mijsje ik denk aan jouquote:Op woensdag 22 april 2009 22:44 schreef mijsje het volgende:
ja, morgen...ik hoop ook zo dat het mee gaat vallen... (ben er stiekum best een beetje bang voor...
) maar goed, ik ga me extra proberen te ontspannen, en ik ga me goed voleten met paracetamol... (nee, serieus, ik neem er niet te veel...
)
Ik vind het zo lief dat jullie ook voor me duimen! Dat waardeer ik zo! Bedankt!quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind het zo lief dat jullie ook voor me duimen! Dat waardeer ik zo! Bedankt!
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tja, dat hoort erbij hoor!! De een wordt makkelijker zwanger dan de ander maar een ieder is het van harte gegund!! En jou dus ook!!
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:17 schreef Jose81 het volgende:
Vlindur, merk je wat anders dan anders?![]()
Mijsje, tuurlijk durf je niet te hopen... maar na een HSG ben je inderdaad wel vruchtbaarder... dat is ons toen ook gezegd. Het zou toch mooi zijn als het nu toch nog 'zomaar' raak zou zijn, voordat je de kijkoperatie hebt gehad!
Hoe groot de kans is met Pregnyl weet ik niet... ik weet alleen dat je met Pregnyl in ieder geval een eisprong hebt... Die gebeurt hoe dan ook, dus als er problemen zijn met de eisprong is Pregnyl een heel goed hulpmiddel! Volgens mij zou je nu dus al kunnen testen! In principe kun je 14 dagen na de Pregnyl (dus je eisprong) testen...quote:Op donderdag 23 april 2009 16:35 schreef Vlindur het volgende:
Hoe groot is die kans dat het met Pregnyl wel lukt eigenlijk?
En wanneer zou ik nou kunnen testen dan? Hoeveel dagen na de prik?
Ik zit nu op 29 dagen, 16 dagen na de pregnyl (7 april om 10.00)
Ik hou maar 31 dagen aan, dat is het gemiddelde van mn cyclus.
Ik was zo bang voor een teleurstelling, dat ik gewoon niet durfde te testen. In de hele periode van het 'niet lukken' heb ik niet vaak getest, misschien 5 keer in ruim 2 jaar... maar die negatieve testen maakten altijd zo'n indruk dat ik het gewoon niet meer wilde.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:51 schreef Vlindur het volgende:
Maar Jose, had je dan zelf nooit bedacht "goh, misschien ben ik wel zwanger?" En zo nee, waarom dan niet?
Nee... ik snap je helemaal. Ik durfde ook echt niet te hopen... maar ja, als je over een paar dagen nog steeds niet ongesteld bent, is het ook wel weer fijn om het definitief te weten; wèl of niet. Dat had ik op een gegeven moment ook wel. Je hoopt toch, vooral als je bepaalde 'verschijnselen' bemerkt die anders zijn dan anders. Maar hoe langer je wacht, hoe groter de teleurstelling... en daarom stelde ik het testen steeds maar uit.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik zit nu te janken omdat je het zo mooi schrijft![]()
![]()
Maar ik heb het dus ook met die negatieve testen, die komen *ZO* *HARD* aan, dan liever gewoon ongesteld. En meestal kon ik me daar al op voorbereiden vanwege de spotting.. maar nu dus niet.
Ik durf gewoon echt niet te hopen..![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:32 schreef miss_sly het volgende:
Jose, wat blijft het toch wonderlijk en geweldig dat jullie al een zoon hebben inmiddels![]()
Vlindur, zo begijpelijk en herkenbaar! Maar als je nog niet durft, doe het dan gewoon niet. Als je zwanger bent, ben je dat zaterdag, of zondag, of volgende week dinsdag of wanneer dan ook, nog steeds en heb je die positieve test gewoon wat later in handen
volgens mij heb ik zoiets ook destijds tegen Jose gezegd, en de volgende dag kwam ze met haar positieve test aan![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef mijsje het volgende:
Jose, je bent zo lief!Wat heeft Bas het getroffen met zo'n lieve moeder...
Ik ga heel hard voor je duimen!!!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:56 schreef Vlindur het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ga testen..
Ik zit vandaag op 17 dagen na de eisprong.
Ik ben al bijna in jouw plaats aan het hyperen. Eerste keer pregnyl was het hé? Wat zou het super zijn als het direct zou lukkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:56 schreef Vlindur het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ga testen..
Ik zit vandaag op 17 dagen na de eisprong.
Maar hoe gaat het nu verder bij jou dan? Het schiet niet op zo he![]()
Thx voor deze post. Ik had het echt wel nodig om nog eens te horen, want op den duur begin ik echt over alles te twijfelen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:55 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Leonieke, dat is echt balen zeg... weer niks te zien... tjonge... Je kunt met het spuiten ook eigenlijk niks fout doen, omdat het niet uitmaakt waar je in je buik prikt, àls je maar in je buik prikt (ik heb ook wel eens gelezen dat het in de bil werd gespoten, maar dat kan ook alleen de Pregnyl zijn geweest... dat weet ik even niet meer). Ik denk dat ze straks gaan besluiten dat je gewoon méér nodig hebt... en hopelijk is dat dan de oplossing! Heel veel sterkte in ieder geval!
quote:
Het kan zomaar nog even onwerkelijk blijven, hoor. Maar dat geeft niet, je wordt er niet minder zwanger doorquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:46 schreef Vlindur het volgende:
Dank jullie wel!![]()
Wat lief!
Het is zo onwerkelijk, Zwanger, ik?
Jaa!!![]()
Zo werkt het daar nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:36 schreef Vlindur het volgende:
Tering.. Kun je ze niet terug bellen dat je liever meer gaat spuiten omdat je denkt dat dit echt niet werkt?
Wat klote zeg....
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo werkt het daar niet![]()
F*cking lichaam... Echt, ik wil gerust elke dag spuiten, maar dan wil ik ook wel eens positief nieuws horen. Morgen spuit 14.
Zo lief... de tranen springen al direct in mijn ogen als ik dit lees...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Leonieke, ik zal vanavond een kaarsje branden voor dat mooie eitje van jou. Het gaat er komen, echt waarIk kan me nauwelijks voorstellen hoe je je voelt, maar ik leef met je mee..
Och Leonieke, de tranen springen mij in de ogen wanneer ik lees wat jij en de andere meiden door moeten maken om deze droom waar te maken. Het is gemeen en oneerlijk en het enige dat we kunnen doen is elkaar positieve energie blijven sturen.. Jullie zijn gewoon topmeiden en jullie verdienen dit zo erg! Ik hoop dat Vlindur het bigen van een streepjesregen inluid, die foto van haar is zo'n vreselijk mooi beginquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo lief... de tranen springen al direct in mijn ogen als ik dit lees...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |