke aversie tegen mij. Dan verwacht ik natuurlijk al geen serieuze feedback meer. En als wat in die post stond jouw idee was van onderbouwde, opbouwende, beargumenteerde en/of gefundeerde kritiek (doorhalen wat niet van toepassing is) dan was mijn beslissing je voortaan niet langer serieus te nemen een juistequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik zeg nergens dat je gesprekken volledig in de teaser moet verwerken. Een d en t is blijkbaar makkelijker gelezen dan de daadwerkelijke zin. Ik dacht dat je daadwerkelijk feedback wilde. Krijg je feedback ga je ineens over d's en t's huilen.
Echt wel!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:18 schreef Edwinuss het volgende:
Kunnen we kijken of hij in "real life" ook zo "pittig" is.
of niet. kan best zijn dat ik gewoon drie dagen uit m'n neus ga zitten vretenquote:
bahquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
of niet. kan best zijn dat ik gewoon drie dagen uit m'n neus ga zitten vreten
ah ja dan moet je je inhouden, jammer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
of niet. kan best zijn dat ik gewoon drie dagen uit m'n neus ga zitten vreten
mijn kinderen kijken ws ook een groot deel mee he
da's wat anders. die schopte jou zonder enige reden. En het was ook nog eens een Duitser, dus dan vraag je er ook om.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:12 schreef iteejer het volgende:
[..]
ah ja dan moet je je inhouden, jammer.
ik kan me nog herinneren dat je een paar jaar terug een duitser zowat voor zijn bek gemept had op een kerstmarkt, die door jou vrolijk gekwalificeerd werd als 'de hel'
dus wie weet wat er in die bunker nog gebeuren gaat, misschien dat bram speciaal voior jou een duitser regelt ..
Komt Tara ook dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:31 schreef Stefan het volgende:
Danny gaat lekker knuffelen en masturberen op Tara met Ruud.
Tenzij ze faketquote:
Sandy ken ik niet. Heb na bb1 nog een tijdje naar bb2 gekeken, maar ben daarna behoorlijk afgehaakt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tenzij ze faket
Nee, jij moet het doen met Sandy (pot) en Ruud.
Maar goed, volgens mij is de kickoff een soort duiventil. Sandy zei bij Life en Cooking dat ze een dag en misschien een nacht kwam.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Sandy ken ik niet. Heb na bb1 nog een tijdje naar bb2 gekeken, maar ben daarna behoorlijk afgehaakt.
Ow, dus ik zit daar drie dagen zonder vreten, maar de rest komt en gaat als ze zin hebben. Lekker is datquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, volgens mij is de kickoff een soort duiventil. Sandy zei bij Life en Cooking dat ze een dag en misschien een nacht kwam.
Jup. En naast Americal Idol en Australia's Got Talent volg ik nu ook Britain's Got Talent S03quote:Offtopic. Deed Susan Boyle je nog iets?
hij uit het op basis van mij niet mogen, zonder verder inhoudelijk op de film in te gaan. Dat is imo gewoon ongefundeerd geblaat en als je op basis van het feit dat je mij niet kunt uitstaan alles afkraakt, dan ga ik je niet meer serieus nemen. Dat kun je flauw vinden, en dat mag ook zeker, maar als ik alles wat mensen zeggen die mij niet mogen serieus moet nemen kan ik net zo goed meteen zelfmoord plegen.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:56 schreef cygnusx het volgende:
Kom op Danny,.. Wat een flauwe opmerkingen tegen iemand die zijn mening/kritiek uit.
Het blijft huilen he. Boehoehoe. Hij mag mij niet. Hij haat mij. Het is gewoon een kutteaser. Prusterquote:Op woensdag 15 april 2009 07:35 schreef Danny het volgende:
[..]
hij uit het op basis van mij niet mogen, zonder verder inhoudelijk op de film in te gaan. Dat is imo gewoon ongefundeerd geblaat en als je op basis van het feit dat je mij niet kunt uitstaan alles afkraakt, dan ga ik je niet meer serieus nemen. Dat kun je flauw vinden, en dat mag ook zeker, maar als ik alles wat mensen zeggen die mij niet mogen serieus moet nemen kan ik net zo goed meteen zelfmoord plegen.
het is een toffe teaser, zeiksnorquote:Op woensdag 15 april 2009 09:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het blijft huilen he. Boehoehoe. Hij mag mij niet. Hij haat mij. Het is gewoon een kutteaser. Pruster
Heb jij 'm gemaakt?quote:
dit heeft gewoon helemaal geen kwaliteitquote:Op woensdag 15 april 2009 19:00 schreef Marrije het volgende:
Wat een gezeik zeg. Alsof het allemaal hoogstandjes moeten zijn om het leuk te kunnen vinden.
Laat gewoon wat studenten stage lopen bij FOK!. Geef die een mooie onkostenvergoeding en een relaxte opdracht en dan komt het allemaal wel goed.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef Jimbo het volgende:
windows movie maker filmpje
huur eens iemand in van fok die wel echt filmpjes maken kan
idd dat dus , ik heb daglijks wel iemand over de vloer die zowat een moord zou doen om voor iets relatief groots als fok een filmpje te mogen makenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:12 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Laat gewoon wat studenten stage lopen bij FOK!. Geef die een mooie onkostenvergoeding en een relaxte opdracht en dan komt het allemaal wel goed.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het blijft huilen he. Boehoehoe. Hij mag mij niet. Hij haat mij. Het is gewoon een kutteaser. Pruster
mooiquote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Jimbo het volgende:
idd dat dus , ik heb daglijks wel iemand over de vloer die zowat een moord zou doen om voor iets relatief groots als fok een filmpje te mogen maken
Ja, als ik de reactie onder jou lees dan begint het idd te lijken dat het niveau weer lekker laag ligt.quote:Op woensdag 15 april 2009 07:35 schreef Danny het volgende:
[..]
hij uit het op basis van mij niet mogen, zonder verder inhoudelijk op de film in te gaan. Dat is imo gewoon ongefundeerd geblaat en als je op basis van het feit dat je mij niet kunt uitstaan alles afkraakt, dan ga ik je niet meer serieus nemen. Dat kun je flauw vinden, en dat mag ook zeker, maar als ik alles wat mensen zeggen die mij niet mogen serieus moet nemen kan ik net zo goed meteen zelfmoord plegen.
maar even ge PM-edquote:Op woensdag 15 april 2009 21:10 schreef iteejer het volgende:
[..]
mooi
we willen met reviewfilmpjes gaan beginnen, cq zijn er al mee begonnen. stuur maar naar mij: iteejer@fok.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |