Misschien de ouders?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Nah, die comazuipers kijken geen P&W.
Hugo Claus deed het enige gerechte door zijn dichtbundel weg te gooien na kritiek van deze wanabee auteur.quote:
Vriendje van Connie Palmen ofzo?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hugo Claus deed het enige gerechte door zijn dichtbundel weg te gooien na kritiek van deze wanabee auteur.
Van Dis is echt een omhooggevallen literator.
Zijn boeken zijn lectuur.
Heeft niks met literatuur te maken
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:37 schreef Diederik_Duck het volgende:
Die vrouw verdient een enkeltje Dritte Reich.
Hup naar het VWO.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:31 schreef Horloge het volgende:
Wel een koningse opmerking van die gozer, gortdroog.
"Het probleem was meer mijn aanwezigheid op school"
- "de AFwezigheid zul je bedoelen"
"Ja, dat is hetzelfde, alleen de cijfers zijn anders".
quote:
quote:
Was wel een leuk programma toenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Hij moet altijd zo keurig blijven formuleren als hij nu doet. Van Dis met dubbele tong:
Ik vind 'm wel leuk. Maar hij is in de verkeerde eeuw geboren.quote:
Dat wijf spoort niet. Je eigen falende opvoeding afschuiven op de overheid. Fijn dan, een overheid met dergelijke vérgaande bevoegdheden om in te grijpen in het leven van de burgers. Waar hebben we dat eerder gezien?quote:
maar wij welquote:Op donderdag 16 april 2009 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga maar niet naar het WK volgend jaar.
Ga slapen jongen, je hebt weer veel te veel gedronken.quote:
Gewoon in een oranje pak voor de tv kijken. Met geschminkte vlaggetjes op je wangen en een bos wortelen op je kop.quote:
lama , geen ideequote:Op donderdag 16 april 2009 23:56 schreef Ad_rem het volgende:
Vraagje: als ik bij dit topic in mijn actieve topics op het >> icoontje klik gaat hij steeds naar pagina 4 van dit topic. Wat doe ik fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |