Inderdaad, die dingen zien nog altijd gemaakt voor wanneer de zon schijnt.quote:
Ik loop het hele jaar door in t-shirts. En dat kan niet omdat het koud is? Iets voor in de zomer is?quote:Op zondag 12 april 2009 13:04 schreef karr-1 het volgende:
Een zonnebril kan ik nog mee leven, maar om nu al in korte broek en t-shirt te lopen vind ik ook een beetje overdreven. Een straaltje zon en het hele land wordt collectief gek.
Niet in combinatie met korte broek of rokje nee.quote:Op zondag 12 april 2009 13:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik loop het hele jaar door in t-shirts. En dat kan niet omdat het koud is? Iets voor in de zomer is?
Niet galant of nonchalant?quote:
Het is toch mooi warm weer dan maakt het toch geen fuck uit welke maand het isquote:Op zondag 12 april 2009 13:13 schreef cvboer het volgende:
Korte (zwem)broeken moeten ook niet kunnen in deze tijd,het goddomme nog maar april.
Aan je voeten..quote:
Doe niet zo raar!quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 13:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Niet in combinatie met korte broek of rokje nee.
Als KLB zo zou werken wordt het wel erg stil hier.quote:
Vandaag idd geen zon maar wel >20 graden, dus ik heb een korte broek en een t-shirt aan, sterker nog een roze t-shirt en ik ben een man.quote:Op zondag 12 april 2009 13:28 schreef Splutje het volgende:
Ik weet niet waar TS woont maar hier leek het gister gewoon hoogzomer. Vandaag is het een stuk minder en is de klacht dus terecht.
woarquote:
Ik heb een zonnebril op sterkte, en ik heb niet altijd mijn gewone bril bij me op zo'n momenten, dat heeft niets met aandachttrekken te maken.quote:Op zondag 12 april 2009 13:02 schreef Demophon het volgende:
Eens met klacht! Totaal overdreven![]()
En wat je ook veel ziet: met een donkere zonnebril op in de supermarkt lopen, of 's avonds op. Stelletje aandachttrekkers![]()
Alsof ze ervoor gemaakt zijn iddquote:Op zondag 12 april 2009 13:41 schreef eNaSnI het volgende:
Zonnebril is erg handig als de zon schijnt
Hoezo? Het is hier absoluut niet koud, dus dan loop ik in een korte broek.quote:Op zondag 12 april 2009 13:04 schreef karr-1 het volgende:
Een zonnebril kan ik nog mee leven, maar om nu al in korte broek en t-shirt te lopen vind ik ook een beetje overdreven. Een straaltje zon en het hele land wordt collectief gek.
Dude stylequote:Op zondag 12 april 2009 12:58 schreef TheCoon het volgende:
En sowieso, met zulke kledij hoor je niet door een supermarkt heen te lopen, aangezien het volgens mij een zwembroek was, en dat met teenslippers maakt het helemaal af.
Sommige mensen falen gewoon structureel om kleren aan te trekken die bij het weer passen.quote:Op zondag 12 april 2009 14:50 schreef Asgard het volgende:
Dus als het een keertje 30 graden word in april gaat TS alsnog in lange broek en overhemd rondlopen want het is nog steeds lente
Ik draag alleen een lange broek op mijn werk, in mijn vrije tijd draag ik echt wel eens een korte broek., Maar niet bij de eerste zonnestraal meteen halfnaakt over straat gaan, dat is overdreven.quote:Op zondag 12 april 2009 13:23 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Jij draagt als het 23 graden is een lange broek? Veel plezier met WoW enzo..
Man + wortelbroek = niet sexyquote:Op zondag 12 april 2009 14:07 schreef boyv het volgende:
liever een wortelbroek met Ioha's eronder denk
TS is pauperquote:Op zondag 12 april 2009 13:00 schreef andre347 het volgende:
TS heeft geen geld voor zomer kleding?
Dus omdat jij een mietje bent die met 20 graden met z'n jas aan loopt zou iedereen dit maar moeten doen? Liep een maand geleden al in een t-shirt, korte broek pas sinds deze week! Zou ook liever hebben dat het niet nodig was! Zomerquote:Op zondag 12 april 2009 12:58 schreef TheCoon het volgende:
rondlopen.
Dat doe je toch niet, het is nog geen hoog zomer ofzo, het is pas net lente.
En sowieso, met zulke kledij hoor je niet door een supermarkt heen te lopen, aangezien het volgens mij een zwembroek was, en dat met teenslippers maakt het helemaal af.
WTF. je naamquote:Op zondag 12 april 2009 17:00 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Dus omdat jij een mietje bent die met 20 graden met z'n jas aan loopt zou iedereen dit maar moeten doen? Liep een maand geleden al in een t-shirt, korte broek pas sinds deze week! Zou ook liever hebben dat het niet nodig was! Zomer! Van mij mag het weer gaan vriezen
!
En een blik euroshopper bier in je hand???quote:Op zondag 12 april 2009 13:09 schreef McFearless het volgende:
Ik liep gisteren in een korte broek en ontbloot bovenlichaam rond. Wil je me aanraken?
Omg inderdaad, dat zie ik ook wel eensquote:Op zondag 12 april 2009 19:33 schreef waxywaxy het volgende:
Zonnebrillen, korte broeken, allemaal best.![]()
Teenslippers...... sure !![]()
Totdat, een paar jaar geleden ik in het Amsterdamse Bos aan het fietsen was en brood had meegenomen voor de vissen bij het "vissen-voeder-bruggetje", (Amsterdammers weten wat ik bedoel), en aldaar raakte ik, the horror, in gesprek met een wel heeeeeel overweldigend oud wijf, dat begon te zeiken over wat de Gemeente allemaal fout deed in het Amsterdamse Bos & such......![]()
Goed. Ik verveelde me al snel, en toen ik per ongeluk wat brood liet vallen op de grond, viel mijn blik, PARDOES, op het wijf haar voeten. AAAAARGGG !!!!!!
Ze had vreselijke gele kalknagels !!!!!!![]()
![]()
![]()
Zo snel als m'n ouwe fietsje me dragen kon was ik weg !!! Phew !
Wat een walgelijke ervaring !
Sinds dat moment, vallen mijn blikken, zodra het maar iets warmer wordt, op teenslippers en zo....... Ik wou van NIET !!!!
Want, wat zie ik steeds meer ???????
Kalk/schimmel-voeten !!!!!!! Gatverdegatver !!!!!!![]()
![]()
![]()
Mijn vraag:
Waren die er nu altijd al en zag ik ze niet ?
Had ik hier beter een eigen topic over kunen openen ?
Of hoort niemand hier liever iets over.......![]()
Ik, persoonlijk, KOTS op schimmeltenen !![]()
![]()
Eens! Ziet er echt niet uit.quote:Op zondag 12 april 2009 19:33 schreef waxywaxy het volgende:
blabla bla...
Kalk/schimmel-voeten !!!!!!! Gatverdegatver !!!!!!![]()
![]()
![]()
Mijn vraag:
Waren die er nu altijd al en zag ik ze niet ?
Had ik hier beter een eigen topic over kunen openen ?
Of hoort niemand hier liever iets over.......![]()
Ik, persoonlijk, KOTS op schimmeltenen !![]()
![]()
Puimsteenquote:Op zondag 12 april 2009 19:42 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Eens! Ziet er echt niet uit.
De drogist ligt vol met middeltjes hiertegen, wat houd die mensen tegen?
Tja dat kapsel heb ik ook als ik net uit bed komquote:
Hij heeft een BMW, vriendin ÉN een lekker ijsje!quote:Op zondag 12 april 2009 13:11 schreef nightfall het volgende:
ach spotte ze gisteren ook al in de stad, van die beachjonny's in korte broek, zo'n teef erbij, bmw op de stoep en achter die zonnebril nongelant een ijsje oplebberen.
Zoiets denk ik, al noemen ze het in duitsland een karottenhosequote:
Als het warm is loop je in korte broek met t-shirt.quote:Op zondag 12 april 2009 12:58 schreef TheCoon het volgende:
rondlopen.
Dat doe je toch niet, het is nog geen hoog zomer ofzo, het is pas net lente.
Jij tast de warmte eerst af, gaat nog niet helemaal overstag, maar pas wanneer iedereen het doet volg jij, terwijl je je eerst al je bilnaad uit je lichaam heb lopen zwetenquote:Op zondag 12 april 2009 15:04 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik draag alleen een lange broek op mijn werk, in mijn vrije tijd draag ik echt wel eens een korte broek., Maar niet bij de eerste zonnestraal meteen halfnaakt over straat gaan, dat is overdreven.
Is dat ooit zo geweest dan?quote:Op maandag 13 april 2009 01:43 schreef zeemonster het volgende:
Vandaag in Drievliet zag ik de welbekende cameltoe weer opduiken , sinds wanneer zijn leggings met een T-shirt weer in de mode?
Jij kent me zo goed dat je precies weet wanneer en waar ik zweet? Knap van je.quote:Op maandag 13 april 2009 01:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij tast de warmte eerst af, gaat nog niet helemaal overstag, maar pas wanneer iedereen het doet volg jij, terwijl je je eerst al je bilnaad uit je lichaam heb lopen zweten
Ransaap
Kunnen jullie niet een lijst maken met wat vrouwen allemaal niet mogen en wat ze allemaal wel moeten?quote:Op maandag 13 april 2009 01:43 schreef zeemonster het volgende:
Vandaag in Drievliet zag ik de welbekende cameltoe weer opduiken , sinds wanneer zijn leggings met een T-shirt weer in de mode?
Ik ben zelf een vrouw maar ik loop toch echt niet rond in een te strakke legging en een te kort t-shirtquote:Op maandag 13 april 2009 10:07 schreef N.icka het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet een lijst maken met wat vrouwen allemaal niet mogen en wat ze allemaal wel moeten?
quote:Op maandag 13 april 2009 10:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Zoveel strakke leggings + korte shirts zie ik niet voorbijkomen hoor, wel leggings + lange shirts.
En lekker boeiend wat iemand draagt, niet iedeeen volgt 'de mode'
Alleen leuke leggings vind ik wel leuk, niet van die korte, dat ziet er gewoon niet uit. Maar ik draag dan ook meer malliots en panty'squote:Op maandag 13 april 2009 10:23 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nee klopt gelukkig maar, anders had ik weer iets minder om van commentaar te voorzien.
Zelf vind ik leggings namelijk afschuwelijk , in welk weer dan ook . Gelukkig deelt niet iedereen die mening
Ik zou haast een topic beginnen over dit soort reacties. Sommige mensen hebben een zonnebril op sterkte en niet altijd een normale bril bij zich. Soms is er nog wel ruimte voor zo'n bril in een zak ergens, maar vaak niet.quote:Op zondag 12 april 2009 16:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik draag ook een zonnebril, maar dat komt omdat ik niet tegen fel licht kan, dan krijg ik migraine. Maar ergens binnen of 's avonds een zonnebril opdoen vind ik ook overdreven hoor. Al ben ik op vakantie, dan zie ik sommige mensen gewoon ontbijten met hun zonnebril op, dat vind ik wat asociaal eigenlijk. Net als dat je je zonnebril op laat in een restaurant ofzo.
Tuurlijk, en toevallig zijn het ook allemaal van die 'kakkers'. En ik praat niet alleen over de vrouwen hoor, maar ook hun partners lopen dan ook met een zonnebril rond.quote:Op maandag 13 april 2009 10:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou haast een topic beginnen over dit soort reacties. Sommige mensen hebben een zonnebril op sterkte en niet altijd een normale bril bij zich. Soms is er nog wel ruimte voor zo'n bril in een zak ergens, maar vaak niet.
Ik zie er niet uit als een kakker, mag ik nu mijn zonnebril ophouden? Of moet ik een tas meenemen zodat ik mijn bril ergens in kan stoppen?quote:Op maandag 13 april 2009 10:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Tuurlijk, en toevallig zijn het ook allemaal van die 'kakkers'. En ik praat niet alleen over de vrouwen hoor, maar ook hun partners lopen dan ook met een zonnebril rond.
Ik praat ook niet over jou, ik praat over de mensen die ik daarmee zie rondlopen. En dat zijn er aardig veel, vooral in het hotel waar ik altijd verblijf als ik op vakantie ben. Misschien dat jij met je zonnebril met sterkte rondloop, maar die mensen zeker niet. En je kan hier wel uren lang over gaan discussieren, maar ik blijf het kansloos vinden, en in een duur restaurant asociaal.quote:Op maandag 13 april 2009 10:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als een kakker, mag ik nu mijn zonnebril ophouden? Of moet ik een tas meenemen zodat ik mijn bril ergens in kan stoppen?
Mensen die boardshorts dragen zijn daarentegen echte bazen.quote:Op zondag 12 april 2009 14:04 schreef padlarf het volgende:
korte broeken zijn voor paupers, tenzij 30+ graden
Maar wat nou als je mij daarmee ziet rondlopen?quote:Op maandag 13 april 2009 10:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik praat ook niet over jou, ik praat over de mensen die ik daarmee zie rondlopen. En dat zijn er aardig veel, vooral in het hotel waar ik altijd verblijf als ik op vakantie ben. Misschien dat jij met je zonnebril met sterkte rondloop, maar die mensen zeker niet. En je kan hier wel uren lang over gaan discussieren, maar ik blijf het kansloos vinden, en in een duur restaurant asociaal.
Zonnebrillen op sterkte zien er toch anders uit dan al die 'Chanel, Prada, Gucci' je weet wel fancyfancy zonnebrillen? iets met de glazen dacht ik? kan het ook mis hebben hoor.. en sommigen hebben zo'n klik ding die je op je gewone bril kan plaatsenquote:Op maandag 13 april 2009 10:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar wat nou als je mij daarmee ziet rondlopen?
Ik heb gewoon een normaal Hans Anders montuur alleen dan met donkere glazen erin. Zal eens kijken of je daar verschil in ziet met zonnebril glazen. Maar het is inderdaad geen pradabril, of zo'n bril waarbij je niet zeker weet of het een masker of een bril is vanwege de grootte.quote:Op maandag 13 april 2009 10:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Zonnebrillen op sterkte zien er toch anders uit dan al die 'Chanel, Prada, Gucci' je weet wel fancyfancy zonnebrillen? iets met de glazen dacht ik? kan het ook mis hebben hoor.. en sommigen hebben zo'n klik ding die je op je gewone bril kan plaatsen![]()
Mja klopt, nja ik heb het over de mensen die met die designerbrillen rondlopen hehe. Daar weet je gewoon zeker van dat ze niet op sterkte zijnquote:Op maandag 13 april 2009 11:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een normaal Hans Anders montuur alleen dan met donkere glazen erin. Zal eens kijken of je daar verschil in ziet met zonnebril glazen. Maar het is inderdaad geen pradabril, of zo'n bril waarbij je niet zeker weet of het een masker of een bril is vanwege de grootte.
En klikdingen zie je toch vaker bij 40+'ers.
Wat ik overigens apart vond was dat een zonnebril op sterkte goedkoper is dan een bril (op sterkte).
quote:Op maandag 13 april 2009 11:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mja klopt, nja ik heb het over de mensen die met die designerbrillen rondlopen hehe. Daar weet je gewoon zeker van dat ze niet op sterkte zijn
Wat de freaking fuck?quote:
Dit heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 13 april 2009 11:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit zijn denk ik de zonnebrillen waar de TS niet tegen kan, van die 'vlotte'dingen die je bij de gemiddelde 55+-er ziet.
Ze worden dan ook alleen gedragen door van die oude kerels en hun vrouwen met pittige kapsels.quote:Op maandag 13 april 2009 11:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nooit gezien. Ik heb wel echt een hekel aan van die brillen met rubberen monturen en reflecterende blauw/geel/rode glazen
.
Misschien alleen daar waar jij woont.quote:Op maandag 13 april 2009 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze worden dan ook alleen gedragen door van die oude kerels en hun vrouwen met pittige kapsels.
Duitse toeristen, heaquote:Op maandag 13 april 2009 11:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Misschien alleen daar waar jij woont.
Geef me nou geen valse hoop!quote:Op maandag 13 april 2009 11:34 schreef LoggedIn het volgende:
Dude, wat maakt het uit dat mensen in een korte broek lopen bij 20'? So what als het toevallig nog april is, mss zijn dit wel de enige zomerdagen dit jaar. Zou zomaar kunnen in NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2009 12:06 schreef CaptainCookie het volgende:
* CaptainCookie draagt ook teenslippers als het warm isAls het bij het zwembad/op het strand is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders niet![]()
Je hoeft je eigen dagpatroon niet in iemand anders zijn schoenen te schuiven hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:44 schreef optimusfunk het volgende:
loop je te zeiken ouwe. als je de hele dag op het terras zit zou je willen dat je korte kleding zou dragen. maar jij bent vast zo'n WoW-metal autist die de hele dag achter z'n flaptop zit.
als het een ding is dat je de hele dag, keer op keer doet dan is het toch geen patroon meer?quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:50 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Je hoeft je eigen leefpatroon niet in iemand anders zijn schoenen te schuiven hoor.
Sorry, ik kan ook wel eens een foutje makenquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:00 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
als het een ding is dat je de hele dag, keer op keer doet dan is het toch geen patroon meer?
Nee met 23 graden in een korte broek gaan lopen is heul normaalquote:Op zondag 12 april 2009 13:23 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Jij draagt als het 23 graden is een lange broek? Veel plezier met WoW enzo..
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:30 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Nee met 23 graden in een korte broek gaan lopen is heul normaal
Als het nou 30 graden is, en je loopt dan met een drie-kwart broek, dat vind ik nog net kunnen. Korte broeken zien er imo echt verschrikkelijk uit, en buiten thuis in de tuin probeer ik het dragen ervan zoveel mogelijk te vermijden.
En wat heeft iedereen toch met WoW ?Wordt die grap ooit nog oud?
Nou, bij deze dan eentje voor de BB's onder ons: Veel plezier met blauwtjes lopen in je korte broek met spierwitte benen. De Hollanders pik je d'r zo tussenuit, waar je ook komt.
Ja en hoe krijg jij bruine benen als je alleen maar lange broeken aan hebt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:30 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Nee met 23 graden in een korte broek gaan lopen is heul normaal
Als het nou 30 graden is, en je loopt dan met een drie-kwart broek, dat vind ik nog net kunnen. Korte broeken zien er imo echt verschrikkelijk uit, en buiten thuis in de tuin probeer ik het dragen ervan zoveel mogelijk te vermijden.
En wat heeft iedereen toch met WoW ?Wordt die grap ooit nog oud?
Nou, bij deze dan eentje voor de BB's onder ons: Veel plezier met blauwtjes lopen in je korte broek met spierwitte benen. De Hollanders pik je d'r zo tussenuit, waar je ook komt.
Zwembad + thuis in de tuin + zonnehemel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:34 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Ja en hoe krijg jij bruine benen als je alleen maar lange broeken aan hebt?
waarom zwembad als je naar het strand anquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:37 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Zwembad + thuis in de tuin + zonnehemel.
Vragen?
Dan ga je naar het strand. Op het strand loop je meestal niet in je korte broek maar in een zwembroek.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:39 schreef dagdag het volgende:
[..]
waarom zwembad als je naar het strand an
waarom zonnehemel als de zon schijnt
waarom rokjes bij vrouwen als naakt kan
En jou kapsel dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |