De rest van de repo verklapt iig al meerquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:03 schreef John.Milton het volgende:
Hopelijk zien we de rest van de week wat meer dingen uit de bunker.
Heb er geen download wmv'tje van gemaakt, maar wil dat alsnog wel doen. Kun je m niet zien dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:21 schreef static het volgende:
Kunnen we die filmpjes (dus deze ook) weer downloaden zoals vroeger?
om een discussie op gang te krijgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een goede zaak dat één klap geen exit betekent, sommige mensen verdienen klappen, die veroorzaken dat zelf.
Ik snap verder niet waarom er eerst een TEASER! komt, en pas daarna het definitieve filmpje, maar goed.
Afwachten maar.
Maar dat staat wel een beetje haaks op het moet allemaal zo normaal mogelijk en back to BB1. Niet dat ik dat jammer vind.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een goede zaak dat één klap geen exit betekent, sommige mensen verdienen klappen, die veroorzaken dat zelf.
Zeker vrouwen kunnen t bloed onder je nagels vandaan halen. Aldus Sean C.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
om je op te waremn voor het daadwerkelijke filmpje, daarom heet het ook een teaserquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap verder niet waarom er eerst een TEASER! komt, en pas daarna het definitieve filmpje, maar goed.
Afwachten maar.
nope. dit filmpje is helemaal gratisquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:21 schreef Tommeke het volgende:
Moet je ook geld voor deze flauwekul betalen?
och, zolang er een laptop met internet staat vermaak ik me welquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef yvonne het volgende:
Zeg schattebouten? Blijft die zooi echt zo?
Als in, dat gat in die muur niet afgewerkt enzo
Of uberhaupt niks afgewerkt
Ik kan alleen nog maardoen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef yvonne het volgende:
Zeg schattebouten? Blijft die zooi echt zo?
Als in, dat gat in die muur niet afgewerkt enzo
Of uberhaupt niks afgewerkt
Ik kan alleen nog maardoen
ga jij 3 dagen de bunker in ? tofquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef Danny het volgende:
Ow, en dat stukje van die maden is bullshit. Ik eet geen maden, geen wormen, geen insecten etc.
Als dat betekent dat ik drie dagen niet eet so be it. Ben toch op dieet
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik
Maar als je 't programma zelf eens wil zien, kost dat geld?
quote:
Hmm, als je nou ff een voorbeeldje maakt van hoe het wel zou moeten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Misschien ideetje om de teaser wat serieuzer te nemen. Wat is dit slecht geknipt en geplakt zeg.
Jij bent een "volger"?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
Misschien ideetje om de teaser wat serieuzer te nemen. Wat is dit slecht geknipt en geplakt zeg.
Voor de rest hoop ik dat dit weer lekker smerige reality tv op gaat leveren
Gratis.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Hmm, als je nou ff een voorbeeldje maakt van hoe het wel zou moeten?
de teaser IS gratis. of had je niet gezien dat het ging om de naar de mening van goeroe86 slecht geknipt en geplakte teaser?quote:
Je vraagt aan hem om voor nop een voorbeeldje te maken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:11 schreef Danny het volgende:
[..]
de teaser IS gratis. of had je niet gezien dat het ging om de naar de mening van goeroe86 slecht geknipt en geplakte teaser?
de huidige teaser is ook voor nop gemaakt. als hij die niet goed genoeg vindt dan mag hij laten zien dat het voor hetzelfde budget beter kan jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:12 schreef Dementor het volgende:
Je vraagt aan hem om voor nop een voorbeeldje te maken.
Dus Enjoymedia heeft zelf geen nieuwe teaser ingestuurd?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:13 schreef Danny het volgende:
[..]
de huidige teaser is ook voor nop gemaakt. als hij die niet goed genoeg vindt dan mag hij laten zien dat het voor hetzelfde budget beter kan ja
er staat toch dat het FOK!tv is?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus Enjoymedia heeft zelf geen nieuwe teaser ingestuurd?
Er is toch sprake van een samenwerkingsverband?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:15 schreef Danny het volgende:
[..]
er staat toch dat het FOK!tv is?
heb je het topic wel gelezen?
Vandaar dat FOK!tv er als enige filmopnames mocht makenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:16 schreef Dementor het volgende:
Er is toch sprake van een samenwerkingsverband?
Dat is ook heel erg fijn voor Fok.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Vandaar dat FOK!tv er als enige filmopnames mocht maken
jup, dat kloptquote:
Want dat mag hij nu wel?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:20 schreef Danny het volgende:
[..]
jup, dat klopt
maar goed, we gaan erg offtopic. GoeRoe86 ging gratis een nieuwe, betere teaser voor ons maken
een voorbeeldje maken lijkt me voor iemand van zijn kwaliteiten geen probleem. Wij kunnen daar dan weer van leren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Want dat mag hij nu wel?
Ook al is hij niet van Fok!tv?
Zonder (goed) materiaal een goede teaser maken is inderdaad een hele kunst.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:23 schreef Danny het volgende:
[..]
een voorbeeldje maken lijkt me voor iemand van zijn kwaliteiten geen probleem. Wij kunnen daar dan weer van leren.
ah, nog een professional. pak dan wat willekeurig GOED materiaal en laat eens zien hoe dat GOED knippen en plakken werkt. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zonder (goed) materiaal een goede teaser maken is inderdaad een hele kunst.
Ik zeg niet dat ik het zelf beter zou kunnen, ik geef alleen aan dat het beter kan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:45 schreef Danny het volgende:
[..]
ah, nog een professional. pak dan wat willekeurig GOED materiaal en laat eens zien hoe dat GOED knippen en plakken werkt. Ik ben benieuwd
Yeah, de TT klopt niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:45 schreef Stefan het volgende:
Het is n teaser naar de Foktvrepo. Niet per se naar t bunker evenement. De repo is wel weer een teaser naar t evenement.
ahja, heb zelf laatst nog een mail naar Quentin Tarantino gestuurd en hem gezegd dat Reservoir Dogs en Pulp Fiction beter hadden gekundquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het zelf beter zou kunnen, ik geef alleen aan dat het beter kan.
Doe alleen de dingen waar je zelf goed in bent.
Een IMDB rating was makkelijker geweest.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:00 schreef Danny het volgende:
[..]
ahja, heb zelf laatst nog een mail naar Quentin Tarantino gestuurd en hem gezegd dat Reservoir Dogs en Pulp Fiction beter hadden gekund
Wat lul je nou. Kom eens wat anders dan je simpele standaard reactie. Het is gewoon slecht. Dan kan je wel huil huil doen omdat het allemaal gratis moet maar dat doet mij als kijker weinig. Ik hoop dat ding dan maar het slechtst stukje van The Bunker was, die we gezien hebben...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Hmm, als je no
u ff een voorbeeldje maakt van hoe het wel zou moeten?
Ik meende het serieus hoor. We kunnen vast nog wat van je leren. Als je geen reactie had willen hebben, had dan gewoon niet gepostquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Kom eens wat anders dan je simpele standaard reactie. Het is gewoon slecht. Dan kan je wel huil huil doen omdat het allemaal gratis moet maar dat doet mij als kijker weinig. Ik hoop dat ding dan maar het slechtst stukje van The Bunker was, die we gezien hebben...
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik meende het serieus hoor. We kunnen vast nog wat van je leren. Als je geen reactie had willen hebben, had dan gewoon niet gepost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |