wilmaquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:35 schreef Guuzewuus het volgende:
Wat ontzettend verdrietig Wilmadonna.
Leonieke, super!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 27 april 2009 16:31 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat ik de wachtweken wel redelijk goed zal doorkomen. In al de vorige keren dat ik menopur en pregnyl heb gekregen, heb ik me eigenlijk maar één keer wijsgemaakt dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn. Zal nu ook wel niet gebeuren, denk ik(daar ben ik namelijk iets te pessimistisch voor vrees ik
)
Maar morgen dus inseminatie
dit is waarom Wilma zei dat dit haar laatste poging zou zijn...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:01 schreef wilmadonna het volgende:
Dit zal overigens onze laatste behandeling zijn, want ik had deze keer weer zoveel last van de bijwerkingen, dat wil ik niet meer meemaken.
Dankjewel, wat ontzettend klote..... hopelijk dient zich snel een klein wondertje aan bij Wilma!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:23 schreef mijsje het volgende:
[..]
dit is waarom Wilma zei dat dit haar laatste poging zou zijn...
Ja, een hele fijne man. Ik hoef niet meer naar een ander wat dat betreft!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef Jose81 het volgende:
Mijsje, erg fijn dat de gyn dan zo goed meewerkt! Ik ben even kwijt wat er met je moeder is (tenminste, ik denk dat ik het nog wel weet, maar als ik me nu vergis met iemand anders is dat ook zo stom)... Sorry... de laatste tijd ontglipt me nog wel eens wat...![]()
Ik kan me goed voorstellen dat je graag wil dat je wil dat jullie kindje zijn/haar oma nog meemaakt... Mijn vader is lichamelijk ook niet in orde (momenteel een aneurysma in zijn buik en al zwaar hartpatiënt sinds zijn 41e) en ik was ook heel bang dat Bas hem niet zou kennen... gelukkig is 'opa' er nog... Ik hoop dat jullie zo gewenste zwangerschap snel werkelijkheid zal zijn...!
ook ik heb acupunctuur behandelingen gehad, een hele reeks, maar helaas....quote:Op woensdag 29 april 2009 18:22 schreef Twinkly het volgende:
Misschien hebben jullie het er in dit topic al wel eens over gehad maar ik dacht ik geef toch maar de tip.
Een vriendin van mij heeft PCOS en normaal geen eisprong, ze heeft op natuurlijke weg 1 kind gekregen en 1 kind met behulp van IVF maar daarna lukte het niet meer om zwanger te worden. Ze hebben jaren geprobeerd en hebben alle vruchtbaarheidsbehandelingen toen opgegeven. Toevallig was ze ook onder behandeling bij een acupuncturist voor eczeem, toen ze vertelde over haar vruchtbaarheidsprobleem heeft die een punt aangeprikt in, ik geloof, haar enkel. Diezelfde avond heeft ze een eisprong gekregen! Op die manier heeft ze twee keer een kind gekregen.
Verder duim ik heel erg hard voor 2 streepjes en mooie kindjes voor jullie allemaal!!!![]()
Wilma, ik kruip even onder m'n steen vandaan voor je. Ik vind het zo vreselijk voor je dat het niet gelukt is. Ik wens jullie alle kracht toe om dit verdriet te verwerken. Verder weet ik niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik met jullie meeleef... Heel veel sterktequote:Op woensdag 29 april 2009 19:09 schreef wilmadonna het volgende:
[..]
ook ik heb acupunctuur behandelingen gehad, een hele reeks, maar helaas....
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:23 schreef Saffier het volgende:
Volgens mijn berekeningen heb je gewoon 50% kans Leoniekewél of níet
Ik duim gewoon verder voor je
Zo had ik het eigenlijk nog niet bekekenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:23 schreef Saffier het volgende:
Leonieke voor jou draaien mijn duimen ook hoor
Volgens mijn berekeningen heb je gewoon 50% kans Leoniekewél of níet
Ik duim gewoon verder voor je
Volgende week woensdag pas. 15 dagen na inseminatie.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef mijsje het volgende:Leonieke, wanneer wist jij het ook al weer? Ook volgend weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |