ik heb wel beeld, de minister is aan het woord nuquote:Op donderdag 16 april 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie ook geen beeld?
Zou jij het een prettige situatie vinden? Zo naast je zoon die op televisie 'ns een aantal dingen opbiecht.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:28 schreef DrDentz het volgende:
What the fuck is er aan de hand met die moeder? Heeft die al een paar wijnflessen weggewerkt ofzo? Dr. Bibber.
Die ook de dood in de ogen gekeken heeft.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Zou jij het een prettige situatie vinden? Zo naast je zoon die op televisie 'ns een aantal dingen opbiecht.
gelijk heb jequote:Op donderdag 16 april 2009 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou daar niet gaan zitten met zo'n verhaal.
Rood of wit ?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Van Dis kan ik me idd heel moeilijk dronken voorstellen.
Ben ik het helemaal mee eens. Ik snap ook niet zo goed waarom het verhogen van de minimumleeftijd van 16 naar 18 gaat voorkomen dat kinderen van 14 of 15 drinken.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:26 schreef cultheld het volgende:
Overigens vind ik het wel storend dat ze een aantal excessen aangrijpen om de minimumleeftijd voor het consumeren van alcohol maar naar 18 jaar te verhogen.
Omdat 14/15-jarigen hebben vaker bevriend zullen zijn met een 16-jarige dan met een 18-jarige (die drank voor hen kan halen).quote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Ik snap ook niet zo goed waarom het verhogen van de minimumleeftijd van 16 naar 18 gaat voorkomen dat kinderen van 14 of 15 drinken.
Want?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:31 schreef eriksd het volgende:
Guusje ter Horst is natuurlijk een farce.
Ik denk ook niet dat ik het zou doen, maar misschien helpt dit als waarschuwing voor andere jongeren. (Of eigenlijk ook als waarschuwing voor andere ouders.) Ik denk dat de aandacht voor de problemen rond alcoholgebruik bij kinderen wel invloed heeft op de houding van ouders ten opzichte van alcohol bij kinderen.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou daar niet gaan zitten met zo'n verhaal.
Nah, die comazuipers kijken geen P&W.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:36 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik het zou doen, maar misschien helpt dit als waarschuwing voor andere jongeren. (Of eigenlijk ook als waarschuwing voor andere ouders.) Ik denk dat de aandacht voor de problemen rond alcoholgebruik bij kinderen wel invloed heeft op de houding van ouders ten opzichte van alcohol bij kinderen.
Ok daar zit wat in. Maar naar mijn idee moeten ze vooral kijken hoe ze het bestaande verbod kunnen handhaven.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:35 schreef Horloge het volgende:
Omdat 14/15-jarigen hebben vaker bevriend zullen zijn met een 16-jarige dan met een 18-jarige (die drank voor hen kan halen).
Misschien de ouders?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Nah, die comazuipers kijken geen P&W.
Hugo Claus deed het enige gerechte door zijn dichtbundel weg te gooien na kritiek van deze wanabee auteur.quote:
Vriendje van Connie Palmen ofzo?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hugo Claus deed het enige gerechte door zijn dichtbundel weg te gooien na kritiek van deze wanabee auteur.
Van Dis is echt een omhooggevallen literator.
Zijn boeken zijn lectuur.
Heeft niks met literatuur te maken
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Die vrouw verdient een enkeltje Dritte Reich.
Hup naar het VWO.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:31 schreef Horloge het volgende:
Wel een koningse opmerking van die gozer, gortdroog.
"Het probleem was meer mijn aanwezigheid op school"
- "de AFwezigheid zul je bedoelen"
"Ja, dat is hetzelfde, alleen de cijfers zijn anders".
quote:
quote:
Was wel een leuk programma toenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Hij moet altijd zo keurig blijven formuleren als hij nu doet. Van Dis met dubbele tong:
Ik vind 'm wel leuk. Maar hij is in de verkeerde eeuw geboren.quote:
Dat wijf spoort niet. Je eigen falende opvoeding afschuiven op de overheid. Fijn dan, een overheid met dergelijke vérgaande bevoegdheden om in te grijpen in het leven van de burgers. Waar hebben we dat eerder gezien?quote:
maar wij welquote:Op donderdag 16 april 2009 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga maar niet naar het WK volgend jaar.
Ga slapen jongen, je hebt weer veel te veel gedronken.quote:
Gewoon in een oranje pak voor de tv kijken. Met geschminkte vlaggetjes op je wangen en een bos wortelen op je kop.quote:
lama , geen ideequote:Op donderdag 16 april 2009 23:56 schreef Ad_rem het volgende:
Vraagje: als ik bij dit topic in mijn actieve topics op het >> icoontje klik gaat hij steeds naar pagina 4 van dit topic. Wat doe ik fout?
ja met een gepoeierde pruik op de guillotine was ie beter op zijn plekquote:Op donderdag 16 april 2009 23:45 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk. Maar hij is in de verkeerde eeuw geboren.
Algehele incompetentie gecombineerd met onverantwoord rijgedragquote:
Da's wel leuk geformuleerdquote:Op donderdag 16 april 2009 23:45 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk. Maar hij is in de verkeerde eeuw geboren.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:08 schreef eriksd het volgende:
Algehele incompetentie gecombineerd met onverantwoord rijgedrag
Ga je de herhaling zien ?quote:
Nee, ik heb het origineel al bekeken.quote:
Jaquote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Omdat haar zoon niet kan zuipen moet het strafbaar worden.
Cola Tic ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:43 schreef Specularium het volgende:
En die moeder heeft een tic.
Zou dat door overmatig alcoholgebruik komen?
Alweer? Zijn ze echt door de gasten heen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
- Advocaat Gerard Spong.
- SP-fractievoorzitter Agnes Kant.
Ze gebruiken echt allemaal dezelfde telefoonklapper zeg. Spong hoeft maar een natte scheet te laten, en hij mag aanschuiven bij DWDD en/of P&Wquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alweer? Zijn ze echt door de gasten heen?
Ach, Gerard Spong neemt nu wel heel veel hooi op zijn vork. Hij heeft nog geen 10% van alle informatie die er is omtrent de aanslagen van 9/11.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:06 schreef golfer het volgende:
Spong is een naar mannetje, maar een geweldige advpcaat en terecht dat ie z'n vraagtekens stelt bij alle Amerikaanse 'bewijzen' tegen Bin Laden.
Programma? Okquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:16 schreef Toad het volgende:
Daarom mag er nog wel een programma over worden gemaakt en een mening over worden gevormd.
En waarom?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:17 schreef Wopper1 het volgende:
Programma? Ok
Publieke omroep? Nee, dank je....
Ik ben ook wel benieuwd. Ik vind juist dat dit soort programma's juist een taak zijn voor de publieke omroep. Commerciëlen wagen zich er niet aan, veel te inhoudelijk.quote:
Hoe wel je ergens inhoudelijk op ingaan, terwijl er ook voor een Gerard Spong geen exacte duidelijkheid is?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:20 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd. Ik vind juist dat dit soort programma's juist een taak zijn voor de publieke omroep. Commerciëlen wagen zich er niet aan, veel te inhoudelijk.
Ik vind het wel een Milf eigenlijk..quote:
Ze heeft geen kinderenquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vind het wel een Milf eigenlijk..
Maar wat was nou je bezwaar tegen het feit dat de publieke omroep dat programma uitzendt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:22 schreef Wopper1 het volgende:
Hoe wel je ergens inhoudelijk op ingaan, terwijl er ook voor een Gerard Spong geen exacte duidelijkheid is?
Persoonlijk zie ik Gerard Spong gewoon zijn werk doen.
Er is geen exacte duidelijkheid over wie de aanslagen heeft gepleegd, dus pleit hij Bin Laden vrij. Tsja, Spong is advocaat en ze maken een soort rechtbankachtig programma. Natuurlijk doet Spong z'n werk. Maar dat zijn allemaal geen argumenten waarom het programma niet bij de PO zou moeten zitten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:22 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hoe wel je ergens inhoudelijk op ingaan, terwijl er ook voor een Gerard Spong geen exacte duidelijkheid is?
Persoonlijk zie ik Gerard Spong gewoon zijn werk doen.
Jong meissie in mijn ogen die vanuit een elitaire positie vanuit haar bewaakte appartement-gebouw met ver-Amerikaaniseerde republikeinse denkbeelden vanaf een afstandje kritiek op Nederland uitoefent.quote:
En daarom moet er iemand voor zorgen, dat ze weer met beide benen op de grond komt te staan. En dat haar NY verheerlijking aftakelt...quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Jong meissie in mijn ogen die vanuit een elitaire positie vanuit haar bewaakte appartement-gebouw met ver-Amerikaaniseerde republikeinse denkbeelden vanaf een afstandje kritiek op Nederland uitoefent.
ze heeft alleen wel voor 100% gelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Jong meissie in mijn ogen die vanuit een elitaire positie vanuit haar bewaakte appartement-gebouw met ver-Amerikaaniseerde republikeinse denkbeelden vanaf een afstandje kritiek op Nederland uitoefent.
Ze zou natuurlijk ook wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
en dat communistiche uiterlijk van haar....quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n Agnes Kant zou in Amerika gewoon bestempeld worden als een enge communist, en terecht.
Neen, vind ik niet. Maar ik heb die mensen met "een poormans job" in NY gesproken, is gewoon zielig om 3 kutbanen te hebben, 60/70 uur per week te draaien en je kinderen nog verzorgen. t.o.v een rijke kutjup, misschien maar 40 per week werkt en toch zo loaded is dat ie 3 auto's heeft geld over de balk gooit alsof het water is. Compleet scheve verhouding tussen arm en rijk. En het ligt echt niet alleen aan de belastingen..quote:
Ja maar ik zie het zo.. in plaats van de werkgevers het allemaal zo moeilijk en duur te maken kan de overheid meebetalen aan de lonen van de mensen die het meest kansloos zijn voor een baan. Dus bijvoorbeeld 50% door de werkgever en 50% voor de overheid. De overheid bespaart dan aan uitkeringen, allochtonen leren de taal en cultuur, iedereen leert elkaar kennen enzovoort.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Neen, vind ik niet. Maar ik heb die mensen met "een poormans job" in NY gesproken, is gewoon zielig om 3 kutbanen te hebben, 60/70 uur per week te draaien en je kinderen nog verzorgen. t.o.v een rijke kutjup, misschien maar 40 per week werkt en toch zo loaded is dat ie 3 auto's heeft geld over de balk gooit alsof het water is. Compleet scheve verhouding tussen arm en rijk. En het ligt echt niet alleen aan de belastingen..
In mijn ogen heeft ze 100% ongelijk en zeker gesproken vanuit haar positie.quote:
Ik ben niet eens verbaasdquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:40 schreef L0t.. het volgende:
Dit is wel heel ernstig, die ziekenhuizen..
Nee, dat is nog het ergste. Maar dat je die schoonmakers niet de schuld kunt geven is echt bullshit, wie ánders?quote:
Ik ook niet. Maar mijn vrouw werkt in de zorg en die verhalen hoor ik al jaren.quote:
De leiding van de facilitaire diensten die bepalen dat er in een beperkt aantal minuten een aantal schoonmaakhandelingen moeten gebeuren uit efficiëntie en gelddenken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, dat is nog het ergste. Maar dat je die schoonmakers niet de schuld kunt geven is echt bullshit, wie ánders?
Zo lang er bejaarden doorligplekken vertonen omdat er geen zorg aan bed is, kan een beetje stof ook wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar mijn vrouw werkt in de zorg en die verhalen hoor ik al jaren.
Er wordt nog steeds te weinig aandacht aan besteed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |