Van overbeharing en PCOS? Het is een heel vaak voorkomend symptoom. Ik weet nog dat mijn huisarts een beetje 'kwaad' was dat ik had zitten zoeken op internet naar de symptomen en zelf een diagnose had gesteld, maar hij had het verband ook nooit gelegd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik hoorde het van de gyn, had er eerder nog nooit van gehoord..
Ik heb gedaan met ze me eerst hebben verteld.quote:[..]
Weet je al wat je nu gaat doen dan?
Hey CPquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
Vanaf begin juni gaat er weer een en ander lopen bij mij. Tot die tijd wil ik proberen zo min mogelijk met het hele babietjes-maken bezig te zijn en wil ook hier zo min mogelijk rondhangen (ook niet lurken). Misschien kan ik me zo af en toe niet inhouden, maar anders wil ik alle meiden die de komende weken weer spannende tijden beleven succes en heel veel geluk wensen
Mijn gyn vroeg dat ook gelijk bij de eerste afspraak... hij zag dus ook een duidelijke link tussen de overbeharing en de vruchtbaarheidsproblemen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:25 schreef leonieke het volgende:
Van overbeharing en PCOS? Het is een heel vaak voorkomend symptoom. Ik weet nog dat mijn huisarts een beetje 'kwaad' was dat ik had zitten zoeken op internet naar de symptomen en zelf een diagnose had gesteld, maar hij had het verband ook nooit gelegd.
De gynaecologe daarentegen begon er toen direct over (alhoewel... mijn eerste gyn had ook nooit de link gelegd)
En eigenlijk is dat niet meer dan logisch aangezien beharing hormonaal gestuurd wordt (door testosteron). En op een bepaald moment was het testosterongehalte in mijn bloed 13 x te hoog (ten opzichte van het standaard maximumniveau).quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:22 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Mijn gyn vroeg dat ook gelijk bij de eerste afspraak... hij zag dus ook een duidelijke link tussen de overbeharing en de vruchtbaarheidsproblemen.
Ja, precies... ik vind het ook logisch dat daar toch naar gevraagd wordt...quote:Op zondag 19 april 2009 12:45 schreef leonieke het volgende:
En eigenlijk is dat niet meer dan logisch aangezien beharing hormonaal gestuurd wordt (door testosteron). En op een bepaald moment was het testosterongehalte in mijn bloed 13 x te hoog (ten opzichte van het standaard maximumniveau).
quote:Op zondag 19 april 2009 21:34 schreef mijsje het volgende:
dank je Leonieke, ik hoop het ook!
En ook dank je Slaapmeisje, ik ga m'n best doen om me zoveel mogelijk te ontspannen. gelukkig is m'n man bij me de hele tijd (vast niet tijdens de foto's, maar verder lekker wel) dus dat geeft ook rust...
Mijsje; bij mij was mijn man er tijdens het hele onderzoek bij...! Net als Rottdogs' man, moest ook hij een loodschort aan....quote:Op maandag 20 april 2009 08:46 schreef Rottdog het volgende:
was ook tijdens de foto's aanwezig met een loodschort, sterkte in elk geval ermee.
Dat hoop ik ook helemaal Leonieke!quote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef Jose81 het volgende:
Leonieke, het is ook niet niks waar je allemaal doorheen moet... en het spuiten van hormonen hebben ook niet bepaald een positieve werking op hoe je je voelt..... en een baaldag mag natuurlijk... Hopelijk krijg je vrijdag een mooie follikel te zien..!
Niks aan toe te voegen. Leonieke, ik denk aan je!quote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef Jose81 het volgende:
Leonieke, het is ook niet niks waar je allemaal doorheen moet... en het spuiten van hormonen hebben ook niet bepaald een positieve werking op hoe je je voelt..... en een baaldag mag natuurlijk... Hopelijk krijg je vrijdag een mooie follikel te zien..!
* Vlindur hoopt het ook! Ik duim voor je!quote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef Jose81 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |