Dat is echt fucking kansloosquote:Op maandag 13 april 2009 14:42 schreef RickoKun het volgende:
Ook daar moet ik weer nee op zeggen want ik vind dat er aan beide vrij weinig smaak aan zit. Laatst had iemand nog het gore lef om te zeggen: "Nou, ik vraag mij af hoe je ouders jou hebben opgevoed" omdat ik dus geen koffie of thee lustte.
Gelukkig hebben we tegenwoordig geen draadloos internet waardoor je buiten in de tuin kan zittenquote:Op maandag 13 april 2009 14:42 schreef RickoKun het volgende:
Het is een mooie dag kwa weer. Ik zit binnen en jij ook als je dit leest en hierop reageert.
laptop, draadloos internet, draadloze stroom accu, thuin, lounge banken, heerlijkquote:Op maandag 13 april 2009 14:42 schreef RickoKun het volgende:
Het is een mooie dag kwa weer. Ik zit binnen en jij ook als je dit leest en hierop reageert.
quote:Op maandag 13 april 2009 14:46 schreef Elmostyle het volgende:
Zie je het dan al voor je dat als je een solicitatiegesprek hebt dat er je wordt gevraagd of je Jupiler of Heineken of whatever wilt?
Inderdaad en damn proud of it.quote:Op maandag 13 april 2009 14:53 schreef -Techno- het volgende:
Koffie is voor cafeïne junks
quote:Op maandag 13 april 2009 14:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
laptop, draadloos internet, draadloze stroom accu, thuin, lounge banken, heerlijk
maar wel met bier en geen koffie
Dat is wel verradelijk inderdaad, je lekker maken met een bak koffie, en dan met zo'n slappe bak zeik aan komen zetten.quote:Op maandag 13 april 2009 14:57 schreef Sapstengel het volgende:
Of mensen die vragen of je koffie wil en dan de Senseo aanzetten. Dat noem ik geen koffie.
quote:Op maandag 13 april 2009 14:53 schreef n0r het volgende:
Waarom wil je bier of cola als je liever niet hebt dat ze met giftige troep aan komen zetten?
quote:
Vraag om een milkshake als iemand je koffie aanbiedt 14.gifquote:Op maandag 13 april 2009 14:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]sterf, ook dat vind ik niet lekker.
EN ALS JE DIE DRIE DINGEN NIET LEKKER VIND, bestempeld iedereen je al als zo'n mietjes achtig pauper kind
Want melk door de cornflakes oid vind ik wel fucking lekkahhhhOf lekkere milkshakes!
Verwend nest.quote:Op maandag 13 april 2009 14:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]sterf, ook dat vind ik niet lekker.
EN ALS JE DIE DRIE DINGEN NIET LEKKER VIND, bestempeld iedereen je al als zo'n mietjes achtig pauper kind
Want melk door de cornflakes oid vind ik wel fucking lekkahhhhOf lekkere milkshakes!
Ga jij van koffie stinken? Slechte adem of ?quote:Op maandag 13 april 2009 15:18 schreef B.E.D het volgende:
Eens.
Van koffie ga je stinken, en thee is voor dames.
Je wilde natuurlijk niet dat wij dachten dat jij eigenlijk 24/7 aan het bier zit, dus bedacht je de cola erbij om nog een beetje "normaal" over te komen qua drink-gedrag!quote:Op maandag 13 april 2009 14:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]1 glas bier is best gezond hoor! Cola is inderdaad niet gezond, en ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet weet waarom ik dat in de OP heb gemeld, omdat ik cola nou niet echt heel erg lekker vind
![]()
Hier kan ik mij volledig in vinden.quote:
Algemeen bekend dat je van koffie gaat meuren uit je bek.quote:Op maandag 13 april 2009 15:23 schreef tisauch het volgende:
[..]
Ga jij van koffie stinken? Slechte adem of ?
Eens. Slappe theequote:Op maandag 13 april 2009 14:52 schreef Mirel het volgende:
Eens met TS.
Koffie drink ik niet en in thee heb ik toch geen zin omdat ze het zakje toch alleen 10 sec erin houden. "Omdat het dan te sterk is" Yeah right.![]()
Hoera voor mensen die het theezakje 5+ min laten trekken.![]()
quote:
Haha, ja, herkenbaarquote:Op maandag 13 april 2009 14:42 schreef RickoKun het volgende:
Ook daar moet ik weer nee op zeggen want ik vind dat er aan beide vrij weinig smaak aan zit. Laatst had iemand nog het gore lef om te zeggen: "Nou, ik vraag mij af hoe je ouders jou hebben opgevoed" omdat ik dus geen koffie of thee lustte.
Daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op maandag 13 april 2009 14:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]van 1 flesje / glaasje word iedereen wat minder gespannen!
Agreed.quote:Op maandag 13 april 2009 15:59 schreef Knevelt het volgende:
Wat een homo's hier, die thee verkiezen boven koffie. MAar wel stoer menen te zijn met het drinken van bier.![]()
Übermenschen drinken koffie, of beiden.
Zo praat je niet over je moeder.quote:Op maandag 13 april 2009 19:40 schreef Queque het volgende:
[..]
Mijn huisbediende vraagt dat ook altijd.
quote:Op maandag 13 april 2009 20:17 schreef Agiath het volgende:
Mensen die geen koffie drinken in de ochtend vind ik eng
Klopt wel.quote:Op maandag 13 april 2009 20:27 schreef Fortitudo het volgende:
Een normale vraaag hoort te zijn: wilt u (ik word met u aangesproken, want de mensen hebben diep respect en ontzag voor mij) wat drinken?
Dan zeg ik: Een koffie alstublieft (koffie is voor geslaagden in het leven)
Eens.quote:Op maandag 13 april 2009 20:27 schreef Fortitudo het volgende:
(koffie is voor geslaagden in het leven)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |