abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68427513
Ik denk dat ik de wachtweken wel redelijk goed zal doorkomen. In al de vorige keren dat ik menopur en pregnyl heb gekregen, heb ik me eigenlijk maar één keer wijsgemaakt dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn. Zal nu ook wel niet gebeuren, denk ik (daar ben ik namelijk iets te pessimistisch voor vrees ik )

Maar morgen dus inseminatie
pi_68435880
leonieke: wat goed inseminatie morgen!!! heel veel sterkte ermee!!!! en lekker rusten naderhand!
heb er niet veel aan kunnen denken vandaag, mijn ouders zijn bij ons een weekje op vakantie en vandaag heb ik geshopt met mijn moeder

weet het niet hoor... nog steeds pijnlijke borsten, heel veel pijn in onderrug vandaag... kon soms bijna niet lopen en toch wel witvloed in de onderbroek?????
ik hoop dat ik morgenvroeg de moed heb.....
  maandag 27 april 2009 @ 20:46:42 #228
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68436172
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:41 schreef leonieke het volgende:
Net telefoon gekregen (25 minuten te vroeg ). Stoppen met menopur en vanavond pregnyl. Morgenochtend al inseminatie

Blijkbaar hebben ze in het bloed een ovulatie vastgesteld Nu vind ik het extra spijtig dat ze mijn eierstok niet hebben gevonden en dus niet hebben kunnen meten hoe groot de follikel is

Maar kom: positief en optimistisch zijn: morgen inseminatie Mijn god! Morgen inseminatie En nu zit mijn man in vergadering en kan ik hem niet informeren en zit ik hier helemaal te hyperen aan mijn bureau en ik moet nog naar een vergadering met mijn baas straks
Ow Leonie! Ik duim voor je!! Spannend!!
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:39 schreef wilmadonna het volgende:
weet het niet hoor... nog steeds pijnlijke borsten, heel veel pijn in onderrug vandaag... kon soms bijna niet lopen en toch wel witvloed in de onderbroek?????
En ik duim ook super hard voor jou! Ik hoop dat je morgen de moed hebt en dat je een vette plus ziet!
pi_68437163
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:39 schreef wilmadonna het volgende:
leonieke: wat goed inseminatie morgen!!! heel veel sterkte ermee!!!! en lekker rusten naderhand!
heb er niet veel aan kunnen denken vandaag, mijn ouders zijn bij ons een weekje op vakantie en vandaag heb ik geshopt met mijn moeder
Er zal niet gerust worden morgen
Ik zal waarschijnlijk tot na 23u op het werk zijn. Er is een vergadering en één van de studenten moet daarop aanwezig zijn. Aangezien hij niet meer naar huis kan met het openbaar vervoer breng ik hem altijd naar huis na zo'n vergadering. Maar ah, op een stoel aan mijn bureau zitten is nu niet echt zwaar werk
quote:
Ik duim dat jouw moed beloond wordt
  maandag 27 april 2009 @ 21:09:45 #230
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68437220
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:11 schreef mijsje het volgende:
ow... een gekantelde baarmoeder... dat heb ik vaker gehoord van mensen, maar dat was niet een reden om niet zwanger te kunnen worden... maar ik hoop voor vanmiddag op goed nieuws Leonieke!
Heb ik ook! Mijn ingang/uitgang is zelfs met een kronkeltje maar het is dus niet gelijk een probleem.

Leonieke, heeeeeeeel veel succes morgen!

Wilmadonna, jij ook
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68437344
Ze hadden me in het ziekenhuis ook al gezegd dat die gekantelde baarmoeder eigenlijk alleen een probleem is voor hen omdat het allemaal wat moeilijker is om het zichtbaar te krijgen (al zat ik wel al te panikeren dat het bij een eventuele IVF helemaal geen pretje zal zijn als ze follikels zouden moeten 'oogsten' miss optimiste hé )

Thx hoor Rocka

Ik heb mijn ventje trouwens al zitten ambeteren met mijn gefantaseer over hoe het zou zijn, moest het lukken...
pi_68437372
Succes morgen Leonieke!
Ik duim voor je Wilmadonna!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 27 april 2009 @ 21:18:03 #233
35189 Troel
scherp en bot
pi_68437604
Succes morgen leo!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68437657
Thx Vicky en Troel

Het zou trouwens wel super zijn, moest het lukken... Dan beval ik 2 jaar na de eerste hormonenkuur.
Maar nee, ik ging niet meer fantaseren
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 21:25:10 #235
5428 crew  miss_sly
pi_68437911
leonieke, wat geweldig en zo onverwacht, want toen de echo tegenviel had je dit natuurlijk niet meer verwacht! Ik hoop zo dat dit het dan wordt

wilmadonna, spannend ik duim voor je
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68438036
Ja, idd Ik verschoot me een ongeluk toen die aan de telefoon zei dat ik moest stoppen met Menopur. Mijn eerste gedacht was dat ze het opgegeven hadden en de poging gewoon gingen stopzetten. Ik heb zelf niet de link gelegd naar de Pregnyl die ik moest spuiten
  maandag 27 april 2009 @ 21:39:34 #237
100412 mefke79
komt goed!
pi_68438611
Leonieke, heel veel succes morgen! Ik duim voor je
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 27 april 2009 @ 21:53:22 #238
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_68439293
Leo wat een geweldig nieuws
pi_68442753
Leonieke, heel veel succes morgen hoor! wel balen dat je niet op tijd naar huis kan... ik denk aan je

Wilma, ik denk ook aan jou! Ik hoop dat je heel erg de moed op kunt brengen morgen! Heel veel sterkte als je opstaat... (wel met eerste ochtendurine toch?)
pi_68448290
Ik had gehoopt hier een foto te kunnen plaatsen van een positieve zwangerschapstest, maar helaas...
Het is weer niet gelukt.....
Voor ons houdt het nu dus op, ik zal het er erg moeilijk mee hebben, maar ik accepteer het, ik kan niet anders.
Vanmorgen dus heel vroeg getest, negatief en nu wacht ik mijn ongi af, mocht ik dat toch niet direct krijgen, test ik nog een keer, ik heb nog 1 test over.
Maar het zal wel niet positief worden denk...

Ik wens iedereen hier heel veel sterkte, geluk, liefde en succes toe en hopelijk komt het met de rest van jullie allemaal wel goed.
Denk niet dat ik hier nog veel zal posten/lezen.... maar zo af en toe zal ik wel 's even nalezen hoe het jullie vergaat.
Hierbij wil ik iedereen heel erg bedanken voor alle steun, ik heb er heel veel aan gehad, ook al is het voor ons dus niet geeindigd hoe wij zouden willen...
Meiden... ik denk aan jullie !!!!

Liefs, Wilma
  dinsdag 28 april 2009 @ 07:06:00 #241
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_68448348
Oh, Wilmadonna...
Sterkte.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 28 april 2009 @ 07:10:38 #242
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68448361
Gets Wilmadonna, wat een vreselijke teleurstelling weer...
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 28 april 2009 @ 07:19:17 #243
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_68448387
Och Wilma, ik heb zo met je mee gehoopt en geduimd
Wat een rotnieuws! Ik blijf in elk geval duimen voor een wondertje voor je.
  dinsdag 28 april 2009 @ 08:55:32 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68449229
Oh Wilma, de tranen prikken in mijn ogen... wat ongelofelijk verdrietig zeg...
Ik hoop nog even door op een positieve test over een paar dagen toch nog, maar ik kan me voorstellen dat jij het zelf somber in ziet.
Hele dikke

En dan een sprong naar iets heel anders, wat dubbel allemaal toch.
Leonieke, heel veel succes vandaag! Het zou wat zijn zeg, als het toch wel eens in 1 keer raak zou zijn.
pi_68449321
Wilma wat ontzettend verdrietig dat het wederom niet gelukt is en dat voor jullie het hier op houdt. Het is ook zo oneerlijk. Heel veel sterkte gewenst.

Leonieke heel veel succes vandaag met de inseminatie en dat het dit keer mag lukken! Benen bij elkaar in de handstand na afloop
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:31:15 #246
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_68450019
Wilma wat een klote zooi
  dinsdag 28 april 2009 @ 09:35:01 #247
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68450105
Wat ontzettend verdrietig Wilmadonna .
pi_68450523
Lieve Wilma,
Dat doet zeer, dat het niet gelukt is. Ik snap dat je hier niet blijft hangen, dat zou ik ook niet kunnen.
Ik wil jou ook alle goeds wensen. Het is toch iets om te verwerken, dus daarmee ook sterkte!
Dikke kus en knuffel, je mag altijd bij me terecht! (als je wil praten, m'n pmbox is open...)
pi_68450531
Leonieke, succes vandaag, en dan over twee weken weer...
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:07:01 #250
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_68450827
Wilmadonna... wat is dit rot zeg... Tjonge... je was al zo lang bezig en telkens weer de hoop, het geduld en de teleurstelling. Wat zal je teleurstelling nu groot zijn. Ik kan me niet indenken hoe je je moet voelen, maar wat zal het verschrikkelijk moeilijk voor je zijn... Wat Mijsje ook zegt; tuurlijk is het logisch dat je hier niet blijft hangen, dat zou ik ook niet kunnen... het zou veel te confronterend zijn. Heel veel sterkte...!

Wat voelt het 'raar' om nu gelijk jou heel veel succes te wensen, Leonieke... maar bij deze; heel veel succes vandaag! Fijn zeg, dat je nu zomaar. onverwacht een inseminatie krijgt! Ik ga voor je duimen!

Mijsje hoe is het met jou?
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')