Mijsje; bij mij was mijn man er tijdens het hele onderzoek bij...! Net als Rottdogs' man, moest ook hij een loodschort aan....quote:Op maandag 20 april 2009 08:46 schreef Rottdog het volgende:
was ook tijdens de foto's aanwezig met een loodschort, sterkte in elk geval ermee.
Dat hoop ik ook helemaal Leonieke!quote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef Jose81 het volgende:
Leonieke, het is ook niet niks waar je allemaal doorheen moet... en het spuiten van hormonen hebben ook niet bepaald een positieve werking op hoe je je voelt..... en een baaldag mag natuurlijk... Hopelijk krijg je vrijdag een mooie follikel te zien..!
Niks aan toe te voegen. Leonieke, ik denk aan je!quote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef Jose81 het volgende:
Leonieke, het is ook niet niks waar je allemaal doorheen moet... en het spuiten van hormonen hebben ook niet bepaald een positieve werking op hoe je je voelt..... en een baaldag mag natuurlijk... Hopelijk krijg je vrijdag een mooie follikel te zien..!
* Vlindur hoopt het ook! Ik duim voor je!quote:Op maandag 20 april 2009 20:38 schreef Jose81 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |