ja met een gepoeierde pruik op de guillotine was ie beter op zijn plekquote:Op donderdag 16 april 2009 23:45 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk. Maar hij is in de verkeerde eeuw geboren.
Algehele incompetentie gecombineerd met onverantwoord rijgedragquote:
Da's wel leuk geformuleerdquote:Op donderdag 16 april 2009 23:45 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk. Maar hij is in de verkeerde eeuw geboren.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:08 schreef eriksd het volgende:
Algehele incompetentie gecombineerd met onverantwoord rijgedrag
Ga je de herhaling zien ?quote:
Nee, ik heb het origineel al bekeken.quote:
Jaquote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Omdat haar zoon niet kan zuipen moet het strafbaar worden.
Cola Tic ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:43 schreef Specularium het volgende:
En die moeder heeft een tic.
Zou dat door overmatig alcoholgebruik komen?
Alweer? Zijn ze echt door de gasten heen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
- Advocaat Gerard Spong.
- SP-fractievoorzitter Agnes Kant.
Ze gebruiken echt allemaal dezelfde telefoonklapper zeg. Spong hoeft maar een natte scheet te laten, en hij mag aanschuiven bij DWDD en/of P&Wquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alweer? Zijn ze echt door de gasten heen?
Ach, Gerard Spong neemt nu wel heel veel hooi op zijn vork. Hij heeft nog geen 10% van alle informatie die er is omtrent de aanslagen van 9/11.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:06 schreef golfer het volgende:
Spong is een naar mannetje, maar een geweldige advpcaat en terecht dat ie z'n vraagtekens stelt bij alle Amerikaanse 'bewijzen' tegen Bin Laden.
Programma? Okquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:16 schreef Toad het volgende:
Daarom mag er nog wel een programma over worden gemaakt en een mening over worden gevormd.
En waarom?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:17 schreef Wopper1 het volgende:
Programma? Ok
Publieke omroep? Nee, dank je....
Ik ben ook wel benieuwd. Ik vind juist dat dit soort programma's juist een taak zijn voor de publieke omroep. Commerciëlen wagen zich er niet aan, veel te inhoudelijk.quote:
Hoe wel je ergens inhoudelijk op ingaan, terwijl er ook voor een Gerard Spong geen exacte duidelijkheid is?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:20 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd. Ik vind juist dat dit soort programma's juist een taak zijn voor de publieke omroep. Commerciëlen wagen zich er niet aan, veel te inhoudelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |