Komt Tara ook dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:31 schreef Stefan het volgende:
Danny gaat lekker knuffelen en masturberen op Tara met Ruud.
Tenzij ze faketquote:
Sandy ken ik niet. Heb na bb1 nog een tijdje naar bb2 gekeken, maar ben daarna behoorlijk afgehaakt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tenzij ze faket
Nee, jij moet het doen met Sandy (pot) en Ruud.
Maar goed, volgens mij is de kickoff een soort duiventil. Sandy zei bij Life en Cooking dat ze een dag en misschien een nacht kwam.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Sandy ken ik niet. Heb na bb1 nog een tijdje naar bb2 gekeken, maar ben daarna behoorlijk afgehaakt.
Ow, dus ik zit daar drie dagen zonder vreten, maar de rest komt en gaat als ze zin hebben. Lekker is datquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, volgens mij is de kickoff een soort duiventil. Sandy zei bij Life en Cooking dat ze een dag en misschien een nacht kwam.
Jup. En naast Americal Idol en Australia's Got Talent volg ik nu ook Britain's Got Talent S03quote:Offtopic. Deed Susan Boyle je nog iets?
hij uit het op basis van mij niet mogen, zonder verder inhoudelijk op de film in te gaan. Dat is imo gewoon ongefundeerd geblaat en als je op basis van het feit dat je mij niet kunt uitstaan alles afkraakt, dan ga ik je niet meer serieus nemen. Dat kun je flauw vinden, en dat mag ook zeker, maar als ik alles wat mensen zeggen die mij niet mogen serieus moet nemen kan ik net zo goed meteen zelfmoord plegen.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:56 schreef cygnusx het volgende:
Kom op Danny,.. Wat een flauwe opmerkingen tegen iemand die zijn mening/kritiek uit.
Het blijft huilen he. Boehoehoe. Hij mag mij niet. Hij haat mij. Het is gewoon een kutteaser. Prusterquote:Op woensdag 15 april 2009 07:35 schreef Danny het volgende:
[..]
hij uit het op basis van mij niet mogen, zonder verder inhoudelijk op de film in te gaan. Dat is imo gewoon ongefundeerd geblaat en als je op basis van het feit dat je mij niet kunt uitstaan alles afkraakt, dan ga ik je niet meer serieus nemen. Dat kun je flauw vinden, en dat mag ook zeker, maar als ik alles wat mensen zeggen die mij niet mogen serieus moet nemen kan ik net zo goed meteen zelfmoord plegen.
het is een toffe teaser, zeiksnorquote:Op woensdag 15 april 2009 09:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het blijft huilen he. Boehoehoe. Hij mag mij niet. Hij haat mij. Het is gewoon een kutteaser. Pruster
Heb jij 'm gemaakt?quote:
dit heeft gewoon helemaal geen kwaliteitquote:Op woensdag 15 april 2009 19:00 schreef Marrije het volgende:
Wat een gezeik zeg. Alsof het allemaal hoogstandjes moeten zijn om het leuk te kunnen vinden.
Laat gewoon wat studenten stage lopen bij FOK!. Geef die een mooie onkostenvergoeding en een relaxte opdracht en dan komt het allemaal wel goed.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef Jimbo het volgende:
windows movie maker filmpje
huur eens iemand in van fok die wel echt filmpjes maken kan
idd dat dus , ik heb daglijks wel iemand over de vloer die zowat een moord zou doen om voor iets relatief groots als fok een filmpje te mogen makenquote:Op woensdag 15 april 2009 19:12 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Laat gewoon wat studenten stage lopen bij FOK!. Geef die een mooie onkostenvergoeding en een relaxte opdracht en dan komt het allemaal wel goed.
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Het blijft huilen he. Boehoehoe. Hij mag mij niet. Hij haat mij. Het is gewoon een kutteaser. Pruster
mooiquote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Jimbo het volgende:
idd dat dus , ik heb daglijks wel iemand over de vloer die zowat een moord zou doen om voor iets relatief groots als fok een filmpje te mogen maken
Ja, als ik de reactie onder jou lees dan begint het idd te lijken dat het niveau weer lekker laag ligt.quote:Op woensdag 15 april 2009 07:35 schreef Danny het volgende:
[..]
hij uit het op basis van mij niet mogen, zonder verder inhoudelijk op de film in te gaan. Dat is imo gewoon ongefundeerd geblaat en als je op basis van het feit dat je mij niet kunt uitstaan alles afkraakt, dan ga ik je niet meer serieus nemen. Dat kun je flauw vinden, en dat mag ook zeker, maar als ik alles wat mensen zeggen die mij niet mogen serieus moet nemen kan ik net zo goed meteen zelfmoord plegen.
maar even ge PM-edquote:Op woensdag 15 april 2009 21:10 schreef iteejer het volgende:
[..]
mooi
we willen met reviewfilmpjes gaan beginnen, cq zijn er al mee begonnen. stuur maar naar mij: iteejer@fok.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |