Vroegâh, in die goede oude tijd, was het leuker. Toen werd je tenminste direct uitgelogdquote:Op maandag 13 april 2009 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
Omg, het uitlog scherm.... Oh noes!!!!
jaquote:Op maandag 13 april 2009 12:04 schreef Mikkie het volgende:
Och jee, onze Henk Jan Held moest in het vorige topic weer even met z'n modschap door het slotje heen posten heur.
Dus het is verboden om 's middags te ontbijten? Hokjesdenkerquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus het is verboden om 's middags te ontbijten? Hokjesdenker.
Wanker.quote:Op maandag 13 april 2009 12:08 schreef Mikkie het volgende:
Dan wordt dus zoete meuk vreten deze morgen
Het is voor mij morgen. Of mag eens mens zoiets tegenwoordig ook al niet meer zelf bepalen?quote:
Gewoon via de site van sbs, ik linkte 't nogquote:Op maandag 13 april 2009 13:24 schreef Californium het volgende:
die serie fans? kijk je die via internet of dowload je die piet? 1 aflevering gezien (thomas berge ) en in een scheur gelegen
ik was te lui o terug te zoeken! dank uquote:Op maandag 13 april 2009 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon via de site van sbs, ik linkte 't nog.
Nieuwe banden x4, nieuwe remblokken, nieuwe remschijven, koppelingsplaat etc. en dat investeren in een auto van 17 jaar oud, 230K km op de teller?quote:Op maandag 13 april 2009 02:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn reanimatiepoging van maanden geleden heeft dus helaas niet lang stand gehouden
Wat is er precies stuk aan dan? Of is het een totaalplaatje?
Gaaf hequote:Op maandag 13 april 2009 15:12 schreef Californium het volgende:
heeerlijk!!! man wat is dat k3 mens geestelijk niet in orde zeg![]()
ja, hoor, als je stereo een aux ofzo heeft en je laptop een koptelefoon aansluitingquote:Op maandag 13 april 2009 16:57 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of 't mogelijk is om een stereo-installatie aan te sluiten op mn laptop? Ik heb nu mn dvd-speler eraan hangen, maar miss kan dat ook wel.
Dat is relaxt, mijn stereo installatie is altijd aangesloten op mn pcquote:Op maandag 13 april 2009 17:15 schreef morgane het volgende:
Cool, heb 'm in de cd/tv out gestopt en het werkt!! Tenk joe
Jup, mijn pc is aangesloten aan een stereo en een tv, voor de rest gebruik ik m ook nietquote:Op maandag 13 april 2009 17:32 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat is relaxt, mijn stereo installatie is altijd aangesloten op mn pc
Nu alquote:Op maandag 13 april 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
jullie mogen komen hoorIB en Yashi zijn er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |