Ow Leonie! Ik duim voor je!!quote:Op maandag 27 april 2009 14:41 schreef leonieke het volgende:
Net telefoon gekregen (25 minuten te vroeg). Stoppen met menopur en vanavond pregnyl. Morgenochtend al inseminatie
Blijkbaar hebben ze in het bloed een ovulatie vastgesteldNu vind ik het extra spijtig dat ze mijn eierstok niet hebben gevonden en dus niet hebben kunnen meten hoe groot de follikel is
![]()
Maar kom: positief en optimistisch zijn: morgen inseminatieMijn god! Morgen inseminatie
![]()
En nu zit mijn man in vergadering en kan ik hem niet informeren en zit ik hier helemaal te hyperen aan mijn bureau
en ik moet nog naar een vergadering met mijn baas straks
![]()
En ik duim ook super hard voor jou! Ik hoop dat je morgen de moed hebt en dat je een vette plus ziet!quote:Op maandag 27 april 2009 20:39 schreef wilmadonna het volgende:
weet het niet hoor... nog steeds pijnlijke borsten, heel veel pijn in onderrug vandaag... kon soms bijna niet lopen en toch wel witvloed in de onderbroek?????
ik hoop dat ik morgenvroeg de moed heb.....
Er zal niet gerust worden morgenquote:Op maandag 27 april 2009 20:39 schreef wilmadonna het volgende:
leonieke: wat goed inseminatie morgen!!! heel veel sterkte ermee!!!! en lekker rusten naderhand!
heb er niet veel aan kunnen denken vandaag, mijn ouders zijn bij ons een weekje op vakantie en vandaag heb ik geshopt met mijn moeder
Ik duim dat jouw moed beloond wordtquote:weet het niet hoor... nog steeds pijnlijke borsten, heel veel pijn in onderrug vandaag... kon soms bijna niet lopen en toch wel witvloed in de onderbroek?????
ik hoop dat ik morgenvroeg de moed heb.....
Heb ik ook! Mijn ingang/uitgang is zelfs met een kronkeltje maar het is dus niet gelijk een probleem.quote:Op maandag 27 april 2009 11:11 schreef mijsje het volgende:
ow... een gekantelde baarmoeder... dat heb ik vaker gehoord van mensen, maar dat was niet een reden om niet zwanger te kunnen worden... maar ik hoop voor vanmiddag op goed nieuws Leonieke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |