Hoeveel heb jij al opquote:
Ongelooflijkquote:
ik heb wel beeld, de minister is aan het woord nuquote:Op donderdag 16 april 2009 23:25 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie ook geen beeld?
Zou jij het een prettige situatie vinden? Zo naast je zoon die op televisie 'ns een aantal dingen opbiecht.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:28 schreef DrDentz het volgende:
What the fuck is er aan de hand met die moeder? Heeft die al een paar wijnflessen weggewerkt ofzo? Dr. Bibber.
Die ook de dood in de ogen gekeken heeft.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Zou jij het een prettige situatie vinden? Zo naast je zoon die op televisie 'ns een aantal dingen opbiecht.
gelijk heb jequote:Op donderdag 16 april 2009 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou daar niet gaan zitten met zo'n verhaal.
Rood of wit ?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
Van Dis kan ik me idd heel moeilijk dronken voorstellen.
Ben ik het helemaal mee eens. Ik snap ook niet zo goed waarom het verhogen van de minimumleeftijd van 16 naar 18 gaat voorkomen dat kinderen van 14 of 15 drinken.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:26 schreef cultheld het volgende:
Overigens vind ik het wel storend dat ze een aantal excessen aangrijpen om de minimumleeftijd voor het consumeren van alcohol maar naar 18 jaar te verhogen.
Omdat 14/15-jarigen hebben vaker bevriend zullen zijn met een 16-jarige dan met een 18-jarige (die drank voor hen kan halen).quote:Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Ik snap ook niet zo goed waarom het verhogen van de minimumleeftijd van 16 naar 18 gaat voorkomen dat kinderen van 14 of 15 drinken.
Want?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:31 schreef eriksd het volgende:
Guusje ter Horst is natuurlijk een farce.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |