ja goed plan loser, dat is net zo slecht.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 22:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja goed plan loser, dat is net zo slecht.
Al dat soort drankjes mag ik niet, maar dat leek me logisch. Alleen jij snapt het niet!
Reactie:quote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Mijn lichaam snakt al de hele f*cking dag naar Red Bull maar helaas, ik ben hartpatient. En dat betekend dus dat het geen goed plan is omdat het in combi met mijn medicatie wel eens een avondje Eerste Hulp kan worden!
verwachte reactie: TS is pauper, TS is aandachtshoer, TS moet dood, TS moet niet zeiken, TS moet verzopen worden in de maas.
zeiksnorquote:Op zondag 12 april 2009 22:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Reactie:
TS beheerst de spellingsregels niet.
mooie username voor dit topicquote:Op zondag 12 april 2009 22:21 schreef Rikketik het volgende:
Als je geen Red Bull meer mag, moet je er gewoon gelijk een eind aan maken. Leven zonder Red Bull, dat kan toch helemaal niet.
Als je nu ook gevoel voor ironie hebt doe je het niet met een touw of in de garage, maar door een overdosis Red Bull.
het klopt nogquote:
TS is voor Feyenoord, die is dit jaar al 100 doden gestorven.quote:Op zondag 12 april 2009 22:45 schreef S1nn3rz het volgende:
ik zou bijna het standaard: sterf!! zeggen. maar bij jou weet je natuurlijk niet hoe dat afloopt.
quote:Op zondag 12 april 2009 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
TS is voor Feyenoord, die is dit jaar al 100 doden gestorven.
Die van mij ook en ik ben ook hartpatiënt. Hard hequote:
Welke stimulerende middelen moet ik dan gebruiken?quote:Op zondag 12 april 2009 22:29 schreef Adelante het volgende:
Niet aan beginnen, dan heb je straks naast hartptoblemen ook nog diabetes.
lage hartslag, en door pacemaker soms stoornissen.quote:Op zondag 12 april 2009 22:35 schreef 2cv het volgende:
Wat heb je precies met je hart ?
Hoe en wat?quote:Op zondag 12 april 2009 23:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
lage hartslag, en door pacemaker soms stoornissen.
precies.quote:Op zondag 12 april 2009 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
TS is voor Feyenoord, die is dit jaar al 100 doden gestorven.
quote:Op maandag 13 april 2009 00:02 schreef RTB het volgende:
Een gebroken hart doordat je gedumpt bent door je vriendje maakt je nog geen hartpatient.
Door je pacemaker stoornissenquote:Op zondag 12 april 2009 23:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
haphaphapquote:Op zondag 12 april 2009 22:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja goed plan loser, dat is net zo slecht.
Al dat soort drankjes mag ik niet, maar dat leek me logisch. Alleen jij snapt het niet!
Do you like fishsticks?quote:Op maandag 13 april 2009 01:02 schreef Koenholio het volgende:
HART GENAAID ZEG !![]()
![]()
![]()
(hihi ik maakte ALWEER een woordgrapje!)
Nou laat ik het zo zeggen ik heb sinds 2007 die pacemaker om mijn hart slag ipv 43 iets hoger te krijgen. Maar heb er sinds die onderzoeken naar het nut van pacemaker bij last van dat die zomaar uit het niets soms van 43 naar 180+ gaat, dus heb toen gelijk maar dubbele pacemaker gehad, om die stoornissen op te vangen.quote:Op maandag 13 april 2009 00:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Door je pacemaker stoornissenPacemaker hoort er voor te zorgen dat je juist geen stoornissen krijgt.
Enneh, hoe laag is laag ?
Ik mag toch hopen dat je dubbele bedoelt? Enkele zijn zo klein.quote:Op zondag 12 april 2009 23:59 schreef Wooldoor het volgende:
Red bull nodig hebben![]()
Voor homo's die geen koffie of espresso's drinken
Apart. Ben allang blij dat ik geen electrische troep in mijn lichaam heb. Nog niet tenminste ...quote:Op maandag 13 april 2009 09:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen ik heb sinds 2007 die pacemaker om mijn hart slag ipv 43 iets hoger te krijgen. Maar heb er sinds die onderzoeken naar het nut van pacemaker bij last van dat die zomaar uit het niets soms van 43 naar 180+ gaat, dus heb toen gelijk maar dubbele pacemaker gehad, om die stoornissen op te vangen.
En dat ik geen Red Bull mag is nog het minst erge. Mag niet meer karten, voetballen en de meeste andere teamsporten niet meer. Maar gisteren was ik vet brak en vroeger loste ik dat op met Red Bull of Bullit of Rodeo ofzo.
Haal die pacemaker dan weg, wtf zeg gekkenhuis.quote:Op zondag 12 april 2009 23:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |