Vroegâh, in die goede oude tijd, was het leuker. Toen werd je tenminste direct uitgelogdquote:Op maandag 13 april 2009 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
Omg, het uitlog scherm.... Oh noes!!!!
jaquote:Op maandag 13 april 2009 12:04 schreef Mikkie het volgende:
Och jee, onze Henk Jan Held moest in het vorige topic weer even met z'n modschap door het slotje heen posten heur.
Dus het is verboden om 's middags te ontbijten? Hokjesdenkerquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus het is verboden om 's middags te ontbijten? Hokjesdenker.
Wanker.quote:Op maandag 13 april 2009 12:08 schreef Mikkie het volgende:
Dan wordt dus zoete meuk vreten deze morgen
Het is voor mij morgen. Of mag eens mens zoiets tegenwoordig ook al niet meer zelf bepalen?quote:
Gewoon via de site van sbs, ik linkte 't nogquote:Op maandag 13 april 2009 13:24 schreef Californium het volgende:
die serie fans? kijk je die via internet of dowload je die piet? 1 aflevering gezien (thomas berge ) en in een scheur gelegen
ik was te lui o terug te zoeken! dank uquote:Op maandag 13 april 2009 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon via de site van sbs, ik linkte 't nog.
Nieuwe banden x4, nieuwe remblokken, nieuwe remschijven, koppelingsplaat etc. en dat investeren in een auto van 17 jaar oud, 230K km op de teller?quote:Op maandag 13 april 2009 02:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn reanimatiepoging van maanden geleden heeft dus helaas niet lang stand gehouden
Wat is er precies stuk aan dan? Of is het een totaalplaatje?
Gaaf hequote:Op maandag 13 april 2009 15:12 schreef Californium het volgende:
heeerlijk!!! man wat is dat k3 mens geestelijk niet in orde zeg![]()
ja, hoor, als je stereo een aux ofzo heeft en je laptop een koptelefoon aansluitingquote:Op maandag 13 april 2009 16:57 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of 't mogelijk is om een stereo-installatie aan te sluiten op mn laptop? Ik heb nu mn dvd-speler eraan hangen, maar miss kan dat ook wel.
Dat is relaxt, mijn stereo installatie is altijd aangesloten op mn pcquote:Op maandag 13 april 2009 17:15 schreef morgane het volgende:
Cool, heb 'm in de cd/tv out gestopt en het werkt!! Tenk joe
Jup, mijn pc is aangesloten aan een stereo en een tv, voor de rest gebruik ik m ook nietquote:Op maandag 13 april 2009 17:32 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat is relaxt, mijn stereo installatie is altijd aangesloten op mn pc
Nu alquote:Op maandag 13 april 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
jullie mogen komen hoorIB en Yashi zijn er
Heb je geen internet op je laptop?quote:Op maandag 13 april 2009 19:16 schreef morgane het volgende:
Zoiets jaIs de ontvangst goed? Alleen wil ik 'm dan gebruiken om muziek van mn laptop op mn stereo af te spelen. Voordeel is dat de fm-frequentie constant hetzelfde kan blijven omdat ik er niet mee wegrijd. Het idee is dus precies hetzelfde. Ik heb er inmiddels 1 besteld waar positieve reviews over te vinden zijn, kan me aan 15 euro toch geen buil vallen. Ben benieuwd!
echt welquote:
grote kansquote:Op maandag 13 april 2009 19:35 schreef morgane het volgende:
Ik zou gaan klagen als ik jou wasdie is een dikke dvdbox aan het downloaden ofzo.
Oh op die manierquote:Op maandag 13 april 2009 19:25 schreef morgane het volgende:
Jawel? Het gaat erom dat ik de boxen van mn stereo draadloos wil aansluiten op mn laptopIk vind 't met zo'n kabel toch wel erg onhandig.
Wacht maar tot swarma of Mikkie terug isquote:Op maandag 13 april 2009 20:52 schreef StateOfMind het volgende:
Weet iemand toevallig wat er omstreeks 20.00u aan de hand was in de Couwenbergstraat (Hatert)??
Er stonden een hoop politiewagens en een ambulance.
13-04-09 19:36:17 Ambulance Gelderland-Zuid A1 6535RX COUWENBERGSTRAAT NIJMEGEN Conflictquote:Op maandag 13 april 2009 20:52 schreef StateOfMind het volgende:
Weet iemand toevallig wat er omstreeks 20.00u aan de hand was in de Couwenbergstraat (Hatert)??
Er stonden een hoop politiewagens en een ambulance.
Dat schiet inderdaad niet op, is geld door de plee spoelenquote:Op maandag 13 april 2009 14:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nieuwe banden x4, nieuwe remblokken, nieuwe remschijven, koppelingsplaat etc. en dat investeren in een auto van 17 jaar oud, 230K km op de teller?
Superrelaxt!quote:Op maandag 13 april 2009 17:29 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb een nieuwe tv en hij is zooooo mooi![]()
Zelfs met USBaansluiting om foto's enzo te kijken
Ik ga er ook nooit bij kijken ofzo, maar fucking nieuwsgierig als ik ben kan ik het dan regelmatig niet laten om even de P2000-monitor te checkenquote:Op maandag 13 april 2009 21:13 schreef HostiMeister het volgende:
Dat vind ik altijd zo ramptoeristisch
ik weet neit eens waar ik het zou moeten vindenquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ga er ook nooit bij kijken ofzo, maar fucking nieuwsgierig als ik ben kan ik het dan regelmatig niet laten om even de P2000-monitor te checken.
Klik hierquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik weet neit eens waar ik het zou moeten vinden
kost daquote:
Yep vandaar mijn prachtige nieuwe bolide!quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat schiet inderdaad niet op, is geld door de plee spoelen
De nieuwe banden heb ik vorig jaar gehad, uitlaat vorige maand en ik denk deze week aan de beurt te zijn voor blokken en schijven, maar dan kan ik er weer 30k tegen. Daarna zal het ding wel op zijn, maar ach.
WHAT THE FUCK MANquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:26 schreef Sander het volgende:
Oh ja, beloofd=beloofd.
http://www.girlvinyl.com/eel/
Netjes in stijl.quote:
Oh, had ik al gezegd dat het zeer ranzig en NSFW was?quote:
32 inch he..quote:
Ja ooit in een grijs verleden, niet echt wat ik met mijn slaapkop verwachte, zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:56 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh, had ik al gezegd dat het zeer ranzig en NSFW was?
Dat jij dit nog niet gezien had trouwens
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:26 schreef Sander het volgende:
Oh ja, beloofd=beloofd.
Ik had het gister op de meet beloven te posten. Sorry!quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ooit in een grijs verleden, niet echt wat ik met mijn slaapkop verwachte, zullen we maar zeggen
Ohja, ik bedoel 80 cmquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
32 inch he..
Maar hij is supernice, precies de goeie grootte voor mijn kamer!
Welke films zijn het geworden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:05 schreef Californium het volgende:
jah leven jah![]()
goed dat ik mijn downloads vannacht heb aan laten staan... had 5 films en seizoen HIMYM gedownload vanmorgen
Kwaliteit van het beeld via de kabel is idd niet super.. maar m'n huisgenoot was al aan het lobbyen om over te stappen op digitale tv.. dus dan doe ik meequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:06 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil ook wel een nieuwe tv, maar aangezien we hier in huis geen digitale tv hebben ben ik bang dat het alsnog niet echt opschiet...
Neen, zodra die trechter bij een geblurred stukje huid aankwam heb ik weggeklikt omdat ik het vervolg wel wistquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik had het gister op de meet beloven te posten. Sorry!
Overigens, als je ook deel 2 hebt gekeken, eigen schuld dikke bult
Mja, we hebben hier allemaal van die conservatieve kneut wat dat betreft, dus ik betwijfel of ik dat erdoor ga krijgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kwaliteit van het beeld via de kabel is idd niet super.. maar m'n huisgenoot was al aan het lobbyen om over te stappen op digitale tv.. dus dan doe ik mee
Guiltyquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Overigens, als je ook deel 2 hebt gekeken, eigen schuld dikke bult
Beetje pabo-niveau, Caliquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:16 schreef Californium het volgende:
bourne trilogy, madagascar, I am legend, Wall-E
Wait.... that's 6
Nou die heb ik je allemaal niet aangeraden hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:23 schreef Californium het volgende:
iki had gisteravond even geen inspriratie en iki moest er een aantal downloaden om te checken of dat werkte![]()
Verder komt de enige filmkennis die ik heb van hosti
jah want de bourne films zijn zo slechtquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou die heb ik je allemaal niet aangeraden hoor
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
heb wall-e hier nog op HD, wat een leuke film is het toch
Succes!quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:19 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, zo maar eens naar de uni om te beginnen met leren voor m'n tentamen van morgenochtend.
Zie PIquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:06 schreef Californium het volgende:![]()
over een paar maanden zal mijn naam misschien boven een artikel staan
Het was helemaal niet denigrerend bedoeldquote:
En met een beetje geluk... een journal met een behoorlijke naamquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:26 schreef Sander het volgende:
Oh ja, beloofd=beloofd.
Mikkie jij bent net als ik erg goed in excuses bedenken, die voor jezelf ook écht waar zijn.. maar waarvan je weet dat het natuurlijk onzin is, want dan had je maar eerder moeten beginnenquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:29 schreef Mikkie het volgende:
Gefeli Cali, zou erg mooi zijn.
Net geluncht, nu weer verder leren. Eén probleem: ik heb nu alweer last van m'n rug. Dat betekent dat het leren niet meer lang gaat lukken, ben ik bang.
Niet te serieus nemen he Mik, het was meer omdat iedereen ook altijd mag klagen op Yashaquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:03 schreef Mikkie het volgende:
Mja...excuses? Ik weet zelf ook wel dat ik veel te laat begin dus daar hoor je me niet over huilen. Maar als dee pijn zo ongeveer door je hele rug trekt, is het lastig concentreren. Dat is voor mij geen smoesje, maar helaas bittere waarheid. Feit is echter vervolgens ook, dat als ik morgen m'n tentamen niet haal, ik het zal wijten aan 'te laat beginnen', en niet aan 'boehoe ik had last van mn rug'.
Waar rijden ze dan heen? Druten? Dan zal Nijmegen toch niet zo heeel vervelend om zijn.. Wie rijdt er dan? Je broer? Die zal dat toch wel willen.. Wel leuk trouwens Razorlight!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanaaf naar Razorlightmaar ik wil daarna eigenlijk gewoon in Nijmegen slapen want anders ist morgenvroeg zo'n gedoe
maar mn schoonzusje vind het lullig om te vragen of ze me in Nijmegen willen afzetten omdat dat een beetje om is.. Blegh. Zo mijn broer maar eens bellen wat die er van vind.
met dtquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanaaf naar Razorlightmaar ik wil daarna eigenlijk gewoon in Nijmegen slapen want anders ist morgenvroeg zo'n gedoe
maar mn schoonzusje vind het lullig om te vragen of ze me in Nijmegen willen afzetten omdat dat een beetje om is.. Blegh. Zo mijn broer maar eens bellen wat die er van vind.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:22 schreef Mikkie het volgende:
De grap is voornamelijk dat zij altijd planningen heeft die vervolgens in de soep lopen. Ik maak gewoon geen planning, kan er ook niks fout gaan wat dat betreft.
Vriend van mijn broer rijdt.. en we zitten dus al met 5 man in de auto.. En had net mijn broer gebeld en tis toch zo'n 50 kilometer om in totaal.. dus ik slaap wel gewoon bij mijn oudersquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waar rijden ze dan heen? Druten? Dan zal Nijmegen toch niet zo heeel vervelend om zijn.. Wie rijdt er dan? Je broer? Die zal dat toch wel willen.. Wel leuk trouwens Razorlight!
Waarom word ik er nu weer met de haren bij gesleeptquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:22 schreef Mikkie het volgende:
@LR: Dan moet Yashi gewoon zelf terug klagen. De grap is voornamelijk dat zij altijd planningen heeft die vervolgens in de soep lopen. Ik maak gewoon geen planning, kan er ook niks fout gaan wat dat betreft
. Het scheelt wel dat ik niet de enige ben die te laat begonnen is: ik zit nu in de bieb en zo ongeveer iedereen die ik spreek vreest het ergste. Mede met dank aan het veel te lekkere weer van de afgelopen dagen
.
. Wel jammer van je collegedag LR! Dat is toch zomaar weer een vrije middag door je neus geboord terwijl je je daar geheid ¾ van de tijd zit te vervelen...
@ Yashi: ik kan me voorstellen dat mensen niet echt zitten te springen om nog naar Nijmegen heen en weer te rijden vanuit Druten, kost toch gauw een half uur. Dat is niet meer 'even afzetten'. Wat is voor jou dan het precieze voordeel?
Mijn voornemens zijn er nog steeds.. de uitvoering is alleen wat minderquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen he Mik, het was meer omdat iedereen ook altijd mag klagen op Yasha
En ik heb ook last van m'n rug so I feel your pain
Yash, hoe staat het eigenlijk met jouw voornemens?
En nee ik ben er niet op uit om te katten op mensen maar ik ben serieus benieuwd
nice manquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, dat tentamen waar ik niet voor had geleerd de dag dat ik na puberpop was geweest heb ik gehaald met een 8.8 .
quote:Op maandag 13 april 2009 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus het is verboden om 's middags te ontbijten? Hokjesdenker.
Ja ik mag hem ook wel, hij mij volgens mij ook wel. Volgens mij ook een beetje dankzij Caliquote:
Jammer dat ik niet gegaan ben, maar wel verstandiger, had niet kunnen leren als ik compleet naar de klote wasquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Sporten was zoooooooooooooooooooooooooooooooo naaishelemaal verrot
![]()
haha... ja die leraar en in mogen elkaar ook welquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik mag hem ook wel, hij mij volgens mij ook wel. Volgens mij ook een beetje dankzij Cali
Ik zag je net fietsen toen ik in de bus stondquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:54 schreef LastRequest het volgende:
Ik ook, bijna 5 uur en als echte arbeider ga ik nu vast m'n tas inpakken
Haha cool.. op m'n kapotte fietsie.. ik moet em morgen maar fixen voor ie het begeeft.. ik kan echt niet zonder fietsquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zag je net fietsen toen ik in de bus stond![]()
Had op een bus later gegokt maar de bus ervoor stond er nog.. dus ff sprintje getrokken
half uur wachten is wel voor toffe mensen, ik laat t graag aan hun overquote:
Pff...nou... euhm... nou.... echt wel!!!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
half uur wachten is wel voor toffe mensen, ik laat t graag aan hun over
zomgquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:26 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_hebben_talent.html
Iets met succes formule, en herhaling?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:18 schreef LastRequest het volgende:
Echt apart om te zien dit
http://www.flabber.nl/linkdump/video/disney-ctrlc-ctrlv-1522
De goedkoopste. Ik ga ook nog ff zo'n kussentje kopen, die zet je op je dashboard neer en daar plak je je tomtom weer op. De kaarten heb ik net via internet besteldquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:33 schreef Mikkie het volgende:
Vergeet dat ding niet altijd eruit te halen en de vlek op je ruit weg te poetsen, anders breken ze zo je auto open.
Wat voor een heb je er gekocht trouwens? Moet even die dingen in de gaten gaan houden ivm verjaardagscadeau.
Hoe werkt dat eigenlijk met die dingen... daar weet ik dan weer niks van? Je koopt zo'n TomTom of een Garmin ofzo, en daar zitten dan kaarten op. Mag je die een bepaalde tijd gebruiken, of krijg je gratis updates ofzo? Of moet je dat zelf doen, kun je die illegaal halen, hoe werkt dat allemaal? En flitslocaties als POI installeren?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De goedkoopste. Ik ga ook nog ff zo'n kussentje kopen, die zet je op je dashboard neer en daar plak je je tomtom weer op. De kaarten heb ik net via internet besteld
Illegaal? Daar heb ik geen verstand van! Ik ben een brave burger, jongeman!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk met die dingen... daar weet ik dan weer niks van? Je koopt zo'n TomTom of een Garmin ofzo, en daar zitten dan kaarten op. Mag je die een bepaalde tijd gebruiken, of krijg je gratis updates ofzo? Of moet je dat zelf doen, kun je die illegaal halen, hoe werkt dat allemaal? En flitslocaties als POI installeren?
quote:
wat voor kussentje is dat? want onze zuignap flikkerd telkens naar benedenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De goedkoopste. Ik ga ook nog ff zo'n kussentje kopen, die zet je op je dashboard neer en daar plak je je tomtom weer op. De kaarten heb ik net via internet besteld
http://www.gpsshop.nl/pro(...)dashboard-mount.htmlquote:Op woensdag 15 april 2009 01:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat voor kussentje is dat? want onze zuignap flikkerd telkens naar beneden
Ja, schijnt prima te werken. Ik bestel gewoon zon ding hoor! Mij teveel werk om er eentje na te maken!quote:Op woensdag 15 april 2009 02:08 schreef swarmahoer het volgende:
dankjezoiets is vet gemakkelijk te maken, stom dat ik daar niet eerder op gekomen ben
ik wilde t al vast gaan schroeven in het dashboard
voor 30 euro wil ik best mn tante even opbellen of ze zon hoefijzervorm kan naaien, plaatje perspex ertussen zand erin en klaarquote:Op woensdag 15 april 2009 02:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, schijnt prima te werken. Ik bestel gewoon zon ding hoor! Mij teveel werk om er eentje na te maken!
Mijn vader heeft gewoon in de winkel een stukkie plastic gehaald en daar een vormpje in gevouwen. Die kan ie nu aan het dasboard hangen en de tomtom erin schuiven. Werkt primaquote:Op woensdag 15 april 2009 02:32 schreef swarmahoer het volgende:
40 zelfs
dat vind ik echt geldverspilling, als ik t zou krijgen zou k t alsnog liever zelf maken dan daar 40 euro aan uit te geven
heb je bijna n nieuwe tomtom voor man
nog beterquote:Op woensdag 15 april 2009 02:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gewoon in de winkel een stukkie plastic gehaald en daar een vormpje in gevouwen. Die kan ie nu aan het dasboard hangen en de tomtom erin schuiven. Werkt prima
Yep!quote:Op woensdag 15 april 2009 06:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nog beter4 uur slaap is echt vertieft
Maar als je die kaarten wilt updaten over bijvoorbeeld twee of drie jaar, hoe zit het dan? File abo hoeft voor m'n pa niet, flitsers kan wel handig zijn voor die manquote:Op woensdag 15 april 2009 01:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat voor kussentje is dat? want onze zuignap flikkerd telkens naar beneden
en mikkie je koopt dat ding en flitsers kan je downloaden, en de kaarten zitten erop (tegenwoordig sowieso europa wel eigelijk)
optioneel kan je dan file abo nemen voor n tientje per maand ofzo
inde winkel ff orienteren dus
Dan moet je nieuwe kaarten kopen!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als je die kaarten wilt updaten over bijvoorbeeld twee of drie jaar, hoe zit het dan? File abo hoeft voor m'n pa niet, flitsers kan wel handig zijn voor die man.
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je nieuwe kaarten kopen!
van 50-100 euro per kaart! Kraken he? Dat zou ik nou nooit doen!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Iemand een idee hoe duur die krengen zijn? Moet je zeker weer naar een officiële dealer ofzo, om daar te laten doen? Kortom: kraken is nuttiger. Gelukkig heb ik van bepaalde personen al een linkje gekregen hoe e.e.a. eventueel zou kunnen werken.
tom tom van ons kan je gewoon aan de pc hangen doet ie vanzelf updaten en wijzigingen doorvoeren, niks betalenquote:Op woensdag 15 april 2009 08:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als je die kaarten wilt updaten over bijvoorbeeld twee of drie jaar, hoe zit het dan? File abo hoeft voor m'n pa niet, flitsers kan wel handig zijn voor die man.
Zo, ben ik blij dat ik niet naar college ben gegaan gisterquote:Beste student(e),
In verband met een dubbele boeking bleek de zaal voor het college Bachelor Ondernemingsrecht (Lin2) vandaag helaas al vol te zitten.
Het college van 14 april zal dus verplaatst moeten worden. Op woensdag 6 mei as, van 10:30 tot 12:30 uur wordt het college (fusie, splitsing en uitkoop, docent: mw. Bulten) Bachelor Ondernemingsrecht in LIN2 gegeven. Dit is dus het 'gewone BOR-tijdstip'.
Bureau Onderwijs heeft aangegeven excuses aan te bieden voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Claartje Bulten
aai.gifquote:Op woensdag 15 april 2009 09:58 schreef Californium het volgende:
mijn cellen gingen dood
kan ik het morgen opnieuw doenleuk
Mijn Disney wat doe jequote:Op dinsdag 14 april 2009 19:18 schreef LastRequest het volgende:
Echt apart om te zien dit
http://www.flabber.nl/linkdump/video/disney-ctrlc-ctrlv-1522
Tuinfeest? Die orgie bedoel jequote:Op woensdag 15 april 2009 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik zat er best over inBegin juli is IB namelijk jarig, hebben we een half jaar en is misschien dat toffe tuinfeest daaro
Wat goed! Dat wordt dus sowieso een tuinfeest voor jou!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben helemaal blij![]()
![]()
De Data voor de taalcursus zijn bekend.. en mocht ik nu niet in September kunnen om een of andere domme reden.. (wat volgens mij wel gaat lukken want in Siena duurt hij maar tot 25 september en de colleges beginnen ook pas rond die tijd) dan begint die van juli pas 6 juli en mis ik dus geen voor mij belangrijke dingen
Vind ik ookquote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef morgane het volgende:
Ohja, het tuinfeest! Daar moet ik ook een keer bijzijn vind ik.
quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tom tom van ons kan je gewoon aan de pc hangen doet ie vanzelf updaten en wijzigingen doorvoeren, niks betalen
Hmmm, misschien omdat jij een ander model hebt dan swarmi? Anyway, wel handig, nu weet ik ook wat zo'n update kostquote:
Nee dat geldt voor alle modellen volgens de site van Tomtom. Misschien hebben ze bij swarm wel zo'n abonnement!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, misschien omdat jij een ander model hebt dan swarmi? Anyway, wel handig, nu weet ik ook wat zo'n update kost.
Ja zoiets zal het wel zijn. Je kan niet voor eeuwig gratis blijven updaten meen ik.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:08 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat swarmas beginperiode gewoon nog niet voorbij is.. vaak krijg je idd voor een jaar of 2/3 de kaarten, daarna kost updaten geld.
Goedquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:18 schreef Californium het volgende:
rucola, chorizo
spekjes
mijne was beter
jah jah jahquote:
Waarschijnlijk wordt 'ie geleverd met vertragingquote:Op woensdag 15 april 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hendig sjiek, bij 't inleveren van de OV heb ik een kortingscode gekregen voor een 40% kortingskaart van de NS, je kan digitaal je pasfoto insturen en als 't goed is valt ie binnenkort op m'n mat. Als 't echt zo is, een keer een compliment voor de NS.
Welk jaar? Zijn toffe karretjes, en nog niet eens traag ookquote:Op woensdag 15 april 2009 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jeej! Ik heb weer een auto! Alleen nog even wat kleine dingen fixen en ie is weer in orde! Een heuse 306 XS 1.6! Zowat 1100 kilo is dat ding dus das net iets groter dan de gemiddelde boodschappen kar!
Optimistquote:Op woensdag 15 april 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hendig sjiek, bij 't inleveren van de OV heb ik een kortingscode gekregen voor een 40% kortingskaart van de NS, je kan digitaal je pasfoto insturen en als 't goed is valt ie binnenkort op m'n mat. Als 't echt zo is, een keer een compliment voor de NS.
Is niet verkeerd! Alleen geheid wel wat duurder in zowel vaste als variabele lasten?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jeej! Ik heb weer een auto! Alleen nog even wat kleine dingen fixen en ie is weer in orde! Een heuse 306 XS 1.6! Zowat 1100 kilo is dat ding dus das net iets groter dan de gemiddelde boodschappen kar!
Die wilde ik laatst ook kijken, bleek dat ik 'm had gefikt zonder subsquote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef HostiMeister het volgende:
Net The Orphanage gezien, wat een film man
Sinds [REC] niet meer zo'n creepy film gezien
Toch zeker wel een keertje of tien klikken en 'orphanage' intikken. Pffff. Ik word al moe bij de gedachte!quote:
serieus, die foto's mogen niet uitlekken, dan zit ineens elke jongen achter je aanquote:
pas maar op want ik ga je olijven hier neerzetten hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
serieus, die foto's mogen niet uitlekken, dan zit ineens elke jongen achter je aan
fucking tennisballen bedoel jequote:Op donderdag 16 april 2009 00:09 schreef Californium het volgende:
[..]
pas maar op want ik ga je olijven hier neerzetten hoor
jammer dat het alleen de tennisballen zijn en dat je cocktailprikker niet zichtbaar zal zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 00:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
fucking tennisballen bedoel je
fucking salamiworst jahquote:Op donderdag 16 april 2009 00:12 schreef Californium het volgende:
[..]
jammer dat het alleen de tennisballen zijn en dat je cocktailprikker niet zichtbaar zal zijn![]()
Uitgetikt jah
ssssstquote:Op donderdag 16 april 2009 00:17 schreef swarmahoer het volgende:
fotos van cali? dat rarretje dat je via de pm stuurde bedoel je?
cocktailworstje bedoel jequote:
Somewhere the sun does not shinequote:Op donderdag 16 april 2009 00:16 schreef swarmahoer het volgende:
hoe is het met dat bierflesje afgelopen?
wanneer kom je nou eens mijn laptop likken, slet. *rawr*quote:Op donderdag 16 april 2009 00:39 schreef Californium het volgende:
ja maar...ja maar.... ik heb geen harde schil en ben niet oranje en zuur
Skypequote:Op donderdag 16 april 2009 00:48 schreef Sander het volgende:
Jaja, ga eens op MSN verder neuken jullie
glasbakquote:Op donderdag 16 april 2009 00:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Somewhere the sun does not shine
quote:
quote:
Ja dat wel, ding weeg zowat 300 kilo meer dan die Subaru Justy. Verder zuipt een 1.6 meer dan een 1.3 dus de kosten zijn wel omhoog gegaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is niet verkeerd! Alleen geheid wel wat duurder in zowel vaste als variabele lasten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |