quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef Jose81 het volgende:Mijsje, erg fijn dat de gyn dan zo goed meewerkt! Ik ben even kwijt wat er met je moeder is
(tenminste, ik denk dat ik het nog wel weet, maar als ik me nu vergis met iemand anders is dat ook zo stom)... Sorry... de laatste tijd ontglipt me nog wel eens wat...
Ik kan me goed voorstellen dat je graag wil dat je wil dat jullie kindje zijn/haar oma nog meemaakt...
Mijn vader is lichamelijk ook niet in orde (momenteel een aneurysma in zijn buik en al zwaar hartpatiënt sinds zijn 41e) en ik was ook heel bang dat Bas hem niet zou kennen... gelukkig is 'opa' er nog... Ik hoop dat jullie zo gewenste zwangerschap snel werkelijkheid zal zijn...!
Ja, een hele fijne man. Ik hoef niet meer naar een ander wat dat betreft!
heel kort gezegd heeft m'n moeder kanker, alweer een aantal jaar, en zitten we nu op het eind van het ziekteproces. Een paar weken terug heeft ze een aantal aanvallen van epileptie gekregen, waar ze slecht uit gekomen is. dat is wel gestabiliseerd, maar helemaal de oude zal ze niet meer worden... lichamelijk én qua karakter. gelukkig wel weer thuis en ze herkent ons ook wel weer. (ik ging vanavond heen, ben er net een half uurtje, en bij het binnenkomen kan ze even niet op de naam komen... dan zegt ze: dag kind)
ik hoop haar nog te kunnen vertellen dat ze oma gaat worden, maar ik denk/verwacht dat het te optimistisch zal zijn om te denken dat ze het kindje nog gaat zien... (ehm, zei ik "kort gezegd"?)
Jose, je bent heel lief, heb ik je dat al eens gezegd?