abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 14 april 2009 @ 17:38:57 #51
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68012568
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef GoeRoe86 het volgende:

Ik heb geen tijd en geen zin om energie te steken in het bewerken van filmpjes. Al helemaal niet voor jou, Danny.
Dat kan. Ik ken jou verder niet, maar jij mij blijkbaar wel. Ik dacht alleen dat je met opbouwende kritiek kwam, maar je wilde alleen een grote 'ik-weet-het-lekker-beter' bek opzetten om de populaire jongen uit te hangen. Dat is natuurlijk ook prima, maar dan weet ik wel hoe serieus ik je input nu en in de toekomst moet nemen
quote:
Dat betekend niet dat ik geen kritiek mag hebben of dat ik de teaser (met recht) prustwerk mag noemen.
Je mag doen wat je wil natuurlijk, alleen weet ik nu dus in hoeverre ik je 'kritiek' serieus moet nemen. Niet dus
quote:
Als je wil dat mensen dat niet doen, moet je beter werk afleveren ipv mij daarvoor te strikken
Ik strik niemand. Jij zegt dat het slecht gemonteerd is, waarbij ik aannam dat je die kritiek ergens op baseerde en je het zelf beter kon en bereid was met gefundeerde tips en voorbeelden te komen van hoe het in jouw ogen WEL moet. Weet ik veel dat je alleen ongefundeerd blaat Maar goed, vanaf nu is dat in ieder geval duidelijk
Blaat vooral door
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68012961
of mensen letten ff op de inhoud en reageren daarop ipv op het al dan niet mooie knip en plakwerk

sadness.
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:16:39 #53
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_68013684
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:38 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat kan. Ik ken jou verder niet, maar jij mij blijkbaar wel. Ik dacht alleen dat je met opbouwende kritiek kwam, maar je wilde alleen een grote 'ik-weet-het-lekker-beter' bek opzetten om de populaire jongen uit te hangen. Dat is natuurlijk ook prima, maar dan weet ik wel hoe serieus ik je input nu en in de toekomst moet nemen
[..]

Je mag doen wat je wil natuurlijk, alleen weet ik nu dus in hoeverre ik je 'kritiek' serieus moet nemen. Niet dus
[..]

Ik strik niemand. Jij zegt dat het slecht gemonteerd is, waarbij ik aannam dat je die kritiek ergens op baseerde en je het zelf beter kon en bereid was met gefundeerde tips en voorbeelden te komen van hoe het in jouw ogen WEL moet. Weet ik veel dat je alleen ongefundeerd blaat Maar goed, vanaf nu is dat in ieder geval duidelijk
Blaat vooral door
Hoeveel onderbouwing heb je nodig. Het knip en plakwerk is van een niveautje rapclip van de jochies op straat. Dat je mijn kritiek niet serieus neemt, verbaasd me niets. Veel meer ben ik ook niet van je gewend.

Wat je minimaal zou kunnen doen is: Ervoor zorgen dat er volle zinnen worden gesproken en dat de zinnen duidelijk beginnen en eindigen. Bij de Teaser merk je duidelijk dat het onderdeel van een gesprek is waardoor de teaser helemaal niet lekker loopt.

Ik blij dat je er iig niet door gaat op de: als je het beter kan moet je het maar zelf doen, tour. Anders had je heel Fok! Review ook net zo goed opdoeken
  Admin dinsdag 14 april 2009 @ 18:22:19 #54
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68013851
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:16 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Hoeveel onderbouwing heb je nodig. Het knip en plakwerk is van een niveautje rapclip van de jochies op straat. Dat je mijn kritiek niet serieus neemt, verbaasd me niets. Veel meer ben ik ook niet van je gewend.

Wat je minimaal zou kunnen doen is: Ervoor zorgen dat er volle zinnen worden gesproken en dat de zinnen duidelijk beginnen en eindigen. Bij de Teaser merk je duidelijk dat het onderdeel van een gesprek is waardoor de teaser helemaal niet lekker loopt.
Als je hele gesprekken toont is het geen teaser meer he, slimbo
Ow, en leer alsjeblieft even wanneer je d, t of dt moet gebruiken. Wilde er de eerste keer niets over zeggen omdat een tikfout in een klein hoekje zit, maar je bent nu consistent aan het blunderen

verder natuurlijk LOL @ je post
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:25:12 #55
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_68013928
popcorn iemand??
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:25:46 #56
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_68013947
by the way staat die bunker in Zuid holland?
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_68013963
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:22 schreef Danny het volgende:

[..]

Ow, en leer alsjeblieft even wanneer je d, t of dt moet gebruiken.
hehe, dat viel me ook al op
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_68014101
quote:

[..]
*knip*
ik denk dat je er verstandig aan doet om dit topic met de staart tussen je benen te verlaten
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_68014140
quote:
Ik blij dat je er iig niet door gaat op de: als je het beter kan moet je het maar zelf doen, tour. Anders had je heel Fok! Review ook net zo goed opdoeken
Hier offtopic dus beantwoord dit niet hier, maar ik ben nou toch wel benieuwd naar je tips voor onze reviews. Persoonlijk vind ik dat de goede kant op gaan maar ach wie ben ik. Die tips kun je onder andere aan mij kwijt: iteejer@fok.nl . Graag hoor ik van je
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:32:04 #60
39631 GoeRoe86
pi_68014176
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:22 schreef Danny het volgende:

[..]

Als je hele gesprekken toont is het geen teaser meer he, slimbo
Ow, en leer alsjeblieft even wanneer je d, t of dt moet gebruiken. Wilde er de eerste keer niets over zeggen omdat een tikfout in een klein hoekje zit, maar je bent nu consistent aan het blunderen

verder natuurlijk LOL @ je post
Ik zeg nergens dat je gesprekken volledig in de teaser moet verwerken. Een d en t is blijkbaar makkelijker gelezen dan de daadwerkelijke zin. Ik dacht dat je daadwerkelijk feedback wilde. Krijg je feedback ga je ineens over d's en t's huilen.
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:33:58 #61
39631 GoeRoe86
pi_68014242
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef iteejer het volgende:

[..]

Hier offtopic dus beantwoord dit niet hier, maar ik ben nou toch wel benieuwd naar je tips voor onze reviews. Persoonlijk vind ik dat de goede kant op gaan maar ach wie ben ik. Die tips kun je onder andere aan mij kwijt: iteejer@fok.nl . Graag hoor ik van je
Ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen. Het was geen kritiek op de Reviews. Ik wilde er alleen op wijzen dat mensen die reviews schrijven over bv films, ook zelf geen regisseur, acteur of producent is. Ik lees reviews voor de rest niet genoeg om er een mening over te hebben.
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:53:27 #62
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68014866
Gaat danny meedoen aan dat programma ?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_68014971
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:05 schreef Mirjam het volgende:
tvp
pi_68015257
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:53 schreef -SG- het volgende:
mensen die geen 1 topic lezen .
pi_68015691
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:53 schreef -SG- het volgende:
Kunnen we kijken of hij in "real life" ook zo "pittig" is.
pi_68015734
Zullen we 't ff over de inhoud gaan hebben ipv de kwaliteit?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_68016175
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zullen we 't ff over de inhoud gaan hebben ipv de kwaliteit?
Neeuu, vond het zo wel vermakelijk want voor de rest trekt dit topic ook weinig bekijks
We are living in a material world, and I am a material girl
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 19:42:24 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_68016533
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef GoeRoe86 het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat je gesprekken volledig in de teaser moet verwerken. Een d en t is blijkbaar makkelijker gelezen dan de daadwerkelijke zin. Ik dacht dat je daadwerkelijk feedback wilde. Krijg je feedback ga je ineens over d's en t's huilen.
Het is heel vermakelijk als mensen proberen heel wijs over te komen, maar vervolgens hun betoog ontkrachten doordat ze stam+t niet toepassen
  Admin dinsdag 14 april 2009 @ 20:35:16 #69
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68018399
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef GoeRoe86 het volgende:

je had al duidelijk gemaakt dat het je om het uiten van klachten te doen was, vooral gebaseerd op je persoonlijke aversie tegen mij. Dan verwacht ik natuurlijk al geen serieuze feedback meer. En als wat in die post stond jouw idee was van onderbouwde, opbouwende, beargumenteerde en/of gefundeerde kritiek (doorhalen wat niet van toepassing is) dan was mijn beslissing je voortaan niet langer serieus te nemen een juiste
Het is een strategie die ik vaker toepas bij feedbackhuilies, zodra ik erachter kom dat ze OF simpelweg overal over klagen, OF zeuren om het zeuren, OF klagen omdat ze mij haten etc. Op die mensen ga ik vanzelf de calvobbes-methode toepassen, namelijk; compleet negeren.

Uiteindelijk blijft alleen de nuttige feedback over van mensen die hun klachten kunnen onderbouwen en er op constructieve wijze mee omgaan. De trollende feedbackhoeren worden zo vanzelf weggefilterd
pi_68019304
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:18 schreef Edwinuss het volgende:
Kunnen we kijken of hij in "real life" ook zo "pittig" is.
Echt wel!
  Admin dinsdag 14 april 2009 @ 21:01:46 #71
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68019410
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 20:58 schreef iteejer het volgende:

Echt wel!
of niet. kan best zijn dat ik gewoon drie dagen uit m'n neus ga zitten vreten
mijn kinderen kijken ws ook een groot deel mee he
pi_68019485
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:01 schreef Danny het volgende:

[..]

bah
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Admin dinsdag 14 april 2009 @ 21:04:42 #73
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68019523
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

bah
bij gebrek aan varkenshaas moet je toch wat he...
pi_68019761
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
mijn kinderen kijken ws ook een groot deel mee he
ah ja dan moet je je inhouden, jammer.
ik kan me nog herinneren dat je een paar jaar terug een duitser zowat voor zijn bek gemept had op een kerstmarkt, die door jou vrolijk gekwalificeerd werd als 'de hel'
dus wie weet wat er in die bunker nog gebeuren gaat, misschien dat bram speciaal voior jou een duitser regelt ..
  Admin dinsdag 14 april 2009 @ 21:23:38 #75
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68020198
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:12 schreef iteejer het volgende:

[..]

ah ja dan moet je je inhouden, jammer.
ik kan me nog herinneren dat je een paar jaar terug een duitser zowat voor zijn bek gemept had op een kerstmarkt, die door jou vrolijk gekwalificeerd werd als 'de hel'
dus wie weet wat er in die bunker nog gebeuren gaat, misschien dat bram speciaal voior jou een duitser regelt ..
da's wat anders. die schopte jou zonder enige reden. En het was ook nog eens een Duitser, dus dan vraag je er ook om.
verder ben ik niet zo'n vechtersbaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')