Zo werkt het daar nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:36 schreef Vlindur het volgende:
Tering.. Kun je ze niet terug bellen dat je liever meer gaat spuiten omdat je denkt dat dit echt niet werkt?
Wat klote zeg....
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo werkt het daar niet![]()
F*cking lichaam... Echt, ik wil gerust elke dag spuiten, maar dan wil ik ook wel eens positief nieuws horen. Morgen spuit 14.
Zo lief... de tranen springen al direct in mijn ogen als ik dit lees...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Leonieke, ik zal vanavond een kaarsje branden voor dat mooie eitje van jou. Het gaat er komen, echt waarIk kan me nauwelijks voorstellen hoe je je voelt, maar ik leef met je mee..
Och Leonieke, de tranen springen mij in de ogen wanneer ik lees wat jij en de andere meiden door moeten maken om deze droom waar te maken. Het is gemeen en oneerlijk en het enige dat we kunnen doen is elkaar positieve energie blijven sturen.. Jullie zijn gewoon topmeiden en jullie verdienen dit zo erg! Ik hoop dat Vlindur het bigen van een streepjesregen inluid, die foto van haar is zo'n vreselijk mooi beginquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo lief... de tranen springen al direct in mijn ogen als ik dit lees...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |