abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:08:50 #251
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68450866
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:35 schreef Guuzewuus het volgende:
Wat ontzettend verdrietig Wilmadonna .
wilma
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_68451078
Jose, het gaat hier. niks meer, niks minder. Ik ben heel benieuwd naar het gesprek met de gyn volgende week vrijdag. Ik ben heel benieuwd of er nog meer uit gekomen is dan wat hij al heeft verteld. (hij moest nog met de radioloog in gesprek over m'n foto) maar ik denk dat de kijkoperatie er wel gaat komen. Gek eigenlijk dat ik dat veel minder erg vind (omdat ik onder narcose zal zijn dan) dan nog een HSG... Het viel me donderdag tegen, en de dag erna voelde ik m'n buik ook nog goed, maar daarna is de pijn goed afgenomen, en ik heb nergens last meer van...
pi_68451307
Oh shit Wilma..
Ik had nog zo'n goede hoop voor je..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68451361
Leo, Heel veel succes vandaag! En over 2 weken maar lekker door verhuizen he!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68451732
Wilma, wat ontzettend oneerlijk allemaal. We hadden het je allemaal heel erg gegund, sterkte met verwerken.

Leonie, veel succes vanmorgen!
pi_68452084
Wilma...

Leonieke, succes vandaag!
Fake it till you make it...
pi_68456940
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:31 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat ik de wachtweken wel redelijk goed zal doorkomen. In al de vorige keren dat ik menopur en pregnyl heb gekregen, heb ik me eigenlijk maar één keer wijsgemaakt dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn. Zal nu ook wel niet gebeuren, denk ik (daar ben ik namelijk iets te pessimistisch voor vrees ik )

Maar morgen dus inseminatie
Leonieke, super!!!!!!!!!!!!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68457026
Wilma
waarom houdt het hier op voor jullie??
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_68457387
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:01 schreef wilmadonna het volgende:
Dit zal overigens onze laatste behandeling zijn, want ik had deze keer weer zoveel last van de bijwerkingen, dat wil ik niet meer meemaken.
dit is waarom Wilma zei dat dit haar laatste poging zou zijn...
pi_68457539
Pfff wat is het zo dubbel om hier nu te posten.
Vanochtend vroeg (net voor ik vertrok) kwam ik hier nog even piepen en de tranen sprongen in mijn ogen. Wat is dit zo oneerlijk Wilma, wat had ik je zo graag die positieve test gegund.

De inseminatie is hier goed verlopen. Wel eerst een verkeerd speculum. Doordat mijn baarmoeder gekanteld is, moeten ze blijkbaar een lang en smal speculum gebruiken en geen kort. Maar eens ze het goede gebruikten, had ik eigenlijk nergens last van.
En nu maar hopen dat die zaadcellen de wegwijzers volgen ik heb ze voor de zekerheid verlicht, want het is daar nogal donker
pi_68458289
leonieke, het is zeker met een dubbel gevoel. de een lukt het wel om zwanger te worden, de ander helaas niet. dat is verdrietig, maar wel zoals het is.
Ik hoop in ieder geval dat je de weg genoeg verlicht hebt, want over twee weken willen we wel zien dat het gelukt is!
pi_68458388
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:23 schreef mijsje het volgende:

[..]

dit is waarom Wilma zei dat dit haar laatste poging zou zijn...
Dankjewel, wat ontzettend klote..... hopelijk dient zich snel een klein wondertje aan bij Wilma!
pi_68458535
Wilmadonna
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:10:38 #264
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_68459292
Mijsje, gelukkig dat je na een dag geen last meer had van de HSG in ieder geval. Ik kan me voorstellen dat je heel benieuwd bent of de gyn nog wat anders te vertellen heeft volgende weer! En als je die kijkoperatie krijgt hoop ik in ieder geval dat ze niet nog meer narigheid tegenkomen en je eierstok weer goed kunnen 'repareren'. 't Is wel fijn dat je gyn er goed actie op onderneemt!

Het is ook allemaal een gedoe, he... voor de één zo makkelijk, voor de ander zo'n lange weg... En als het dan ook nog geen resultaat tot gevolg heeft, zoals hij Wilma, dan is het helemaal kl*te...

Leonieke, speciaal voor jou:

Misschien dat het helpt..

[ Bericht 6% gewijzigd door Jose81 op 28-04-2009 14:23:40 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_68459941
ja, dat is zo... ik ben heel blij dat de gyn nu op tijd actie onderneemt, want ik hoor ze ook behoorlijk rammelen... en dat terwijl ik nu 30 ben... Deze gyn is heel fijn wat dat betreft. Hij denkt mee, en luistert ook naar wat wij denken, vinden en voelen. En hij begrijpt dat ik nu snel een kindje wil (ik weet dat je niet over snel moet praten als het over het krijgen van kinderen gaat) ivm m'n moeder, dus hij ziet het belang van ingrijpen gelukkig wel.
pi_68460579
Ik gooi nog even een tubetje BisonKid (expres met een D) voor Leonieke!
pi_68460609
Bisonkid
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:48:14 #268
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_68465274
Balen Wilma....
Duim voor je Leonieke!
En Mijsje (als ik het goed begrijp is je moeder heel erg ziek...?) - hoop dat je snel kan vertellen dat je zwanger bent.
*kan het allemaal nog niet helemaal volgen wie-wat-waar is/zit, maar doe m'n best*

Ben gisteren zelf voor de 1e keer naar de gyn geweest. Gebabbeld en echo gehad. Baarmoeder zag er ok uit, echtereierstok zag er goed uit, links minder. Heb dus wel pco helaas (wat de ha ook al vermoedde).
Deze maand wordt m'n cyclus gevolgd (volgende week maandag weer echo en bloedprikken en m'n man mag een potje vullen). En dan volgende maand waarschijnlijk aan de hormonen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Hobbesje op 28-04-2009 17:01:43 ]
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:11:23 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68468349
* Asyniur duimerdeduimt voor Leonie en voor Wilma stiekem ook nog
pi_68471776
Hobbesje, het vermoeden was er, maar dat het dan zo is... dat is niet leuk!
Ik hoop dat je gauw toch mooi zwanger mag zijn...
En inderdaad is m'n moeder erg ziek. Een paar weken terug zag het er erg kritiek uit, dachten we dat ze zelfs zou overlijden... maar ze is gestabiliseerd. Nu wachten we evengoed op het einde, want dat het niet goedkomt, weten we helaas maar al te goed.
dank je in ieder geval.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:46:20 #271
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68471837
Mijsje, wat enorm heftig... Veel sterkte met deze situatie
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:53:23 #272
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_68474771
Mijsje, erg fijn dat de gyn dan zo goed meewerkt! Ik ben even kwijt wat er met je moeder is (tenminste, ik denk dat ik het nog wel weet, maar als ik me nu vergis met iemand anders is dat ook zo stom)... Sorry... de laatste tijd ontglipt me nog wel eens wat...

Ik kan me goed voorstellen dat je graag wil dat je wil dat jullie kindje zijn/haar oma nog meemaakt... Mijn vader is lichamelijk ook niet in orde (momenteel een aneurysma in zijn buik en al zwaar hartpatiënt sinds zijn 41e) en ik was ook heel bang dat Bas hem niet zou kennen... gelukkig is 'opa' er nog... Ik hoop dat jullie zo gewenste zwangerschap snel werkelijkheid zal zijn...!
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2009 @ 22:18:24 #273
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_68478648
Wilmadonna wat vind ik dit erg voor je. Ik hoop dat je snel duidelijkheid gaat krijgen want het lijkt me dat er nu nog steeds in je hoofd rondspookt dat er een ienimini kleine kans is dat je toch nog zwanger blijkt te zijn Zijn jullie nu uitbehandeld dan?

Leonieke wat fijn dat de inseminatie nu achter de rug is. Nou maar duimen dat die IVF er nooit van gaat komen. Mijn baarmoeder is ook iets gekanteld, maar dat stond een IVF trouwens niet in de weg hoor en een zwangerschap ook niet
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_68480131
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef Jose81 het volgende:
Mijsje, erg fijn dat de gyn dan zo goed meewerkt! Ik ben even kwijt wat er met je moeder is (tenminste, ik denk dat ik het nog wel weet, maar als ik me nu vergis met iemand anders is dat ook zo stom)... Sorry... de laatste tijd ontglipt me nog wel eens wat...

Ik kan me goed voorstellen dat je graag wil dat je wil dat jullie kindje zijn/haar oma nog meemaakt... Mijn vader is lichamelijk ook niet in orde (momenteel een aneurysma in zijn buik en al zwaar hartpatiënt sinds zijn 41e) en ik was ook heel bang dat Bas hem niet zou kennen... gelukkig is 'opa' er nog... Ik hoop dat jullie zo gewenste zwangerschap snel werkelijkheid zal zijn...!
Ja, een hele fijne man. Ik hoef niet meer naar een ander wat dat betreft!
heel kort gezegd heeft m'n moeder kanker, alweer een aantal jaar, en zitten we nu op het eind van het ziekteproces. Een paar weken terug heeft ze een aantal aanvallen van epileptie gekregen, waar ze slecht uit gekomen is. dat is wel gestabiliseerd, maar helemaal de oude zal ze niet meer worden... lichamelijk én qua karakter. gelukkig wel weer thuis en ze herkent ons ook wel weer. (ik ging vanavond heen, ben er net een half uurtje, en bij het binnenkomen kan ze even niet op de naam komen... dan zegt ze: dag kind)
ik hoop haar nog te kunnen vertellen dat ze oma gaat worden, maar ik denk/verwacht dat het te optimistisch zal zijn om te denken dat ze het kindje nog gaat zien... (ehm, zei ik "kort gezegd"?)
Jose, je bent heel lief, heb ik je dat al eens gezegd?
pi_68486842
bedankt voor alle lieve berichtjes.
de zijn inmiddels gekomen.
succes leonieke!
  woensdag 29 april 2009 @ 08:38:10 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68486923
Balen Wilma...
  woensdag 29 april 2009 @ 08:41:19 #277
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68486983
Wilmadonna heel veel sterkte!!

Mijsje ook een , heel veel sterkte met je moeder.

Leonieke, veel succes vandaag!! Hopelijk eindigt het in een mooie positieve test.
Make love, not war ☮
pi_68499548
Wilma, ik had nog een sprankje hoop voor je... ik vind het heel erg naar voor je. een knuffel van mij!

dank je Diaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door mijsje op 29-04-2009 15:06:29 ]
  woensdag 29 april 2009 @ 17:37:20 #279
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68505186
Oh Wilmadonna, wat heel erg verdrietig voor jullie Heel erg veel sterkte hiermee..

Leonieke, ik duim heel hard voor jou!! Ik hoop echt dat dit 'm is voor jullie
3!
pi_68506471
Misschien hebben jullie het er in dit topic al wel eens over gehad maar ik dacht ik geef toch maar de tip.
Een vriendin van mij heeft PCOS en normaal geen eisprong, ze heeft op natuurlijke weg 1 kind gekregen en 1 kind met behulp van IVF maar daarna lukte het niet meer om zwanger te worden. Ze hebben jaren geprobeerd en hebben alle vruchtbaarheidsbehandelingen toen opgegeven. Toevallig was ze ook onder behandeling bij een acupuncturist voor eczeem, toen ze vertelde over haar vruchtbaarheidsprobleem heeft die een punt aangeprikt in, ik geloof, haar enkel. Diezelfde avond heeft ze een eisprong gekregen! Op die manier heeft ze twee keer een kind gekregen.

Verder duim ik heel erg hard voor 2 streepjes en mooie kindjes voor jullie allemaal!!!

&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_68507779
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:22 schreef Twinkly het volgende:
Misschien hebben jullie het er in dit topic al wel eens over gehad maar ik dacht ik geef toch maar de tip.
Een vriendin van mij heeft PCOS en normaal geen eisprong, ze heeft op natuurlijke weg 1 kind gekregen en 1 kind met behulp van IVF maar daarna lukte het niet meer om zwanger te worden. Ze hebben jaren geprobeerd en hebben alle vruchtbaarheidsbehandelingen toen opgegeven. Toevallig was ze ook onder behandeling bij een acupuncturist voor eczeem, toen ze vertelde over haar vruchtbaarheidsprobleem heeft die een punt aangeprikt in, ik geloof, haar enkel. Diezelfde avond heeft ze een eisprong gekregen! Op die manier heeft ze twee keer een kind gekregen.

Verder duim ik heel erg hard voor 2 streepjes en mooie kindjes voor jullie allemaal!!!

ook ik heb acupunctuur behandelingen gehad, een hele reeks, maar helaas....
pi_68510461
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:09 schreef wilmadonna het volgende:

[..]

ook ik heb acupunctuur behandelingen gehad, een hele reeks, maar helaas....
Wilma, ik kruip even onder m'n steen vandaan voor je. Ik vind het zo vreselijk voor je dat het niet gelukt is. Ik wens jullie alle kracht toe om dit verdriet te verwerken. Verder weet ik niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik met jullie meeleef... Heel veel sterkte
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:43:02 #283
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_68550739
Oh Mijsje.......wat verschrikkelijk zeg, van je moeder... Ik wist inderdaad wel dat je moeder epileptische aanvallen had gekregen (ik had toch wel de goede voor me), maar ik wist niet dat ze kanker heeft. Wat vreselijk zeg...!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je moeder zo graag zou willen vertellen dat ze oma gaat worden... Júist je moeder... Alleen al het kunnen vertellen zou hartstikke fijn zijn. Nog mooier zou het zijn natuurlijk als ze de kleine ook nog even mee zou kunnen maken, maar als dat er niet in zit, zou het vertellen van een zwangerschap zoiets moois zijn!

Tjonge, wat moet dit heftig voor je zijn, zeg...!

Heel, heel, heel veel sterkte!
pi_68556629
Jose, dank je. Word helemaal week van je reactie...
pi_68620276
Leonie, hoe gaat het met wachten?
  zondag 3 mei 2009 @ 19:48:33 #286
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68631074
Ah, ik trek er me eigenlijk niet te veel van aan Ben me erg bewust van het feit dat de slaagkansen maar tussen de 10 en 20% ligt en wees nu realistisch: dat is echt niet zoveel.
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 19:56:15 #287
5428 crew  miss_sly
pi_68631385
Heel fijn dat je zo in de wachtweken kunt staan, leonieke!
Maar over die kansen: de kans bij gewoon klussende mensen zonder vruchtbaarheidsproblemen is iedere cyclus ook ongeveer zo groot, volgens mij. Bovendien waren de kansen hiervoor natuurlijk een stuk kleiner. Dus vlak die 10-20% niet uit: het betekent namelijjk dat je werkelijk een kans hebt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 3 mei 2009 @ 20:17:00 #288
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68632215
Da's ook wel waar. Zo had ik het nog niet bekeken. Ik wil mezelf alleen niet gek maken want dan zal de teleurstelling alleen maar groter zijn.
Maar we zijn natuurlijk nog meer dan 10 dagen van de testdatum verwijderd
pi_68632361
mijn duimen draaien overuren voor je Leonieke!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 3 mei 2009 @ 20:21:50 #290
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68635630
Goed dat je er zo nuchter in kunt staan Leonie. Ik duim natuurlijk ook van harte mee. Een vijfde kans is beter dan helemaal geen kans!
pi_68636054
Leonieke, wanneer wist jij het ook al weer? Ook volgend weekend?
  zondag 3 mei 2009 @ 22:23:41 #293
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_68637268
Ik loop hopeloos achter met greageren door inet problemen, maar ik wil nu eerst even Wilmadonna een hele dikke virtuele knuffel geven
Ik heb zo voor je geduimd meid, wat zuur dat het niet zo mocht zijn. Heel veel sterkte samen

Leonieke voor jou draaien mijn duimen ook hoor
Volgens mijn berekeningen heb je gewoon 50% kans Leonieke wél of níet Ik duim gewoon verder voor je
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 3 mei 2009 @ 22:39:23 #294
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68637860
Leonieke! Goed van je om realistisch te zijn, maar wij gaan hier natuurlijk allemaal voor de tweede streep Ik duim mee!
3!
pi_68641970
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:23 schreef Saffier het volgende:
Volgens mijn berekeningen heb je gewoon 50% kans Leonieke wél of níet Ik duim gewoon verder voor je
  maandag 4 mei 2009 @ 08:16:00 #296
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68645124
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:23 schreef Saffier het volgende:

Leonieke voor jou draaien mijn duimen ook hoor
Zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken

Eigenlijk zou het echt wel leuk zijn, moest het lukken Dan zijn we van heel die reutemeteut af.

Heb me gisteren wel wat geërgerd aan mijn schoonmoeder. Opeens is ze geïnteresseerd... Ik ben op Pasen de eerste keer naar het ziekenhuis moeten gaan (dat wist ze) en gisteren vroeg ze me nog eens hoe het nu precies in z'n werk gaat. Ik had eigenlijk geen zin om te vertellen dat ik ondertussen al een inseminatie heb gehad en heb het dus ook maar niet gedaan. Ik laat haar maar in de waan dat ik nog aan het prikken ben. Als je pas na x aantal weken iets kunt vragen (en ik ben daar echt al een paar keer geweest ondertussen), hoeft het voor mij eigenlijk ook niet meer...
pi_68645306
Dat begrijp ik heel goed Leonieke, het is dan eigenlijk te laat om nog geïnteresseerd over te komen. Laat haar nog maar denken dat je nog aan het spuiten bent, als je buik groeit komt de interesse van zelf. Lekker puh.
  maandag 4 mei 2009 @ 20:58:37 #298
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_68668979
Ik heb het de laatste tijd een klein beetje ietsiepietsie druk gehad, bijna geen tijd meer om ook maar iets anders met internet te doen dan dingen nazoeken voor correcte vertalingen, zelfs email is een ondergeschoven kindje geworden ...

Wilmadonna, ik weet niet of je dit nog zult lezen (ik ben bang van niet), maar ik wil je ontzettend veel sterkte wensen. Het leek allemaal zo de goede kant op te gaan, helaas is de hoop niet in waarheid omgeslagen. Maar toch hoop ik, dat ergens heel diep verborgen nog een kans ligt en dat het ongelooflijke toch mag gebeuren .

Leonieke, ik zie dat je je ongeduld in de kast hebt gezet en je wachtweken moedig draagt . Heel veel succes .

Vlindur ! ! ! Ge-wel-dig!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  maandag 4 mei 2009 @ 21:25:14 #299
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68669972
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef mijsje het volgende:
Leonieke, wanneer wist jij het ook al weer? Ook volgend weekend?
Volgende week woensdag pas. 15 dagen na inseminatie.
En dan moet ik nog eens de hele dag bijzitten in het kiesbureau op het werk
  maandag 4 mei 2009 @ 21:41:11 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_68670768
leonieke, misschien een rare vraag hoor (en hij komt misschien vervelend over, zo is hij zeker niet bedoeld, ik hoop op het andere scenario):

mocht de inseminatie nou niet lukken, word je dan gewoon ongesteld? Want ik neem aan dat je nu de hormonen niet neemt om ongesteld te worden enzo? Ik heb geen flauw idee hoe dat in zijn werk gaat, vroeg het me af.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')