abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 april 2009 @ 09:11:56 #201
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68360234

Vlindur! Gefeliciteerd!!!

Leonieke en de rest, heel veel succes, en gauw achter vlindur aan! OOk een paar voor jullie toekomstige beebs
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_68360388
Vlindur, ook nog ff hier, ontzettend gefeliciteerd Wat heerlijk, wat heerlijk! Dat je maar een prachtige voorzet hebt gegeven voor een heel vruchtbaar 2010!!

En Leonieke, voor jou een hele dikke
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_68360857
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:45 schreef mijsje het volgende:
Lieve Carla,
meer dan dit zeggen kun je niet, maar dat geeft niet. dit soort woorden doen me wel goed, voelen als een warme deken... Ik vind het heel fijn dat jij nu twee streepjes hebt mogen zien, ondanks dat ik die al lang niet meer heb gezien... ik heb geen afgunst, maar ben wel een beetje jaloers op je... ik wil ook, met jou zwanger zijn, en ik wil niet in plaats van jou zwanger zijn...
Geniet er maar van Carla, nu kan dat eindelijk!
Precies wat ik nog wilde zeggen...
pi_68369008

Gefeliciteerd Vlindur !!!

zondag 26 april 2009 @ 10:08:03 #205
26341 Mariposa
Telt af...
pi_68385019
Vlindur en Gefeliciteerd! Geniet ervan, een hele mooie plus en zo snel al te zien gaaf hoor. Ik wens je een fijne zwangerschap toe

Leonieke, het is zo ververvelend en naar te moeten lezen dat het zo traag bij je gaat. Ik snap heel goed dat je wat meer actie wil, door meer te prikken omdat je weet dat 1.5 eenheden in het verleden ook niets deed. Jammer dat je die doktoren dus niet meer zelf kan spreken. Ik hoop dat het toch nog goed voor je uitpakt

Wilmadonna, het is dus nog even spannend voor je, ik hoop dat het wachten een mooi resultaat heeft. Jammer trouwens dat je last hebt van zoveel bijwerkingen. Ook voor jou een hart onder de riem
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_68386106
Vlindur, gefeliciteerd, wat super!!!!!
pi_68412984
morgenvroeg testen.... heb nog steeds pijnlijke borsten, maar ja, ik heb nu ook best weer witvloed.... dat is normaal gesproken een teken dat ik ongi moet worden.... maar de pijnlijke borsten heb ik vanaf de inseminatie???
heb nu sinds gisteren hevige migraine.... en een paar dagen daarvoor, lichtelijke migraine gehad.
Normaal heb ik 3 dagen migraine en wordt ik 2 dagen daarna ongi....
Oh.... ik durf gewoon niet meer te testen morgen....
  maandag 27 april 2009 @ 07:13:51 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68413116
Wilmadonna, nee heb je. Ja kun je krijgen.
Ik hoop zo onwijs een + voor je!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 27 april 2009 @ 07:21:15 #209
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68413155
wilmadonna ik zal echt voor je duimen! Dat je nog niet ongi bent is wel positief toch. Ik hoop het echt ontzettend voor je!
pi_68413488
Oh wilma, wat zul je in spanning zitten. Kan me zo goed voorstellen dat het even lastig is nu. Morgen zul je het weten, zoek vandaag lekker afleiding als dat kan.
pi_68413804
Ik heb een tijdje niet gelezen en ik heb fantastisch nieuws gemist, zie ik. Vlindur! Gefeliciteerd, meid! Wat geweldig!

Wilmadonna, ik kan me je angst om te testen zo voorstellen. Ik duim heel hard voor je dat je positief zult testen!

Ik ben bewust een tijdje uit dit topic weggebleven omdat mijn vriend en ik even in wacht zitten. Over 2 maanden mogen we starten met IVF. Tot die tijd wilde ik afstand van het hele zwangerschapsgebeuren. Maar ja, nu nadert de dag van mijn menstruatie en dan ben ik er toch wel weer mee bezig. Gelukkig ga ik een weekje op vakantie dus dan heb ik wel weer wat afleiding.

Voor alle meiden , het is niet niks allemaal.
pi_68415973
Wilma, ik duim ontzettend voor je. Ik hoop zo dat je Vlindur achterna mag gaan!
Ik begrijp je tegenstrijdige gevoelens wel hoor, die heb ik ook steeds... iedere maand weer... maar voor jou is het deze keer helemaal stressen... je hebt de test al klaarliggen voor morgenochtend he? Heel veel succes en sterkte en natuurlijk gewoon een dikke +!

Sombie, Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt, en dat die laatste 2 maanden nu ook heel snel om zijn!
pi_68416545
grmbl nu vonden ze mijn eierstok waar die ene follikel die er een beetje uit springt niet (hij ligt altijd al wat verstopt, maar normaalgezien vinden ze hem (mits veel gekoter) altijd).

Hopelijk kunnen ze iets afleiden uit de bloedresultaten.

Wilma: ik duim ontzettend hard voor jou

Sombie Hopelijk vliegen de twee maanden voor jou heel rap voorbij
pi_68416617
Leonieke, dat is balen! Ik hoop dat ze uit de bloedtest iets kunnen afleiden! wat moet dit frustrerend zijn...
pi_68416648
Leonieke, nu dit weer! Jij moet echt veel doorstaan. Een dikke is alles wat ik je kan geven.
pi_68416723
Ah een frustratie bij de rest hé Diegene die de echo deed, zei dat het resultaat van de echo normaalgezien de resultaten van het bloed bevestigt, dus er is nog hoop. En anders vervroegd terugkeren, denk ik. Ik hoor het deze namiddag

Maar het is gewoon frustrerend dat ik nu nog niets weet. Dag 18 ondertussen... Er zou toch al iets moeten te zien zijn.

En blijkbaar ligt het aan mijn baarmoeder, die ligt gekanteld ofzo...
pi_68416909
ow... een gekantelde baarmoeder... dat heb ik vaker gehoord van mensen, maar dat was niet een reden om niet zwanger te kunnen worden... maar ik hoop voor vanmiddag op goed nieuws Leonieke!
  maandag 27 april 2009 @ 11:59:41 #218
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_68418232
Leonieke, ik hoop dat je vanmiddag wel goed nieuws te horen krijgt!

Wilmadonna... ook nog even speciaal voor jou;
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_68423321
Net telefoon gekregen (25 minuten te vroeg ). Stoppen met menopur en vanavond pregnyl. Morgenochtend al inseminatie

Blijkbaar hebben ze in het bloed een ovulatie vastgesteld Nu vind ik het extra spijtig dat ze mijn eierstok niet hebben gevonden en dus niet hebben kunnen meten hoe groot de follikel is

Maar kom: positief en optimistisch zijn: morgen inseminatie Mijn god! Morgen inseminatie En nu zit mijn man in vergadering en kan ik hem niet informeren en zit ik hier helemaal te hyperen aan mijn bureau en ik moet nog naar een vergadering met mijn baas straks
pi_68423466
Wow dat is even heel goed heeeel kort vantevoren nieuws, ik denk aan je Leonieke
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Jubileum moderator maandag 27 april 2009 @ 14:47:19 #221
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68423510
Wow Leonieke, wat onverwacht! Wat spannend! Kan me goed voorstellen dat je nu bijna uit elkaar spat om het aan je partner te vertellen ja
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 27 april 2009 @ 14:53:49 #222
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68423770
Wat een geweldig nieuws Leonieke, amper tijd om je druk te maken en dan 2 weken nagels bijten Ik duim voor je!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 april 2009 @ 14:54:41 #223
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68423809
Leo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68423930
Leonie, wat ontzettend fijn!
pi_68425668
Leonieke, wat een geweldig nieuws! En nou lekker over 2 weken een positieve test hoor!
pi_68427513
Ik denk dat ik de wachtweken wel redelijk goed zal doorkomen. In al de vorige keren dat ik menopur en pregnyl heb gekregen, heb ik me eigenlijk maar één keer wijsgemaakt dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn. Zal nu ook wel niet gebeuren, denk ik (daar ben ik namelijk iets te pessimistisch voor vrees ik )

Maar morgen dus inseminatie
pi_68435880
leonieke: wat goed inseminatie morgen!!! heel veel sterkte ermee!!!! en lekker rusten naderhand!
heb er niet veel aan kunnen denken vandaag, mijn ouders zijn bij ons een weekje op vakantie en vandaag heb ik geshopt met mijn moeder

weet het niet hoor... nog steeds pijnlijke borsten, heel veel pijn in onderrug vandaag... kon soms bijna niet lopen en toch wel witvloed in de onderbroek?????
ik hoop dat ik morgenvroeg de moed heb.....
  maandag 27 april 2009 @ 20:46:42 #228
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68436172
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:41 schreef leonieke het volgende:
Net telefoon gekregen (25 minuten te vroeg ). Stoppen met menopur en vanavond pregnyl. Morgenochtend al inseminatie

Blijkbaar hebben ze in het bloed een ovulatie vastgesteld Nu vind ik het extra spijtig dat ze mijn eierstok niet hebben gevonden en dus niet hebben kunnen meten hoe groot de follikel is

Maar kom: positief en optimistisch zijn: morgen inseminatie Mijn god! Morgen inseminatie En nu zit mijn man in vergadering en kan ik hem niet informeren en zit ik hier helemaal te hyperen aan mijn bureau en ik moet nog naar een vergadering met mijn baas straks
Ow Leonie! Ik duim voor je!! Spannend!!
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:39 schreef wilmadonna het volgende:
weet het niet hoor... nog steeds pijnlijke borsten, heel veel pijn in onderrug vandaag... kon soms bijna niet lopen en toch wel witvloed in de onderbroek?????
En ik duim ook super hard voor jou! Ik hoop dat je morgen de moed hebt en dat je een vette plus ziet!
pi_68437163
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:39 schreef wilmadonna het volgende:
leonieke: wat goed inseminatie morgen!!! heel veel sterkte ermee!!!! en lekker rusten naderhand!
heb er niet veel aan kunnen denken vandaag, mijn ouders zijn bij ons een weekje op vakantie en vandaag heb ik geshopt met mijn moeder
Er zal niet gerust worden morgen
Ik zal waarschijnlijk tot na 23u op het werk zijn. Er is een vergadering en één van de studenten moet daarop aanwezig zijn. Aangezien hij niet meer naar huis kan met het openbaar vervoer breng ik hem altijd naar huis na zo'n vergadering. Maar ah, op een stoel aan mijn bureau zitten is nu niet echt zwaar werk
quote:
Ik duim dat jouw moed beloond wordt
  maandag 27 april 2009 @ 21:09:45 #230
190853 RockabeIIa
pi_68437220
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:11 schreef mijsje het volgende:
ow... een gekantelde baarmoeder... dat heb ik vaker gehoord van mensen, maar dat was niet een reden om niet zwanger te kunnen worden... maar ik hoop voor vanmiddag op goed nieuws Leonieke!
Heb ik ook! Mijn ingang/uitgang is zelfs met een kronkeltje maar het is dus niet gelijk een probleem.

Leonieke, heeeeeeeel veel succes morgen!

Wilmadonna, jij ook
pi_68437344
Ze hadden me in het ziekenhuis ook al gezegd dat die gekantelde baarmoeder eigenlijk alleen een probleem is voor hen omdat het allemaal wat moeilijker is om het zichtbaar te krijgen (al zat ik wel al te panikeren dat het bij een eventuele IVF helemaal geen pretje zal zijn als ze follikels zouden moeten 'oogsten' miss optimiste hé )

Thx hoor Rocka

Ik heb mijn ventje trouwens al zitten ambeteren met mijn gefantaseer over hoe het zou zijn, moest het lukken...
pi_68437372
Succes morgen Leonieke!
Ik duim voor je Wilmadonna!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 27 april 2009 @ 21:18:03 #233
35189 Troel
scherp en bot
pi_68437604
Succes morgen leo!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68437657
Thx Vicky en Troel

Het zou trouwens wel super zijn, moest het lukken... Dan beval ik 2 jaar na de eerste hormonenkuur.
Maar nee, ik ging niet meer fantaseren
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 21:25:10 #235
5428 crew  miss_sly
pi_68437911
leonieke, wat geweldig en zo onverwacht, want toen de echo tegenviel had je dit natuurlijk niet meer verwacht! Ik hoop zo dat dit het dan wordt

wilmadonna, spannend ik duim voor je
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68438036
Ja, idd Ik verschoot me een ongeluk toen die aan de telefoon zei dat ik moest stoppen met Menopur. Mijn eerste gedacht was dat ze het opgegeven hadden en de poging gewoon gingen stopzetten. Ik heb zelf niet de link gelegd naar de Pregnyl die ik moest spuiten
  maandag 27 april 2009 @ 21:39:34 #237
100412 mefke79
komt goed!
pi_68438611
Leonieke, heel veel succes morgen! Ik duim voor je
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 27 april 2009 @ 21:53:22 #238
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_68439293
Leo wat een geweldig nieuws
pi_68442753
Leonieke, heel veel succes morgen hoor! wel balen dat je niet op tijd naar huis kan... ik denk aan je

Wilma, ik denk ook aan jou! Ik hoop dat je heel erg de moed op kunt brengen morgen! Heel veel sterkte als je opstaat... (wel met eerste ochtendurine toch?)
pi_68448290
Ik had gehoopt hier een foto te kunnen plaatsen van een positieve zwangerschapstest, maar helaas...
Het is weer niet gelukt.....
Voor ons houdt het nu dus op, ik zal het er erg moeilijk mee hebben, maar ik accepteer het, ik kan niet anders.
Vanmorgen dus heel vroeg getest, negatief en nu wacht ik mijn ongi af, mocht ik dat toch niet direct krijgen, test ik nog een keer, ik heb nog 1 test over.
Maar het zal wel niet positief worden denk...

Ik wens iedereen hier heel veel sterkte, geluk, liefde en succes toe en hopelijk komt het met de rest van jullie allemaal wel goed.
Denk niet dat ik hier nog veel zal posten/lezen.... maar zo af en toe zal ik wel 's even nalezen hoe het jullie vergaat.
Hierbij wil ik iedereen heel erg bedanken voor alle steun, ik heb er heel veel aan gehad, ook al is het voor ons dus niet geeindigd hoe wij zouden willen...
Meiden... ik denk aan jullie !!!!

Liefs, Wilma
  dinsdag 28 april 2009 @ 07:06:00 #241
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_68448348
Oh, Wilmadonna...
Sterkte.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 28 april 2009 @ 07:10:38 #242
190853 RockabeIIa
pi_68448361
Gets Wilmadonna, wat een vreselijke teleurstelling weer...
  dinsdag 28 april 2009 @ 07:19:17 #243
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68448387
Och Wilma, ik heb zo met je mee gehoopt en geduimd
Wat een rotnieuws! Ik blijf in elk geval duimen voor een wondertje voor je.
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:55:32 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68449229
Oh Wilma, de tranen prikken in mijn ogen... wat ongelofelijk verdrietig zeg...
Ik hoop nog even door op een positieve test over een paar dagen toch nog, maar ik kan me voorstellen dat jij het zelf somber in ziet.
Hele dikke

En dan een sprong naar iets heel anders, wat dubbel allemaal toch.
Leonieke, heel veel succes vandaag! Het zou wat zijn zeg, als het toch wel eens in 1 keer raak zou zijn.
pi_68449321
Wilma wat ontzettend verdrietig dat het wederom niet gelukt is en dat voor jullie het hier op houdt. Het is ook zo oneerlijk. Heel veel sterkte gewenst.

Leonieke heel veel succes vandaag met de inseminatie en dat het dit keer mag lukken! Benen bij elkaar in de handstand na afloop
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:31:15 #246
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_68450019
Wilma wat een klote zooi
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:35:01 #247
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68450105
Wat ontzettend verdrietig Wilmadonna .
pi_68450523
Lieve Wilma,
Dat doet zeer, dat het niet gelukt is. Ik snap dat je hier niet blijft hangen, dat zou ik ook niet kunnen.
Ik wil jou ook alle goeds wensen. Het is toch iets om te verwerken, dus daarmee ook sterkte!
Dikke kus en knuffel, je mag altijd bij me terecht! (als je wil praten, m'n pmbox is open...)
pi_68450531
Leonieke, succes vandaag, en dan over twee weken weer...
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:07:01 #250
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_68450827
Wilmadonna... wat is dit rot zeg... Tjonge... je was al zo lang bezig en telkens weer de hoop, het geduld en de teleurstelling. Wat zal je teleurstelling nu groot zijn. Ik kan me niet indenken hoe je je moet voelen, maar wat zal het verschrikkelijk moeilijk voor je zijn... Wat Mijsje ook zegt; tuurlijk is het logisch dat je hier niet blijft hangen, dat zou ik ook niet kunnen... het zou veel te confronterend zijn. Heel veel sterkte...!

Wat voelt het 'raar' om nu gelijk jou heel veel succes te wensen, Leonieke... maar bij deze; heel veel succes vandaag! Fijn zeg, dat je nu zomaar. onverwacht een inseminatie krijgt! Ik ga voor je duimen!

Mijsje hoe is het met jou?
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:08:50 #251
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68450866
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 09:35 schreef Guuzewuus het volgende:
Wat ontzettend verdrietig Wilmadonna .
wilma
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_68451078
Jose, het gaat hier. niks meer, niks minder. Ik ben heel benieuwd naar het gesprek met de gyn volgende week vrijdag. Ik ben heel benieuwd of er nog meer uit gekomen is dan wat hij al heeft verteld. (hij moest nog met de radioloog in gesprek over m'n foto) maar ik denk dat de kijkoperatie er wel gaat komen. Gek eigenlijk dat ik dat veel minder erg vind (omdat ik onder narcose zal zijn dan) dan nog een HSG... Het viel me donderdag tegen, en de dag erna voelde ik m'n buik ook nog goed, maar daarna is de pijn goed afgenomen, en ik heb nergens last meer van...
pi_68451307
Oh shit Wilma..
Ik had nog zo'n goede hoop voor je..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68451361
Leo, Heel veel succes vandaag! En over 2 weken maar lekker door verhuizen he!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68451732
Wilma, wat ontzettend oneerlijk allemaal. We hadden het je allemaal heel erg gegund, sterkte met verwerken.

Leonie, veel succes vanmorgen!
pi_68452084
Wilma...

Leonieke, succes vandaag!
Fake it till you make it...
pi_68456940
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:31 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat ik de wachtweken wel redelijk goed zal doorkomen. In al de vorige keren dat ik menopur en pregnyl heb gekregen, heb ik me eigenlijk maar één keer wijsgemaakt dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn. Zal nu ook wel niet gebeuren, denk ik (daar ben ik namelijk iets te pessimistisch voor vrees ik )

Maar morgen dus inseminatie
Leonieke, super!!!!!!!!!!!!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68457026
Wilma
waarom houdt het hier op voor jullie??
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_68457387
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:01 schreef wilmadonna het volgende:
Dit zal overigens onze laatste behandeling zijn, want ik had deze keer weer zoveel last van de bijwerkingen, dat wil ik niet meer meemaken.
dit is waarom Wilma zei dat dit haar laatste poging zou zijn...
pi_68457539
Pfff wat is het zo dubbel om hier nu te posten.
Vanochtend vroeg (net voor ik vertrok) kwam ik hier nog even piepen en de tranen sprongen in mijn ogen. Wat is dit zo oneerlijk Wilma, wat had ik je zo graag die positieve test gegund.

De inseminatie is hier goed verlopen. Wel eerst een verkeerd speculum. Doordat mijn baarmoeder gekanteld is, moeten ze blijkbaar een lang en smal speculum gebruiken en geen kort. Maar eens ze het goede gebruikten, had ik eigenlijk nergens last van.
En nu maar hopen dat die zaadcellen de wegwijzers volgen ik heb ze voor de zekerheid verlicht, want het is daar nogal donker
pi_68458289
leonieke, het is zeker met een dubbel gevoel. de een lukt het wel om zwanger te worden, de ander helaas niet. dat is verdrietig, maar wel zoals het is.
Ik hoop in ieder geval dat je de weg genoeg verlicht hebt, want over twee weken willen we wel zien dat het gelukt is!
pi_68458388
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:23 schreef mijsje het volgende:

[..]

dit is waarom Wilma zei dat dit haar laatste poging zou zijn...
Dankjewel, wat ontzettend klote..... hopelijk dient zich snel een klein wondertje aan bij Wilma!
pi_68458535
Wilmadonna
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:10:38 #264
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_68459292
Mijsje, gelukkig dat je na een dag geen last meer had van de HSG in ieder geval. Ik kan me voorstellen dat je heel benieuwd bent of de gyn nog wat anders te vertellen heeft volgende weer! En als je die kijkoperatie krijgt hoop ik in ieder geval dat ze niet nog meer narigheid tegenkomen en je eierstok weer goed kunnen 'repareren'. 't Is wel fijn dat je gyn er goed actie op onderneemt!

Het is ook allemaal een gedoe, he... voor de één zo makkelijk, voor de ander zo'n lange weg... En als het dan ook nog geen resultaat tot gevolg heeft, zoals hij Wilma, dan is het helemaal kl*te...

Leonieke, speciaal voor jou:

Misschien dat het helpt..

[ Bericht 6% gewijzigd door Jose81 op 28-04-2009 14:23:40 ]
pi_68459941
ja, dat is zo... ik ben heel blij dat de gyn nu op tijd actie onderneemt, want ik hoor ze ook behoorlijk rammelen... en dat terwijl ik nu 30 ben... Deze gyn is heel fijn wat dat betreft. Hij denkt mee, en luistert ook naar wat wij denken, vinden en voelen. En hij begrijpt dat ik nu snel een kindje wil (ik weet dat je niet over snel moet praten als het over het krijgen van kinderen gaat) ivm m'n moeder, dus hij ziet het belang van ingrijpen gelukkig wel.
pi_68460579
Ik gooi nog even een tubetje BisonKid (expres met een D) voor Leonieke!
pi_68460609
Bisonkid
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:48:14 #268
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_68465274
Balen Wilma....
Duim voor je Leonieke!
En Mijsje (als ik het goed begrijp is je moeder heel erg ziek...?) - hoop dat je snel kan vertellen dat je zwanger bent.
*kan het allemaal nog niet helemaal volgen wie-wat-waar is/zit, maar doe m'n best*

Ben gisteren zelf voor de 1e keer naar de gyn geweest. Gebabbeld en echo gehad. Baarmoeder zag er ok uit, echtereierstok zag er goed uit, links minder. Heb dus wel pco helaas (wat de ha ook al vermoedde).
Deze maand wordt m'n cyclus gevolgd (volgende week maandag weer echo en bloedprikken en m'n man mag een potje vullen). En dan volgende maand waarschijnlijk aan de hormonen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Hobbesje op 28-04-2009 17:01:43 ]
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:11:23 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68468349
* Asyniur duimerdeduimt voor Leonie en voor Wilma stiekem ook nog
pi_68471776
Hobbesje, het vermoeden was er, maar dat het dan zo is... dat is niet leuk!
Ik hoop dat je gauw toch mooi zwanger mag zijn...
En inderdaad is m'n moeder erg ziek. Een paar weken terug zag het er erg kritiek uit, dachten we dat ze zelfs zou overlijden... maar ze is gestabiliseerd. Nu wachten we evengoed op het einde, want dat het niet goedkomt, weten we helaas maar al te goed.
dank je in ieder geval.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:46:20 #271
190853 RockabeIIa
pi_68471837
Mijsje, wat enorm heftig... Veel sterkte met deze situatie
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:53:23 #272
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_68474771
Mijsje, erg fijn dat de gyn dan zo goed meewerkt! Ik ben even kwijt wat er met je moeder is (tenminste, ik denk dat ik het nog wel weet, maar als ik me nu vergis met iemand anders is dat ook zo stom)... Sorry... de laatste tijd ontglipt me nog wel eens wat...

Ik kan me goed voorstellen dat je graag wil dat je wil dat jullie kindje zijn/haar oma nog meemaakt... Mijn vader is lichamelijk ook niet in orde (momenteel een aneurysma in zijn buik en al zwaar hartpatiënt sinds zijn 41e) en ik was ook heel bang dat Bas hem niet zou kennen... gelukkig is 'opa' er nog... Ik hoop dat jullie zo gewenste zwangerschap snel werkelijkheid zal zijn...!
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2009 @ 22:18:24 #273
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_68478648
Wilmadonna wat vind ik dit erg voor je. Ik hoop dat je snel duidelijkheid gaat krijgen want het lijkt me dat er nu nog steeds in je hoofd rondspookt dat er een ienimini kleine kans is dat je toch nog zwanger blijkt te zijn Zijn jullie nu uitbehandeld dan?

Leonieke wat fijn dat de inseminatie nu achter de rug is. Nou maar duimen dat die IVF er nooit van gaat komen. Mijn baarmoeder is ook iets gekanteld, maar dat stond een IVF trouwens niet in de weg hoor en een zwangerschap ook niet
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_68480131
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef Jose81 het volgende:
Mijsje, erg fijn dat de gyn dan zo goed meewerkt! Ik ben even kwijt wat er met je moeder is (tenminste, ik denk dat ik het nog wel weet, maar als ik me nu vergis met iemand anders is dat ook zo stom)... Sorry... de laatste tijd ontglipt me nog wel eens wat...

Ik kan me goed voorstellen dat je graag wil dat je wil dat jullie kindje zijn/haar oma nog meemaakt... Mijn vader is lichamelijk ook niet in orde (momenteel een aneurysma in zijn buik en al zwaar hartpatiënt sinds zijn 41e) en ik was ook heel bang dat Bas hem niet zou kennen... gelukkig is 'opa' er nog... Ik hoop dat jullie zo gewenste zwangerschap snel werkelijkheid zal zijn...!
Ja, een hele fijne man. Ik hoef niet meer naar een ander wat dat betreft!
heel kort gezegd heeft m'n moeder kanker, alweer een aantal jaar, en zitten we nu op het eind van het ziekteproces. Een paar weken terug heeft ze een aantal aanvallen van epileptie gekregen, waar ze slecht uit gekomen is. dat is wel gestabiliseerd, maar helemaal de oude zal ze niet meer worden... lichamelijk én qua karakter. gelukkig wel weer thuis en ze herkent ons ook wel weer. (ik ging vanavond heen, ben er net een half uurtje, en bij het binnenkomen kan ze even niet op de naam komen... dan zegt ze: dag kind)
ik hoop haar nog te kunnen vertellen dat ze oma gaat worden, maar ik denk/verwacht dat het te optimistisch zal zijn om te denken dat ze het kindje nog gaat zien... (ehm, zei ik "kort gezegd"?)
Jose, je bent heel lief, heb ik je dat al eens gezegd?
pi_68486842
bedankt voor alle lieve berichtjes.
de zijn inmiddels gekomen.
succes leonieke!
  woensdag 29 april 2009 @ 08:38:10 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68486923
Balen Wilma...
  woensdag 29 april 2009 @ 08:41:19 #277
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68486983
Wilmadonna heel veel sterkte!!

Mijsje ook een , heel veel sterkte met je moeder.

Leonieke, veel succes vandaag!! Hopelijk eindigt het in een mooie positieve test.
Make love, not war ☮
pi_68499548
Wilma, ik had nog een sprankje hoop voor je... ik vind het heel erg naar voor je. een knuffel van mij!

dank je Diaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door mijsje op 29-04-2009 15:06:29 ]
  woensdag 29 april 2009 @ 17:37:20 #279
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68505186
Oh Wilmadonna, wat heel erg verdrietig voor jullie Heel erg veel sterkte hiermee..

Leonieke, ik duim heel hard voor jou!! Ik hoop echt dat dit 'm is voor jullie
3!
pi_68506471
Misschien hebben jullie het er in dit topic al wel eens over gehad maar ik dacht ik geef toch maar de tip.
Een vriendin van mij heeft PCOS en normaal geen eisprong, ze heeft op natuurlijke weg 1 kind gekregen en 1 kind met behulp van IVF maar daarna lukte het niet meer om zwanger te worden. Ze hebben jaren geprobeerd en hebben alle vruchtbaarheidsbehandelingen toen opgegeven. Toevallig was ze ook onder behandeling bij een acupuncturist voor eczeem, toen ze vertelde over haar vruchtbaarheidsprobleem heeft die een punt aangeprikt in, ik geloof, haar enkel. Diezelfde avond heeft ze een eisprong gekregen! Op die manier heeft ze twee keer een kind gekregen.

Verder duim ik heel erg hard voor 2 streepjes en mooie kindjes voor jullie allemaal!!!

&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_68507779
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:22 schreef Twinkly het volgende:
Misschien hebben jullie het er in dit topic al wel eens over gehad maar ik dacht ik geef toch maar de tip.
Een vriendin van mij heeft PCOS en normaal geen eisprong, ze heeft op natuurlijke weg 1 kind gekregen en 1 kind met behulp van IVF maar daarna lukte het niet meer om zwanger te worden. Ze hebben jaren geprobeerd en hebben alle vruchtbaarheidsbehandelingen toen opgegeven. Toevallig was ze ook onder behandeling bij een acupuncturist voor eczeem, toen ze vertelde over haar vruchtbaarheidsprobleem heeft die een punt aangeprikt in, ik geloof, haar enkel. Diezelfde avond heeft ze een eisprong gekregen! Op die manier heeft ze twee keer een kind gekregen.

Verder duim ik heel erg hard voor 2 streepjes en mooie kindjes voor jullie allemaal!!!

ook ik heb acupunctuur behandelingen gehad, een hele reeks, maar helaas....
pi_68510461
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:09 schreef wilmadonna het volgende:

[..]

ook ik heb acupunctuur behandelingen gehad, een hele reeks, maar helaas....
Wilma, ik kruip even onder m'n steen vandaan voor je. Ik vind het zo vreselijk voor je dat het niet gelukt is. Ik wens jullie alle kracht toe om dit verdriet te verwerken. Verder weet ik niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik met jullie meeleef... Heel veel sterkte
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:43:02 #283
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_68550739
Oh Mijsje.......wat verschrikkelijk zeg, van je moeder... Ik wist inderdaad wel dat je moeder epileptische aanvallen had gekregen (ik had toch wel de goede voor me), maar ik wist niet dat ze kanker heeft. Wat vreselijk zeg...!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je moeder zo graag zou willen vertellen dat ze oma gaat worden... Júist je moeder... Alleen al het kunnen vertellen zou hartstikke fijn zijn. Nog mooier zou het zijn natuurlijk als ze de kleine ook nog even mee zou kunnen maken, maar als dat er niet in zit, zou het vertellen van een zwangerschap zoiets moois zijn!

Tjonge, wat moet dit heftig voor je zijn, zeg...!

Heel, heel, heel veel sterkte!
pi_68556629
Jose, dank je. Word helemaal week van je reactie...
pi_68620276
Leonie, hoe gaat het met wachten?
  zondag 3 mei 2009 @ 19:48:33 #286
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68631074
Ah, ik trek er me eigenlijk niet te veel van aan Ben me erg bewust van het feit dat de slaagkansen maar tussen de 10 en 20% ligt en wees nu realistisch: dat is echt niet zoveel.
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 19:56:15 #287
5428 crew  miss_sly
pi_68631385
Heel fijn dat je zo in de wachtweken kunt staan, leonieke!
Maar over die kansen: de kans bij gewoon klussende mensen zonder vruchtbaarheidsproblemen is iedere cyclus ook ongeveer zo groot, volgens mij. Bovendien waren de kansen hiervoor natuurlijk een stuk kleiner. Dus vlak die 10-20% niet uit: het betekent namelijjk dat je werkelijk een kans hebt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 3 mei 2009 @ 20:17:00 #288
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68632215
Da's ook wel waar. Zo had ik het nog niet bekeken. Ik wil mezelf alleen niet gek maken want dan zal de teleurstelling alleen maar groter zijn.
Maar we zijn natuurlijk nog meer dan 10 dagen van de testdatum verwijderd
pi_68632361
mijn duimen draaien overuren voor je Leonieke!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 3 mei 2009 @ 20:21:50 #290
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68635630
Goed dat je er zo nuchter in kunt staan Leonie. Ik duim natuurlijk ook van harte mee. Een vijfde kans is beter dan helemaal geen kans!
pi_68636054
Leonieke, wanneer wist jij het ook al weer? Ook volgend weekend?
  zondag 3 mei 2009 @ 22:23:41 #293
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_68637268
Ik loop hopeloos achter met greageren door inet problemen, maar ik wil nu eerst even Wilmadonna een hele dikke virtuele knuffel geven
Ik heb zo voor je geduimd meid, wat zuur dat het niet zo mocht zijn. Heel veel sterkte samen

Leonieke voor jou draaien mijn duimen ook hoor
Volgens mijn berekeningen heb je gewoon 50% kans Leonieke wél of níet Ik duim gewoon verder voor je
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 3 mei 2009 @ 22:39:23 #294
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68637860
Leonieke! Goed van je om realistisch te zijn, maar wij gaan hier natuurlijk allemaal voor de tweede streep Ik duim mee!
3!
pi_68641970
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:23 schreef Saffier het volgende:
Volgens mijn berekeningen heb je gewoon 50% kans Leonieke wél of níet Ik duim gewoon verder voor je
  maandag 4 mei 2009 @ 08:16:00 #296
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68645124
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:23 schreef Saffier het volgende:

Leonieke voor jou draaien mijn duimen ook hoor
Zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken

Eigenlijk zou het echt wel leuk zijn, moest het lukken Dan zijn we van heel die reutemeteut af.

Heb me gisteren wel wat geërgerd aan mijn schoonmoeder. Opeens is ze geïnteresseerd... Ik ben op Pasen de eerste keer naar het ziekenhuis moeten gaan (dat wist ze) en gisteren vroeg ze me nog eens hoe het nu precies in z'n werk gaat. Ik had eigenlijk geen zin om te vertellen dat ik ondertussen al een inseminatie heb gehad en heb het dus ook maar niet gedaan. Ik laat haar maar in de waan dat ik nog aan het prikken ben. Als je pas na x aantal weken iets kunt vragen (en ik ben daar echt al een paar keer geweest ondertussen), hoeft het voor mij eigenlijk ook niet meer...
pi_68645306
Dat begrijp ik heel goed Leonieke, het is dan eigenlijk te laat om nog geïnteresseerd over te komen. Laat haar nog maar denken dat je nog aan het spuiten bent, als je buik groeit komt de interesse van zelf. Lekker puh.
  maandag 4 mei 2009 @ 20:58:37 #298
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_68668979
Ik heb het de laatste tijd een klein beetje ietsiepietsie druk gehad, bijna geen tijd meer om ook maar iets anders met internet te doen dan dingen nazoeken voor correcte vertalingen, zelfs email is een ondergeschoven kindje geworden ...

Wilmadonna, ik weet niet of je dit nog zult lezen (ik ben bang van niet), maar ik wil je ontzettend veel sterkte wensen. Het leek allemaal zo de goede kant op te gaan, helaas is de hoop niet in waarheid omgeslagen. Maar toch hoop ik, dat ergens heel diep verborgen nog een kans ligt en dat het ongelooflijke toch mag gebeuren .

Leonieke, ik zie dat je je ongeduld in de kast hebt gezet en je wachtweken moedig draagt . Heel veel succes .

Vlindur ! ! ! Ge-wel-dig!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  maandag 4 mei 2009 @ 21:25:14 #299
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68669972
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef mijsje het volgende:
Leonieke, wanneer wist jij het ook al weer? Ook volgend weekend?
Volgende week woensdag pas. 15 dagen na inseminatie.
En dan moet ik nog eens de hele dag bijzitten in het kiesbureau op het werk
  maandag 4 mei 2009 @ 21:41:11 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_68670768
leonieke, misschien een rare vraag hoor (en hij komt misschien vervelend over, zo is hij zeker niet bedoeld, ik hoop op het andere scenario):

mocht de inseminatie nou niet lukken, word je dan gewoon ongesteld? Want ik neem aan dat je nu de hormonen niet neemt om ongesteld te worden enzo? Ik heb geen flauw idee hoe dat in zijn werk gaat, vroeg het me af.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')