Dat ook ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:49 schreef Suko het volgende:
In Zuid-Oost verbaasde men zich er niet over, de enige reactie die je hoorde, bolletjes zeker?!
...maar de regisseur hadden ze denk ik van Knevel en Brinkman geleend want er werd naarstig naar andere te filmen objecten gezocht.quote:
quote:Jeroen Pauw en de EO
EO-coryfee Andries Knevel was te gast bij P&W. Jeroen begon zijn carrière ooit bij de EO. Een mooie aanleiding om eens terug te kijken. Hoe heeft Jeroen die tijd bij de omroep ervaren? En hoe kijkt hij aan tegen het scheppingsverhaal?
Bij Jack Spijkerman thuisquote:Op woensdag 15 april 2009 22:57 schreef Klopkoek het volgende:
Waar is de oude VARA gebleven die het vooral had over klassentegenstellingen en onrechtvaardigheid in de wereld?
Ze hebben denk ik het licht gezien bij de VARA, klassentegenstellingen zijn een Marxistisch hersenspinsel.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:57 schreef Klopkoek het volgende:
Waar is de oude VARA gebleven die het vooral had over klassentegenstellingen en onrechtvaardigheid in de wereld?
Flikker gewoon je tv naar buiten, opgelost.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
Doe maar weer grappig. Het is diep triest.
Aboutaleb zit daar en het eerste wat ze eruit pikken is dat Tariq Ramadan in zijn stad loopt te blaten.
Alsof er niks belangrijkers is.
De VARA moet zich schamen.
Ja gooi het op het communismequote:Op woensdag 15 april 2009 23:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ze hebben denk ik het licht gezien bij de VARA, klassentegenstellingen zijn een Marxistisch hersenspinsel.
Vond er geen reet aanquote:
Sla een avond over...Het is mij te linksquote:Op donderdag 16 april 2009 16:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Onder anderen:
- Adriaan van Dis ontvangt Gouden Ganzenveer.
- Minister Guusje ter Horst over de kwestie-Wolfsen.
- Kinderarts Nico van der Lely over 'comazuipen'.
metten, een speciaal gebed, wel toepasselijk in dit verbandquote:Op donderdag 16 april 2009 23:03 schreef Toad het volgende:
Ha, Van Dis maakt korte metten.
Die vent ownt.quote:
Hoeveel heb jij al opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |