Inderdaad, die dingen zien nog altijd gemaakt voor wanneer de zon schijnt.quote:
Ik loop het hele jaar door in t-shirts. En dat kan niet omdat het koud is? Iets voor in de zomer is?quote:Op zondag 12 april 2009 13:04 schreef karr-1 het volgende:
Een zonnebril kan ik nog mee leven, maar om nu al in korte broek en t-shirt te lopen vind ik ook een beetje overdreven. Een straaltje zon en het hele land wordt collectief gek.
Niet in combinatie met korte broek of rokje nee.quote:Op zondag 12 april 2009 13:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik loop het hele jaar door in t-shirts. En dat kan niet omdat het koud is? Iets voor in de zomer is?
Niet galant of nonchalant?quote:
Het is toch mooi warm weer dan maakt het toch geen fuck uit welke maand het isquote:Op zondag 12 april 2009 13:13 schreef cvboer het volgende:
Korte (zwem)broeken moeten ook niet kunnen in deze tijd,het goddomme nog maar april.
Aan je voeten..quote:
Doe niet zo raar!quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 13:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Niet in combinatie met korte broek of rokje nee.
Als KLB zo zou werken wordt het wel erg stil hier.quote:
Vandaag idd geen zon maar wel >20 graden, dus ik heb een korte broek en een t-shirt aan, sterker nog een roze t-shirt en ik ben een man.quote:Op zondag 12 april 2009 13:28 schreef Splutje het volgende:
Ik weet niet waar TS woont maar hier leek het gister gewoon hoogzomer. Vandaag is het een stuk minder en is de klacht dus terecht.
woarquote:
Ik heb een zonnebril op sterkte, en ik heb niet altijd mijn gewone bril bij me op zo'n momenten, dat heeft niets met aandachttrekken te maken.quote:Op zondag 12 april 2009 13:02 schreef Demophon het volgende:
Eens met klacht! Totaal overdreven![]()
En wat je ook veel ziet: met een donkere zonnebril op in de supermarkt lopen, of 's avonds op. Stelletje aandachttrekkers![]()
Alsof ze ervoor gemaakt zijn iddquote:Op zondag 12 april 2009 13:41 schreef eNaSnI het volgende:
Zonnebril is erg handig als de zon schijnt
Hoezo? Het is hier absoluut niet koud, dus dan loop ik in een korte broek.quote:Op zondag 12 april 2009 13:04 schreef karr-1 het volgende:
Een zonnebril kan ik nog mee leven, maar om nu al in korte broek en t-shirt te lopen vind ik ook een beetje overdreven. Een straaltje zon en het hele land wordt collectief gek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |