abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68013003
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Fernandez

Twijfel ten zeerste of het een verbetering is ten opzichte van Tiendalli. In dat geval zou ik beter voor de jongere Tiendalli gaan en hem het volste vertrouwen geven. Neemt niet weg dat ik Tiendalli ook niet bepaald goed vind, maar goede backs zijn vandaag de dag schaars.
pi_68013098
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Guzman gaat toch wel bijtekenen en speelt volgend jaar gewoon nog bij ons aller Feyenoord
Vd Herik gelooft in sprookjes Tuurlijk tekent hij niet bij. Zoals die jongen aangeeft, heeft hij geen persoonlijke progressie bij Feyenoord geboekt. Daarnaast heeft hij teveel potentie om bij een middenmotor zoals Feyenoord te blijven.
pi_68013659
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef Rots het volgende:
Dat huren is wel een beetje matig ja,
Niet mee eens, want het betekent minder kosten en minder risico. Daarnaast zou het toch geen investering zijn, want daar is hij net te oud voor.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:16:50 #254
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68013693
Te oud? Hij is 26.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68014026
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:16 schreef TC03 het volgende:
Te oud? Hij is 26.
Te oud om als investering te gelden, volgens mij had ik dat duidelijk genoeg verwoord.

Overigens, het hele scenario met De Guzman kon je al een tijdje uittekenen, namelijk dat hij begin volgend seizoen weer meedoet, Feyenoord zijn contract wil verlengen en hij hiermee gaat treuzelen tot de winterstop, waarna Feyenoord hem voor een fooi (2-5 miljoen euro) verkoopt aan een Engelse of Spaanse (sub)topper. Dit zal vervolgens uitgelegd worden als logisch omdat zijn contract aan het einde van het seizoek afloopt.

Op deze manier is het dweilen met de kraan open, maar dat is een gevoel wat ik al een tijdje heb bij Feyenoord.

Dure, oudere spelers halen en ze daarna weer wegdoen voor minder is je reinste kapitaalvernietiging. Blijkbaar betaalt men salarissen die we eigenlijk niet kunnen betalen.

Hoe slecht het gesteld is blijkt wel uit het feit dat ondanks het vertrek van Greene, Lucius, Timmer, Mols, een waarschijnlijk vertrek van Hofs, de verlengde verhuur van Lee, er nog niet eens genoeg geld is om enige versterking te halen. Ga eens na hoe groot de besparing op de begroting wel niet is door het vertrek van deze spelers... dat is zeker tegen de 3 miljoen op jaarbasis.
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:36:53 #256
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68014337
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:16 schreef Ritmo het volgende:
Kwam ik tegen bij een oud nieuwsbericht over Feyenoord - PSV:
[..]

Toen Happel zich nog druk maakte om z'n club.
Daar maak ik me nog dagelijks druk om, alleen wat minder uitgesproken op een forum. Zinloos namelijk.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:37:48 #257
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68014367
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Daar maak ik me nog dagelijks druk om, alleen wat minder uitgesproken op een forum. Zinloos namelijk.
Dat wist je toen niet?
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:12:03 #258
53267 TC03
pi_68015444
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Te oud om als investering te gelden, volgens mij had ik dat duidelijk genoeg verwoord.
Dan nog, driejarig contract, dan is hij 29. Hij kan nog makkelijk 8 jaar mee oid. Niet te oud voor een investering hoor.
pi_68015661
Dani Fernandez zou echt te zonde zijn om te huren, dan kan je beter geld en tijd steken in een Donk oid...

Rare constructie, ook vanuit Dani zelf.
pi_68015791
Fernandez huren
pi_68017759
hoeveel moet hij kosten, weet iemand dat?
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:19:47 #262
185115 Juk
Misschien
pi_68020069
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:56 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Vd Herik gelooft in sprookjes Tuurlijk tekent hij niet bij. Zoals die jongen aangeeft, heeft hij geen persoonlijke progressie bij Feyenoord geboekt. Daarnaast heeft hij teveel potentie om bij een middenmotor zoals Feyenoord te blijven.
Ondanks dat het een zooitje is ontwikkelden Wijnaldum/Fer/Leerdam/Biseswar zich dusdanig dat ze in een jaar tijd (Wijnaldum iets langer) regelmatig de uitblinkers zijn. Alle moeilijkheden waar de Guzman schijnbaar al 3 jaar tegenaan loopt heeft deze 4 ogenschijnlijk niet gedeerd. Ik denk dat dat meer zegt over "Jona" dan over wie dan ook.

Hij is gewoon zuur omdat hij die transfer is misgelopen (Man City een droomtransfer noemen ) en schopt nu nog even na. Best begrijpelijk maar het heeft totaal geen zin.

Maar net als iedereen hier is het buitenland hem echt nog niet vergeten. Als Feyenoord hem gewoon uitdrukkelijk in de etalage zet kan hij voor het nieuwe seizoen begint nog wel verkassen naar een leuke club, alleen niet voor 14 miljoen ben ik bang. Maar 2-5 miljoen is ook nogal laag ingeschat.
The only thing I fear is my MoM
pi_68020193
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dani Fernandez zou echt te zonde zijn om te huren, dan kan je beter geld en tijd steken in een Donk oid...

Rare constructie, ook vanuit Dani zelf.
Wat kan hem het schelen, hij gaat een stap hogerop, en zolang hij genoeg verdient zal het hem toch verder een zorg zijn?
pi_68020229
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:19 schreef Juk het volgende:

[..]

Ondanks dat het een zooitje is ontwikkelden Wijnaldum/Fer/Leerdam/Biseswar zich dusdanig dat ze in een jaar tijd (Wijnaldum iets langer) regelmatig de uitblinkers zijn. Alle moeilijkheden waar de Guzman schijnbaar al 3 jaar tegenaan loopt heeft deze 4 ogenschijnlijk niet gedeerd. Ik denk dat dat meer zegt over "Jona" dan over wie dan ook.

Hij is gewoon zuur omdat hij die transfer is misgelopen (Man City een droomtransfer noemen ) en schopt nu nog even na. Best begrijpelijk maar het heeft totaal geen zin.

Maar net als iedereen hier is het buitenland hem echt nog niet vergeten. Als Feyenoord hem gewoon uitdrukkelijk in de etalage zet kan hij voor het nieuwe seizoen begint nog wel verkassen naar een leuke club, alleen niet voor 14 miljoen ben ik bang. Maar 2-5 miljoen is ook nogal laag ingeschat.
Met een contract voor nog een half jaar?
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:30:34 #265
185115 Juk
Misschien
pi_68020434
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Met een contract voor nog een half jaar?
Nog een heel seizoen.
De 5 miljoen moet toch te doen zijn, als je kijkt naar de prijzen die ze tegenwoordig betalen.
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:16:51 #266
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68022505
quote:
Gehannes met Dani Fernández
Door SJOERD MOSSOU
NIJMEGEN/ROTTERDAM - Om Dani Fernández definitief te kunnen vestleggen, maken Feyenoord-jurist Joris van Benthem en financieel directeur Onno Jacobs overuren. paanse verdediger van NEC voor drie jaar huren, maar dat klinkt een stuk eenvoudiger dan het lijkt. De deal is bijna rond, maar nog niet helemaal.

Aan Fernández kleeft een nogal ingewikkelde constructie. De transferrechten van de rechtsback zijn in handen van Dmitri Selyuk, voormalig vice-voorzitter van Metallurg Donetsk en vertrouwenspersoon van de voetballer. Toen Fernández tegen het eind van 2007 doodongelukkig was in Oekraïne, stippelde Selyuk een vluchtroute voor hem uit.

De zakenman nam de transferrechten van de voetballer over van Metallurg Donetsk en bracht hem onder bij Arsenal Kiev, een andere Oekraïnse club. Van daaruit verhuurde Selyuk de voetballer gelijk door aan NEC. Jordi Cruijff (speler bij Metallurg) en Henk van Stee (hoofd opleidingen van Shakhtar Donetsk) fungeerden destijds als tipgevers. NEC kon voor een bescheiden bedrag een bij Barcelona opgeleide speler huren, Fernández zelf was verlost van het grauwe Oost-Europa.

De Nijmeegse club bedong tevens een optie tot koop, maar Fernández blijkt nu te duur voor NEC. ,,Zijn volledige salaris plus een transfersom is voor ons niet haalbaar,'' zegt Carlos Aalbers, technisch directeur van de Nijmegenaren. Ook het noodlijdende Feyenoord kan dergelijke bedragen niet ophoesten, maar de Rotterdamse club stuurt aan op een nieuwe huurconstructie en met daarbij een optie tot koop.

Met Mario Been als stuwende kracht, is Feyenoord er met Fernández zelf wel zo'n beetje uit. De voetballer wil graag met zijn trainer naar de Kuip en ook Selyuk is bereid mee te denken. In Rotterdam kan Fernández zich nog nadrukkelijker in de kijker spelen. En gezien zijn leeftijd - 26 jaar – kan een toptransfer ook later nog.

Het wachten is op een volledig dichtgetimmerde deal, waarmee ook Arsenal Kiev akkoord gaat. Bij die club speelde Fernández geen minuut, maar officieel staat de rechtsback daar wel op de loonlijst.

Huisjurist Van Benthem van Feyenoord zal moeten toetsen of de gewenste huurdeal ook reglementair op orde is. Én hoe de exacte afspraken liggen bij een eventuele doorverkoop. Formeel blijft de speler eigendom van Arsenal Kiev. De Rotterdammers hebben de tijd die dit vergt hard nodig om het benodigde geld bij elkaar te schrapen.

Dat Feyenoord zich kan versterken, is al een meevaller op zich. De club moet grondig bezuinigen om de begroting ook komend jaar rond te krijgen. Liquide middelen zijn er niet of nauwelijks en Feyenoord kampt met een schuld van dik 21 miljoen euro. Mario Been en Leo Beenhakker zullen creatief moeten zijn om de selectie op peil te krijgen.

De rechtsbackpositie was al langer een probleem bij Feyenoord. Theo Lucius speelde er lange tijd noodgedwongen, afgewisseld met Serginho Greene. Dit seizoen kreeg Dwight Tiendalli een kans, maar inmiddels fungeert Kelvin Leerdam als rechtsback, een jeugdspeler die werd opgeleid als middenvelder.

Naast een rechtsback hoopt Feyenoord ook nog een keeper en een (rechtsbenige) centrale verdediger te kunnen halen. Verder is de club ook al geruime tijd geïnteresseerd in linksback Youssef El-Akchaoui van NEC.
pi_68022785
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:30 schreef Juk het volgende:

[..]

Nog een heel seizoen.
De 5 miljoen moet toch te doen zijn, als je kijkt naar de prijzen die ze tegenwoordig betalen.
Als je uitgaat van een contract voor nog een jaar, dan bedoel je dus een transfer in de zomer? Lijkt me niet echt heel realistisch tenzij Feyenoord hem echt gaat dumpen, en dan zou het me niets verbazen als zelfs 5 miljoen niet haalbaar is.
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:44:22 #268
185115 Juk
Misschien
pi_68023832
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je uitgaat van een contract voor nog een jaar, dan bedoel je dus een transfer in de zomer? Lijkt me niet echt heel realistisch tenzij Feyenoord hem echt gaat dumpen, en dan zou het me niets verbazen als zelfs 5 miljoen niet haalbaar is.
Ik heb het inderdaad over een transfer van de zomer.
Als hij echt zo goed is als men hier denkt zal hij de aandacht trekken tijdens de voorbereiding. Hij zal natuurlijk niet zomaar vergeten zijn door de clubs die ooit interesse hebben gehad en als je ziet wat voor bedragen er tegenwoordig op tafel worden gelegd is 5 miljoen niet zo gek.

Maar misschien klikt het erg goed tussen hem en Been en tekent hij alsnog bij. Helemaal nu de mensen waarvan hij vindt dat ze hem hebben belemmerd weg zijn/gaan.

Overigens weet ik niet zo zeker of Gudde persoonlijk dat bod geweigerd heeft van ManC. Werd er ook duidelijk wanneer dat bod is geweest? Want wellicht zat Bosz er toen nog en dan is hij daarvoor verantwoordelijk geweest.
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 22:51:40 #269
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68024174
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dan ben je een incapabel en hoop ik dat jij nóóit in een de positie komt waarin je werknemers kan ontslaan... Iedereen heeft het recht om kritiek te uiten, Stalin.
Binnenskamers ja. Niet op deze manier, Ghandi.
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En dit is nou een van de redenen waarom Feyenoord zo vaak faalt met dit soort dingen. Geen enkele speler is groter dan de club, maar je hebt elkaar wel nodig. Dan kun je iedereen die ook maar een beetje lastig en die het gras van de Kuip niet kust er wel direct uittrappen maar uiteindelijk is in het geval van Feyenoord altijd de speler die als laatste lacht. De principes die veel Feyenoord-supporters hebben passen helaas niet meer in het huidige voetbal.
Dat vraag ik me af.
En natuurlijk is het wat gechargeerd om De Guzman voor zoiets op staande voet te ontslaan. Maar dat al dat gezeik in de pers en dat gelek met sms-jes maar normaal wordt gevonden, of onvermijdelijk... schandalig, wat er dit seizoen allemaal door spelers met de pers is geheuld.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:57:37 #270
53267 TC03
pi_68024415
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Binnenskamers ja. Niet op deze manier, Ghandi.
Totale onzin. Spelers hebben gewoon persoonlijke vrijheid hoor. Snap echt niet hoe je erbij komt dat dat ontoelaatbaar is. Enge persoonlijkheid heb je, als je echt zo in elkaar steekt...
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 23:11:39 #271
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_68024990
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Totale onzin. Spelers hebben gewoon persoonlijke vrijheid hoor. Snap echt niet hoe je erbij komt dat dat ontoelaatbaar is. Enge persoonlijkheid heb je, als je echt zo in elkaar steekt...
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_68025283
Ghandi.
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:32:29 #273
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68025857
Spelers moeten gewoon hun muil houden in de pers. Zeker wanneer het transferperikelen aangaat. Dus ook De Guzman moet zich niet uitlaten over dat soort dingen.
Elite
Tegen TTIP
pi_68026002
quote:
In Rotterdam kan Fernández zich nog nadrukkelijker in de kijker spelen. En gezien zijn leeftijd - 26 jaar – kan een toptransfer ook later nog.
Toptransfer zit er voor Fernandez denk ik nietin, maar RB is hoge prioriteit, dus ik ben blij als hij zou komen. Leerdam volgend jaar op RB zit er nog niet in denk ik.
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:57:50 #275
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68026782
Ach ja, we moeten overal op bezuinigen maar ondertussen wel lekker met z'n allen naar Bayern - Barcelona. Benieuwd wie dat heeft betaald..
Elite
Tegen TTIP
pi_68026837
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:57 schreef Happel het volgende:
Ach ja, we moeten overal op bezuinigen maar ondertussen wel lekker met z'n allen naar Bayern - Barcelona. Benieuwd wie dat heeft betaald..
Kost niks man
  woensdag 15 april 2009 @ 00:00:03 #277
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68026876
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Kost niks man
Bezuinigen is bezuinigen, dus ook daarop.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 15 april 2009 @ 00:00:09 #278
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68026880
quote:
Het spook natuurlijk.

pi_68026893
quote:

Teambuilding mn reet, ik mag toch hopen dat de spelers hier aan hebben meegedokt.
pi_68026904
3 jaar een speler huren wat een onzin zeg
pi_68028320
quote:
  woensdag 15 april 2009 @ 05:55:34 #282
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68029245
quote:
pi_68030373
quote:
Makaay zal de kaarten wel geregeld hebben, en vlak bij het stadion zit een heel goedkope jeugdherberg, maar daar zullen ze vast niet overnachten................
  woensdag 15 april 2009 @ 09:03:16 #284
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68030445
Lekker interessant dat ze naar zo'n wedstrijd gaan, bij een willekeurige training raakt er ook iemand geblesseerd en dat kost uiteindelijk dan ook meer.
  woensdag 15 april 2009 @ 09:31:40 #285
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_68031043
Zal allemaal wel, maar als Gudde ( ) zegt dat er overal bezuinigd moet gaan worden staat het gewoon debiel als de hele selectie op een snoepreisje naar Bayern München gaat.
2000 light years from home
  woensdag 15 april 2009 @ 10:11:58 #286
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68032006
quote:
''Transfer van De Guzman blijft prikkelen"
Bron: Ad.nl

Het verhaal over de gemiste transfer van Jonathan De Guzman blijft de kop opsteken in de periferie van Feyenoord. De opgestapte commissaris Boudewijn Poelmann repte er al eens over en sprak van een blunder. Ook anderen in het circuit rond Feyenoord grijpen het verhaal aan als bewijs voor de stelling, dat het management van Feyenoord niet voor zijn taak berekend is.

Zelfs nu de club in sportief opzicht signalen van een wederopstanding afgeeft, blijft de kwestie kennelijk interessant. Want, zo zeggen critici, was die deal destijds gemaakt, dan was het financiële probleem van Feyenoord nu een stuk kleiner. Niemand van de betrokkenen van destijds wil er in het openbaar iets over zeggen. Het ging niettemin als volgt; ergens halverwege augustus 2008 melden de zaakwaarnemers van De Guzman aan Feyenoord dat Manchester City 14 miljoen euro wil betalen voor de middenvelder die tot dan 94 wedstrijden in het eerste van Feyenoord speelde en daarin twintig keer scoorde. Van dat bedrag zou 3,5 miljoen euro terugvloeien naar een Talent Pool, een investeringsfonds van aan Feyenoord gelieerde geldschieters. 2,5 Miljoen zou aan tussenpersonen betaald dienen te worden. Feyenoord zou bruto 8 miljoen overhouden, hetgeen in 6 miljoen netto zou resulteren. De top van Feyenoord (Eric Gudde en Peter Bosz) hapte niet meteen, wilde eerst intern overleg. Er lag een moreel dilemma; moet je zoveel commissie aan tussenpersonen afstaan? Een nieuw overleg met de zaakwaarnemers kon pas enkele dagen later plaats hebben.

Op die bewuste dag had City echter al een andere speler gekocht. Geen deal dus. Feyenoord had het zichzelf heel wat gemakkelijker gemaakt, als er onmiddellijk zaken gedaan waren. Achteraf bezien, is het zelfs stom gehandeld. Ethisch gezien kan Bosz en Gudde niets kwalijk genomen worden. Maar met een cursus ethiek los je je schulden nu eenmaal niet af.
pi_68032057
quote:
‘Geef Gerard Meijer 'n plein bij Kuip’

ROTTERDAM - Hij is misschien wel de populairste Feyenoorder ooit. Gerard Meijer, de nu 73-jarige verzorger van de Stadionclub en al bijna een leven lang in dienst in de Kuip, moet een eigen plein krijgen bij het nieuwe stadion dat de komende jaren in Rotterdam aan de Nieuwe Maas wordt gebouwd.

Dat vindt Rotterdammer Gerard Bruker, die een actie op de vriendenwebsite hyves is begonnen, die de held van het Legioen dat plein moet geven. ,,Vijftig jaar bij Feyenoord, nog nooit kreeg hij een lintje, geef hem dan maar een plein. Als de nieuwe Kuip klaar is, is hij 82 jaar. We hopen dat hij dat nog mag meemaken,’’ zegt de 61-jarige Feyenoord-fan.

De actie van Bruker heeft in twee weken tijd al 2500 (digitale) reacties opgeleverd. ,,Iedereen is razend enthousiast; Rotterdam Topsport, de Rotterdamse wethouder Lucas Bolsius en de deelgemeente IJsselmonde.’’

Er is alleen één probleem: Gerard Meijer leeft nog. En een straat of een plein kan niet naar een nog levend persoon worden vernoemd, tenzij je lid bent van het koninklijk huis.

Bruker kent de bezwaren van de gemeentelijke straatnamencommissie, die hij ook heeft bestookt met zijn actie. ,,Zie dit als een sportief signaal voor een levende legende. Gelukkig zoekt men naar een oplossing, de deur staat nog op een kier. Daarom ga ik hier mee door. Want Gerard Meijer moet het respect krijgen wat hij verdient: het Gerard Meijerplein!’’

Zie ook de hyvessite over de actie
pi_68032097
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:11 schreef Kopbal het volgende:

[..]
Dus nu geven ze wel toe dat Man City een bod had neergelegd?
  woensdag 15 april 2009 @ 10:19:10 #289
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68032192
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dus nu geven ze wel toe dat Man City een bod had neergelegd?
Gudde en Bosz niet natuurlijk, maar er zijn nu veel te veel bronnen die hetzelfde vertelllen (oa De Guzman). Dus je kan het wel aannemen als waarheid lijkt me.
  woensdag 15 april 2009 @ 10:35:30 #290
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68032708
quote:
2,5 Miljoen zou aan tussenpersonen betaald dienen te worden
Hier zou ik ook niet mee akkoord gaan.
Als ze dat persé zouden willen had Man. City dat maar moeten betalen (dus bovenop de afkoopsom). Kosten Koper
pi_68032770
Sorry hoor, maar als ik dat artikel uit het AD zo lees dan geef ik Gudde groot gelijk.
  woensdag 15 april 2009 @ 10:38:26 #292
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68032798
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Sorry hoor, maar als ik dat artikel uit het AD zo lees dan geef ik Gudde groot gelijk.
inderdaad
  woensdag 15 april 2009 @ 10:44:00 #293
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_68032970
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:35 schreef Keltie het volgende:

[..]

Hier zou ik ook niet mee akkoord gaan.
Als ze dat persé zouden willen had Man. City dat maar moeten betalen (dus bovenop de afkoopsom). Kosten Koper
Wie zegt dat dat niet al in het bod van MC verwerkt was?
Kwestie van ff rekenen en onderhandelen. MC deed dus eigenlijk een bod van 11.5 mln. Als ze dat te laag vonden hadden ze moeten weigeren of onderhandelen.

Aan de andere kant, het bod van MC is wel weer heel erg snel terug getrokken. Op dezelfde dag al.
pi_68033143
Helemaal met het idee in je achterhoofd dat je binnenkort je spelers hun salaris niet meer kunt betalen.
  woensdag 15 april 2009 @ 10:51:09 #295
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68033192
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:44 schreef ursel het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat niet al in het bod van MC verwerkt was?
Kwestie van ff rekenen en onderhandelen. MC deed dus eigenlijk een bod van 11.5 mln. Als ze dat te laag vonden hadden ze moeten weigeren of onderhandelen.
Dat kan, maar dan is het nog terecht want dan was het bod gewoon te laag.
quote:
Aan de andere kant, het bod van MC is wel weer heel erg snel terug getrokken. Op dezelfde dag al.
Jep. Misschien was het een "slikken of stikken" bod.
  woensdag 15 april 2009 @ 10:57:47 #296
63192 ursel
pi_68033398
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:51 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat kan, maar dan is het nog terecht want dan was het bod gewoon te laag.
[..]

Jep. Misschien was het een "slikken of stikken" bod.
Mja, Denk dat je er pas wat zinnigs over kan zeggen als je exact weet hoe dat bod gedaan is. Was het direct kenbaar of het een "slikken of stikken" bod was of niet. Of dat ze hebben gezegd "We nemen het in beraad" en voordat ze terug konden reageren was het al ingetrokken.

Kan er verder weinig zinnigs over zeggen eigenlijk. Achteraf gezien is het inderdaad kut. Maar het tijdsbestek van het bod is gewoon heel erg kort.

En denk dat als ze wel akkoord waren gegaan met het bod. Waardoor we dit jaar dus eigenlijk veel minder financiële problemen hadden gehad, dat men hier weer kwaad was dat die voor een appel en een ei was weggegaan..
  woensdag 15 april 2009 @ 11:02:21 #297
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_68033527
Had die 6 miljoen netto maar gepakt, was je 1/3e van je schuld kwijt geweest
pi_68033596
Wat een mafkees is die Guzman ook, gaat ie hier klagen dat ie niet beter is geworden. Moet je vooral naar City gaan Bij Feyenoord speelt ie -mits fits- gewoon elke week. Hoeft ie bij City niet op te rekenen
  woensdag 15 april 2009 @ 11:09:53 #299
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_68033759
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef ursel het volgende:

[..]

Mja, Denk dat je er pas wat zinnigs over kan zeggen als je exact weet hoe dat bod gedaan is. Was het direct kenbaar of het een "slikken of stikken" bod was of niet. Of dat ze hebben gezegd "We nemen het in beraad" en voordat ze terug konden reageren was het al ingetrokken.

Kan er verder weinig zinnigs over zeggen eigenlijk. Achteraf gezien is het inderdaad kut. Maar het tijdsbestek van het bod is gewoon heel erg kort.

En denk dat als ze wel akkoord waren gegaan met het bod. Waardoor we dit jaar dus eigenlijk veel minder financiële problemen hadden gehad, dat men hier weer kwaad was dat die voor een appel en een ei was weggegaan..
Inderdaad
Maar ik denk dat het ook wel anders was gelopen als Guzzie gewoon fit was gebleven en veel wedstrijden had gespeeld dit seizoen...
  woensdag 15 april 2009 @ 11:12:50 #300
63192 ursel
pi_68033846
quote:
Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

Inderdaad
Maar ik denk dat het ook wel anders was gelopen als Guzzie gewoon fit was gebleven en veel wedstrijden had gespeeld dit seizoen...
Mooi he, dat filosoferen over als..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')