quote:Jeroen Pauw en de EO
EO-coryfee Andries Knevel was te gast bij P&W. Jeroen begon zijn carrière ooit bij de EO. Een mooie aanleiding om eens terug te kijken. Hoe heeft Jeroen die tijd bij de omroep ervaren? En hoe kijkt hij aan tegen het scheppingsverhaal?
Bij Jack Spijkerman thuisquote:Op woensdag 15 april 2009 22:57 schreef Klopkoek het volgende:
Waar is de oude VARA gebleven die het vooral had over klassentegenstellingen en onrechtvaardigheid in de wereld?
Ze hebben denk ik het licht gezien bij de VARA, klassentegenstellingen zijn een Marxistisch hersenspinsel.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:57 schreef Klopkoek het volgende:
Waar is de oude VARA gebleven die het vooral had over klassentegenstellingen en onrechtvaardigheid in de wereld?
Flikker gewoon je tv naar buiten, opgelost.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
Doe maar weer grappig. Het is diep triest.
Aboutaleb zit daar en het eerste wat ze eruit pikken is dat Tariq Ramadan in zijn stad loopt te blaten.
Alsof er niks belangrijkers is.
De VARA moet zich schamen.
Ja gooi het op het communismequote:Op woensdag 15 april 2009 23:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ze hebben denk ik het licht gezien bij de VARA, klassentegenstellingen zijn een Marxistisch hersenspinsel.
Vond er geen reet aanquote:
Sla een avond over...Het is mij te linksquote:Op donderdag 16 april 2009 16:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Onder anderen:
- Adriaan van Dis ontvangt Gouden Ganzenveer.
- Minister Guusje ter Horst over de kwestie-Wolfsen.
- Kinderarts Nico van der Lely over 'comazuipen'.
metten, een speciaal gebed, wel toepasselijk in dit verbandquote:Op donderdag 16 april 2009 23:03 schreef Toad het volgende:
Ha, Van Dis maakt korte metten.
Die vent ownt.quote:
Hoeveel heb jij al opquote:
Ongelooflijkquote:
ik heb wel beeld, de minister is aan het woord nuquote:Op donderdag 16 april 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie ook geen beeld?
Zou jij het een prettige situatie vinden? Zo naast je zoon die op televisie 'ns een aantal dingen opbiecht.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:28 schreef DrDentz het volgende:
What the fuck is er aan de hand met die moeder? Heeft die al een paar wijnflessen weggewerkt ofzo? Dr. Bibber.
Die ook de dood in de ogen gekeken heeft.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Zou jij het een prettige situatie vinden? Zo naast je zoon die op televisie 'ns een aantal dingen opbiecht.
gelijk heb jequote:Op donderdag 16 april 2009 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou daar niet gaan zitten met zo'n verhaal.
Rood of wit ?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Van Dis kan ik me idd heel moeilijk dronken voorstellen.
Ben ik het helemaal mee eens. Ik snap ook niet zo goed waarom het verhogen van de minimumleeftijd van 16 naar 18 gaat voorkomen dat kinderen van 14 of 15 drinken.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:26 schreef cultheld het volgende:
Overigens vind ik het wel storend dat ze een aantal excessen aangrijpen om de minimumleeftijd voor het consumeren van alcohol maar naar 18 jaar te verhogen.
Omdat 14/15-jarigen hebben vaker bevriend zullen zijn met een 16-jarige dan met een 18-jarige (die drank voor hen kan halen).quote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Ik snap ook niet zo goed waarom het verhogen van de minimumleeftijd van 16 naar 18 gaat voorkomen dat kinderen van 14 of 15 drinken.
Want?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:31 schreef eriksd het volgende:
Guusje ter Horst is natuurlijk een farce.
Ik denk ook niet dat ik het zou doen, maar misschien helpt dit als waarschuwing voor andere jongeren. (Of eigenlijk ook als waarschuwing voor andere ouders.) Ik denk dat de aandacht voor de problemen rond alcoholgebruik bij kinderen wel invloed heeft op de houding van ouders ten opzichte van alcohol bij kinderen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou daar niet gaan zitten met zo'n verhaal.
Nah, die comazuipers kijken geen P&W.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:36 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het zou doen, maar misschien helpt dit als waarschuwing voor andere jongeren. (Of eigenlijk ook als waarschuwing voor andere ouders.) Ik denk dat de aandacht voor de problemen rond alcoholgebruik bij kinderen wel invloed heeft op de houding van ouders ten opzichte van alcohol bij kinderen.
Ok daar zit wat in. Maar naar mijn idee moeten ze vooral kijken hoe ze het bestaande verbod kunnen handhaven.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:35 schreef Horloge het volgende:
Omdat 14/15-jarigen hebben vaker bevriend zullen zijn met een 16-jarige dan met een 18-jarige (die drank voor hen kan halen).
Misschien de ouders?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Nah, die comazuipers kijken geen P&W.
Hugo Claus deed het enige gerechte door zijn dichtbundel weg te gooien na kritiek van deze wanabee auteur.quote:
Vriendje van Connie Palmen ofzo?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hugo Claus deed het enige gerechte door zijn dichtbundel weg te gooien na kritiek van deze wanabee auteur.
Van Dis is echt een omhooggevallen literator.
Zijn boeken zijn lectuur.
Heeft niks met literatuur te maken
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Die vrouw verdient een enkeltje Dritte Reich.
Hup naar het VWO.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:31 schreef Horloge het volgende:
Wel een koningse opmerking van die gozer, gortdroog.
"Het probleem was meer mijn aanwezigheid op school"
- "de AFwezigheid zul je bedoelen"
"Ja, dat is hetzelfde, alleen de cijfers zijn anders".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |